ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
«Ενδυμασία και πολιτισμός: πορεία μέσα στο χρόνο»...
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
Project:Διαφημιση και Μοδα
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Διατροφή και Διαφήμιση
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ: ΜΑΥΡΩΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΕΡΤΖΑΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΠΟΥΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Οι Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεμελίωση Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΜΕΙΣ: ΜΥΡΤΩ ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΡΙΨΑ ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΜΟΓΙΑΝΝΗ
ΡΟΖ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΥΡΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες και Κόμικς Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Snoopy.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
«Π ΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ » Υποομάδα project Μ.Ε. Μ.Α.Σ Μέλη ομάδας:Μαρία Γκίκα, Ελένη Δεσύπρη, Μαντώ Πλέσσα, Άρτεμη Θεολογίτη,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Δραστηριότητες κατά την 3η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ Σχολείο : 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. έτος: 2012-13 Τμήμα Ενδιαφέροντος: Β3 Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΠΑΡΚΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ Ερευνητικά ερωτήματα: Ποια είναι η εξέλιξη στον τομέα των διαφημίσεων; Πώς επηρεάζονται οι καταναλωτές από τις διαφημίσεις που τους κατακλύζουν καθημερινά; Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα διαφημιστικό σποτ; Με ποιο τρόπο μπορούμε να προωθήσουμε στην αγορά ένα νέο προϊόν ;

ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ ΟΜΑΔΩΝ Τομέας επικοινωνίας: Σπύρος Μπερτσιάς, Φίλιππος Λιάπης, Νικόλας Μπεκράκης, Γιώργος Κύρκος, Αλέξανδρος Παλλουοτόλο Τομέας μόδας: Λήδα Μαδούρα, Ελένη Μομπάρακ, Χαρά Κωνσταντούλια, Ρία Κωνσταντίνου, Πένυ Νικοπούλου Τομέας διατροφής: Μαρία Κωνσταντοπούλου, Γιώργος Μάλαμας, Στεύη Μαφούνη, Φωτούλα Λουπάκου, Χρήστος- Ραφαήλ Μόκαλης Τομέας ατομικής υγιεινής: Αγγελική Μαυρωνά, Αφροδίτη Μερτζάνη, Δήμητρα Μπούζη, Γερασιμία Ντότσικα, Καρολίνα Οντοεμέλαμ Τομέας ψυχαγωγίας: Άγγελος Μπάμπης, Βλάσης Λιάπης, Γιώργος Λούκος, Εμμανουέλλα Μηλιώνη, Στέλιος Μάντης

Δημιουργία βίντεο με παλιές και νέες διαφημίσεις ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Βασικός προβληματισμός -συμπλήρωση ερωτηματολόγιου για δημιουργία υποομάδων Δημιουργία θυρεού , εννοιολογικού χάρτη , blog - καθορισμός αρμοδιοτήτων Συλλογή πληροφοριών , φωτογραφικού υλικού, σύγκριση παλαιών διαφημίσεων με σύγχρονες -δημιουργία ημερολογίου με σχολιασμό διαφημίσεων για τη νέα χρονιά Περιγραφική έρευνα (καταγραφή αριθμού διαφημίσεων και χρονικής διάρκειας ανά είδος) , στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων Δημιουργία βίντεο με παλιές και νέες διαφημίσεις Ηχογράφηση μηνύματος με αντιπαράθεση απόψεων για τα θετικά και αρνητικά της διαφήμισης Δημιουργία εικονικής επιχείρησης Ερωτηματολόγιο (για το σχεδιασμό του προϊόντος) Παραγωγή προϊόντος- διοργάνωση  bazaar Δημιουργία αφίσας- διαφημιστικού σποτ Αξιολόγηση – συμπεράσματα- σύνθεση εργασίας- παρουσίαση- ανάρτηση εργασίας στο διαδίκτυο 1ο ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2ο ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ

Δημιουργία θυρεού , εννοιολογικού χάρτη , blog

Σύγκριση παλαιών διαφημίσεων με σύγχρονες ΠΑΡΕΛΘΟΝ Ασπρόμαυρες διαφημίσεις Γλώσσα καθαρεύουσα Προβολή προσώπων με πιο εκκεντρικά χτενίσματα Περισσότερα φυσικά συστατικά στα προϊόντα Οι εικόνες είναι σαν ζωγραφιά Φαίνονται οι ατέλειες των προσώπων Πιο στημένες πόζες Κλασσικές συσκευασίες προϊόντων Διαφημίζονται τα προϊόντα με εικόνα και λόγια ΣΗΜΕΡΑ έγχρωμες διαφημίσεις Γλώσσα δημοτική Προβολή προσώπων με πιο μοντέρνα χτενίσματα Περισσότερα χημικά συστατικά στα προϊόντα εικόνες επεξεργασμένες με φωτομοντάζ κρύβονται οι ατέλειες των προσώπων Πιο φυσικές πόζες φανταχτερές συσκευασίες προϊόντων Διαφημίζονται τα προϊόντα κυρίως με εικόνα

δημιουργία ημερολογίου

δημιουργία ημερολογίου

Περιγραφική έρευνα

Δημιουργία βίντεο

Ηχογράφηση μηνύματος με αντιπαράθεση απόψεων ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Ενημερώνεται ο καταναλωτής για την ύπαρξη νέων προϊόντων. Πληροφορείται για την τιμή του προϊόντος άμεσα και τον βάζει σε μια διαδικασία έρευνας αγοράς. Δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας βελτιώνοντας ταυτόχρονα την οικονομική ανάπτυξη της κοινωνίας. ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Δημιουργεί ψεύτικες ανάγκες . Αυξάνει τα ποσοστά του υπερκαταναλωτισμού. Χαμηλώνει την νοημοσύνη του καταναλωτή με τις προβολές ανούσιων διαφημίσεων.

Δημιουργία εικονικής επιχείρησης ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΦΙΣΑ ΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ: ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ: ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: LIPOSAN ΟΜΑΔΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ: ΚΟΜΙΚΣ

Ερωτηματολόγιο (για το σχεδιασμό του προϊόντος)

Αξιολόγηση – κριτική αποτίμηση   Θετικά σημεία : η ομαδική και συλλογική προσπάθεια καθώς και η ενασχόληση με καινοτόμες δραστηριότητες Αρνητικά σημεία : η έλλειψη πόρων και μέσων καθώς και ο περιορισμένος χρόνος για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων