EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ. 4 Ο ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ ΤΜΗΜΑ Α 3 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Διδάσκοντας Μαθηματικά
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ DEA ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΘ ΔΡ. ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ.
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Φιλία.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Θέμα project : Cyberbullying
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
H τηλεόραση και το παιδί
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Εξάντας Ελλήνων Γονέων.
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

4 Ο ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ ΤΜΗΜΑ Α 3 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑΙΝΙΕΣ

Υ Π Ο Θ Ε Μ Α Τ Α ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΒΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ ΕΡΩΤΑΣ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΟΧΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ….. ΑΝΕΜΟΣ Ελίφ,Ραμαδάν,Φατμά και Τζανσέλ ΑΦΕΝΤΙΚΑ Σολομών, Σοφία, Γιοχκάν, Φατμά και Γκεβόρκ

ΚΑΙ…… ΧΑΜΟΓΕΛΑ Σιμπέλ, Χακάν, Τουλίν ΚΑΙ Εμπρού ΜΕΡΙΜΝΑ Μπεϊζά, Μουράτ, Αϊτζάν και Μπουρτσίν ΑΣΤΕΡΙΑ Σουλέ, Σερκάν, Μαρία και Μπερίν

Αρχικά… ….συζήτηση περί…. Αγάπη –φιλία –προδοσία Ποια είναι τα όρια της ελευθερίας? Ρατσισμός - Επιπτώσεις Παραβατικότητα Ελευθερία έκφρασης Όνειρα – φιλοδοξίες-μέλλον ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΑΦΙΣΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

1η ΤΑΙΝΙΑ «Πιστεψέ με»

Ο τίτλος της ταινίας, Trust, εμπιστοσύνη, είναι η λέξη- κλειδί του προβλήματος σύμφωνα με τους δημιουργούς.

ΣΕΝΑΡΙΟ Στην ταινία η δεκατετράχρονη Annie, γίνεται φίλη διαδικτυακά με τον Charlie, που νομίζει ότι είναι ένας συνομήλικος της Καλιφορνέζος.

Μιλάει μαζί του, δένεται, τον εμπιστεύεται, του εξομολογείται τις αδυναμίες και τους φόβους της. Καθώς η σχέση τους γίνεται όλο και πιο στενή, η Annie μαθαίνει ότι ο συνομιλητής της είναι μεγαλύτερος, κι όταν τελικά τον συναντά, βλέπει μπροστά της έναν άνδρα γύρω στα σαράντα!

Ο Charlie εκμεταλλεύεται την παιδική της αφέλεια και την εμπιστοσύνη που η το κορίτσι του δείχνει και την κακοποιεί σεξουαλικά. Όταν αυτό γίνεται γνωστό, η οικογένεια της μικρούλας, ο κόσμος της ολόκληρος, κλονίζεται.

Νοιώθει την προδοσία και την ταπείνωση

Και τελικά ΒΙΩΝΕΙ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ…

Το ΨΕΜΑ και η ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ καταστρέφουν την εφηβική αθωότητα και η έφηβος καταρρακώνεται

ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ….σε λάθος πρόσωπο Τα παιδιά συχνά εμπιστεύονται τους ενηλίκους. Ειδικά στην εφηβεία, όταν πια αμφισβητούν τους γονείς τους, στρέφονται και εμπιστεύονται άλλα πρόσωπα -τον δάσκαλο, τον γυμναστή, τον φίλο, τον παπά. Αυτή την εμπιστοσύνη εκμεταλλεύεται ο 40χρονος άνδρα, κι αυτή πρέπει να ανακτήσουν οι γονείς του κοριτσιού.

Π ότε τα αισθήματα είναι αληθινά και πότε έρχεται η προδοσία ……

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ…… Το Διαδίκτυο είναι ένας από τους σημαντικότερους τρόπους προσωπικής και επαγγελματικής επικοινωνίας, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με κακό τρόπο.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ?

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ… μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποστολή ιών και άχρηστων μηνυμάτων στους υπολογιστές. Γι' αυτό είναι σημαντικό να είστε ενημερωμένοι για τα θέματα που αφορούν την ασφάλεια των πληροφοριών.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ,,,

Σχετικά με την ασφάλεια Να θυμάστε Όταν δημοσιεύετε πληροφορίες στο Διαδίκτυο δεν έχετε πλέον τη δυνατότητα να τις ελέγχετε και ενδέχεται να μην μπορέσετε ποτέ να διαγράψετε όλα τους τα αντίγραφα. Να ελέγχετε Φροντίστε να γνωρίζετε πάντοτε σε ποιον δίνετε πληροφορίες και να κατανοείτε για ποιον σκοπό πρόκειται να χρησιμοποιηθούν. Να σκέφτεστε Είναι λογικό να δημοσιεύετε στην ιστοσελίδα σας τα προσωπικά σας στοιχεία αν δεν είστε βέβαιοι για ποιον σκοπό θα χρησιμοποιηθούν;

Και σημαντικό είναι να ΒΑΛΕΙΣ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ….και όχι το πραγματικό όνομα.

ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ «ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΧΟΡΕΥΤΗΣ»

TAINIA «Billy Elliot» Γεννημένος Χορευτής είναι βρετανική δραματική κομεντί παραγωγής 2000 σε σκηνοθεσία Στίβεν Ντάλντρι Τοποθετημένο στην Αγγλία του 1980, η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός 11χρονου αγοριού που αγαπά τον χορό, και την προσπάθειά του να γίνει χορευτής κάτω από δύσκολες γι΄ αυτόν συνθήκες

Γνωρίζουμε τον Μπίλι, ο οποίος ζεί στην επαρχία της Αγγλίας, σε περιβάλλον συντηρητικό και ανδροκρατούμενο. Ο Μπίλι έχασε μικρός την μητέρα του και ζει με το χήρο πατέρα του, τον μεγαλύτερο αδερφό του και τη γιαγιά του.

Ενώ ο πατέρας του τον προωθεί να μάθει μπόξ, ……στο ίδιο χώρο του γηπέδου, μια ομάδα μπαλέτου τραβάει την προσοχή του, και χωρίς να το ξέρει ο πατέρας του, παίρνει μέρος στα μαθήματα της τάξης μπαλέτου.

Χαρισματικός, με ένα ταλέντο σπάνιο, υποσκιασμένο όμως από τις στιβαρές αρσενικές παρουσίες των ανθρακωρύχων πατέρα και αδερφού.

ΑΝΕΡΓΙΑ –ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Ο πατέρας και ο αδερφός του είναι και οι δυο ανθρακωρύχοι και εκείνη την περίοδο συμμετέχουν ενεργά στην απεργία και βιώνουν εργασιακή ανασφάλεια

Όταν ο πατερας ανακαλύπτει την απασχόληση του γιού του με το μπαλέτο, του το απαγορεύει. Ο Μπίλι, όμως είναι παθιασμένος με το χορό.

ο πόθος του είναι κάτι που ΔΕΝ μπορεί να καταπνίξει και απελπισμένα ψάχνει διέξοδο, ψάχνει τρόπο να εκφραστεί, και τελικά, όσο καιρό και αν χρειαστεί να ξεχωρίσει

Μετά από πολλή προσπάθεια ο πατέρας του αποφασίζει να βοηθήσει τον γιό του και με θυσίες από την οικογένεια ο Μπίλλυ καταφέρνει και φοιτά στην Βασιλική Ακαδημία Χορού του Λονδίνου και γίνεται επαγγελματίας χορευτής

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ Απώλεια γονέα Ανδροκρατούμενο περιβάλλον Εργασιακά δικαιώματα και απεργία Επιμονή στην αγάπη για κάτι που θέλουμε. Στερεότυπα φύλου

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ… Δικαίωση προσπάθειας Έμφυτο ταλέντο Αξίες –πρότυπα Επαγγελματική εξέλιξη Στοχοθεσία- Επιμονή

ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ ΤΑΙΝΙΑΣ « ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΦΥΛΟΥ » Προσχηματισμένες αντιλίψεις -απόψεις σχετικά με τον τρόπο συμπεριφοράς, ικανότητες ρόλους ανάλογα με το φύλο Η αποφυγή των στερεότυπων φύλου είναι σημαντική για την αντικειμενικότερη απόφαση επαγγελματικού προσανατολισμού

Δημιουργία αφίσας Κάναμε αφίσα με τα συνθήματα παρότρυνσης που μας δημιούργησε η ταινία….

ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ «ΤΟ ΚΥΜΑ»

Το Κύμα ήταν ένα πραγματικό πείραμα πάνω στη φύση του φασισμού και των αιτίων της υποστήριξής του από απλούς ανθρώπους, που έγινε τον Απρίλιο του 1967 σε ένα γυμνάσιο του Πάλο Άλτο της Καλιφόρνια από το δάσκαλο Ρον Τζόουνς.

Ταινία ΤΟ ΚΥΜΑ Γερμανική ταινία, σκηνοθεσία Ντένις Γκάνσελ Διαδραματίζεται σε ένα γερμανικό Λύκειο και μοιάζει να είναι η ανατομία του ναζισμού

ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ Ένας καθηγητής πολιτικής ιστορίας με αναρχικό παρελθόν και πρωτοποριακές ιδέες στήνει ένα παιχνίδι ρόλων με τους μαθητές του.

