ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

«O αλυσοδεμένος ελέφαντας.» Του Χόρχε Μπουκάι.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ (web tools) + ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΘΗΣΗΣ (PLN) Άννα Βαρνά
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή ανθρωπιστικών επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία: «Συνέντευξη από έναν λαικό αφηγητή» Διδάσκων: Κατσαδώρος.
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΟΥΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ. H ζωή μου πριν μετανάστεuσω  Ήμουν λίγο ζωηρό αγόρι στην Ελλάδα  Ήμουν μαθητευόμενος σιδεράς  Σταμάτησα.
Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες- ΣΚΙ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Πάμε να κάνουμε ένα μικρό τεστάκι.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Αγαπημένο μου παιδί....
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΚΙΑΘΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΡΕΑΤΣΟΥΛΗ.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Ζωρζ Σαρή Δημήτρης.Σ Σχολ. 1 ο Δημοτικό σχολείο Σκύδρας Τάξη Ε
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Σεπτέμβρης 2015 ΣΤ’2.. Η συγγραφέας του βιβλίου είναι η Ζωρζ Σαρή.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη με νήπια.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Καλωσήρθατε!!!.
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Αγαπημένο μου παιδί....
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΖΗΣ ΤΗΣ ΚΙΚΗΣ ΛΙΤΣΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΦΑΚΟΥΔΗ ΝΑΥΣΙΚΑ

ΣΥΝΤΕΥΞΗ- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΗΜΙΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ : ΕΚΑΝΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΦΗΓΗΤΡΙΑ. ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΚΥΠΤΑΝ ΝΕΕΣ.

ΑΦΗΓΗΤΡΙΑ : ΚΙΚΗ ΛΙΤΣΑΚΗ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΧΙΟ ΤΟ 1939. ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ.ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΔΙΕΡΦΙΑ (ΜΙΑ ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΟΥΣ)ΤΗΣ ΚΑΘΩΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΠΕΘΑΝΕ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΗ. ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΓΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΗΤΑΝ « ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΖΙ». ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΔΕΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΤΗΣ.ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΙ ΕΖΗΣΕ ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΩΣ ΠΑΙΔΙ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΗΓΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΑΤΑΞΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ. ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ. ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΟΝΕΙΡΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ 62 ΠΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ . ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΚΟΡΗ ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΠΟΥ ΤΗ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΠΕΘΕΡΑ ΤΗΣ ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΖΗΣΕ. ΑΡΡΩΣΤΗΣΕ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΑΠΑΡΙΑΤΗΤΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΠΕΘΑΝΕ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΔΥΟΜΙΣΗ ΕΤΩΝ.

ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΟΡΤΑΣΕ ΩΣ ΠΑΙΔΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ! ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΩΣ ΠΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ. ΕΧΕΙ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΗΡΕΙ. ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ. ΕΊΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ « ΦΑΡΟΥ ΒΑΡΒΑΣΙΟΥ».

ΑΦΗΓΗΤΡΙΑ: ΚΙΚΗ ΛΙΤΣΑΚΗ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΦΗΓΗΤΡΙΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ Κ.ΚΙΚΗ , ΤΗ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΟΤΑΝ ΤΗΣ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΣ ΠΑΡΩ ΣΥΝΕΝΕΤΥΞΗ. ΔΕΧΤΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ. ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΣΕ ΝΑ Μ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΗΣ… ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΡΟΘΥΜΗ. ΕΠΕΛΕΞΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ. ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΛΟΓΟΣ ΗΑΤΝ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ, Α ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΦΕ. ΒΕΒΑΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΘΥΜΗ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ.

ΤΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΜΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΜΕΡΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. ΚΑΤΣΑΔΩΡΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΑΚΟΜΑ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΑΓΝΙΤΟΣΚΟΠΟΥΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ. .

ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ- ΛΑΘΗ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ… ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΝΕΡΓΟ ΚΟΙΝΟ. ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΣΥΝΤΕΥΞΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΑ ΑΦΗΓΗΤΡΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΠΟΣΠΑΣΤΗΚΕ Η ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΗΣ. ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗ : 1) Η ΑΜΗΧΑΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΗΓΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΌ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΒΑΝΟΜΕΝΟ Ε…

ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ- ΛΑΘΗ 2) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΙΚΡΕΣ ΠΑΥΣΕΙΣ 3) ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΙΓΑ ΚΑΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΙΦΩΝΗΣΗΣ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙ.

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΜΕ ΑΓΧΩΣΕ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ. ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΝΩ ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΣΥΧΝΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΤΗ ΡΩΤΗΣΩ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑ. ΓΝΩΡΙΣΑ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ, ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΑ ΥΠΟΤΙΜΑΜΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ… ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΟ ΟΝΕΙΡΟ….. ΕΝΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΩΣ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΗ ΒΟΗΘΗΣΕ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