ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μ ά θ η μ α Ηλεκτροτεχνία - Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις
Advertisements

αναγνωρίζει μια ημιτονοειδή κυματομορφή
ΣΤΟΧΟΣ 2.1.2: Ο μαθητής να μπορεί να,
Ο μαθητής να μπορεί να, ΣΤΟΧΟΣ 2.1.7: αναγνωρίζει και υπολογίζει τη Τιμή από κορυφή σε κορυφή (peak–to-peak) της εναλλασσόμενης τάσης και του εναλλασσόμενου.
ΣΤΟΧΟΣ 2.1.8: Ο μαθητής να μπορεί να,
Κυκλώματα ΙΙ Διαφορά δυναμικού.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
Ο μαθητής να μπορεί να Στόχος
ΘΥΡΙΣΤΟΡ (SCR) ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ
(α) αναφέρει τους τρόπους σύνδεσης των τριών φάσεων εναλλακτήρα,
Αντιστάσεις συνδεδεμένες σε τρίγωνο Δ και σε αστέρα Υ
ΙΣΧΥΣ Η χρονική συνάρτηση της στιγμιαίας ισχύος προκύπτει από τη σχέση
RLC, σε σειρά Στόχος Ο μαθητής να κατανοεί
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Στιγμιαία τιμή εναλλασσόμενης τάσης και του εναλλασσόμενου ρεύματος
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
(α) σχεδιάζει τις ημιτονικές κυματομορφές των τριών φασικών τάσεων
γ) Αναφέρει εφαρμογές των σύγχρονων κινητήρων.
Κατανοεί τη συμπεριφορά της χωρητικής, αντίστασης στο Ε.Ρ.
τη συμπεριφορά της επαγωγικής, αντίστασης στο Ε.Ρ.
Ανόρθωση, εναλλασσόμενου ρεύματος
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
RL, παράλληλα Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Ο εναλλακτήρας και η αρχή λειτουργίας του
σχεδιάζει το τρίγωνο των ισχύων σε σύνθετα κυκλώματα Ε.Ρ .
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑΣ Ι
ΔΙΟΔΟΣ ΦΩΤΟΕΚΠΟΜΠΗΣ _ + (LED)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 3 : Κανόνες του Kirchhoff
Αξιολόγηση στο Ηλεκτρικό Σύστημα Αυτοκινήτου (Θ+Ε)
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Εργαστήριο
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Εργαστήριο
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΡΙΦΑΣΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
ΣΤΟΧΟΣ : ΤΡΙΦΑΣΙΚΟ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟ ΡΕΥΜΑ Ο μαθητής να μπορεί να (α) αναφέρει ότι ο τρόπος σύνδεσης των ισοζυγισμένων καταναλωτών είναι ανεξάρτητος από τον.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ Σ.Ρ. ΜΕ ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΥΛΛΙΓΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ #1
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Β ΜΗΧ Μίχας Παναγιώτης 1 Εισαγωγικές Πληροφορίες ΣΚΟΠΟΣ : Η ενημέρωση των μαθητών για: Τα σύμβολα των οργάνων και των μετρήσεων.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Ξεκίνημα ηλεκτροκινητήρα με σύστημα Αστερο-Τριγώνου (Υ-Δ) για εκκίνηση
Hλεκτρικά Κυκλώματα 4η Διάλεξη.
Μηχανές εναλλασσόμενου ρεύματος
ΘΥΡΙΣΤΟΡ (SCR) ΣΤΟΧΟΙ Να μπορείτε να,
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 3 : Κανόνες του Kirchhoff
γ) Αναφέρει εφαρμογές των σύγχρονων κινητήρων.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΠΟΛΥΜΕΤΡΑ (MULTIMETERS)
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΗΣ Πιο κάτω απεικονίζετε ένας τεχνητός μόνιμος μαγνήτης, με τον Βόρειο Πόλο στην δεξιά άκρη του μαγνήτη και τον Νότιο Πόλο στην αριστερή άκρη.
Χαρακτηριστικά μεγέθη εναλλασσόμενου ρεύματος και εναλλασσόμενης τάσης
ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΡΙΦΑΣΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ
L C, παράλληλα Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να
Εναλλασσόμενο ρεύμα και 3-φασικά συστήματα
ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΔΙΑΦΥΓΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
ΣΤΟΧΟΣ 2.1.2: Ο μαθητής να μπορεί να,
(Τριφασική γέφυρα 6 η 3 παλμών)
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
RC, σε σειρά Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να
Να κατατάσσει τους μετασχηματιστές σε κατηγορίες ανάλογα με:
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να ΤΡΙΦΑΣΙΚΟ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να αναφέρει ότι ο τρόπος σύνδεσης των ισοζυγισμένων καταναλωτών είναι ανεξάρτητος από τον τρόπο σύνδεσης στην παροχή.

ΣΥΝΔΕΣΗ ΙΣΟΖΥΓΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Η σύνδεση στη παροχή, δηλαδή στον εναλλακτήρα, μπορεί να είναι τύπου ΤΡΙΓΩΝΟΥ ( MESH ή DELTA) όπως δείχνει το σχήμα (α), ή τύπου ΑΣΤΕΡΑ (STAR) όπως δείχνει το σχήμα (β). Και στις δύο περιπτώσεις οι τάσεις στους ακροδέκτες των τριών φάσεων (VRY, VYB, VRΒ) έχουν την ιδίαν τιμή, αφού οι εναλλακτήρες είναι κατασκευασμένοι να παράγουν τις ίδιες πολικές τάσεις.

Οι συνδεσμολογίες των ισοζυγισμένων καταναλωτών (φορτίων) είναι ανεξάρτητες του τρόπου που είναι συνδεδεμένος ο εναλλακτήρας αφής στιγμής οι τάσεις στο τριφασικό δίκτυο (VRY, VYB, VRΒ) είναι αυτές που χρειάζονται οι καταναλωτές για να εργαστούν.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 1. Να αναφέρετε κατά πόσον ο τρόπος σύνδεσης των ισοζυγισμένων καταναλωτών εξαρτάτε ή όχι από τον τρόπο σύνδεσης στην παροχή.