ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
… όταν η ταχύτητα αλλάζει
Advertisements

Ελαστικότητα 4η Διάλεξη.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Βασικές Οικονομικές Έννοιες
Η ΑΓΟΡΑ 3η Διάλεξη.
Χριστόδουλος Πίγγουρας
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ.
Φυσική A’ Λυκείου 1.1 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ
Έννοια οικονομικού προγραμματισμού
Φυσική Α Λυκείου Μηχανική ΠΡΟΤΥΠΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ.
Ταχύτητα Νίκος Αναστασάκης 2010.
Η Καμπύλη Παραγωγικών Δυνατοτήτων και το Κόστος Ευκαιρίας
Ταχύτητα αντίδρασης Ως ταχύτητα αντίδρασης ορίζεται η μεταβολή της συγκέντρωσης ενός από τα αντιδρώντα ή τα προϊόντα στη μονάδα του χρόνου: ΔC C2.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ 5η Διάλεξη.
1.2 ΠΑΡΑΓΩΓΗ- ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Τεστ κινηματικής 11 Οκτωβρίου
Ευθύγραμμη ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
ΣΚΛΗΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΔ 1η :ΜΑΘΗΜΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
1. Ευθύγραμμη κίνηση. Ένα σώμα κινείται πάνω σε μια ευθεία.
Επιμέλεια: Μάουλα Χριστίνα ΕΠΠΑΙΚ
ΥΛΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ Η κίνηση είναι χαρακτηριστική ιδιότητα της ύλης. Κίνηση παρατηρούμε από τους μακρινούς γαλαξίες έως μέχρι το εσωτερικό των ατόμων. Η.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Ασκήσεις - Εφαρμογές Διάλεξη 4η
2.2 Η έννοια της ταχύτητας.
ΤΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΓΑΘΩΝ
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 3η
ΑΣΚΗΣΗ 19η Έστω οι ακόλουθες παρατηρήσεις για τις μεταβλητές Υ, Χ1 και Χ
Σιδηροπούλου Κική,Σαββίδου Γιώτα Τμήμα Α’5. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Oικονομικοί πόροι Oικονομικοί πόροι Oι οικονομικοί πόροι είναι οι εξής Oι οικονομικοί πόροι είναι.
Ηλεκτρική Δυναμική Ενέργεια Δυναμικό – Διαφορά Δυναμικού.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Αρχές Γεωργικής Οικονομίας και Οργάνωση Γεωργικών Επιχειρήσεων 3 η Διάλεξη.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Μικροοικονομική Θεωρία και Πολιτική Ενότητα 2: ΖΗΤΗΣΗ. Διάλεξη 3. Γεώργιος Θεοδοσίου, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
Το κόστος της παραγωγής Κεφάλαιο 13 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any part of the work.
Εισαγωγή στην Οικονομική Ι Θεωρία παραγωγής και κόστους.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Ενότητα 6: Ζήτηση Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός.
1 Βασικές Έννοιες της Οικονομικής Επιστήμης (Επανάληψη ή Εισαγωγή) Τι είναι Οικονομικό Υπόδειγμα; Όφελος Κόστος Αγορές Ελαστικότητα Εξωτερικότητες Οικονομικά.
Διάλεξη 7 Μακροοικονομία. Κεϋνσιανός Σταυρός Πραγματική δαπάνη (Υ): το ποσό που τα νοικοκυριά, οι επιχειρήσεις και το κράτος δαπανούν σε αγαθά και υπηρεσίες,
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Καμπύλη παραγωγικών Δυνατοτήτων Μοσχούλα – Καλλιρόη Δουρή ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός 1 Η έννοια της ταχύτητας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Μικροοικονομία Διάλεξη 1.
M. PARKIN, M. POWELL, K. MATTHEWS
M. PARKIN, M. POWELL, K. MATTHEWS
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Ενότητα 7: Ισορροπία της αγοράς
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Η καμπύλη Προσφοράς Μεθοδολογία Ασκήσεων.
Κινητική θεωρία των αερίων
Εισαγωγή στο Γραμμικό Προγραμματισμό
Παραγωγή προϊόντος με 2 συντελεστές (2)
ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3.
ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ Μεταβαλλόμενη λέμε μια κίνηση κατά τη διάρκεια της οποίας η ταχύτητα (ως διάνυσμα) δε μένει σταθερή.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Κινητική θεωρία των αερίων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
Εισαγωγή στα αέρια. Τα σώματα σε αέρια κατάσταση είναι η πιο διαδεδομένη μορφή σωμάτων που βρίσκονται στο περιβάλλον μας, στη Γη. Η ατμόσφαιρα της Γης.
Eυθύγραμμη ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση
Έργο Ισχύς = ΙΣΧΥΣ W P = t χρονικό διάστημα Σύμβολο : P
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Όταν λέμε παραγωγικές δυνατότητες της οικονομίας εννοούμε τις δυνατότητες που έχει μια οικονομία για να παράγει ποσότητες προϊόντων σε μια ορισμένη χρονική περίοδο

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ Είναι όλοι οι συνδυασμοί ποσοτήτων προϊόντων που μπορεί να παράγει μια οικονομία σε μια ορισμένη χρονική στιγμή με βάση κάποιες υποθέσεις για τους συντελεστές παραγωγής, την τεχνολογία και τον αριθμό των αγαθών

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Η ΚΑΜΠΥΛΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ Είναι η γραφική απεικόνιση του πίνακα παραγωγικών δυνατοτήτων (δηλαδή όλων των συνδυασμών ποσοτήτων από τα προϊόντα) σε ένα διάγραμμα Η καμπύλη παραγωγικών δυνατοτήτων μας δείχνει για κάθε τιμή του ενός αγαθού τη μέγιστη ποσότητα του άλλου αγαθού

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ Κόστος ευκαιρίας για την παραγωγή μιας μονάδας ενός αγαθού ονομάζεται η θυσία των άλλων αγαθών τα οποία θα μπορούσαν να παραχθούν με τους ίδιους παραγωγικούς συντελεστές Για να υπολογίσουμε το κόστος ευκαιρίας χρησιμοποιούμε τους παρακάτω τύπους ΚΑΙ Όπου ΚΕΧ είναι το κόστος ευκαιρίας του Χ σε όρους του Υ Όπου ΚΕΥ είναι το κόστος ευκαιρίας του Υ σε όρους του Χ Όπου ΔΧ είναι η μεταβολή του Χ σε απόλυτη τιμή γιατί στο κόστος ευκαιρίας δεν έχουμε αρνητικές τιμές. ΔΧ= ΧΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ – Χ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ Όπου ΔΥ είναι η μεταβολή του Υ σε απόλυτη τιμή γιατί στο κόστος ευκαιρίας δεν έχουμε αρνητικές τιμές. ΔΥ= ΥΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ – Υ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Υποθέσεις: Η οικονομία: 1) παράγει δύο αγαθά όπλα και ψωμί 2) α) Απασχολεί τρεις εργαζόμενους ένα μηχανικό, ένα φούρναρη και ένα βοηθό β) εννιά μηχανήματα 3) Δεδομένη τεχνολογία