Μέσα από ένα διδακτικό πείραμα θέλει να τους δείξει στην πράξη την κρυφή γοητεία του ολοκληρωτισμού, τα πράγματα όμως αρχίζουν να ξεφεύγουν από τον έλεγχο

Καταστρέφονται φιλίες …και νέες δημιουργούνται Παλιές φιλίες και σχέσεις καταστρέφονται Όμως χτίζονται καινούριες πάνω σε νέες αξίες που δημιουργούνται κατά την διάρκεια του πειράματος

Φαινόμενα βίας Όμως η αίσθηση της μάζας ω θεί τους μαθητές σε φαινόμενα βίας Ο καθηγητής στο τέλος νοιώθει ότι έχασε τον έλεγχο

και για αυτό τους συγκεντρώνει και εκεί που περιμένουν να ακούσουν τον «αρχηγό τους», βρίσκονται να κοιτάζουν εικόνες του Χίτλερ. Κι όμως κάποιοι νοιώθουν πως μαζί με «το Κύμα» τελείωσε και η πιο όμορφη περίοδος της ζωής τους.

Αν και ξεκίνησε σαν απλή άσκηση πειθαρχίας, το πείραμα προς το τέλος του ξέφυγε από τον έλεγχο, και τέλειωσε με πρωτοβουλία του δασκάλου όμως και με οδυνηρό τρόπο, την αυτοκτονία ενός μαθητή, ο οποίος μην έχοντας φίλους παθιάστηκε με το «ΚΥΜΑ» και κατέρευσε με την διάλυσή του.

Υποθέματα που διαπραγματεύεται η ταινία Δύναμη της ομάδας Μοναδικότητα και Όχλος Χειραγώγηση ομάδας Αναρχία- Απολυταρχία Διαταραγμένη προσωπικότητα- ψυχολογικά προβλήματα εφήβων

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΧΛΟΥ Ο όχλος που ξεσηκώνεται από δημαγωγούς, ενεργεί σαν μάζα. Λόγω της υπερβολικής συναισθηματικότητας του όχλου, πάντα οι αντιδράσεις είναι υπερβολικές. Η επίδραση που ασκεί πάνω στα άτομα είναι σημαντική, επειδή ο ατομικός χαρακτήρας εξαφανίζεται.

ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ «THE IMPOSIBLE»

The Impossible Tο αδύνατον Ισπανική δραματική ταινία του 2012' σε σκηνοθεσία του Χουάν Αντόνιο Μπαγιόνα ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΗΘΙΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΑΙΝΙΑΣ Η ταινία αφηγείται την ιστορία μιας οικογένειας και την περιπέτεια που πέρασαν στο τσουνάμι του Ινδικού Ωκεανού το 2004

Διακοπές στον…τροπικό παραδεισο H Μαρία, ο Χένρι και τα τρία τους παιδιά ταξιδεύουν στην Ταϊλάνδη, για να απολαύσουν τις χριστουγεννιάτικες διακοπές τους στη γαλήνη ενός τροπικού παραδείσου.

Το πρωί της 26ης Δεκεμβρίου όμως, και καθώς όμως η οικογένεια ξεκουράζεται γύρω από την πισίνα, μια τρομακτική βοή ακούγεται από το κέντρο της γης, και μια τεράστια μάζα σκοτεινών νερών σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά της. Μετά το χτύπημα του φονικού τσουνάμι, η οικογένεια «χάνεται» και παντού επικρατεί το χάος

Μεγαλείο ψυχής Μαζί με χιλιάδες ανθρώπους τραυματισμένη η μητέρα μαζί με τον μεγαλύτερο γιό της ψάχνουν τρόπο να σωθούν, δείχνοντας απίστευτο θάρρος και αυταπάρνηση. Σώζουν ένα ξένο παιδάκι, βοηθούν όσους μπορούν ενώ η υγεία της μητέρας επιδεινώνεται σοβαρά.

Ο πατέρας έχοντας τα άλλα δυο μικρά παιδιά κάνει ότι είναι δυνατόν στο σημείο που βρίσκεται για να βρεί την υπόλοιπη οικογένεια και να ενωθούν ξανά

ΕΛΠΙΔΑ το τσουνάμι τους χώρισε, όμως εκείνοι δεν τα παράτησαν προσπαθώντας να ξαναενωθούν χαμένοι στην άγνωστη χώρα.

ΧΑΟΣ Στην ταινία περιγράφεται τ ο χάος που δημιούργησε μία από τις μεγαλύτερες φυσικές καταστροφές που σημειώθηκαν ποτέ, και ο τρόμος που έζησαν χιλιάδες άνθρωποι, μαζί με απίστευτες αποδείξεις κουράγιου και συμπόνιας.

ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙΣ ΠΟΤΕ…. Μ ας διηγείται την ιστορία από την οπτική του μικρού 12 χρονου Λούκας. Προσπαθεί να επιβιώσει το ίδιο αλλά να βοηθήσει και την μητέρα του, η οποία επίσης παλεύει με κάθε τρόπο να κρατηθεί στη ζωή Το παιδί θα βρεθεί σε κατάσταση που είναι απελπιστική ακόμα και για ενήλικες. Η συμπεριφορά του είναι ο ορισμός του να μην εγκαταλείπεις ποτέ

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΝΗΣ Η επιμονή και η αποφασιστικότητα είναι παντοδύναμες. Μερικές φορές είναι σημαντικότερη και από το ταλέντο. Από τους ανθρώπους δεν λείπει η δύναμη αλλά λείπει η θέληση.

Επόμενη ταινία Sweet Sixteen «Γλυκά Δεκάξι» Κοινωνική ταινία, γυρισμένη στην Μεγάλη Βρετανία το 2002 με σκηνοθεσία του Κέν Λόουτς

Αφηγείται τη σύγκρουση ενός εφήβου με το κοινωνικό σύστημα του τόπου του, που τελικά οδηγείται στο να γίνει μέλος της τοπικής παραοικονομίας, διακινώντας ναρκωτικά.

Βρίσκουμε τον Λίαμ, ένα δεκαπεντάχρονο αγόρι που ζει στις εργατικές συνοικίες της Γλασκόβης. Η μητέρα του είναι φυλακισμένη για διακίνηση ναρκωτικών και ο Λίαμ χρειάζεται χρήματα, προκειμένου να εξοφλήσει ένα τροχόσπιτο που αγόρασε με δόσεις.

θα είναι το δώρο προς τη μητέρα του, πρώην τοξικομανή, που πρόκειται να αποφυλακιστεί τη μέρα που εκείνος θα μπει στα δεκαέξι.

Το εύκολο και γρήγορο χρήμα βρίσκεται στο σπίτι του πατριού του: μια παρτίδα ηρωίνης που πιάνει καλή τιμή στην αγορά. Κλέβει τα ναρκωτικά και με τη βοήθεια του "κολλητού" του αρχίζουν να τα διακινούν.

Η τοπική μαφία θα ενδιαφερθεί για το άτομό του και σύντομα ο μικρός Λίαμ θα γίνει μέρος του μηχανισμού. Σε έναν κόσμο ανεργίας και παραοικονομίας ο Λίαμ διακινεί συνειδητά παράνομες ουσίες.

Έχει απώτερο σκοπό να έχει ένα σπίτι όπου θα κολλήσει ξανά τα κομμάτια μιας διαλυμένης οικογένειας. Όμως ο κόσμος των ντίλερ είναι πιο σκληρός από όσο ο ανήλικος Λίαμ μπορεί να φανταστεί

Σύνθλιψη Διακρίνονται αισθητά οι προθέσεις ενός εφήβου που αντιμετωπίζει "ρομαντικά" ένα πολιτικοοικονομικό σύστημα μιας άγριας κοινωνίας που είναι όμως προορισμένο να συνθλίβει το άτομο.

Η ταινία του είναι πέρα για πέρα ρεαλιστική, σκληρή, στην καταγραφή της ζοφερής ζωής ανθρώπων χωρίς καμιά διέξοδο.

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΕΥΕΤΑΙ Κοινωνική απομόνωση Διαλυμένη οικογένεια Έλλειψη κοινωνικής μέριμνας Παραβατικότητα εφήβων Εμπόρια και διακίνηση ναρκωτικών Φιλία και προδοσία Οικογενειακή αγάπη

ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ– ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Παιδική ηλικία με τραυματικούς ψυχολογικούς παράγοντες Συμμοριακές επιδράσεις- κουλτούρα του δρόμου Ταύτιση με «ήρωες» των ΜΜΕ Οικονομικά προβλήματα- κρίση Ιλιγγιώδεις ρυθμοί της κοινωνίας Ταχύριθμη κοινωνική αλλάγή Δυσλειτουργία κοινωνικού συστήματος.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ -ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ο κινηματογράφος μας δίνει πολλές φορές με τον ποιο ηχηρό τρόπο την απάντηση σε πολύ ….ισχυρά ερωτήματα Όλοι οι έφηβοι σε γενικές γραμμές έχουν τις ίδιες ανησυχίες Δεν υπάρχουν χιμαιρικά όνειρα, αφού με λίγη προσπάθεια και αρκετή θέληση όλα πραγματοποιούνται Η επιμονή είναι ο καλύτερος βοηθός μας..

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ… Υπήρχε αλληλεπίδραση απόψεων κατά την διάρκεια προβολής των ταινιών Η ταινία που άρεσε ποιο πολύ ήταν η ταινία «Γλυκά δεκάξι (swet sixten»

Α3 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ….