«Η αξία του διαλόγου» Θεματικοί Κύκλοι σσ. 41-44.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Advertisements

Έλλειψη Ορισμός Βασικοί τύποι Ιδιότητες.
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
13.1 Λογικές πύλες AND, OR, NOT, NAND, NOR
Συνδιαστικά Λογικά Κυκλώματα
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
Στέλιος Αντωνιάδης Παρουσίαση Γεωμετρικής ερμηνείας
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
(α) εξηγεί τη λειτουργία του μετασχηματιστή υπό φορτίο
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
ΜΑΘΗΤΕΣ : ΣΙΩΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΛΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ Α.Τ.ΡΟΥΤΟΥΛΑΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΗΛΕΚΤΡΟΠΛΗΞΙΑ ΣΤΟΧΟΙ : Να μπορείτε να,
ΘΕΜΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Συστήµατα ∆ιαχείρισης Οργανωσιακού Περιεχοµένου και η συµβολή τους στην ∆ιαχείριση Πνευµατικού Κεφαλαίου Ελευθέριος Επαμεινώνδας Βάιος Μπολτσής Σταύρος.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Προγραμματική Περίοδος 2007 – 2013 Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Κοινωνική Συνοχή 2007.
Βασισμένη στην πραγματική ιστορία του πιανίστα Wladyslaw Szpilman.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
 Τα αγαθά ικανοποιούν ανθρώπινες ανάγκες  Αίσθημα ανασφάλειας στην καθημερινή ζωή  Η κατοχή και η χρήση υλικών αγαθών δε συνδέεται μόνο με την ανακούφιση.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Συνδεσμολογία Αντιστάσεων
ΤΟ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
Πώς θα ζήσω με το Διαδίκτυο; δημιουργικές ιδέες καθημερινής χρήσης Μιχάλης Βαφόπουλος,
Κοινωνική Ευθύνη. Κ. Γαλανάκης Υπερ-φιλελεύθεροι Η κοινωνική ευθύνη αφορά το κράτος Οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιολογούν τη απόδοση Στόχος των.
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
ΕΗΕ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ? Ικανότητα Ερευνητική τάση.
Ιστορία της φιλοσοφίας: Σωκράτης, Πλάτων, Αριστοτέλης Σ. Σταυριανέας Τμήμα Φιλοσοφίας Παν/μίου Πατρών 14/10/2015.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΟΣ ΙΙΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΒΑΡΟΥΣ.
Διακόπτης Φορτίου Συσκευή χειρισμού και όχι προστασίας Δυνατότητα χειρισμού υπό φορτίο Τέλεια και ασφαλή διακοπή κυκλώματος Εμφανή ένδειξη ON - OFF.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Ερώτηση 1 η : Γιατί σύμφωνα με το συγγραφέα οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν ενώ οι μεγάλοι όχι; Σύμφωνα με τον συγγραφέα.
Εργασία Ομάδας: 1ης Σ. Άγγελος Τ. Νικόλαος Φ. Ιάσονας Φ. Φοίβος Χ. Αλέξανδρος.
1 Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ 2 ΒΙΟΛΟΓΙΑ είναι η θετική επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη των έμβιων όντων και γενικά των φαινομένων της ζωής Μελετά τα.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ
Πρόληψη Υποτροπής Χαράλαμπος Πουλόπουλος
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Δημήτρης Μπουναφάτσος, ΠΕΣΥΠ ΄Β εξάμηνο.
Είναι η διακοπή της θεραπείας αποτυχία;
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
Ανάλυση λόγου Discourse Analysis.
Α) Κριτική Θεωρία.
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Επικοινωνία ….τι είναι;
1. «Αμφιβολίας Εγκώμιον», του Νίκου Δήμου
Επιστήμη και θρησκεία στην κατανόηση του κόσμου..
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Πίστη και επιστήμη. Αλληλοαποκλειόμενα ή αλληλοσυμΠληρούμενα
ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Βενιέρη Αθηνά Μπουζέλου Σταυρούλα
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
Εφηβεία Επιμέλεια: Πετράκου Ελένη.
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Η αξία του διαλόγου» Θεματικοί Κύκλοι σσ. 41-44

Παράγραφος 1 Ο διάλογος είναι ανθρώπινη ανάγκη, αλλά, υπό προϋποθέσεις, πρέπει να διακόπτεται.

Παράγραφος 2α Ο διάλογος είναι φυσική και πνευματική ανάγκη.

Παράγραφος 2β 1η προϋπόθεση αποτελεσματικού διαλόγου : οι συνομιλητές πρέπει να έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα

Παράγραφος 3 1η ωφέλεια από τον αποτελεσματικό διάλογο: προσπέλαση της αλήθειας στο χώρο των επιστημών. 2η ωφέλεια από τον αποτελεσματικό διάλογο: θετική ψυχική διέγερση και τροφοδότηση της σκέψης. (η παράγραφος 4 είναι μεταβατική και λειτουργεί ως Κατακλείδα για την 3η και Θεματική Περίοδος για την 5η).

Παράγραφος 5 2η προϋπόθεση διακοπής διαλόγου: οι συνομιλητές δε βρίσκονται στο ίδιο πνευματικό επίπεδο.

Παράγραφος 6 3η προϋπόθεση διακοπής διαλόγου: οι συνομιλητές έχουν διαφορετική αγωγή και ασύμπτωτες φραστικές έξεις (=έχουν την τάση να εκφράζονται με διαφορετικό τρόπο).

Παράγραφος 7 4η προϋπόθεση διακοπής διαλόγου: οι συνομιλητές διακατέχονται από φανατισμό (→μισαλλοδοξία, μικρόνοια κ.τ.ό.)

Παράγραφος 8 5η προϋπόθεση διακοπής διαλόγου: αν επικρατήσουν τα παραπάνω, τότε ο διάλογος πάσχει σοβαρά και πρέπει να διακόπτεται.

Παράγραφος 9 Η έναρξη και συνέχιση του διαλόγου είναι αρετή, όπως και η διακοπή του.