Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας PISA Programme for International Student Assessment Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

1 Έρευνα κοινής γνώμης για την κρίση στην Εκκλησία ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1-3 Μαρτίου 2005.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
PISA 2015 Αποδεσμευμένο Εξεταστικό Υλικό (Released Material)
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
1 Έρευνα 13-14/4 Έρευνα κοινής γνώμης για το θέμα των Σκοπίων και τις προκλήσεις της Τουρκίας στα Ίμια ΠΕΙΡΑΙΑΣ Απρίλιος 2005.
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
Συνεργασία: Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη Πανευρωπαϊκός διαγωνισμός Safer Internet.
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Δρ. Βερόνικα Σαμαρά Επικεφαλής Ελληνικού Κόμβου Ασφαλούς Διαδικτύου Υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ελληνικός Κόμβος Επαγρύπνησης για ένα Ασφαλέστερο.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
Hyatt Regency, Θεσσαλονίκη, 10/12/2006
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
Καλές πρακτικές καινοτόμων παιδαγωγικών μεθόδων
Company LOGO Ώρα για Ασφαλέστερο Διαδίκτυο Με την υποστήριξη της Εκπαιδευτικής Πύλης
Σχεδιασμός Πρότυπου Διαδικτυακού Μαθήματος
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Ταυτοποίηση – Μοντελοποίηση & Μεταφορά Καλών Πρακτικών Βιώσιμου Τουρισμού Για την προώθηση Νέων Δράσεων Ημερομηνία: Μαΐου Τόπος Διεξαγωγής: Αγρόκτημα.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
Γενική παρουσίαση του έργου IUSES Δημήτρης Σανόπουλος, Υπεύθυνος Γραφείου Διαμεσολάβησης ΕΚΕΤΑ 4/12/2009 Η αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο της παρουσίασης.
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
Αξιολόγηση μαθητών σε θέματα Φυσικών Επιστημών του PISA: μεθοδολογικά ζητήματα Δρ. Ψαλίδας Αργύριος, Γενικό Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών, Μονάδα Εκπαιδευτικής.
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
Title of the presentation | Date |1 Καταγραφή απαιτήσεων ερευνητών ανθρωπιστικών επιστημών για γλωσσικούς πόρους και εργαλεία Δρ Νίκος Χούσος Εθνικό Κέντρο.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
Άρης Σωτηρόπουλος Εθνικό Δίκτυο Έρευνας Τεχνολογίας Διημερίδα: «Προχωρημένα Θέματα σε Τεχνολογίες Πλέγματος» Αθήνα, ΟΠΑ, Ιουνίου.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Εκπαίδευση Ενηλίκων στις Νέες Τεχνολογίες Πρόγραμμα "ΗΡΩΝ" 1 ος χρόνος Χρήστος Ι. Μηλιτσόπουλος Καθηγητής Β/θμιας - ΠΕ19 Εκπ/τής Ενηλίκων.
Διημερίδα: «Προχωρημένα Θέματα σε Τεχνολογίες Πλέγματος»
Programme for International Student Assessment PISA.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Sevastoupoleos 5, Athens Tel.: , Fax: , qed Omn  bus Οκτώβριος 2013.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Η διαχείριση κινδύνων έργων στην κατασκευαστική βιομηχανία Κηρυττόπουλος Κωνσταντίνος και Διαμάντας Βίκτωρ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Δρ. Κηρυττόπουλος.
Είδη δειγμάτων Τυχαίο/ μη τυχαίο
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
PISA P rogramme for I nternational S tudent A ssessment Ενημέρωση Εκπαιδευτικών.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
2η ενότητα: Αναλυτικά προγράμματα σπουδών (ΙΙ)
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
Programme for International Student Assessment 2018
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Programme for International Student Assessment 2018
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
Διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες: TALIS, PISA & TIMSS
Programme for International Student Assessment 2018
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας PISA Programme for International Student Assessment Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας Page  2 ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ PISA  Ομάδα A -ACER: Συμβούλιο Εκπαιδευτικής Έρευνας -cApSTAn: Οργανισμός Γλωσσικού Ελέγχου -Westat  Ομάδα Β -NIER: Εθνικό Ινστιτούτο Εκπ/κης Έρευνας Ιαπωνίας -CITO: Εθνικό Ινστιτούτο Εκπ/κης Αξιολόγησης  Ελλάδα: Κ.Ε.Ε Ομάδα έργου υπό την ευθύνη του Γ.Γ. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. (Έρευνα 2009)

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ PISA  χώρες  χώρες  χώρες  χώρες Page  3

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας ΣΤΟΧΟΣ του PISA Η αξιολόγηση της ετοιμότητας των 15χρονων μαθητών να χρησιμοποιούν γνώσεις και δεξιότητες για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της καθημερινής ζωής Page  4

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ  Κατανόηση κειμένου  Μαθηματικά  Φυσικές επιστήμες Page  5

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας ΚΥΚΛΟΙ του PISA 2000 Κατανόηση Κειμένου 2003Μαθηματικά 2006Φυσικές Επιστήμες 2009Κατανόηση Κειμένου Page  6

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ Ανάλογα με τον πληθυσμό κάθε χώρας το δείγμα αποτελείται από – χρονους μαθητές Page  7

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Περίπου 200 σχολεία μαθητές Page  8

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας Δείγμα σχολείων: Page  9 ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ τυχαία στρωματοποιημένη δειγματοληψία Δείγμα μαθητών: τυχαία δειγματοληψία

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ  Φυλλάδιο μαθητή  Ερωτηματολόγιο Μαθητή  Ερωτηματολόγιο Διευθυντή Page  10

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Τα στοιχεία των μαθητών και των σχολείων είναι ΑΠΟΡΡΗΤΑ Page  11

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας ΜΕΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔ Α ΦΙΝΛΑΝΔΙ Α ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΛΛΑΔΑΣ ΟΟΣΑΔΙΕΘΝΩΣ PISA 2000 Κατανόηση κειμένου PISA 2003 Μαθηματικά PISA 2006 Φυσικές Επιστήμες Page  12

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ PISA 1/2  Εικόνα για τις γνώσεις και κυρίως για τις δεξιότητες των 15χρονων μαθητών  Δυνατότητα συσχετισμών ανάμεσα στις επιδόσεις και στα ατομικά / κοινωνικά χαρακτηριστικά  Δυνατότητα συσχετισμών ανάμεσα στις επιδόσεις και χαρακτηριστικά των σχολείων Page  13

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας  Δυνατότητα συγκρίσεων ανάμεσα στη μέση επίδοση μαθητών από διάφορες χώρες  Δυνατότητα παρακολούθησης μεταβολών των επιδόσεων με την πάροδο του χρόνου Page  14 ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ PISA 2/2

Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Page  15