ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ Σχολείο : 4ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. έτος: 2012-13 Τμήμα Ενδιαφέροντος: Β3 Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΠΑΡΚΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ Ερευνητικά ερωτήματα: Ποια είναι η εξέλιξη στον τομέα των διαφημίσεων; Πώς επηρεάζονται οι καταναλωτές από τις διαφημίσεις που τους κατακλύζουν καθημερινά; Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα διαφημιστικό σποτ; Με ποιο τρόπο μπορούμε να προωθήσουμε στην αγορά ένα νέο προϊόν ;
ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ ΟΜΑΔΩΝ Τομέας επικοινωνίας: Σπύρος Μπερτσιάς, Φίλιππος Λιάπης, Νικόλας Μπεκράκης, Γιώργος Κύρκος, Αλέξανδρος Παλλουοτόλο Τομέας μόδας: Λήδα Μαδούρα, Ελένη Μομπάρακ, Χαρά Κωνσταντούλια, Ρία Κωνσταντίνου, Πένυ Νικοπούλου Τομέας διατροφής: Μαρία Κωνσταντοπούλου, Γιώργος Μάλαμας, Στεύη Μαφούνη, Φωτούλα Λουπάκου, Χρήστος- Ραφαήλ Μόκαλης Τομέας ατομικής υγιεινής: Αγγελική Μαυρωνά, Αφροδίτη Μερτζάνη, Δήμητρα Μπούζη, Γερασιμία Ντότσικα, Καρολίνα Οντοεμέλαμ Τομέας ψυχαγωγίας: Άγγελος Μπάμπης, Βλάσης Λιάπης, Γιώργος Λούκος, Εμμανουέλλα Μηλιώνη, Στέλιος Μάντης
Δημιουργία βίντεο με παλιές και νέες διαφημίσεις ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Βασικός προβληματισμός -συμπλήρωση ερωτηματολόγιου για δημιουργία υποομάδων Δημιουργία θυρεού , εννοιολογικού χάρτη , blog - καθορισμός αρμοδιοτήτων Συλλογή πληροφοριών , φωτογραφικού υλικού, σύγκριση παλαιών διαφημίσεων με σύγχρονες -δημιουργία ημερολογίου με σχολιασμό διαφημίσεων για τη νέα χρονιά Περιγραφική έρευνα (καταγραφή αριθμού διαφημίσεων και χρονικής διάρκειας ανά είδος) , στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων Δημιουργία βίντεο με παλιές και νέες διαφημίσεις Ηχογράφηση μηνύματος με αντιπαράθεση απόψεων για τα θετικά και αρνητικά της διαφήμισης Δημιουργία εικονικής επιχείρησης Ερωτηματολόγιο (για το σχεδιασμό του προϊόντος) Παραγωγή προϊόντος- διοργάνωση bazaar Δημιουργία αφίσας- διαφημιστικού σποτ Αξιολόγηση – συμπεράσματα- σύνθεση εργασίας- παρουσίαση- ανάρτηση εργασίας στο διαδίκτυο 1ο ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2ο ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Δημιουργία θυρεού , εννοιολογικού χάρτη , blog
Σύγκριση παλαιών διαφημίσεων με σύγχρονες ΠΑΡΕΛΘΟΝ Ασπρόμαυρες διαφημίσεις Γλώσσα καθαρεύουσα Προβολή προσώπων με πιο εκκεντρικά χτενίσματα Περισσότερα φυσικά συστατικά στα προϊόντα Οι εικόνες είναι σαν ζωγραφιά Φαίνονται οι ατέλειες των προσώπων Πιο στημένες πόζες Κλασσικές συσκευασίες προϊόντων Διαφημίζονται τα προϊόντα με εικόνα και λόγια ΣΗΜΕΡΑ έγχρωμες διαφημίσεις Γλώσσα δημοτική Προβολή προσώπων με πιο μοντέρνα χτενίσματα Περισσότερα χημικά συστατικά στα προϊόντα εικόνες επεξεργασμένες με φωτομοντάζ κρύβονται οι ατέλειες των προσώπων Πιο φυσικές πόζες φανταχτερές συσκευασίες προϊόντων Διαφημίζονται τα προϊόντα κυρίως με εικόνα
δημιουργία ημερολογίου
δημιουργία ημερολογίου
Περιγραφική έρευνα
Δημιουργία βίντεο
Ηχογράφηση μηνύματος με αντιπαράθεση απόψεων ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Ενημερώνεται ο καταναλωτής για την ύπαρξη νέων προϊόντων. Πληροφορείται για την τιμή του προϊόντος άμεσα και τον βάζει σε μια διαδικασία έρευνας αγοράς. Δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας βελτιώνοντας ταυτόχρονα την οικονομική ανάπτυξη της κοινωνίας. ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Δημιουργεί ψεύτικες ανάγκες . Αυξάνει τα ποσοστά του υπερκαταναλωτισμού. Χαμηλώνει την νοημοσύνη του καταναλωτή με τις προβολές ανούσιων διαφημίσεων.
Δημιουργία εικονικής επιχείρησης ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΦΙΣΑ ΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ: ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ: ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: LIPOSAN ΟΜΑΔΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ: ΚΟΜΙΚΣ
Ερωτηματολόγιο (για το σχεδιασμό του προϊόντος)
Αξιολόγηση – κριτική αποτίμηση Θετικά σημεία : η ομαδική και συλλογική προσπάθεια καθώς και η ενασχόληση με καινοτόμες δραστηριότητες Αρνητικά σημεία : η έλλειψη πόρων και μέσων καθώς και ο περιορισμένος χρόνος για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων