ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2013
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Έχετε παιδί από Ε΄ Δημοτικού μέχρι Γ΄ Λυκείου; Τότε σίγουρα σας ενδιαφέρουμε!!! Αφιερώστε, λοιπόν, λίγο από το χρόνο σας…
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Ανάκτηση Πληροφορίας (Information Retrieval – IR) Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Μηχ. Η/Υ, Τηλ/νιών & Δικτύων Ακαδημαϊκό Έτος
ΑΝΕΡΓΙΑ.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΥΝΟΛΑ.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΟΜΗ -
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Ομάδα:τρελοί επιστήμονες
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Που και πως ψάχνουμε.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου Λυδία Α3 Υπεύθυνοι Καθηγητές Ζαραλίκου Ευδοξία, Παπανικολάου Δημήτρης

Επεξήγηση θέματος της ερευνητικής μας εργασίας Η εργασία μας με θέμα Γλώσσα – Λογοτεχνία μας έλκυσε από την πρώτη στιγμή… Έτσι η ομάδα μας ασχολήθηκε με την μελέτη ερωτήσεων που απασχολούν την λογοτεχνία και την γλώσσα καθώς ερευνάμε και τους λόγους για τους οποίους κάποιος μπορεί να ενδιαφέρεται για αυτά τα μαθήματα που του προσφέρουν αρχικά απαραίτητες γνώσεις και ύστερα με την μελέτη ενός εξωσχολικού βιβλίου διασκέδαση. Για τις ερωτήσεις κλειστού τύπου που έπρεπε να βρούμε, ψάξαμε σε βιβλία λογοτεχνικά, κυρίως του Καβάφη οποίος ήταν για αρκετό χρονικό διάστημα το κέντρο της αναζήτησής μας. Ψάξαμε ακόμα σε λεξικά κυρίως για την γλώσσα, σε σχολικά βιβλία αρχαίων κειμένων και σε βιβλία της βιβλιοθήκης που παρέχει το σχολείο μας.

Έκθεση Οι ερωτήσεις που μας ζητήθηκαν να αναζητήσουμε, ήταν σε στιλ κλειστού τύπου,και όχι ανοιχτού. Αυτό σημαίνει πως το παιχνίδι γίνεται πιο διασκεδαστικό και πιο εύκολο. Αφού τεθεί η ερώτηση, δίνονται τέσσερις πιθανές απαντήσεις, από τις οποίες μόνο η μία είναι σωστή. Στον τύπο ανοιχτών ερωτήσεων, η δυσκολία αυξάνεται καθώς τα ερωτήματα απαιτούν απάντηση ανάπτυξης, για την οποία χρειάζονται αρκετές γνώσεις και μερικές φορές συγκεκριμένες γνώσεις για μία σωστή και πλήρη πιθανή απάντηση. Οι ερωτήσεις κλειστού τύπου δεν είναι πάντα εύκολες και σε αυτό συμβάλει περισσότερο ο τρόπος που θέτονται και οι απαντήσεις που δίνονται. Για παράδειγμα, αν οι απαντήσεις είναι αρκετά σχετικές μεταξύ τους, δηλαδή με παρόμοιο περιεχόμενο ή χρονολογικά συμβατικές, τότε αυτός που προσπαθεί να βρει την απάντηση μπορεί να μπερδευτεί με αποτέλεσμα να δυσκολευτεί ή και να αποσυντονιστεί, χωρίς στο τέλος να μπορέσει να δώσει την σωστή απάντηση. Παρόλα αυτά μπορεί η ερώτηση να δίνεται με εύκολο και σαφή τρόπο, όμως χωρίς να δίνει την δυνατότητα στον αναγνώστη να φέρει εις πέρας στο παιχνίδι με επιτυχία

Ένας άλλος τρόπος που κάνει δύσκολη μία ερώτηση κλειστού τύπου, είναι να δίνονται εύκολες ερωτήσεις με δυνατότητα απόκλισης με σιγουριά κάποιας ή παραπάνω από μίας πιθανής απάντησης αλλά η ερώτηση να μην είναι σαφής ή εύκολη για να γίνει κατανοητή και έτσι να μην γνωρίζει ή να μην καταλαβαίνει ο αναγνώστης το αντικείμενο αναζήτησης. Σε αντίθεση με του κλειστού τύπου ερωτήσεων, οι ανοιχτές ερωτήσεις, στην λογοτεχνία πιο πολύ και όχι στην γλώσσα, μπορούν να απαντηθούν εύκολα,έστω και αν είναι ανάπτυξης. Αυτό μπορεί να γίνει καθώς το θέμα της ερώτησης είναι εύκολο,απλό ή έχει διδαχτεί σε προηγούμενες τάξεις σχολείου. Με βάση τα προσωπικά ημερολόγια και τις ερωτήσεις που έχει βρει κάθε μέλος μέσα στην ομάδα, βρίσκονται τα αποτελέσματα καθώς και με την βοήθεια των ερωτηματολογίων που μοιράζει κάθε ομάδα σε όλα τα τμήματα των projects. Αφού οι ερωτήσεις λογοτεχνίας ήταν εύκολες στην εύρεσή τους, αποφασίσαμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον με τις ερωτήσεις της γλώσσας, αφού απαιτείται μεγαλύτερη αναζήτηση για το συντακτικό και την ερμηνεία λέξεων. Τέλος ανακαλύψαμε ότι οι ερωτήσεις με το αντίθετο γνωστικό αντικείμενο του καθενός δεν εμποδίζονται στο να απαντηθούν αφού δεν χρειάζονται πολύπλοκες γνώσεις για μία εύκολη ή μεσαίας δυσκολίας ερώτησης στην γλώσσα και λογοτεχνία.... και ναι η γνώση μπορεί να μετατραπεί σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι, στο οποίο μπορούν να συμμετάσχουν όσοι θέλουν χωρίς καμία απαραίτητη και συγκεκριμένη, ''πολύπλοκη'' γνώση

3 παραδείγματα από το παιχνίδι μας 1) Τι σημαίνει η λέξη μυς των αρχαίων Ελληνικών ; i.Άλογο ii.Ποντίκι iii.Μύγα iv.Γάτα 2) Τι παιδεία είχαν οι Φαναριώτες ; i. Ελληνική ii. Αγγλική iii. Γαλλική iv.Ιταλική 3) Πόσους στοίχους είχε το σονέτο Μούχρωμα ; i. 14 ii.12 iii.18 iv.16

Βιβλιογραφία βιβλιοθήκη σχολείου σχολικά βιβλία γυμνασίου - λυκείου Internet εξωσχολικά βοηθήματα ΤΕΛΟΣ …………