Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Advertisements

Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Προώθηση / Επικοινωνία
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Προώθηση / Επικοινωνία
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
Tο Περιβάλλον του Οργανισμού
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Κ. Αλεξανδρής. Υπαίθρια Αναψυχή Οργανωμένη Μορφή Ελεύθερη Αναψυχή.
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
Εισαγωγικές Έννοιες του Μάνατζμεντ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Βιογραφικό – Εύρεση Εργασίας Κ. Αλεξανδρής Επικ. Καθηγητής ΑΠΘ.
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Παροχή υπηρεσιών σωματικής άσκησης στα ιδιωτικά γυμναστήρια σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Εισηγητής: Δώρος Κλεοβούλου Γενικός Γραμματέας Πανελληνίου Συνδέσμου.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΣΤΟΧΟΣ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 253 Τσίτσκαρη Ε.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 2: Αθλητικός Οργανισμός Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στις αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του Κ. Αλεξανδρής

Αθλητικό Προϊόν «Βιομηχανικό προϊόν» Το βιομηχανικό προϊόν είναι ένα υλικό προϊόν το οποίο έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο, ένας υπολογιστής κτλ. «Υπηρεσία» Η υπηρεσία είναι ένα άυλο προϊόν, το οποίο είναι δύσκολο να οριστεί, όπως για παράδειγμα οι συμβουλευτικές υπηρεσίες μιας εταιρίας κινητής τηλεφωνίας. Ένα κλασικό παράδειγμα μιας βιομηχανίας παροχής υπηρεσιών είναι η τουριστική βιομηχανία.

Αθλητικό Προϊόν Η.Π.Α. Το ποσοστό του εργατικού δυναμικού που απασχολείται στην βιομηχανία των υπηρεσιών είναι μεγαλύτερο από 80%, και στην Αγγλία μεγαλύτερο από 70% (Zeithaml & Bitner, 2003).

Αθλητικό Προϊόν Το στοιχείο της υπηρεσίας υπάρχει σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό σε όλες τις εταιρίες, ακόμη και σε εκείνες που παράγουν βιομηχανικά προϊόντα. Έτσι για παράδειγμα, σε μια εταιρία παραγωγής βιομηχανικών αθλητικών προϊόντων, σημαντικό ρόλο παίζουν τα καταστήματα λιανικής πώλησης (αθλητικά μαγαζιά και αντιπροσωπείες), όπου το στοιχείο της υπηρεσίας είναι έντονο. Από την άλλη πλευρά, μια αθλητική ομάδα, ένα γυμναστήριο, κι ένας αθλητικός σύλλογος είναι παραδείγματα στα οποία το προϊόν είναι δύσκολο να οριστεί και το στοιχείο της υπηρεσίας υπερισχύει.

Ειδικά Χαρακτηριστικά του Αθλητικού Προϊόντος Παραδείγματα 1. Δεν είναι χειροπιαστό Το προϊόν μιας ομάδας καλαθοσφαίρισης 2. Δεν μπορεί να αποθηκευτεί Ένα τουρνουά στίβου με καθορισμένη ημερομηνία διεξαγωγής 3. Δεν υπάρχει πάντα συνέπεια στην ποιότητα Ένα πρόγραμμα αεροβικής 4. Η εκτίμηση της ποιότητας των υπηρεσιών είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενική Η ποιότητα των υπηρεσιών ενός χιονοδρομικού κέντρου 5. Οι υπηρεσίες παρασκευάζονται και καταναλώνονται ταυτόχρονα Μια αθλητική κατασκήνωση 6. Η ζήτηση παρουσιάζει περιοδικότητα Ένα γυμναστήριο 7. Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ έχουν πολλές φορές περιορισμένο έλεγχο στην ποιότητα Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ μιας ποδοσφαιρικής ομάδας 8. Ο αθλητισμός είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο Τα προγράμματα μαζικού αθλητισμού των δήμων

Προβλήματα που Σχετίζονται με τα Ειδικά Χαρακτηριστικά του Aθλητικού Προϊόντος Παραδείγματα 1. Η επικοινωνία με τους δυνητικούς πελάτες και οι πωλήσεις είναι πιο δύσκολες διαδικασίες Η διαφήμιση ενός γυμναστηρίου 2. Η τιμολόγηση είναι πιο δύσκολή Η τιμολόγηση ενός ετήσιου πακέτου συνδρομής σε ένα γυμναστήριο 3. Η ποιότητα των υπηρεσιών εξαρτάται από πολλούς παράγοντες Η ποιότητα μιας κατασκήνωσης 4. Το προσωπικό είναι «μέρος» του τελικού προϊόντος και επηρεάζει (θετικά ή αρνητικά) την ικανοποίηση των πελατών Οι οδηγοί σε ένα πρόγραμμα υπαίθριων αθλητικών δραστηριοτήτων 5. Οι πελάτες συμμετέχουν στην διαδικασία και επηρεάζουν το τελικό προϊόν Οι θεατές ενός ποδοσφαιρικού αγώνα 6. Οι υπηρεσίες δεν μπορούν να επιστραφούν ή να ξανά-πουληθούν Η αγορά ενός πακέτου διακοπών σε ένα ξενοδοχείο για «ενεργητικές διακοπές» 7. Οι κοινωνικοί στόχοι πολλές φορές είναι δύσκολο να ορισθούν και να μετρηθούν Οι στόχοι των προγραμμάτων μαζικού αθλητισμού των δήμων

Στρατηγικές για την Επίλυση των Προβλημάτων που Απορρέουν από τα Eιδικά Χαρακτηριστικά του Αθλητικού Προϊόντος Στρατηγικές Παραδείγματα 1. Χρήση Χειροπιαστών / Υλικών Στοιχείων Ελκυστικές εγκαταστάσεις Η κοινή ενδυμασία του προσωπικού Τα διαφημίστηκα φυλλάδια Το σύμβολο (logo) της επιχείρησης Οι επαγγελματικές κάρτες (business cards) 2. Ανάπτυξη της Ανεπίσημης Επικοινωνίας Μέσω φίλων Μέσω της οικογένειας Μέσω συναδέλφων 3. Ανάπτυξη ισχυρής εικόνας (image) του προϊόντος Επώνυμα προϊόντα 4. Εξατομίκευση των υπηρεσιών Προσωπική προπόνηση στα γυμναστήρια 5. Σταθεροποίηση της ποιότητας των υπηρεσιών Η χρήση «μυστικών πελατών» (mystery customers) Συστήματα ελέγχου ποιότητας (π.χ., ISO) 6. Έρευνα Αγοράς Ομάδες στόχου Ποιοτικές μέθοδοι 7. Προσεκτική επιλογή προσωπικού Γυμναστές ενός γυμναστηρίου Καθηγητές Φ.Α. σε ένα ιδιωτικό σχολείο 8. Εκπαίδευση προσωπικού Προπονητές Διοικητικά Στελέχη 9. Εκπαίδευση των πελατών Τήρηση κανονισμών στα γυμναστήρια Αποφυγή επεισοδίων στα γήπεδα

Case «Η ζήτηση πολλών εταιριών παροχής αθλητικών υπηρεσιών παρουσιάζει μεγάλη περιοδικότητα, και πολλές φορές είναι δύσκολο να προβλεφθεί καθώς επηρεάζεται από εξωγενής παράγοντες». Αναπτύξτε το παραπάνω επιχείρημα και παρουσιάστε παραδείγματα.

Αθλητικό Προϊόν