Επιμέλεια: Φωτεινή Λάρκου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Advertisements

MicroWorlds Pro Διαδικασίες.
Μουσείο - Σχολείο Τι ακριβώς είναι μάθηση; Μάθηση είναι:
Φυσικά - Ερευνώ και Ανακαλύπτω Φως
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Υδροστατική πίεση «Το νερό έχει δύναμη;»
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Τα σχήματα στην τέχνη Επιμέλεια: Δήμητρα Αραμπατζή
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΣΗΜΑ ● Οι άνθρωποι έχουν την δυνατότητα να αναγνωρίζουν πρότυπα στο περιβάλλον τους. ● Η οργάνωση των προτύπων παράγει νόημα και η συλλογή τους τις γλώσσες.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός,
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ποιον χάρτη να διαλέξω;
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
Παρατήρηση άνθους ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Δημοσθένους Πωλίνα Δρακωνάκη Δέσποινα Κωνσταντίνου Μαρία Παπαχρυσοστόμου Κική.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ορισμός
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΓΩΓΗΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η΄ΕΡΩΤHΜΑΤΙΚΗ (ερωτήσεις –απαντήσεις) ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Στερεού Σώματος
Παρατήρηση άνθους.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ & ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ & ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ ΣΟΦΙΑ ΠΟΠΟΡΗ. Το συγκεκριμένο σενάριο εργασίας αφορά τη διδασκαλία των παρακάτω αντικειμένων της ενότητας 14.4 Τα είδη και οι νόμοι.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
Άνωση Αρχή του Αρχιμήδη
M. Πατρινόπουλος.
Κρυστα ρακαλλιδου.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
«Ο Σπανός τζιαι οι 40 Δράτζιοι» Τα παιδιά της Β’1 τάξης επεξεργάστηκαν το παραμύθι και εργάστηκαν με τη χαρακτική και το τύπωμα. Μάης 2017.
Χαρακτική: νέες τεχνολογίες, μέσα και τεχνικές
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμέλεια: Φωτεινή Λάρκου Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Εικαστικών Τεχνών Επιμέλεια: Φωτεινή Λάρκου

Τύπωμα με φύλλα

Χαρακτική σε χαρτόνι Μια εύκολη τεχνική για τα παιδιά Χαρακτική σε χαρτόνι Μια εύκολη τεχνική για τα παιδιά Εύκολη εξεύρεση των υλικών. Εύκολα μέτρα ασφάλειας. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν χρώματα νερού. Το χαρτόνι ως μήτρα μας δίνει περιορισμένο αριθμό αντιτύπων.

Τύπωμα με άλλα υλικά Ένας άλλος τρόπος τυπώματος είναι με: πολυστερίνη όαση πατάτα πλαστελίνη πηλό ζυμάρι αφού πρώτα τα χαράξω. 6

Δημιουργία ανάγλυφης επιφάνειας

Δημιουργία ανάγλυφης επιφάνειας

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ Διατυπώνουν ερωτήματα Ανακαλούν Ερμηνεύουν Συνθέτουν Αμφισβητούν Επιλέγουν Επεξηγούν Παρουσιάζουν Προβληματίζονται Συλλέγουν Παρατηρούν ελεύθερα Παρατηρούν εστιασμένα Απομονώνουν Ερευνούν Διατυπώνουν ερωτήματα Ανακαλούν Ερμηνεύουν Συνθέτουν Αμφισβητούν Επιλέγουν Επεξηγούν Παρουσιάζουν Προβληματίζονται Καταγράφουν Οργανώνουν -ομαδοποιούν Ταξινομούν Διακρίνουν

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Επεξεργάζονται Συνδέουν Οικειοποιούνται Συσχετίζουν Συγχωνεύουν Παρεμβαίνουν Μοντελοποιούν Συνθέτουν Παράγουν Αναπαράγουν Πειραματίζονται Διερευνούν Σχεδιάζουν – προγραμματίζουν Επεξεργάζονται Συνδέουν Οικειοποιούνται Συσχετίζουν Συγχωνεύουν Παρεμβαίνουν Μοντελοποιούν Συνθέτουν Οργανώνουν Κατασκευάζουν Τροποποιούν Μετασχηματίζουν