ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΔΡΑΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ Γενικά αποτελέσματα της έρευνας απορρόφησης των αποφοίτων των πανεπιστημίων των.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Φεβρουάριος 2010 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ στη συγκυρία της οικονομικής κρίσης Ποσοτική Έρευνα με τη μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων στο μισθωτό και άνεργο.
Καθ. Μαρία Καραμεσίνη Πάντειο Πανεπιστήμιο
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιούλιο ς 2013 Αριστοτέλους 46, 10433, Αθήνα - Τηλ: Fax: website:
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
Δείγμα: απόφοιτοι ΗΜΜΥ / ΜΗΧΟΠ / ΜΠΔ Πολυτεχνείου Κρήτης
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Το Υπουργείο Εργασίας, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς ), προκήρυξε πρόγραμμα με στόχο την ένταξη των νέων στην αγορά.
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
Ενημερωτική παρουσίαση για μαθητές
Διοικητικό Συμβούλιο Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Αίθουσα Συνεδριάσεων Πανεπιστημίου 44 “ΕΠΙΤΑΓΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Το ωράριο που εργάζεσθε (εργαζόσασταν) είναι (ήταν) συνεχές ή διακεκομμένο; (Σύνολο δείγματος μισθωτών / ανέργων) Το ωράριο που εργάζεσθε.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Κ.Ε.Κ. Ν.Α. /Ν.Ε.Λ.Ε. Καβάλας Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Απασχόληση και.
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Λίγα λόγια για την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ «Αλφιτόπωλις» Τίτλος έργου: «Παραγωγή και Εμπορία Τοπικών προϊόντων και προώθησής τους μέσω του Θεματικού Εναλλακτικού.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΕΤΗΣΙΑ ΑΔΕΙΑ ΜΙΣΘΩΤΩΝ Μετά από συνεχή απασχόληση τουλάχιστον 12 μηνών
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΔΡΑΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ Γενικά αποτελέσματα της έρευνας απορρόφησης των αποφοίτων των πανεπιστημίων των ετών στην αγορά εργασίας Κέρκυρα, 2-3 Νοεμβρίου 2007

Ερευνητική ομάδα Μαρία Καραμεσίνη Σίλια Βιτωράτου Ερίκ Γκαζόν Ειρήνη Μουστάκη Δομή παρουσίασης Γενικά αποτελέσματα Προσδιοριστικοί παράγοντες χαρακτηριστικών Ομαδοποίηση κλάδων

Δημογραφικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά αποφοίτων – στοιχεία σπουδών (1)  Γυναίκες 60%, άνδρες 40% αποφοίτων  Μέση ηλικία τη στιγμή της έρευνας 30 έτη  Εκπαιδευτικό επίπεδο πατέρα μεσαίο προς υψηλό  Εκπαιδευτικό επίπεδο μητέρας χαμηλό προς μεσαίο  Εισόδημα των γονέων του 69% των αποφοίτων μεταξύ ευρώ (μεσαίο)

Δημογραφικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά αποφοίτων – στοιχεία σπουδών (2)  Μέχρι την ηλικία των 25 ετών έχει αποφοιτήσει το 82% του συνόλου των αποφοίτων  Ικανοποίηση για τις σπουδές εξέφρασε 65% των αποφοίτων και δυσαρέσκεια 10%  44% των αποφοίτων είχε μετακινηθεί σε άλλη πόλη από αυτήν της κατοικίας των γονέων του για να σπουδάσει

Βαθμός ένταξης (1) 5-7 έτη μετά την αποφοίτηση  % απασχολούμενων 84,2% (85 Α – 84 Γ)  % ανέργων 6,4% (5,3 Α – 7,2 Γ)  % ανενεργών 9,3% (9,7 Α – 9,1 Γ) 41% ανέργων μακροχρόνια άνεργοι (>1έτος) 23% ανέργων μακροχρόνια άνεργοι (>2έτη)

Βαθμός ένταξης (2) Λόγοι ανεργίας  73% έλλειψη θέσεων εργασίας στην ειδικότητα  28% έλλειψη εμπειρίας  11% έλλειψη κατάρτισης και δεξιοτήτων  7% διακρίσεις φύλου (κτηνίατροι, αρχιτέκτονες, οικονομολόγοι, απόφοιτοι νομικής, επιστημών διοίκησης, επιστημών επικοινωνίας, γεωπόνοι)

