Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η μεταβολής του λογισμικού δημιουργεί ένα πρόβλημα γνωστό ως ασφάλεια δεδομένων.
Advertisements

ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Έρευνα «Η θέση και ο ρόλος των ασκήσεων στη διδασκαλία των μαθηματικών στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο» Σάλτας Βασίλειος Διδάκτωρ Μαθηματικών.
Επιμέλεια Π. Τσάκωνας. 1. Ποια από τα ακόλουθα αποσπάσματα αλγόριθμων πραγματοποιούν σωστά την ταξινόμηση του πίνακα Α; ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ Ν ΓΙΑ j ΑΠΟ.
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Δημιουργός Μοντέλων Εκδ
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Επεξεργαστής κειμένου και γραμματισμός. Πιθανές θετικές επιδράσεις   Η διαδικασία της παραγωγής λόγου πλησιάζει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου που δεν.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΥ –ΑΡΓΟΥΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΤΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΓΑΘΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
Applets για διδασκαλία Οικονομικών Εννοιών Τραχανοπούλου Θεοδώρα
* Το πρόγραμμα Accountant
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ b/d04/cd/maths/startup.swf.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105) ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΣΥΡΑΚΟΥΛΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΕ.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ για την υπαγωγή Επενδυτικών Σχεδίων στα Καθεστώτα Ενισχύσεων «Γενική Επιχειρηματικότητα» και «Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ» του Ν.4399/2016.
Τι μπορούμε να δούμε σε αυτό το ιστόγραμμα?
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Συναρτήσεις Add Your Image Here
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Η καμπύλη Προσφοράς Μεθοδολογία Ασκήσεων.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Ασκήσεις: Οικονομικά των φυσικών Πόρων και του Περιβάλλοντος
ΖΩΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Σύνδεση κρίσιμου συμβάντος με το μοντέλο Van Hiele
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΟΛΙΚΗ ΖΗΤΗΣΗ Με τον όρο ολική ζήτηση αναφερόμαστε στη
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
Εφαρμογές οικονομικών συναρτήσεων
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Εργασία 2η Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
Φοιτητής: Γκούλης Ευάγγελος ΑΕΜ: 3342
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Στατιστικά Στοιχεία Συνεδριάσεων
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΙΤΛΟΥ Υπότιτλος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ Διδασκαλία με Χρήση των ΤΠΕ του Νόμου Προσφοράς Ομάδα: Σαμαρά Θεοδώρα, Σπυριάδης Σπυρίδων, Τραχανοπούλου Θεοδώρα, Τσιόπτσιας Δημήτριος, Φραγκούλης Μιχαήλ

ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΒΗΜΑ 1 : Ο καθηγητής αναφέρεται σε ένα πρόβλημα της καθημερινότητας (προσφορά γάλακτος σε σχέση με την ποσότητα και την τιμή). ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ EXCEL ΒΗΜΑ 2: Ο καθηγητής δίνει έναν πίνακα τιμών και ποσοτήτων στους μαθητές για να το εισάγουν και να το επεξεργαστούν στο excel. Οι μαθητές πρέπει να δημιουργήσουν το γράφημα.

ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ BHMA 3: Ο καθηγητής παροτρύνει τους μαθητές να ερμηνεύσουν και εξάγουν τα συμπεράσματά τους από το γράφημα. ΒΗΜΑ 4 : Μέσα από την συζήτηση εισάγει ο καθηγητής την έννοια της καμπύλης προσφοράς και δίνεται ο ορισμός του.

ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ Key-Book

ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ 1 2

ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ 3

ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ 4

ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ Ο καθηγητής καθοδηγεί τους μαθητές να λύσουν μια άσκηση μέσα από το Key-Book.

ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ 5