Επεξεργασία Εικόνας & Γραφικών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

ΕΙΚΟΝΕΣ.
Χαρακτηριστικά εικόνας
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Πληροφορική Α΄ Έτους.
Πίνακες.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Το λογισμικό Αράχνη Το λογισμικό αυτό είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό για την εκμάθηση του προγραμματισμού στις μικρές ηλικίες Δημοτικό και Γυμνάσιο. Υποστηρίζει.
Επιμορφωτής: Δρίμτζιας Βασίλης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Χαρακτηριστικά Εικόνας
Υλικά. Materials Χρώμα Ambient color: το χρώμα περιβάλλοντος Diffuse color: το κύριο χρώμα του υλικού (αναφέρεται ως χρώμα διάχυσης και ισχύει για όλα.
Βασικές έννοιες στην ψηφιακή εικόνα
Διαχείριση αντικειμένων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Εφαρμογές Πληροφορικής
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
ΔΟΜΙΚΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
26/7/2015 Γραφικά-Εισαγωγή Ιωάννης Φούντος. 2 Ιστορικά.
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Φωτοαναπαραγωγή είναι η διαδικασία δημιουργίας αντίγραφων των διαφόρων εγγράφων. Τα κύρια στοιχεία που.
Ψηφιακή επεξεργασία εικόνας Άγγελος Μπάκας Δεκέμβριος 2008.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΕ Η/Υ. Τι είναι το λογισμικό CAD ? Είναι η σχεδίαση με τη βοήθεια του Η/Υ ή όπως έχει επικρατήσει διεθνώς με το ακρώνυμο:
Format και συμπίεση γραφικών
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Ενότητα # 10: Εισαγωγή στο Ms Powerpoint Τμήμα Ιστορίας
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 11: Επεξεργασία κειμένου - LibreOffice
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Διανυσματικές & Ψηφιογραφικές Εικόνες
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
49ο Γυμνάσιο Αθήνας Πολυμέσα - Multimedia
Επεξεργασία Εικόνας.
Διανυσματικές Εικόνες
Σχεδίαση Γραφικών Μάθημα 1ο.
Ονοματεπώνυμο : ………………………. Τμήμα : Β…. α ή β
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Format αρχείων και συμπίεση γραφικών
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Μαρία Φερεντίνου. Mία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν:  Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας.
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επεξεργασία Εικόνας & Γραφικών VB VB

Εικόνες από Φυσικό Περιβάλλον 1. Σάρωση Είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος. Οι εικόνες εισάγονται με χρήση ειδικών συσκευών (scanners) και μετατρέπονται από αναλογικές σε ψηφιογραφικές (bitmap), ενώ αναφέρονται ως raster images και τα εικονοστοιχεία dots. Ανάλυση Η ανάλυση καθορίζεται από τον αριθμό των εικονοστοιχείων ανά μονάδα μήκους, που μπορεί να αποδώσει ο σαρωτής. Όταν γίνεται η ψηφιοποίηση μιας εικόνας μέσω ενός σαρωτή ρυθμίζεται η επιθυμητή ανάλυση της εικόνας η οποία κύρια εξαρτάται από το μέσο χρήσης της εικόνας. Χρωματική Απόδοση Αντιστοιχεί στον αριθμό των χρωμάτων ή διαβαθμίσεων του γκρι που μπορεί να αποδώσει ο σαρωτής. Βρίσκεται σε αντιστοιχία με το χρωματικό βάθος της εικόνας. 2. Φωτογράφηση με Ψηφιακή Φωτογραφική Μηχανή