Βαθμός ένταξης (3) Σύνθεση ανενεργών  23% γυναίκες με οικογενειακές υποχρεώσεις  16% άνδρες που κάνουν το στρατιωτικό τους  42% άτομα που πραγματοποιούν μεταπτυχιακές σπουδές  7% προετοιμασία/ αναμονή αποτελεσμάτων ΑΣΕΠ και άλλων διαγωνισμών  3% αναμονή πραγματοποίησης ειδικότητας (γιατροί)  9% άλλος λόγος

Βαθμός ένταξης (4) Εμπειρία απασχόλησης  91% ανέργων, 74% ανενεργών – πολύ μικρή διαφορά φύλου υπέρ των γυναικών Εμπειρία σημαντικής απασχόλησης  85% απασχολούμενων, 64% ανέργων, 54% ανενεργών – πολύ μικρή διαφορά φύλου υπέρ των γυναικών Σταθερά απασχολούμενοι  64% του συνόλου των απασχολούμενων αποφοίτων (65% ανδρών – 63% γυναικών)

Βαθμός ένταξης (5)  Κλάδοι με τα χαμηλότερα ποσοστά σταθερής απασχόλησης: ξένες γλώσσες, ιστορία- αρχαιολογία, ιατρική-οδοντιατρική, φιλολογία- φιλοσοφία, μαθηματικά-φυσική-χημεία, φυσική αγωγή-αθλητισμός  Κλάδοι με τα υψηλότερα ποσοστά σταθερής απασχόλησης: οικιακή οικονομία, διαιτολογία, νοσηλευτική, νομική, κτηνιατρική, φαρμακευτική, επιστήμες διοίκησης, μηχανικοί υπολογιστών-συστημάτων πληροφορικής- επικοινωνιών

Βαθμός ένταξης (6) Ικανοποίηση από την απασχόληση  64% ικανοποιημένοι (μικρότερο ποσοστό γυναικών), 21,5% δυσαρεστημένοι, 14,5% ούτε ευχαριστημένοι ούτε δυσαρεστημένοι  Κλάδοι με τα υψηλότερα % ικανοποίησης: οικιακή οικονομία, διαιτολογία, φαρμακευτική, επιστήμες αγωγής  Κλάδοι με τα υψηλότερα % δυσαρέσκειας: βιολογία, θεολογία, γεωλογία-φυσιογνωσία

Βαθμός ένταξης (7)

Βαθμός ένταξης (8)

Ποιοτικά χαρακτηριστικά απασχόλησης (1) Σύνολο απασχολούμενων  Μορφή εργασίας: 70,5% μισθωτοί, 16% συμβασιούχοι έργου α.κ.σ.ε, 12,8% αυτοαπασχολούμενοι, 0,7% συμβοηθούντα μέλη σε οικογενειακές επιχειρήσεις  Δημόσιος τομέας: 40,5% (33 Α, 46 Γ)  Κλάδοι οικονομικής δραστηριότητας: εκπαίδευση (33,5%) διαχείριση ακίνητης περιουσίας, εκμισθώσεις, επιχειρηματικές δραστηριότητες (22,4%) υγεία και κοινωνική μέριμνα (10,5%), δημόσια διοίκηση, άμυνα, κοινωνική ασφάλιση (10,3%) Σύνολο τεσσάρων κλάδων = 77% εκπαίδευση (33,5%) διαχείριση ακίνητης περιουσίας, εκμισθώσεις, επιχειρηματικές δραστηριότητες (22,4%) υγεία και κοινωνική μέριμνα (10,5%), δημόσια διοίκηση, άμυνα, κοινωνική ασφάλιση (10,3%) Σύνολο τεσσάρων κλάδων = 77%

Ποιοτικά χαρακτηριστικά απασχόλησης (2) Σύνολο απασχολούμενων  Ετεροαπασχόληση: 23,5% απασχολούμενων (αντικειμενική προσέγγιση – επαγγελματική κατανομή)  Κλάδοι με εκτεταμένη ετεροαπασχόληση: δασολογία και επιστήμες περιβάλλοντος, φυσική αγωγή και αθλητισμός, επιστήμες διοίκησης, οικονομική επιστήμη, κοινωνιολογία- ανθρωπολογία-κοινωνική πολιτική, πολιτική επιστήμη  Κλάδοι με περιορισμένη ετεροαπασχόληση: αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί, τοπογράφοι, απόφοιτοι διαιτολογίας, οικιακής οικονομίας, νομικής, καλών τεχνών, ψυχολογίας, νοσηλευτικής, ιατρικής-οδοντιατρικής αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί, τοπογράφοι, απόφοιτοι διαιτολογίας, οικιακής οικονομίας, νομικής, καλών τεχνών, ψυχολογίας, νοσηλευτικής, ιατρικής-οδοντιατρικής

Ποιοτικά χαρακτηριστικά απασχόλησης (3) Μισθωτοί και συμβασιούχοι έργου α.κ.σ.ε  Είδος σύμβασης: σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου (36%), δημόσιοι υπάλληλοι (24%), σύμβαση έργου (21%), σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου (20%).  Συμβάσεις έργου ευέλικτη μορφή απασχόλησης που δεν συνδέεται απαραίτητα με προσωρινότητα αλλά και με άλλα πλεονεκτήματα π.χ. μείωση του μη μισθολογικού κόστους εργασίας ή των πρόσθετων αμοιβών (δώρα, άδειες κλπ.)  43% των συμβασιούχων έργου α.κ.σ.ε δήλωσε ότι έχει σταθερή απασχόληση

Ποιοτικά χαρακτηριστικά απασχόλησης (4) Μισθωτοί και συμβασιούχοι έργου α.κ.σ.ε  Οι συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου δεν συνεπάγονται οπωσδήποτε ασφάλεια της απασχόλησης  22% αποφοίτων με τέτοιες συμβάσεις δηλώνουν ότι αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να χάσουν τη δουλειά τους άμεσα  5-7 έτη μετά την αποφοίτηση ο ιδιωτικός τομέας απασχολεί 49% των σταθερά απασχολούμενων και 63% των προσωρινά απασχολούμενων, ενώ ο δημόσιος τομέας 51% των σταθερά απασχολούμενων και 37% των προσωρινά απασχολούμενων

Ποιοτικά χαρακτηριστικά απασχόλησης (5) Μισθωτοί και συμβασιούχοι έργου α.κ.σ.ε  Ετεροαπασχόληση πτυχιούχων οδηγεί σε όξυνση του ανταγωνισμού μεταξύ πτυχιούχων πανεπιστημίων και ΤΕΙ  32% των μισθωτών και συμβασιούχων έργου έδωσαν θετική ή μάλλον θετική απάντηση στο ερώτημα εάν θα μπορούσε ο εργοδότης τους στην ίδια θέση να προσλάβει ένα απόφοιτο ΤΕΙ  Μερική απασχόληση 14% (10% Α – 16% Γ)  45% μισθωτών και συμβασιούχων του ιδιωτικού τομέα απασχολούνται σε επιχειρήσεις με πάνω από 50 άτομα και 21% σε επιχειρήσεις με μέχρι 9 – Οι γυναίκες σε πολύ μικρότερες επιχειρήσεις

Ποιοτικά χαρακτηριστικά απασχόλησης (6) Μισθωτοί και συμβασιούχοι έργου α.κ.σ.ε  Συνολικές καθαρές μηνιαίες αποδοχές 35% άνω των 1100 ευρώ, 35% άνω των 1100 ευρώ, 36% μεταξύ 900 και 1100, 36% μεταξύ 900 και 1100, 32% χαμηλότερες των 900 ευρώ 32% χαμηλότερες των 900 ευρώ % πάνω από 1300 ευρώ 15% πάνω από 1300 ευρώ 17% χαμηλότερες των 700 ευρώ 17% χαμηλότερες των 700 ευρώ  Αντιστοιχία αντικειμένου εργασίας και σπουδών 72% (46,5% απόλυτα, 25,6% αρκετά) – Συνεπώς ετεροαπασχόληση με βάση την υποκειμενική προσέγγιση = 28%  Θετικές προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης: 63% (69% Α – 60% Γ) 63% (69% Α – 60% Γ)

Διαδικασία μετάβασης (1)  Προετοιμασία μετάβασης Πρόγραμμα πρακτικής άσκησης: συμμετοχή 43% Πρόγραμμα πρακτικής άσκησης: συμμετοχή 43% 28% δήλωσε ότι συνέβαλε στην εύρεση της πρώτης σημαντικής εργασίας και 20% της σημερινής εργασίας 28% δήλωσε ότι συνέβαλε στην εύρεση της πρώτης σημαντικής εργασίας και 20% της σημερινής εργασίας Εμπειρία εργασίας κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών: 45% (13% εμπειρία συνεχόμενης – 32% εμπειρία περιστασιακής) Εμπειρία εργασίας κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών: 45% (13% εμπειρία συνεχόμενης – 32% εμπειρία περιστασιακής) Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος: 76% συνόλου Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος: 76% συνόλου

