ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Περιβαλλοντική εργασία
Το φαγητό μας. Η άθλησή μας Τα παιχνίδια μας στην άμμο.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Το ποτάμι μας ο Νέστος «Βιότοπος ποταμού Νέστου Η σημασία του υγροτόπου Νέστου στους κατοίκους της περιοχής» 3Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Βασιλική Αρβανιταντώνη Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε. Πειραιά
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Τίτλος Δραστηριότητας
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
ΝΑΤΑΣΑ ΟΡΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Β΄ Π.Ε.ΑΘΗΝΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ ΜΑΡΓΙΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ mail@1dimthas.kav.sch 2593022194 Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο: Email: Τηλ.Επικοινωνίας:

ΑΦΟΡΜΗΣΗ Το βιβλίο Ιστορίας της Γ΄ τάξης. Η αγάπη και το ενδιαφέρον των μαθητών για το δωδεκάθεο. Οι αρχαιολογικοί χώροι του τόπου μας.

Τίτλος Εκπαιδευτικής Δραστηριότητας Γνωστικό Αντικείμενο: ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ Τάξη:Γ΄ Διάρκεια:8 ΜΗΝΕΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 18 Σκοπός - Στόχοι: Να γνωρίσουν οι μαθητές ότι η αρχαία ελληνική μυθολογία είναι ένα πνευματικό αγαθό με διαχρονική αξία που διδάσκει και διασκεδάζει. Να εξοικειωθούν με τις δημιουργίες του παρελθόντος και να γνωρίσουν την συμβολική και αλληγορική γλώσσα των μύθων. Να κατανοήσουν την ανάγκη των ανθρώπων να λατρεύουν θεούς. Να μάθουν πως λάτρευαν τους 12 θεούς του Ολύμπου στο δικό τους τόπο, τη Θάσο.

Περιγραφή εκπαιδευτικής δραστηριότητας ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ομαδoσυνεργατική (χωρίστηκαν 4 ομάδες εργασίας των 5 ατόμων, μικτής ικανότητας και με υπεύθυνο εκ περιτροπής), βιωματική (μετά από προβληματισμό, συζήτηση, έρευνα, συγκέντρωση πληροφοριών και επισκέψεις στους αρχαιολ. χώρους κατέληξαν σε συμπεράσματα που τους βοήθησαν να καταλάβουν τη διασύνδεση αρχαίου και νέου κόσμου και φυσικά την τοπική ιστορία), διαθεματική (Γλώσσα)Σκέφτομαι και γράφω, συνεντεύξεις, ερωτηματολόγιο, σταυρόλεξα, ακροστιχίδες, ποιήματα, ταυτότητες θεών και άλλα

(Θρησκευτικά)Σύγκριση θρησκειών , (Μουσική) τραγούδια για το δωδεκάθεο(Τεχνικά) κατασκευές και ζωγραφιές .(Μελέτη)προσδιορισμός γεωγραφικών θέσεων και μύθους για τους θεούς από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. (Θεατρική αγωγή) προετοιμασία παράστασης Υλικό: βιβλιοθήκη σχολείου, διαδίκτυο, πληροφορίες από εγκυκλοπαίδειες και βιβλία, συλλογή πληροφοριών από αρχαιολόγους

Δραστηριότητες Συλλογή υλικού Συμπλήρωση φύλλων εργασίας Ακροστιχίδες ,μεσοστιχίδες Σταυρόλεξα , παζλ Ποιήματα Ατομικές ζωγραφιές, κατασκευές με πηλό, με βότσαλα Ομαδική ζωγραφική Ιστορίες για τους θεούς, σύνδεση με τους πλανήτες Ομαδική ιστορία Ερωτηματολόγιο, θεατρικό Δημιουργία εντύπων και c.d Επισκέψεις

ΟΜΑΔΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΠΗΛΟ

ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΡΧΑΙΟ ΤΕΙΧΟΣ ΠΥΛΕΣ ΙΕΡΑ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟ ΔΙΟΝΥΣΙΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΚΑΙ ΚΟΡΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ

ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΡΑΣ

ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ

ΔΙΟΝΥΣΙΟ

ΙΕΡΟ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΚΑΙ ΚΟΡΗΣ

ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ

ΑΡΧΑΙΟ ΛΙΜΑΝΙ

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Συνεργασία Αρχαιολόγους Αγγειοπλάστη Ζωγράφο Μουσικό Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων Γονείς Παρουσίαση Έντυπο με τις περιηγήσεις Έντυπο με τις εργασίες των μαθητών C.D φωτογραφιών Θεατρική παράσταση

Αξιολόγηση Αξιολόγησα πως το πρόγραμμα πέτυχε τον σκοπό του: Αξιολόγησα πως το πρόγραμμα πέτυχε τον σκοπό του: Μέσα από τις εμπειρίες και τις εντυπώσεις τους. Από τα φύλλα εργασίας. Από τον ενθουσιασμό των παιδιών σε όλες τις δραστηριότητες. Από τις αναφορές των γονέων για το πώς αγάπησαν οι μαθητές το πρόγραμμα Από το γεγονός ότι ξαναεπισκέφτηκαν τους αρχαιολογικούς χώρους, με τον χάρτη τους, κάποιες φορές και με τους γονείς τους, κάνοντας τα ίδια χρέη αρχαιολόγου.