Ψηφιοποίηση εικόνας μέσω σαρωτή ΣΑΡΩΣΗ

Λογισμικό Δημιουργίας Εικόνων 1. Εργαλεία Ζωγραφικής Είναι ιδιαίτερα χρήσιμα εργαλεία, τα οποία δημιουργούν πρωτότυπες χαρτογραφικές εικόνες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα λογισμικού αυτής της κατηγορίας είναι το πρόγραμμα ζωγραφικής που ενσωματώνουν τα Windows. 2. Εργαλεία Διανυσματικών Γραφικών Διανυσματικά γραφικά μπορούν να δημιουργηθούν είτε μέσα από το περιβάλλον ενός προγράμματος που διαθέτει παλέτες δημιουργίας διανυσματικών σχεδίων είτε από εξειδικευμένα γι’ αυτό το σκοπό εργαλεία. Εννοείται, ότι τα εξειδικευμένα εργαλεία δημιουργίας προσφέρουν πολλαπλάσιες δυνατότητες από μια παλέτα διανυσματικών σχεδίων μέσα σε ένα πρόγραμμα. Το CorelDraw της Corel, το Designer της Micrografx , το DesckDraw της Zedcor, το FreeHand και το Illustrator της Adobe χρησιμοποιούνται για την παραγωγή διανυσματικών γραφικών. .

Επεξεργασία ψηφιογραφικής εικόνας Εισαγωγή εικόνας Ρύθμιση της σωστής ανάλυσης, Κοπή και στρέψη Ρύθμιση των χρωμάτων, των τόνων και της αντίθεσης Επεξεργασία σε επιλεγμένες περιοχές Εφαρμογή ειδικών φίλτρων Εισαγωγή κειμένου Αποθήκευση - Συμπίεση Προγράμματα επεξεργασίας Adobe Photoshop Corel Photo-Paint Paint Shop Pro κ.α.

Ζωγραφική Η Γραμμή Μενού. Η Εργαλειοθήκη του προγράμματος Περιοχή Σχεδίασης Το Πλαίσιο Χρωμάτων: Επιλέγουμε το χρώμα πρώτου πλάνου με απλή επιλογή και το χρώμα φόντου με δεξιά επιλογή. Χρώμα Πρώτου Πλάνου Στην περιοχή αυτή εμφανίζονται τα χρώματα πρώτου πλάνου και φόντου. Χρώμα Φόντου

Ζωγραφική Εργαλειοθήκη Παλέτα Χρωμάτων

Εργαλειοθήκη Επιλογή τμήματος εικόνας Επιλογή τμήματος εικόνας Γόμα Γέμισμα με χρώμα Επιλογή χρώματος Μεγεθυντικός φακός Μολύβι Πινέλο Σπρέι Μολύβι Γραμμές Γραμμές Σχήματα Σχήματα 7.1α.3

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Αντιγραφή Επικόλληση Αποκοπή Περιστροφή Αναστροφή Αποθήκευση Ανάκτηση Εκτύπωση 7.1β.1

Περιστροφή Περιστροφή 1800

Αναστροφή Κατακόρυφη αναστροφή

Εργαλεία Διανυσματικών Γραφικών Παλέτες εργαλείων για τη σχεδίαση ευθύγραμμων τμημάτων, ορθογώνιων, πολυγώνων, κύκλων και ελλείψεων, πολυγωνικών γραμμών, καμπύλων, ελεύθερου σχεδίου. Ίχνη μύτης εργαλείων όπως είναι το μολύβι, το πινέλο, η βούρτσα, ο αερογράφος, το κάρβουνο, η νερομπογιά, η σφραγίδα διαφόρων παχών και μορφών (διακοπτόμενο ίχνος, με τελείες κ.ά.). Γεωμετρικοί σχηματισμοί: περιστροφή (rotation), διάτμηση (skew), προοπτική προβολή (perspection), περιβολή σχήματος από σχήμα. Μετάβαση από σχέδιο σε σχέδιο (blend). Δημιουργία των ενδιάμεσων μορφών από το μετασχηματισμό ενός αντικειμένου σε ένα άλλο. Ορίζονται τα ενδιάμεσα στιγμιότυπα που θα δημιουργηθούν. Επίσης, η διαδρομή που θα ακολουθήσει το αρχικό αντικείμενο και η γωνία στροφή . Μετατροπή ψηφιογραφικού γραφικού σε διανυσματικό και αντίστροφα. Η διαδικασία αυτή δεν υπάρχει σε όλα τα προγράμματα και σε όποια υπάρχει δεν υλοποιείται πάντα με ακρίβεια.

