ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ Τα γράμματα. ΠΟΙΗΣΗ Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και τα προβλήματά τους. Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Advertisements

ΤΑ ΤΡΕΛΑ ΜΥΑΛΑ Δημοσιογράφοι!!!.
Γιώργος Κάκαρης Γ
Ιωάννης Βηλαράς
Ο πραγματικός και ιδεατός κόσμος στην ποίηση του Αντώνη Φωστιέρη
Η περιγραφή της μάχης του
ΙΣΤΟΡΙΑ Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Πάντα οι άνθρωποι αναζητούν την αλήθεια.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ
Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΔΩΡΙΕΩΝ (11ος αι πΧ) οι
ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ομάδα: Πανδώρα &Πλάτωνας.. Το συμβόλαιο μας Σήμερα Παρασκευή 04/10/2013 συγκεντρωθήκαμε για να συντάξουμε το συμβόλαιο της ομάδας ‘’Πανδώρα και Πλάτωνας’’,
1.Η Ποικιλία των βιβλίων της Π. Διαθήκης 2.Πως και πότε γράφτηκαν τα βιβλία της Π. Διαθήκης.
Η καθημερινή ζωή στα ελληνιστικά χρόνια
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης
Η ανάπτυξη των γραμμάτων και η μελέτη των αρχαίων Ελλήνων κεφ. 26
Η ΖΩΉ ΤΗΣ ΣΑΠΦΟΎΣ Ονόματα : Νάσος Κουγιουμτζόγλου, Μαρία Κεραμίδη, Αναστασία Κουνίου, Άλκης Κουλουμαργιέτος, Σοφία Μαντζουράνη.
ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Μια ιστορία που γράφτηκε
«ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΘΩΟΤΗΤΑ» Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011 Δευτέρα 28 Νοεμβρίου :00 μμ 12:00 μμ Το Πολυμέρειο Λύκειο.
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Οδυσσέας Ελύτης, «Πίνοντας ήλιο κορινθιακό», Ποίηση, Ίκαρος.
ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ.
H ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΧΑΡΗΣ ΚΟΣΚΙΝΑΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ;
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Επιμέλεια: Μιχαήλ Αναστασία
«ΤΑ ΡΩ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ» ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.
Α ΠΟΚΡΙΈΣ Μαριλένα Χειρδάρη. Κάθε χρόνο, κάθε Φεβρουάριο γίνεται μια μεγάλη γιορτή ……… το καρναβάλι.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.
Μυκηναϊκός πολιτισμός
Αρχαίοι Έλληνες μαθηματικοί και η συμβολή τους στη θετική σκέψη
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
Αγαπημένο μου παιδί....
Υπερφυσικό και κοινωνικές πρακτικές Μύθος και θρησκεία στην αρχαία Ελλάδα. Jean-Pierre Vernant.
 Βουκουρέστι – παραδουνάβιες ηγεμονίες  Πάντοβα – ιατρική, νομικά, φιλολογία…  Έλαβε το αξίωμα του μεγάλου λογοθέτη  Γραμματική της Αιολοδωρικής.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ.
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Κ.Π. Καβάφης “Όσο μπορείς”.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Αθήνα, Νοέμβριος 2011 Το ηλεκτρο-δωμάτιο: ένα διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό Μαρίνα Τομαρά MEd, Εκπαιδευτικός, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος,
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
Κύριλλος και Μεθόδιος. Οι Άγιοι Κύριλλος και Μεθόδιος ήταν αδέλφια, μοναχοί, με μεγάλη ιεραποστολική δράση. Σε αυτούς αποδίδεται ο εκχριστιανισμός των.
Κωνσταντίνος Καβάφης Ο Κωνσταντίνος Καβάφης γεννήθηκε στις 29 Απριλίου 1863 στην Αλεξάνδρεια, όπου οι γονείς του, εγκαταστάθηκαν εγκαταλείποντας.
Panos filologos.  συμβολισμός  διδακτικός τόνος  θεατρικότητα  λεπτή ειρωνεία  ρεαλισμός  αίσθηση του τραγικού  στοχαστική – φιλοσοφική διάθεση.
Παρουσίαση για τα σήματα. Τι Βλέπετε;Σε ποια γλώσσα;
ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ Μία από τις σημαντικότερες μορφές της σύγχρονης Ελληνικής Ποίησης.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΑΠΦΩ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ :ΓΙΑΜΑΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΟΜΑΔΑ Δ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Αγαπημένο μου παιδί....
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ο Ναζιανζηνός ως ποιητής ΟΙ ΣΘΕΝΑΡΟΊ ΘΕ 2 ΚΕ
O «ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (5ος π.Χ. αιώνας)
Κοσμογονία και κοσμολογία
Ασφάλεια στον Ψηφιακό Κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ Τα γράμματα

