Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη………..
Advertisements

1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
“Οι Άθλοι του Ηρακλή” Γ1 & Γ2 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη
« Δέλτα Χι και ο Μηχανισμός » Της Έρικας Αγγέλικα Γαρμπή Υπεύθυνη καθηγήτρια : Λύχνου Ευτέρπη ΠΕ 02.
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΘΕΟΥΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. HΡΑ ΕΣΤΙΑ.
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Topic and Grammar Past simple
Απόσπασμα από το βιβλίο : «Ο ταύρος που έπαιζε πίπιζα».
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
Η έμπνευση των ονομάτων τους
TO ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΞΕΝΕΡΩΤΗΣ 9
Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας 1 μήνας και 1 βδομάδα με τη Μαρία
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
Οι λίμνες της Ελλάδας (β΄ μέρος)
ΝΑΤΑΣΑ ΟΡΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Β΄ Π.Ε.ΑΘΗΝΑΣ
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Λουσικών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου

ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ Το Σχέδιο εργασίας με θέμα ο αγαπημένος ήρωας «Ηρακλής» υλοποιήθηκε το σχολικό έτος 2005-2006. Κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των 30 μαθητών- νηπίων των δύο τμημάτων ( 14 προνήπια και 16 νήπια) για περίπου 2 μήνες.

Έγραψαν σε λίστα το αγαπημένο τους παραμύθι

«Διαβάζουν» βιβλία μυθολογίας

Ψήφισαν τον αγαπημένο τους ήρωα.

Γράφουν το σχέδιο εργασίας

Τα παιδιά έφτιαξαν αυτοσχέδια σπηλιά του Ηρακλή.

Ζωγραφίζουν τους άθλους του Ηρακλή

Ζωγραφίζουν τους άθλους, για να ετοιμάσουν την αφίσα τους

Έκαναν έκθεση με τα έργα τους

Σε πίνακες διπλής εισόδου ψηφίζουμε α) τον αγαπημένο μας άθλο β) τον αγαπημένο μας ηρώα.

Πίνακας διπλής εισόδου « ο αγαπημένος μου άθλος» Πίνακας διπλής εισόδου « ο αγαπημένος μου άθλος»

Ο πίνακας διπλής εισόδου με τον αγαπημένο μας ήρωα.

Έργα των παιδιών με θέμα τον Ηρακλή.

Γράφουν στη μία λίστα επίθετα που χαρακτηρίζουν τον Ηρακλή και στη άλλη τους φίλους του.

Η παραπάνω εργασία συνεχίστηκε και την επόμενη ημέρα.

Ψάχνοντας στο χάρτη τις «πόλεις» που πέρασε ο Ηρακλής, βάζουν χαρτάκια με τα ονόματα των πόλεων και μετρούν τις αποστάσεις .

Ζωγραφίζουν το χάρτη της Ελλάδος

Κατασκευάζουν μάσκες για τη δραματοποίηση

Δραματοποιούν τις «Στυμφαλίδες όρνιθες» Δραματοποιούν τις «Στυμφαλίδες όρνιθες»

Δραματοποίηση του άθλου «το Λιοντάρι της Νεμέας»

Συνέχεια της δραματοποίησης

Σκηνή από δραματοποίηση

Στη σπηλιά του Ηρακλή παίζουν και εκθέτουν τα έργα τους.

Δραματοποίηση άθλων του Ηρακλή.

Σκηνές από τους άθλους.

Φτιάχνουμε την αφίσα με τους άθλους του Ηρακλή

Συνέχεια της προηγούμενης εργασίας.

Παρουσίαση της δουλειάς τους.