Εισαγωγή κειμένου με γραμματοσειρές διαφόρων μεγεθών, τύπων, κλίσεων και άλλων εφέ. Η μορφοποίηση του κειμένου στον υπολογιστή δεν έχει ιδιαίτερες καλαισθητικές δυνατότητες. Όμως, με ένα εργαλείο διανυσματικών γραφικών είναι δυνατή η εξειδικευμένη μορφοποίηση του κειμένου. Γέμισμα αντικειμένων με χρώμα ή με προκαθορισμένα ίχνη και υφή. Ένα αντικείμενο μπορεί να αποκτήσει υφή κάποιου φυσικού υλικού, για παράδειγμα, μέταλλου, ξύλου, γυαλιού κ.ά. Διαβαθμισμένη αλλαγή χρώματος ενός αντικειμένου από τον ένα τόνο χρώματος σε έναν άλλο τόνο χρώματος. Αντικείμενα και στρώσεις (layers) για μεταφορές και επικαλύψεις σχημάτων. Βάθος χρώματος 4, 8, 24 bits και μετατροπή σχημάτων σε ασπρόμαυρα, διτονικά, ή συνεχούς τόνου με κλιμάκωση του γκρι. . Επιλογή χρωματικών μοντέλων RGB,HSB, CMYK. Επιλογή φωτισμών: Άμεσος, έμμεσος, από ήλιο, από λαμπτήρα από σποτ. Οι πηγές του φωτός προσθέτουν φωτορεαλισμό στην εικόνα. Αποθήκευση σε αρχεία διαφορετικής μορφοποίησης όπως: BMP, PCX, GIF, JPEG, TIFF, EPS.

Εργαλεία Επεξεργασίας Εικόνων Για την εισαγωγή και την επεξεργασία σύνθετων ψηφιογραφικών γραφικών και ειδικά φωτογραφιών, χρησιμοποιούνται εργαλεία που έχουν τα γενικά χαρακτηριστικά των εργαλείων διανυσματικής σχεδίασης αλλά και πρόσθετες δυνατότητες για την κάλυψη των ιδιαιτεροτήτων των ψηφιογραφικών γραφικών. Το PhotoShop και το Paint Shop Pro της Adobe, το PicturePublisher της Micrografx, το Fractal Design της MetaCreation, το Color Plate, το PhotoPaint της Corel, το Picture it της Microsoft χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία καλλιτεχνικών ψηφιογραφικών εικόνων.

Λήψη εικόνων (Acquisition) από σαρωτές, ψηφιοποιητές βίντεο, ψηφιακές κάμερες αρχεία φωτογραφιών ή αρχεία σχεδίων και Photo CD. Για τη λήψη φωτογραφιών από συσκευές, όπως είναι οι σαρωτές, χρησιμοποιούνται από τα προγράμματα επεξεργασίας εικόνας το πρωτόκολλο TWAIN. Τα προγράμματα επικοινωνούν με τους οδηγούς συσκευών των σαρωτών (drivers) με τυποποιημένες εντολές, που έχουν καθοριστεί από αυτό το πρωτόκολλο. Πολλά παράθυρα για ταυτόχρονη απεικόνιση πολλών φωτογραφιών και μεταφορά κομματιών από τη μια φωτογραφία στην άλλη. Αλλαγή δειγματοληψίας. Η δειγματοληψία έχει σχέση με την ανάλυση μιας εικόνας. Όσο πιο πυκνή είναι η δειγματοληψία τόσο μεγαλύτερης ανάλυσης ψηφιακή εικόνα προκύπτει. Η μείωση της ανάλυσης συνεπάγεται λιγότερα εικονοστοιχεία και συνεπώς μικρότερο αποθηκευτικό χώρο. . Αλλαγή του μεγέθους της εικόνας ή τμήματός της, για την προσαρμογή στις διαστάσεις και την ανάλυση της οθόνης που θα προβληθεί Πολλές στρώσεις (layers) σχεδίασης και επεξεργασίας. Κατά την ανάμειξη εικόνων κάθε εικόνα μπορεί να τοποθετηθεί σε διαφορετική στρώση. Έτσι, χρωματικές αλλαγές για τη βελτίωση του φωτισμού ή των χρωμάτων σε μια στρώση δεν επηρεάζουν τα αντίστοιχα της εικόνας μιας άλλης στρώσης. Ο χρήστης όμως του εργαλείου έχει τη δυνατότητα να δει το αθροιστικό αποτέλεσμα των εικόνων όλων των στρώσεων.