ΠΟΙΗΣΗ Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και τα προβλήματά τους. Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και τα προβλήματά τους. Αναπτύσσεται η διδακτική ποίηση. Αναπτύσσεται η διδακτική ποίηση. Ο Ησίοδος προσπαθεί με τα ποιήματά του να διδάξει τους ανθρώπους. Ο Ησίοδος προσπαθεί με τα ποιήματά του να διδάξει τους ανθρώπους. Στο έργο του «Έργα και ημέρες» μιλάει για τον αδελφό του Πέρση. Στο έργο του «Έργα και ημέρες» μιλάει για τον αδελφό του Πέρση. Ο Πέρσης ήταν τεμπέλης και διασκέδαζε συνέχεια. Ο Πέρσης ήταν τεμπέλης και διασκέδαζε συνέχεια. Προσπαθεί να τον διδάξει πως θα γίνει τίμιος και εργατικός. Προσπαθεί να τον διδάξει πως θα γίνει τίμιος και εργατικός. Άλλο σπουδαίο έργο του η «Θεογονία» Άλλο σπουδαίο έργο του η «Θεογονία»

ΠΟΙΗΣΗ Αναπτύχθηκε και η λυρική ποίηση. Αναπτύχθηκε και η λυρική ποίηση. Ονομάστηκε έτσι γιατί όταν απάγγελναν τα ποιήματα τα συνόδευαν παίζοντας λύρα. Ονομάστηκε έτσι γιατί όταν απάγγελναν τα ποιήματα τα συνόδευαν παίζοντας λύρα. Τα λυρικά ποιήματα μιλούσαν για τις χαρές και τις λύπες των ανθρώπων. Τα λυρικά ποιήματα μιλούσαν για τις χαρές και τις λύπες των ανθρώπων. Ήταν μικρά σε έκταση. Ήταν μικρά σε έκταση. Μεγάλοι λυρικοί ποιητές ήταν η Σαπφώ και ο Πίνδαρος. Μεγάλοι λυρικοί ποιητές ήταν η Σαπφώ και ο Πίνδαρος.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Αναπτύχθηκε η φιλοσοφία. Αναπτύχθηκε η φιλοσοφία. Οι άνθρωποι άρχισαν να ασχολούνται με θέματα που δεν μπορούσαν να εξηγήσουν. Οι άνθρωποι άρχισαν να ασχολούνται με θέματα που δεν μπορούσαν να εξηγήσουν. Προσπαθούσαν να καταλάβουν πως έγινε ο κόσμος με λογικά επιχειρήματα και όχι μύθους. Προσπαθούσαν να καταλάβουν πως έγινε ο κόσμος με λογικά επιχειρήματα και όχι μύθους.

ΙΣΤΟΡΙΑ Κάποιοι άρχισαν να γράφουν για γεγονότα που έχουν περάσει ώστε να μην ξεχαστούν. Κάποιοι άρχισαν να γράφουν για γεγονότα που έχουν περάσει ώστε να μην ξεχαστούν. Άρχισε να δημιουργείται η Ιστορία. Άρχισε να δημιουργείται η Ιστορία.