Δημιουργική Απασχόληση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Advertisements

ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
την παραγωγή - δημιουργία και τη θέαση - παρατήρηση
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Αμαλία Κ. Ηλιάδη1 Προτάσεις αξιοποίησης της ζωγραφικής και των εικαστικών τεχνών στη διδακτική πράξη Λέξεις κλειδιά : λειτουργία της Μάθησης, Σχήματα Μάθησης,
ARTS AND CRAFTS IN OUTDOOR EDUCATION
Εκεί που είσαι ήμουν Και εκεί που είσαι θα’ρθω Υ. Γ: Να με περιμένεις
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Παρουσίαση και στάδια δημιουργίας εργασιών από τα παιδιά της Ειδικής Μονάδας Χρυσή Κούμνα Καθηγήτρια Τέχνης.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ο ΧΟΡΟΣ ΕΝΩΝΕΙ, ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ, ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Ανακυκλωση.
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΝΑΜΠΕΤΗ, δασκάλα Γ΄τάξης ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΦΤΣΟΓΛΟΥ, δασκάλα Ε΄τάξης.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ »
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΜΑΘΗΜΑ: «ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ»
της επιμορφωτικής συνάντησης
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
Χρήση ψηφιακών εργαλείων και πρόσθετη παιδαγωγική αξία
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Μουσειοσκευές.
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημιουργική Απασχόληση Δημιουργική Απασχόληση Εικαστικά

Σκοπός του μαθήματος Η εξοικείωση με τις Εικαστικές Τέχνες μέσα από δραστηριότητες, έτσι ώστε να δοθεί η ευκαιρία στους μαθητές να : Καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και την αισθητική τους. Γνωρίσουν τα υλικά, τα εργαλεία και τις μορφές της Τέχνης. Ερευνήσουν και να πειραματιστούν. Εκφράσουν ιδέες, εμπειρίες και συναισθήματα μέσα από τα έργα τους. Χρησιμοποιήσουν την τέχνη, για να συμπληρώνουν άλλα μαθήματα. Αναπτύξουν εκτίμηση και ενδιαφέρον για την Τέχνη και επιθυμία να συμμετέχουν σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες.

Τρόπος μαθήματος Μικρές εικαστικές ασκήσεις με τη μορφή παιχνιδιού. Πειραματισμός με διάφορα υλικά. Ατομικές και ομαδικές εργασίες. Δημιουργία με οδηγό έναν τελικό στόχο. Ενθάρρυνση με σκοπό την ανάπτυξη της φαντασίας.

Παράδειγμα άσκησης

Παράδειγμα άσκησης

Παράδειγμα άσκησης

Παράδειγμα άσκησης

Παράδειγμα άσκησης

Παράδειγμα άσκησης

Ανακύκλωση και Εικαστικά Τα παιδιά μαθαίνουν για τη χρησιμότητα της ανακύκλωσης με δημιουργικούς τρόπους. Γίνεται χρήση ανακυκλώσιμων υλικών για την κατασκευή έργων. Επιτυγχάνεται ταυτόχρονη ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης και καλλιτεχνικής ικανότητας των παιδιών.

Καλή σχολική χρονιά!