Εργασία Πληροφορικής Θέμα: Εκπαιδευτικό Οδοντιατρικό Ρομπότ Από τις φοιτήτριες: Αϊβάζη Χρυσοβαλάντου Λιάση Ιωάννα Λιοσάτου Ρεγγίνα Μάιος 2012.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Advertisements

Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Οδοντιατρικά παιχνίδια «Το κυνήγι του φαγητού»
Διερευνητική Εργασία. Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν: Να αναφέρουν τα πλεονεκτήματα των ήπιων μορφών ενέργειας.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Μίγδη Άννα Πληροφορίες για οδοντίατρους και ασθενείς στο διαδίκτυο.
Οδοντιατρική πληροφορική
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Ηλεκτρονικές Κάρτες Υγείας
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ
Virtual Dentist Game URL: tual-dentist-game.html tual-dentist-game.html.
Στοματική υγιεινή Τάξεις στις οποίες υλοποιήθηκε το πρόγραμμα: Α’ – Β’
DENTSIM Λογισµικό προσοµοίωσης για Οδοντιατρική Εκπαίδευση Κυτίδης Αναστάσιος Ζουρούδη Στυλιανή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Βασιλάκη Δήμητρα Ζιούτη Άννα Κάββουρα Μαρία
Το άγχος για τον οδοντίατρο
Η τηλεοδοντιατρική στις απομακρυσμένες περιοχές
jEQ&feature=related.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Εργασία για το μάθημα της Πληροφορικής Β’εξαμήνου.
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
ΛΙΑΣΗ ΙΩΑΝΝΑ ΛΙΟΣΑΤΟΥ ΡΕΓΓΙΝΑ 12/3/2012. DENTAL DISTRESS Το παιχνίδι αυτό βρίσκεται στον ιστότοπο : Distress.html.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ – ΘΕΣΗ ΑΝΑΝΗΨΗΣ
Ανθρώπινο σώμα Το στόμα και τα δόντια Μεντεσίδου Σόνια Οδοντιατρική Σχολή ΑΠΘ.
ΕφαρμογΕς οδοντιατρικης πληροφορικης
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα» Αντωνίου Θεοδώρα Κυριάκου Ελπίδα Παπαδοπούλου Ευθυμία Τορτούρη Κατερίνα.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
PLAY DENTAL ADVENTURE 1η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Εργασία πληροφορικής 1ο μάθημα Ελένη Μούτου Ιωάννα Πέτρου
Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games)
ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑΤΟΣ ΔΟΝΤΙΩΝ ΚΑΤΑ BASS
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής ΙI Σιάβος Νίκος Τσεβεκίδης Γιάννης Χρυσομάλλης Θοδωρής.
Εργασια στο μαθημα τησ οδοντιατρικησ πληροφορικησ
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Μέτρα ενθάρρυνσης σε παιδία για τη στοματική υγεία. ΣΑΒΒΑ ΝΑΥΣΙΚΑ.
Flashgames
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα: ανάλυση άρθρων/ενημερωτικών video και καταχώρησή τους σε OER» Δημήτρης Στόκκος Παναγιώτης.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Tablet: Οθόνες αφής tablet Επίπεδο γνώσεων:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Λαμπερά Χαμόγελα »
Οδοντιατρική Πληροφορική
15/4/ « Η προγραμματισμένη εμπειρία διδασκαλίας / μάθησης η οποία χρησιμοποιεί πληθώρα νέων τεχνολογιών ( βίντεο, τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρονικούς.
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Θέμα: Οδοντιατρικό Blog Θεοδοσίου Σωτήρης Μαρία Κάββουρα.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία Πληροφορικής Θέμα: Εκπαιδευτικό Οδοντιατρικό Ρομπότ Από τις φοιτήτριες: Αϊβάζη Χρυσοβαλάντου Λιάση Ιωάννα Λιοσάτου Ρεγγίνα Μάιος 2012

