Βασικές έννοιες των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο Συνάντηση 1 η.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Quiz για το διαδίκτυο !.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Η αγαπημένη μου κοσμοθεωρία.
Ημερίδα Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με θέμα:
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Πληροφορική υποστήριξη για το μάθημα της Επιστήμης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Πώς κατασκευάζ ω ένα εννοιολογικό χάρτη;
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
Οπτική Συνάντηση 3 η EDUE-340. Περιεχόμενο Μαθήματος Επαναφορά εννοιών Οπτική – πρακτική προσέγγιση Παρουσίαση Κεφαλαίου 12, Χαλκιά (2010) Σχεδιασμός.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Πανηγύρι Επιστήμης Παρουσίαση για γονείς
Πρόγραμμα Kidspiration
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
1.Η σημασία των επιτόπιων μελετών - έρευνες με αποτελέσματα 2.Η κατάσταση σήμερα 3.Εφαρμογή της έρευνας πεδίου από μαθητές στην αλυκή της Λάρνακας Οι επιτόπιες.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
Βασικες Εννοιες Φυσικης Μηχανική. Την προηγουμενη φορα Μας απασχολησαν τα ιδανικά αέρια Είδαμε το πώς: Η συμπίεση και η εκτονωση αερίων συνδέεται με εισοδο.
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ 1:
Διδακτική Πληροφορικής
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗΣ.  Η σημερινό διάλεξη είναι μια μορφή εισαγωγής στο υποχρεωτικό μάθημα ‘ Βασικές αρχές Ανθρωπογεωγραφίας ’  Αλλά τι είναι η ανθρωπογεωγραφία.
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Προετοιμασία της Βιβλικής
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
2.2.1– Μείγματα.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
Καλώς ορίσατε! [Έτος] Σχολικό έτος.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασικές έννοιες των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο Συνάντηση 1 η

Δομή Μαθήματος Εισαγωγή Διάγραμμα μαθήματος και συζήτηση Εμπειρίες με Φ.Ε. Τι είναι Φ.Ε. – ερωτήματα για τον κόσμο (ιδεοθύελλα) Γιατί είναι σημαντική η διδασκαλία των Φ.Ε. στο δημοτικό; (συζήτηση) Μαγικά τετράγωνα και λειτουργικοί ορισμοί (δραστηριότητα)

Τί είναι οι Φ.Ε.; Σημειώστε τα εξής: – Τί είναι φυσικές επιστήμες για εσας; – Σε τί διαφέρουν από άλλα μαθήματα; – Οι επιστήμονες προσπαθούν πάντα να μαθαίνουν περισσότερα για τον κόσμο. Νομίζεις ότι αυτά που ξέρουν σήμερα θα αλλάξουν; – Πώς ξέρουν οι επιστήμονες ότι υπήρξαν δεινόσαυροι στη γη; – Πόσο σίγουροι είναι οι επιστήμονες για το πως έμοιαζαν οι δεινόσαυροι;

Τί είναι οι Φ.Ε.; Σημειώστε τα εξής: – Πριν από πολλά χρόνια οι δεινόσαυροι πέθαναν αλλά οι επιστήμονες ακόμη διαφωνούν για τους λόγους που προκάλεσαν την εξαφάνισή τους. Γιατί; – Οι μετεωρολόγοι χρησιμοποιούν επιστημονικά δεδομένα για να προβλέψουν τον καιρό. Πόσο σίγουροι μπορεί να είναι για τις προβλέψεις τους; – Νομίζεις ότι οι επιστήμονες χρησιμοποιούν τη φαντασία τους; Να εξηγήσεις.

Τι ερωτήματα έχεις για το κόσμο γύρω σου; Στις ομάδες σας να φτιάξετε ένα εννοιολογικό χάρτη στον οποίο θα καταγράψετε ερωτήματα που έχετε για τον κόσμο γύρω σας. Ποιά από αυτά μπορούν να θεωρηθούν ερωτήματα που σχετίζονται με τις Φ.Ε.;

Αναστοχαστικό ημερολόγιο Ερωτήσεις στο αρχείο με την επεξήγηση του αναστοχαστικού ημερολογίου.

Για το επόμενο μάθημα Από το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα να έχετε διαβάσει τις σελίδες Σελίδα μαθήματος: ml ml