 Ξάκρισμα (crop) της φωτογραφίας για την απομόνωση των αντικειμένων που έχουν ενδιαφέρον. Εργαλεία επιλογής περιοχών της εικόνας (ορθογώνιο, λάσο, μαγικό ραβδί) για αντιγραφή και επιλεκτικές επεμβάσεις και δημιουργία μάσκας οποιουδήποτε σχήματος ή μορφής. Φωτομοντάζ. Υπέρθεση αντικειμένων από διαφορετικές φωτογραφίες σε μία εισάγοντάς επιπλέον ιδιότητες οπτικής διαφάνειας ή μη. Ίχνη μύτης εργαλείων όπως είναι το μολύβι, η πένα, η καλλιγραφική πένα, το πινέλο, ο μαρκαδόρος, η βούρτσα, η κιμωλία, το κάρβουνο, ο αερογράφος, το εργαλείο για μουτζούρωμα με το δάκτυλο, η γόμα. Επιλέγοντας ένα ίχνος μύτης είναι δυνατή και η αλλαγή των ιδιοτήτων του. Για παράδειγμα, για το πινέλο είναι δυνατή η αλλαγή του μεγέθους, του σχήματος και της υφής, ενώ για τον αερογράφο είναι δυνατή η αλλαγή της διασποράς ψεκασμού . Γεωμετρικοί μετασχηματισμοί περιστροφής, διάτμησης, παραμόρφωσης, προβολής, προοπτικής προβολής. Με τους γεωμετρικούς μετασχηματισμούς ένας κοντός άνθρωπος γίνεται ψηλός και αντίστροφα, ένας αδύνατος γίνεται παχύς και αντίστροφα κ.ά. Οι διαδικασίες επεξεργασίας και διαμόρφωσης των εικόνων πραγματοποιούνται με μαθηματικούς μετασχηματισμούς

 Βάθος χρώματος 4,8 ή 24 bits, κλιμάκωση του γκρι και διάχυση χρώματος (dither). Η διάχυση χρώματος χρησιμοποιείται και ως τεχνική προσομοίωσης όλων των χρωμάτων από ένα μικρό σύνολο χρωμάτων. Ρύθμισης φωτεινότητας (brightness) και αντίθεσης (contrast). Η αντίθεση εκφράζει το πλήθος των διαβαθμίσεων μεταξύ του λαμπρότερου και του πιο σκοτεινού τμήματος της εικόνας. Η μεγάλη αντίθεση έχει περισσότερες διαβαθμίσεις του γκρι, ενώ η μικρή αντίθεση έχει λίγες. Αντίθετα, η φωτεινότητα καθορίζει τη μέση ένταση όλων των διαβαθμίσεων. Αλλαγή και ισοστάθμιση φωτισμού. Τοποθέτηση φωτεινών πηγών Ισοστάθμιση χρώματος, αλλαγές στις καμπύλες τονισμού των χρωμάτων, φίλτρα χρώματος, ρύθμιση ενδιάμεσων τόνων και κορεσμού χρώματος. Με την αλλαγή χρωμάτων ένα κόκκινο τριαντάφυλλο μετατρέπεται σε κίτρινο, με την αλλαγή φωτισμού ένα συννεφιασμένο τοπίο σε ηλιόλουστο. μετασχηματισμούς . Ρύθμιση χρωματικής καμπύλης. Το ανθρώπινο μάτι δεν παρουσιάζει αναλογική ευαισθησία σε όλα τα χρώματα για όλες τις τιμές φωτεινότητας. Για παράδειγμα όταν πέφτει ο φωτισμός το απόγευμα το μάτι γίνεται πιο ευαίσθητο στο μπλε. Μπορεί να χρειαστεί να γίνουν αλλαγές σε μια φωτογραφία επηρεάζοντας τη χρωματική καμπύλη ευαισθησίας, ώστε να φανούν φυσικά τα χρώματα στο μάτι, ή να αλλαχθούν εντελώς για να κεντρίσει η αντίθεσή τους το ενδιαφέρον του χρήστη

 Σταγονόμετρο για τη λήψη χρώματος από συγκεκριμένα σημεία Οπτική καθαρότητα, εστίαση, εξομάλυνση (smoothing) ή θάμπωμα και όξυνση (sharpening). Ειδικά οπτικά εφέ όπως κυκλώνας, μωσαϊκό, νερομπογιές, σπάτουλα, φωτοτυπία και μετασχηματισμοί blur, smudge tint,emboss κ.ά. Μετατροπή από ένα είδος αποθήκευσης αρχείου εικόνας σε άλλο. Π.χ. από τον τύπο TIFF σε JPEG, από BMP σε EPS κ.ά. .