Γενικά Το SimRoid είναι ένα ιατρικό ανθρωπόμορφο robot που θα σας αφήσει… με το στόμα ανοικτό!Το SimRoid είναι ένα ιατρικό ανθρωπόμορφο robot που θα σας αφήσει… με το στόμα ανοικτό! Αν και η πρώτη του παρουσίαση έχει γίνει το 2007, πρόσφατα αναβαθμίστηκε σημαντικά και οι δυνατότητές του πραγματικά μας εκπλήσσουν. Αν και η πρώτη του παρουσίαση έχει γίνει το 2007, πρόσφατα αναβαθμίστηκε σημαντικά και οι δυνατότητές του πραγματικά μας εκπλήσσουν. Πρόκειται για ένα ιαπωνικό project, του Εθνικού Οδοντιατρικού Κέντρο Ιαπωνίας, με βασικό προορισμό την εκπαίδευση μικρών παιδιών και ασκούμενων οδοντιάτρων στις σωστές τεχνικές, αλλά και στην ανάπτυξη καλύτερων επικοινωνιακών πρακτικών απέναντι στους ασθενείς τους.Πρόκειται για ένα ιαπωνικό project, του Εθνικού Οδοντιατρικού Κέντρο Ιαπωνίας, με βασικό προορισμό την εκπαίδευση μικρών παιδιών και ασκούμενων οδοντιάτρων στις σωστές τεχνικές, αλλά και στην ανάπτυξη καλύτερων επικοινωνιακών πρακτικών απέναντι στους ασθενείς τους.

Πώς λειτουργεί το SimRoid: Το SimRoid αντιδρά σε κάθε κίνηση του οδοντογιατρού, απαντά και ανταποκρίνεται στις εντολές του, αλλά δεν διστάζει να αντιδράσει, αν ο γιατρός υποπέσει σε σφάλμα, προκαλέσει πόνο ή κάνει μια ανεπιθύμητη ενέργεια.Το SimRoid αντιδρά σε κάθε κίνηση του οδοντογιατρού, απαντά και ανταποκρίνεται στις εντολές του, αλλά δεν διστάζει να αντιδράσει, αν ο γιατρός υποπέσει σε σφάλμα, προκαλέσει πόνο ή κάνει μια ανεπιθύμητη ενέργεια. Το ρομπότ είναι προγραμματισμένο να αναγνωρίζει φυσική ομιλία στα ιαπωνικά αλλά και τα αγγλικά, ενώ οι δημιουργοί του το έχουν προικίσει με φυσικούς τρόπους αντίδρασης, όπως σπασμούς, μορφασμούς, αλλαγή του τόνου της φωνής, ανάλογα με την προσομοίωση της εκάστοτε συναισθηματικής του αντίδρασης. Το ρομπότ είναι προγραμματισμένο να αναγνωρίζει φυσική ομιλία στα ιαπωνικά αλλά και τα αγγλικά, ενώ οι δημιουργοί του το έχουν προικίσει με φυσικούς τρόπους αντίδρασης, όπως σπασμούς, μορφασμούς, αλλαγή του τόνου της φωνής, ανάλογα με την προσομοίωση της εκάστοτε συναισθηματικής του αντίδρασης.

Το SimRoid αποτελεί μετεξέλιξη ενός προγενέστερου μοντέλου, του Simuloid, το οποίο είχε εμφανιστεί το Μέσα σε αυτά τα τέσσερα χρόνια, οι προγραμματιστές και οι μηχανικοί αντικατέστησαν σε μεγάλο βαθμό το προηγούμενο σύστημα τεχνητής ευφυίας, αλλά και τα υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένο το ρομπότ. Και αυτό γιατί απαιτούνται ειδικά συνθετικά υλικά, τόσο για την κατασκευή του δέρματος, όσο και της οδοντοστοιχίας, έτσι ώστε να προσομοιώνονται στον καλύτερο δυνατό βαθμό οι συνθήκες μιας επέμβασηςΤο SimRoid αποτελεί μετεξέλιξη ενός προγενέστερου μοντέλου, του Simuloid, το οποίο είχε εμφανιστεί το Μέσα σε αυτά τα τέσσερα χρόνια, οι προγραμματιστές και οι μηχανικοί αντικατέστησαν σε μεγάλο βαθμό το προηγούμενο σύστημα τεχνητής ευφυίας, αλλά και τα υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένο το ρομπότ. Και αυτό γιατί απαιτούνται ειδικά συνθετικά υλικά, τόσο για την κατασκευή του δέρματος, όσο και της οδοντοστοιχίας, έτσι ώστε να προσομοιώνονται στον καλύτερο δυνατό βαθμό οι συνθήκες μιας επέμβασης

Κατασκευάστηκε από την Kokoro μια ιαπωνική εταιρεία η οποία με περηφάνια προέβλεψε τη δυνατότητα να πνίγεται η Simroid αν το εργαλείο του γιατρού πάει πιο βαθιά από όσο θα έπρεπε. Λόγω του υψηλού κόστους και του εξειδικευμένου εξοπλισμού το οδοντιατρικό ρομπότ SimRoid δεν έχει διαδοθεί ιδιαίτερα στις υπόλοιπες χώρες και δυστυχώς ακόμα ούτε και στην Ελλάδα.Κατασκευάστηκε από την Kokoro μια ιαπωνική εταιρεία η οποία με περηφάνια προέβλεψε τη δυνατότητα να πνίγεται η Simroid αν το εργαλείο του γιατρού πάει πιο βαθιά από όσο θα έπρεπε. Λόγω του υψηλού κόστους και του εξειδικευμένου εξοπλισμού το οδοντιατρικό ρομπότ SimRoid δεν έχει διαδοθεί ιδιαίτερα στις υπόλοιπες χώρες και δυστυχώς ακόμα ούτε και στην Ελλάδα.

Η συμβολή του SimRoid στην εκπαίδευση των παιδιών Ιδιαίτερα ωφέλιμο φαίνεται να είναι το ρομπότ αυτό για την εξοικείωση των μικρών παιδιών με τις οδοντιατρικές τεχνικές.Ιδιαίτερα ωφέλιμο φαίνεται να είναι το ρομπότ αυτό για την εξοικείωση των μικρών παιδιών με τις οδοντιατρικές τεχνικές. Έπειτα η εξάσκηση που μοιάζει σαν παιχνίδι συμβάλλει στην αντιμετώπιση του φόβου των παιδιών για τον οδοντίατρο και κατ επέκταση στη δημιουργία καλύτερης και εποικοδομητικής σχέσης οδοντιάτρου-ασθενή.Έπειτα η εξάσκηση που μοιάζει σαν παιχνίδι συμβάλλει στην αντιμετώπιση του φόβου των παιδιών για τον οδοντίατρο και κατ επέκταση στη δημιουργία καλύτερης και εποικοδομητικής σχέσης οδοντιάτρου-ασθενή.

Ταυτόχρονα μέσα από το παιχνίδι οι μικροί μας φίλοι αποκτούν σημαντικές γνώσεις για τη μορφολογία των δοντιών αλλά και για τη στοματική υγιεινή και την απαραίτητη καθημερινή φροντίδα.Ταυτόχρονα μέσα από το παιχνίδι οι μικροί μας φίλοι αποκτούν σημαντικές γνώσεις για τη μορφολογία των δοντιών αλλά και για τη στοματική υγιεινή και την απαραίτητη καθημερινή φροντίδα. Τέλος, με την ενασχόληση με το ρομπότ και τις οδοντιατρικές τεχνικές οι νεαροί μαθητές αποκτούν ένα ενδιαφέρον για το οδοντιατρικό επάγγελμα που υπό άλλες συνθήκες ίσως να μην ανακάλυπταν.Τέλος, με την ενασχόληση με το ρομπότ και τις οδοντιατρικές τεχνικές οι νεαροί μαθητές αποκτούν ένα ενδιαφέρον για το οδοντιατρικό επάγγελμα που υπό άλλες συνθήκες ίσως να μην ανακάλυπταν.

Το παρακάτω βίντεο δείχνει πώς ακριβώς λειτουργεί το ρομπότ και πώς οι νεαροί μαθητές εξασκούνται και μαθαίνουν οδοντιατρικές τεχνικές.Το παρακάτω βίντεο δείχνει πώς ακριβώς λειτουργεί το ρομπότ και πώς οι νεαροί μαθητές εξασκούνται και μαθαίνουν οδοντιατρικές τεχνικές.

Βιβλιογραφία