14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θέσπιση μιας νέας διεθνούς συμφωνίας EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Κλιματική αλλαγή.
Advertisements

ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Λασκαρίδου Λίνα Ζαχαριάδου Αναστασία Αϊδινίδου Εύη Ζαχαριάδου Εύα Μυρτολλάρι Όλγα.
ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Väder- och Klimatförändringar
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Ε ν έ ρ γ ε ι α.
Η ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΗΗΜΕΙΑ.
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Από τους μαθητές: Νταμπακάκη Όλγα Περιβολάκη Ευαγγελία
LOGO ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δανάη Φωτίου γ5 ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ.
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
7.1 Η εξέλιξη και οι μαρτυρίες της
ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Συνέδριο της Κοπεγχάγης Χατζηαντωνίου Γιώργος Τριανταφύλλου Δημήτρης Γ’5.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Πώς μπορείτε να την καταπολεμήσετε; EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Κλιματική αλλαγή.
Αυτοκίνητο του υδρογόνου
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΑ ΑΠΟΔΗΜΗΤΙΚΑ ΠΤΗΝΑ
ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
Η ρύπανση της ατμόσφαιρας
Ρύπανση και μέθοδοι αντιμετώπισης
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
Περισσεύει το παραπλανητικό κλίμα Για τις κλιματικές αλλαγές.
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ Κλιματική Αλλαγή
ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Λ Υ Κ Ε Ι Ο Τ Σ Α Γ Κ Α Ρ Α Δ Α Σ Τ Α Ξ Η Α΄
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Ερευνητικη εργαςια Α’ τετραμηνου Β’ γενικου λυκειου Νιγριτας : «Εναλλακτικες πηγες ενεργειας και εξοικονομηςη ςτο ςχολειο μας» Θέμα ενασχόλησης:
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
Κλιματικές Αλλαγές – Μετρήσεις του Μικροκλίματος της Αγ. Παρασκευής
ΟΜΑΔΑ3 ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Κ. ΘΩΜΑΗ Β. ΑΓΓΕΛΟΣ Χ.. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Για να λειτουργήσουν τα εργοστάσια,καίνε λιγνίτη και άλλους γαιάνθρακες. Η καύση.
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
Φαινόμενο του θερμοκηπίου
ΕΚΠΟΜΠΗ CO 2 ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ε΄ τάξη Εκπ/ός : Κανάτας Ευάγγελος Comenius Project “Creating Sustainable Schools”
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Κεφάλαιο 9 Η ατμόσφαιρα.
Κλιματική αλλαγή.
Ο κύκλος του νερού ΡΟΣΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΟΛΓΑ ο κύκλος του νερού.
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
Ανταρκτική: Η παγωμένη ήπειρος
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝTIKA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ
ΦΕ13: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Η επιρροη του φαινομενου του θερμοκηπιου στην καθημερινη Μασ ΖΩΗ
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Εργασία Χημείας για το φαινόμενο του θερμοκηπίου
14ο Δημοτικο Σχολείο Ιλιου
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
H AΡΚΤΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ
Το Φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Κορυφαίοι επιστήμονες πήραν μέρος στο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο της Κοπεγχάγης με θέμα την κλιματική αλλαγή που έγινε στις 10 Μαρτίου και που διήρκεσε.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
Κλιματική αλλαγή Νεαροί επιστήμονες Ερευνούν & Αποφασίζουν
Φαινόμενου του θερμοκηπίου
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ Ομάδα T-4: Ηλίας Παπαδόπουλος Κων/νος Παπαδόπουλος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη ΟΜΑΔΑ 1: 1 .Σοφία Μ. 2. Γιάννης Σ. 3. Όλγα Γ. 4. Παύλος Ντ.

Η κλιματική αλλαγή. Kλιματική αλλαγή ονομάζεται το κλίμα το οποίο αλλάζει από κρύο σε ζεστό ή από παγωμένο σε πολύ θερμό , που οφείλεται στις ανθρώπινες δραστηριότητες. Αν δεν συνεργαστούμε δεν θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε το πλανήτη όπου ζούμε! Οι επιστήμονες προβλέπουν ότι μέχρι το 2100 η μέση παγκόσμια θερμοκρασία είναι πολύ πιθανό να αυξηθεί κι άλλο κατά 1,8o C έως 4οC.

Ανθρώπινες δραστηριότητες οι οποίες συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή. ΡΥΠΑΝΣΗ ΑΠΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ! Η καύση των καυσίμων παράγει μεγάλη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα κι έτσι η ‘κουβέρτα’ του νέφους πάνω από τον πλανήτη μας μεγαλώνει με αποτέλεσμα το κλίμα να αυξάνεται όλο και περισσότερο.

Τα αποτελέσματα των ενεργειών αυτών. Όλη αυτή η ποσότητα του διοξειδίου του άνθρακα δημιουργεί το φαινόμενο του θερμοκηπίου που έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση και την αλλαγή του κλίματος σε όλο τον πλανήτη μας…

Οι δράσεις μας για την επίλυση των προβλημάτων αυτών. Στο σχολείο: Για να λύσουμε μερικά από τα προβλήματα αυτά είναι να κάνουμε όσο μπορούμε ανακύκλωση. Στο σπίτι: Για να μπορέσουμε να λύσουμε έστω και λίγα από τα προβλήματα του πλανήτη μας πρέπει το βράδυ να κλείνουμε όλα τα φώτα όταν δεν τα χρειαζόμαστε , στην ώρα της γης να κλείνουμε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές και να σεβόμαστε τον πλανήτη μας.

Οι δράσεις … (συνέχεια) Στις μετακινήσεις μου: Όταν θέλω να μετακινηθώ κάπου κοντά , αν θέλω να βοηθήσω τον πλανήτη μου πρέπει να χρησιμοποιήσω είτε ποδήλατο είτε με τα πόδια . Αλλά σε καμία περίπτωση , εκτός από έκτακτη ανάγκη δεν χρησιμοποιώ αμάξι ή το οποιοδήποτε άλλο μεταφορικό μέσο.

Οι συμβουλές μας σε μικρούς και μεγάλους. Δίνοντας συμβουλές προς μικρούς και μεγάλους: Για να μπορέσουμε να συμβουλέψουμε, μικρούς και μεγάλους να προστατεύουν το περιβάλλον πρέπει να έχουμε ισχυρά επιχειρήματα που θα μπορέσουν να τους πείσουν ώστε να θελήσουν κι αυτοί να βοηθήσουν στην προστασία του περιβάλλοντος και όλου του πλανήτη μας.

Συμμετέχοντας σε συλλογικές δράσεις. Με το να συμμετέχουμε σε συλλογικές δράσεις δηλαδή σε ομάδες οι οποίες βοηθούν να προστατευτεί ολόκληρος ο πλανήτης γη και πρέπει εμείς να τους διευκολύνουμε να ολοκληρώσουν το έργο τους.

Ενημερώνοντας τους άλλους Ενημερώνουμε τους άλλους με διάφορους τρόπους. Μερικοί από αυτούς τους τρόπους είναι: Οι αφίσες, τα φυλλάδια, η συζήτηση με δικούς μας ανθρώπους για το συγκεκριμένο θέμα αλλά και η χρήση της τεχνολογίας .

Σας ενημερώνουμε ότι… ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!!! ΤΕΛΟΣ