1 Γραφική με Υπολογιστές Β. Λούμος. 2 Περιεχόμενα Εισαγωγή στη Γραφική Περιφερειακά Γραφικής και οδήγηση Αρχές σχεδίασης εικόνων Δημιουργία και σχεδίαση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Advertisements

Γραφικά με Η/Υ Αποκοπή.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Λυκείου
Computational Imaging Laboratory Υπολογιστική Όραση ΤΜΗΥΠ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΗΜΑΤΩΝ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.
Μαθηματικοί Υπολογισμοί Χειμερινό Εξάμηνο η Διάλεξη Παραστάσεις Καμπυλών και Επιφανειών 23 Οκτώβρη 2002.
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Robustness in Geometric Computations Christoph M. Hoffmann.
2 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ1 Μάθημα 8 ο Ανίχνευση Ακμών. ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ2 Εισαγωγή (1)  Οι ακμές είναι βασικά χαρακτηριστικά της εικόνας Προς το παρόν δεν υπάρχει ακόμα.
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Διάλεξη 7η: Διαγραμματική επίλυση προβλημάτων μεγίστου κατά την εφαρμογή του γραμμικού προγραμματισμού στη γεωργική παραγωγή 1.Η διαγραμματική επίλυση.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΟΥ
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΔιΧηΝΕΤ-Υπολογιστικό Κέντρο Χημικών Μηχανικών Ε.Μ.Π.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
Πρωταρχικά στοιχεία. Προβολή σε ψηφιακή οθόνη Εκχώρηση τιμών σε pixel Με συναρτήσεις πχ SetPixel(x, y, color) Από Buffer ή πίνακα πχ FrameBuf[x][y] =
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
Γραφικά υπολογιστών στο web Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο 2012 Πέτρος Αγγελάτος Διονύσης Ζήνδρος Εικόνα: © Gamagio Limited.
Γραφικά με Η/Υ Εισαγωγή.
Αρμάος Κωνσταντίνος Βίνος Μιχάλης
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Στοιχεία Σχεδίασης Γραφικών
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
1 Εισαγωγή στη Γραφική Στόχοι του μαθήματος – Γενική περιγραφή της περιοχής – Βασική ορολογία – Παραδείγματα εφαρμογών – Βασικά βήματα ανάπτυξης εφαρμογών.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
Γνωριμία με το λογισμικό
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
Διανυσματική παράσταση. x1x1 x1x1 x2x2 x2x2 x3x3 x3x3 x4x4 x4x4 x5x5 x5x5 x6x6 x6x6 x7x7 x7x7 x8x8 x9x9 x9x9 x8x8 x 10 x 11.
Παραμετρική αναπαράσταση συνθέτων καμπυλών
2 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ Βασικές έννοιες.
Οπτική Τριών Διαστάσεων & Συνθετική Κάμερα Β. Λούμος.
ΕΠΙΠΕΔΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
26/7/2015 Γραφικά-Εισαγωγή Ιωάννης Φούντος. 2 Ιστορικά.
ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΤΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σκοπός της κινηματικής είναι η περιγραφή της κίνησης του ρευστού Τα αίτια που δημιούργησαν την κίνηση και η αναζήτηση των.
ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΄΄Τοπογραφίας και Δασ. Οδοποιίας΄΄ ΥΠΕΥΘ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ : Νικόλαος Νίκου, καθηγητής.
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών (ή, διαφορετικά, αντίληψη του χώρου)
Προσδιορισμός σημείου. Μέτρο αθροίσματος διανυσμάτων.
ΕΥΚΛΕΙΔΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ο ΒΑΣΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ( )
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Συναρτήσεις πολλών μεταβλητών ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ Φ
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων.
Υπολογιστική Γεωμετρία και Εφαρμογές στις ΒΧΔ 1/12
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ Αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας του μαθήματος
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Εξορθολογισμός της ύλης Μαθηματικά Α και Β Λυκείου
ΧΡΩΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΜΕΓΕΘΩΝ
ΕΠΙΠΕΔΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
Ονοματεπώνυμο : ………………………. Τμήμα : Β…. α ή β
Γραφική με Υπολογιστές Γραφικά τριών διαστάσεων
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ Αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας του μαθήματος
Μαθηματικά: Βασικές έννοιες της αναλυτικής γεωμετρίας
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γραφική με Υπολογιστές Β. Λούμος

2 Περιεχόμενα Εισαγωγή στη Γραφική Περιφερειακά Γραφικής και οδήγηση Αρχές σχεδίασης εικόνων Δημιουργία και σχεδίαση καμπυλών Διανυσματικός λογισμός και Γραφική Γραφική τριών διαστάσεων Μετασχηματισμοί εικόνων Όραση τριών διαστάσεων και συνθετική CAMERA

3 Εισαγωγή στη Γραφική Τι είναι η γραφική με υπολογιστές Παραδείγματα εφαρμογών Λογισμικό γραφικής

4 Περιφερειακά Γραφικής & Οδήγηση Εισαγωγή Οθόνες και χαρακτηριστικά Συστήματα οδήγησης Περιφερειακά στοιχείων εξόδου Περιφερειακά στοιχείων εισόδου

5 Αρχές σχεδίασης εικόνων Εισαγωγή Απλή σχεδίαση γραμμών Το σύστημα συντεταγμένων αναφοράς Αποκοπή γραμμής Εργαλεία σχεδίασης Σχετικές πολικές συντεταγμένες Γραφικές παραστάσεις

6 Δημιουργία και σχεδίαση καμπυλών Εισαγωγή Χαρακτηριστικά πολύγωνων Σχεδίαση με βάση τον κύκλο Παραμετρική αναπαράσταση καμπυλών Έλεγχος τομής δύο ευθύγραμμων τμημάτων

7 Διανυσματικός λογισμός και Γραφική Διανύσματα και χρήση Πράξεις με διανύσματα Το εσωτερικό γινόμενο δύο διανυσμάτων Χρήσεις του εσωτερικού γινομένου Χρήσεις διανυσμάτων τριών διαστάσεων Το εξωτερικό γινόμενο δύο διανυσμάτων Εφαρμογές του εξωτερικού γινομένου και του τριπλού γινομένου Εφαρμογές πολυγώνων

8 Γραφική τριών διαστάσεων Εισαγωγή Το μοντέλο συρμάτινου σκελετού Σχεδίαση μοντέλων συρμάτινου σκελετού Μοντέλα ακτικειμένων τριών διαστάσεων Σχεδίαση επιφανειών

9 Μετασχηματισμοί εικόνων Μετασχηματισμοί δύο διαστάσεων Σχεσιακοί μετασχηματισμοί Ιδιότητες των σχεσιακών μετασχηματισμών Δημιουργία και εφαρμογή των σχεσιακών μετασχηματισμών Σύνθεση σχεσιακών μετασχηματισμών Ομογενείς συντεταγμένες Σχεσιακοί μετασχηματισμοί τριών διαστάσεων Σύνθεση σχεσιακών μετασχηματισμών τριών διαστάσεων

10 Όραση τριών διαστάσεων και συνθετική CAMERA Η συνθετική CAMERA Ο χρήστης και η θέση της CAMERA Σημεία και οι οπτικές συντεταγμένες Η όψη των αντικειμένων Η γεωμετρία των προοπτικών προβολών Ταξινόμηση προβολών Παράλληλες προβολές Αποκοπή γραμμών και φαινόμενος όγκος