1 Γραφική με Υπολογιστές Β. Λούμος
2 Περιεχόμενα Εισαγωγή στη Γραφική Περιφερειακά Γραφικής και οδήγηση Αρχές σχεδίασης εικόνων Δημιουργία και σχεδίαση καμπυλών Διανυσματικός λογισμός και Γραφική Γραφική τριών διαστάσεων Μετασχηματισμοί εικόνων Όραση τριών διαστάσεων και συνθετική CAMERA
3 Εισαγωγή στη Γραφική Τι είναι η γραφική με υπολογιστές Παραδείγματα εφαρμογών Λογισμικό γραφικής
4 Περιφερειακά Γραφικής & Οδήγηση Εισαγωγή Οθόνες και χαρακτηριστικά Συστήματα οδήγησης Περιφερειακά στοιχείων εξόδου Περιφερειακά στοιχείων εισόδου
5 Αρχές σχεδίασης εικόνων Εισαγωγή Απλή σχεδίαση γραμμών Το σύστημα συντεταγμένων αναφοράς Αποκοπή γραμμής Εργαλεία σχεδίασης Σχετικές πολικές συντεταγμένες Γραφικές παραστάσεις
6 Δημιουργία και σχεδίαση καμπυλών Εισαγωγή Χαρακτηριστικά πολύγωνων Σχεδίαση με βάση τον κύκλο Παραμετρική αναπαράσταση καμπυλών Έλεγχος τομής δύο ευθύγραμμων τμημάτων
7 Διανυσματικός λογισμός και Γραφική Διανύσματα και χρήση Πράξεις με διανύσματα Το εσωτερικό γινόμενο δύο διανυσμάτων Χρήσεις του εσωτερικού γινομένου Χρήσεις διανυσμάτων τριών διαστάσεων Το εξωτερικό γινόμενο δύο διανυσμάτων Εφαρμογές του εξωτερικού γινομένου και του τριπλού γινομένου Εφαρμογές πολυγώνων
8 Γραφική τριών διαστάσεων Εισαγωγή Το μοντέλο συρμάτινου σκελετού Σχεδίαση μοντέλων συρμάτινου σκελετού Μοντέλα ακτικειμένων τριών διαστάσεων Σχεδίαση επιφανειών
9 Μετασχηματισμοί εικόνων Μετασχηματισμοί δύο διαστάσεων Σχεσιακοί μετασχηματισμοί Ιδιότητες των σχεσιακών μετασχηματισμών Δημιουργία και εφαρμογή των σχεσιακών μετασχηματισμών Σύνθεση σχεσιακών μετασχηματισμών Ομογενείς συντεταγμένες Σχεσιακοί μετασχηματισμοί τριών διαστάσεων Σύνθεση σχεσιακών μετασχηματισμών τριών διαστάσεων
10 Όραση τριών διαστάσεων και συνθετική CAMERA Η συνθετική CAMERA Ο χρήστης και η θέση της CAMERA Σημεία και οι οπτικές συντεταγμένες Η όψη των αντικειμένων Η γεωμετρία των προοπτικών προβολών Ταξινόμηση προβολών Παράλληλες προβολές Αποκοπή γραμμών και φαινόμενος όγκος