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Παρατηρούμε ότι όταν το κόστος ευκαιρίας είναι αυξανόμενο η ΚΠΔ είναι κοίλη προς την αρχή των αξόνων. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι συντελεστές παραγωγής δεν είναι εξίσου κατάλληλοι για την παραγωγή όλων των αγαθών. Καθώς αυξάνεται η παραγωγή του αγαθού Χ (Όπλα), αποσπώνται από την παραγωγή του αγαθού Υ (Ψωμί) συντελεστές που είναι όλο και λιγότεροι κατάλληλοι για την παραγωγή του αγαθού Χ (Όπλα). Απαιτούνται, δηλαδή ολοένα και περισσότερες μονάδες από το αγαθό Υ (Ψωμί) για την παραγωγή κάθε επιπλέον μονάδας του Χ (Όπλα), πράγμα που σημαίνει αυξανόμενο κόστος ευκαιρίας.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός Παρατηρούμε ότι όταν το κόστος ευκαιρίας είναι μειούμενο ή ΚΠΔ είναι κυρτή προς την αρχή των αξόνων. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι συντελεστές παραγωγής δεν είναι εξίσου κατάλληλοι για την παραγωγή όλων των αγαθών. Καθώς αυξάνεται η παραγωγή του αγαθού Χ, αποσπώνται από την παραγωγή του αγαθού Υ συντελεστές που είναι όλο και περισσότερο κατάλληλοι για την παραγωγή του αγαθού Χ. Απαιτούνται, δηλαδή ολοένα και λιγότερες μονάδες από το αγαθό Υ για την παραγωγή κάθε επιπλέον μονάδας του Χ, πράγμα που σημαίνει μειούμενο κόστος ευκαιρίας.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Μηχανικός, Φούρναρης, Βοηθός Παρατηρούμε ότι όταν το κόστος ευκαιρίας είναι σταθερό η ΚΠΔ είναι ευθεία γραμμή  Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι συντελεστές παραγωγής είναι εξίσου κατάλληλοι για την παραγωγή όλων των αγαθών. Καθώς αυξάνεται η παραγωγή του αγαθού Χ, αποσπώνται από την παραγωγή του αγαθού Υ συντελεστές που είναι εξίσου κατάλληλοι για την παραγωγή του αγαθού Χ. Απαιτούνται, δηλαδή ολοένα ίδιες μονάδες από το αγαθό Υ για την παραγωγή κάθε επιπλέον μονάδας του Χ, πράγμα που σημαίνει σταθερό κόστος ευκαιρίας.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρατηρήσεις Το κόστος ευκαιρίας από τον συνδυασμό Α στον Β το βάζουμε στο μέσο των δύο συνδυασμών Α και Β. Το ΚΕΧ είναι το αντίστροφο του ΚΕΨ Το ΚΕY είναι το αντίστροφο του ΚΕX

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρατηρήσεις Το κόστος ευκαιρίας από τον συνδυασμό Α στον Β το ονομάζουμε κόστος ευκαιρίας του Χ σε όρους του Υ γιατί από τον συνδυασμό Α στο Β αυξάνεται η ποσότητα του Χ. Με άλλα λόγια όταν λέμε κόστος ευκαιρίας του Χ εννοούμε ότι αυξάνεται η ποσότητα του Χ και μειώνεται η ποσότητα του Υ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρουσίαση Παρατηρήσεις Το κόστος ευκαιρίας από τον συνδυασμό Β στον Α το ονομάζουμε κόστος ευκαιρίας του Υ σε όρους του Χ γιατί από τον συνδυασμό Β στο Α αυξάνεται η ποσότητα του Υ. Με άλλα λόγια όταν λέμε κόστος ευκαιρίας του Υ εννοούμε ότι αυξάνεται η ποσότητα του Υ και μειώνεται η ποσότητα του Χ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρατηρήσεις Τεχνολογία είναι η κατασκευή και χρήση τεχνημάτων ( εργαλεία, ποδήλατο, αυτοκίνητο, σπίτι) Τέχνημα κάθε αντικείμενο που κατασκευάζεται από τον άνθρωπο και έχει κοινωνικά αναγνωρισμένη χρησιμότητα και χρήση Άρα τεχνολογία δεν είναι μόνο οι H/Y και τα δίκτυα

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Ασκήσεις Ασκήσεις με κενά στις ποσότητες των αγαθών και στα κόστη ευκαιρίας Πως βρίσκουμε τη μορφή της ΚΠΔ χωρίς να τη σχεδιάσουμε Μετακινήσεις της Κ.Π.Δ Μετατοπίσεις Ενδιάμεσοι συνδυασμοί Εφικτοί, ανέφικτοι ή άριστοι. Γραμμικές εξισώσεις

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Ασκήσεις Άσκηση όπου ο κάθε εργαζόμενος παράγει είτε 2 μον χ είτε 5 μονάδες Υ Ασκήσεις του βιβλίου

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Παρατηρήσεις Να προσέχουμε την έκταση των απαντήσεων στα πρόχειρα διαγωνίσματα ( 45λεπτα ) Οι ερωτήσεις και οι ασκήσεις να μην είναι από βοηθητικά βιβλία (στα πρόχειρα διαγωνίσματα ή στα τεστ ή στις ασκήσεις για το σπίτι) Όχι επίδειξη των διαγωνισμάτων Όχι καθυστέρηση στην βαθμολογία Όχι πάνω από τρεις συνδυασμούς σε παρουσίαση και ασκήσεις στο σχολείο Οι ασκήσεις στο σπίτι να μην είναι καθαρά μηχανιστικές

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