Αντιγραφή ζωγραφιάς Αριστερό κλικ για συνέχεια Επαναλαμβάνοντας τα βήματα 6 και 7 της προηγούμενης εικόνας δημιουργούμε ένα δάσος. Παρατήρηση: Αν έχουμε αντιγράψει μία φορά ένα αντικείμενο, π.χ. το δέντρο, μπορούμε να κάνουμε όσες φορές θέλουμε Επικόλληση. Ένα αντίγραφο παραμένει πάντα στη μνήμη του υπολογιστή, μέχρι την επόμενη φορά που θα επιλέξουμε Αντιγραφή ή Αποκοπή. 6..Το περιεχόμενο του «Πρόχειρου» εμφανίζεται στην πάνω αριστερή περιοχή σχεδίασης. 1.Δημιουργούμε ένα μικρό δέντρο. 2. Επιλέγουμε το εργαλείο Επιλογή. 5.Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Επεξεργασία – Επικόλληση. 7.Με τη λειτουργία σύρε και άφησε μεταφέρουμε την εικόνα στη θέση που επιθυμούμε. 4. Από το μενού επιλογών επιλέγουμε Επεξεργασία – Αντιγραφή. Η εικόνα που έχουμε επιλέξει αντιγράφεται στη μνήμη του υπολογιστή (στην περιοχή που ονομάζεται «Πρόχειρο»). 3. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε ένα περίγραμμα που να περικλείει όλο το δέντρο. Αριστερό κλικ για συνέχεια

Εισαγωγή κειμένου στην εικόνα 3. Πληκτρολογούμε τον τίτλο της ζωγραφιάς μας. 1. Επιλέγουμε το εργαλείο Κείμενο. 4. Δεν πρέπει να ξεχνάμε να αποθηκεύουμε τις εργασίες που θέλουμε να κρατήσουμε. 2. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε δημιουργούμε μια περιοχή για να γράψουμε το κείμενό μας. Αριστερό κλικ για συνέχεια

Ένωση δυο εικόνων 3.Στο αρχείο shark.bmp επιλέγουμε Επεξεργασία - Επιλογή όλων. Η λειτουργία αυτή, παρόμοια με τη λειτουργία του εργαλείου Επιλογή, επιλέγει αυτόματα όλη την εικόνα. 1. Από το πρόγραμμα της Ζωγραφικής ανοίγουμε την εικόνα της γάτας «cat.bmp» 2. Ανοίγουμε για δεύτερη φορά το πρόγραμμα της Ζωγραφικής και με την επιλογή Αρχείο-Άνοιγμα επιλέγουμε το όνομα shark.bmp. 4. Από το μενού επιλέγουμε Επεξεργασία-Αντιγραφή. 5. Στην εικόνα cat.bmp επιλέγουμε Επεξεργασία-Επικόλληση. Σημείωση: Στη γραμμή εργασιών μπορείτε να δείτε ότι υπάρχει στη μνήμη του υπολογιστή δύο φορές ενεργοποιημένο το πρόγραμμα της Ζωγραφικής. Αριστερό κλικ για συνέχεια

Ένωση δυο εικόνων 6. Η εικόνα του καρχαρία αντιγράφεται, από τη μνήμη του υπολογιστή, πάνω στην εικόνα μας. Για να εξαφανιστεί το φόντο της εικόνας επιλέγουμε της δεύτερη λειτουργία της Επιλογής. Με τη λειτουργία σύρε και άφησε μεταφέρουμε τον καρχαρία μέσα στη γυάλα. Με απλή επιλογή, σε ένα οποιοδήποτε σημείο της εικόνας, το περίγραμμα γύρω από τον καρχαρία εξαφανίζεται και οι δύο εικόνες ενσωματώνονται σε μία. Αριστερό κλικ για συνέχεια