ΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ ΜΙΛΟΥΝ Η ΣΠΗΛΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΈΝΑ ΒΙΒΛΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΑΟ - ΜΟΥΣΙΚΟΣ Καρατζαφέρης Ευστάθιος Αλέξανδρος.
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Η καθημερινή ζωή στην ύπαιθρο στα χρόνια των Ισαύρων και των Μακεδόνων
Βυζαντινό-Νομισματικό Μουσείο Αθηνών 2012
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ:ΚΟΡΤΖΗ ΕΙΡΗΝΗ ΤΑΞΗ:A’
Μουσείο Μουσείο ονομάζεται ένα κτίριο, μέσα στο οποίο υπάρχουν έργα τέχνης όπως αγάλματα και πίνακες ζωγραφικής ή πράγματα που χρησιμοποι-ούσαν οι άνθρωποι.
Έτσι κάνουμε εμείς τα αγόρια όταν θέλουμε να ουρήσουμε!
γράφτηκε από τη Νάου Χριστοδούλη
ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ.
Η ζωή των Κυκλαδιτών Πριν από χρόνια, ένας σπουδαίος πολιτισμός αναπτύχθηκε στα νησιά του Κεντρικού Αιγαίου που λέγονται Κυκλάδες.
ΚΡΙΤΣΙΛΙΓΚΟΣ ΚΟΚΙΟΥΣΗΣ
ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ.
Ιστορία Γ΄Τάξης Η ανακάλυψη της φωτιάς
Τι κάνω όταν έχει σεισμό;
ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ…
Το Φορτίο Τα πρωτόνια και τα ηλεκτρόνια έχουν ηλεκτρικό φορτίο. Το ηλεκτρικό φορτίο έχει δύο μορφές. Το θετικό και το αρνητικό. Τα ηλεκτρόνια έχουν αρνητικό.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!
Η Γ΄ τάξη του 4ου Γυμνασίου Χίου γράφει χαϊκού. Αν και βρέχει αν και φυσάει στον ουρανό υπάρχουν αστέρια.
Κυκλαδικός πολιτισμός
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας
Η ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ Το κειμενικό είδος της περιγραφής Σκεύη Στυλιανού – Χατζηαναστάση Σύμβουλος Ελληνικών
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΥ
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Αυτόχθονες Λαοί Γκαμπριέλ ΣΤ1.
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
ΣΤΕΜΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΩΡΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Β4  Πρόσφατα, ολόκληρο το τμήμα μας, το Β4, έγινε μια μικρή ομάδα ντέντεκτιβ!  Επισκεφθήκαμε το Βυζαντινό Μουσείο.
ΛυΧΝΑΡΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ του ΧΩΡΟυ.
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
Κατά τη γνώμη μας, αυτή η ομάδα ανθρώπων κατέφυγε σε αυτό το σπήλαιο είτε λόγω πολέμου, είτε λόγω κινδύνου επιβίωσης από ακραίες κακές καιρικές συνθήκες.
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
Μνημεία της Κύπρου Τα μνημεία για τα οποία θα μιλήσουμε βρίσκονται στην επαρχία Πάφου της Κύπρου. Η Πάφος είναι μία από τις πιο όμορφες τουριστικές περιοχές.
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΛΙΑΚΑ ΡΑΦΑΕΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΝΤΖΑΡΑ Β4’
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Σωτήρης Θεοχάρης Ορφέας Λιακόπουλος
ΘΡYΛΟΙ, ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΎΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Αποστολή στο Βυζαντινό Μουσείο
Στις αρχές του 4 ου αιώνα βρέθηκαν τα λείψανα ανθρώπινων σκελετών, πλήθος αγγείων, λυχνάρια, μεταλλικά αντικείμενα και νομίσματα διάσπαρτα που χρονολογούνταν.
Μυκηναϊκός πολιτισμός
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Πανηγυράκης Πέτρος Επιβλέπων καθηγητής : Καπετανάκης Γιώργος.
ΠΡΟΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΕΣ
Επαγγέλματα παλιά που δεν υπάρχουν πια
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων.
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3. Σελίδα 31, άσκηση 3 Ποιο είναι το συμπέρασμα που βγαίνει από την προσπάθεια των Αποστόλων-για την οποία έχουμε μιλήσει μέχρι.
ΒΑΘΜΟΙ ΙΕΡΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΣΚΕΥΗ
Προετοιμασία της Βιβλικής
Η τέχνη στον Κυκλαδικό, Μινωικό, Μυκηναϊκό πολιτισμό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Ο Ήλιος στην Τέχνη.
Δεινοσαυροι.
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ.
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Χιροσιμα.
Οι άθλοι του Ηρακλή Μια εργασία των μαθητών του 27ου Δημοτικού σχολείου Τρικάλων «Αριστείδης Παππάς»
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Αντώνης Σπυρόπουλος Α3 Σχολιασμός Αναστάσιμης Προσευχής
Κωνσταντινα Τζουμανεκα
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Άσκηση στην Ιστορία Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι κατέφυγαν στη σπηλιά είναι ότι πιθανόν υπήρχε πόλεμος ή ακραίες καιρικές συνθήκες και έψαχναν καταφύγιο.
Ηλίας Μπουναρτζής/
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Βυζαντινό-Νομισματικό Μουσείο Αθηνών 2012 Κακαριάρη Άννα Κουβά Ρεγγίνα.
ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΓΝΗΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ ΜΙΛΟΥΝ Η ΣΠΗΛΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΈΝΑ ΒΙΒΛΙΟ

Λαμβάνοντας υπόψη τις πληροφορίες που δίνονται, επιλέξαμε τα αντικείμενα με βάση τα εξής στοιχεία: Τόπος = σπήλαιο απότομο και βαθύ, άρα δεν ήταν δυνατή η μετακίνηση βαριών ούτε και πολλών αντικειμένων.

Άνθρωποι = οι περισσότεροι έφηβοι, νέες γυναίκες και παιδιά, άρα ένας ακόμη λόγος για να κουβαλήσουν μόνο τα απαραίτητα και όχι βαριά αντικείμενα.

Οργανωμένη μετακίνηση = Πολύτιμη πληροφορία αποτελεί και το γεγονός ότι οι άνθρωποι πήγαν οργανωμένοι στο σπήλαιο, άρα μπορούσαν να φέρουν εφεραν μαζί τους αντικείμενα χρήσιμα για την επιβίωσή τους αλλά και απαραίτητα για τη ζωή τους όταν έβγαιναν έξω.

Χρόνος = 6 ος – 7oς αιωνας μ.Χ.

ΣΤΑΥΡΟΙ+ΠΗΛΙΝΑ ΔΟΧΕΙΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙΑ ΜΕ ΑΓΙΑΣΜΟ ΣΤΑΥΡΟΙ: ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙΑ ΜΕ ΑΓΙΑΣΜΟ : ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΗΛΙΝΑ ΑΓΓΕΙΑ:ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΥΝΕ ΤΡΟΦΙΜΑ

ΛΥΧΝΑΡΙA:ΓΙΑ ΦΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ

ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ:ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΜΑΚΡΥΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΓΡΙΟ, ΑΣΧΗΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΟΦΤΕΡΕΣ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ!

ΣΚΕΥΗ ΑΣΗΜΕΝΙΑ: ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΣΩΣΟΥΝ Ο,ΤΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΩΝΕ

ΑΛΛΑ ΣΚΕΥΗ, ΠΗΛΙΝΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ.

ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΙΣΒΟΛΕΩΝ…..

ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΑΝΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

ΑΙΧΜΗ ΔΟΡΑΤΟΣ:ΓΙΑΤΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΠΙΘΑΝΟΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΚΡΥΦΤΗΚΑΝ ΜΕΣΑ!

Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΑΣ Η ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΔΟΡΑΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΔΡΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΒΟΝΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ. ΈΤΣΙ, ΌΤΑΝ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ, ΠΕΘΑΝΑΝ!

ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΡΚΟΜΙΧΑΛΗΣ ΘΩΜΑΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Β3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!