Διαδικασία μετάβασης (2)  Εργασιακή κινητικότητα μετά την αποφοίτηση Καμία εμπειρία εργασίας: 3,7% Καμία εμπειρία εργασίας: 3,7% Μόνο μία εμπειρία: 10,3% Μόνο μία εμπειρία: 10,3% Δύο ή τρεις: 60% Δύο ή τρεις: 60% Τέσσερεις και πάνω 26% Τέσσερεις και πάνω 26% Μέσες τιμές Μέσες τιμές Απασχολούμενοι 3,1 - άνεργοι 2,7 – ανενεργοί 2,4 Απασχολούμενοι 3,1 - άνεργοι 2,7 – ανενεργοί 2,4 Δεν υπάρχουν διαφορές φύλου στους απασχολούμενους. Οι γυναίκες λίγο λιγότερο κινητικές μεταξύ των ανέργων και ανενεργών Δεν υπάρχουν διαφορές φύλου στους απασχολούμενους. Οι γυναίκες λίγο λιγότερο κινητικές μεταξύ των ανέργων και ανενεργών  Γεωγραφική κινητικότητα: 36% απασχολούμενων

Διαδικασία μετάβασης (3)  Χρονικό διάστημα μεταξύ αποφοίτησης – πρώτης σημαντικής απασχόλησης 15% ξεκίνησε κατά τη διάρκεια των σπουδών 15% ξεκίνησε κατά τη διάρκεια των σπουδών 19% μέσα σε 1 μήνα από την αποφοίτηση 19% μέσα σε 1 μήνα από την αποφοίτηση 33% από 1 μήνα μέχρι ένα χρόνο μετά 33% από 1 μήνα μέχρι ένα χρόνο μετά 17% από 1 χρόνο μέχρι 2 χρόνια μετά 17% από 1 χρόνο μέχρι 2 χρόνια μετά 16% πάνω από 2 χρόνια μετά 16% πάνω από 2 χρόνια μετά  Συμμετοχή σε πρόγραμμα απασχόλησης: 25%

Διαδικασία μετάβασης (4)

Διαδικασία μετάβασης (5)

Διαδικασία μετάβασης (6)  Μεταπτυχιακές σπουδές 40% αποφοίτων  Λόγος πραγματοποίησης 44% επιστημονική πρόοδος και ενδιαφέρον για το αντικείμενο σπουδών 44% επιστημονική πρόοδος και ενδιαφέρον για το αντικείμενο σπουδών 52% καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση 52% καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση (20% προϋπόθεση εύρεσης εργασίας (20% προϋπόθεση εύρεσης εργασίας στο αντικείμενο σπουδών, 32% καλύτερη στο αντικείμενο σπουδών, 32% καλύτερη σταδιοδρομία) σταδιοδρομία)  Εργασία κατά τη διάρκεια σπουδών 61% (21% συνεχόμενα και με πλήρες ωράριο) (21% συνεχόμενα και με πλήρες ωράριο)

Σύγκριση μεταπτυχιακών – απλών πτυχιούχων (1) Οι μεταπτυχιακοί έχουν -Πολύ χαμηλότερο ποσοστό απασχόλησης (7 μονάδες) και ποσοστό συμμετοχής στο ΕΔ -Ελαφρά χαμηλότερο ποσοστό ανεργίας -Ίδιο ποσοστό απασχόλησης σταθερά απασχολούμενων αλλά πολύ χαμηλότερο ποσοστό δημοσίων υπαλλήλων -Χαμηλότερο ποσοστό αυτοαπασχολούμενων -Ελαφρά υψηλότερα ποσοστά πλήρους απασχόλησης

Σύγκριση μεταπτυχιακών – απλών πτυχιούχων (2)  Σαφώς υψηλότερες αποδοχές  Ελαφρά μικρότερη αναντιστοιχία μεταξύ αντικειμένου εργασίας και σπουδών  Λίγο λιγότερο ικανοποιημένοι από την τρέχουσα απασχόλησή τους ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΑΠΛΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ 5-7 ΕΤΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ – ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ – ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΑΠΛΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ 5-7 ΕΤΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ – ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ – ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ

Τρόποι αναζήτησης/ εύρεσης εργασίας

Πηγές στήριξης δημιουργίας επιχείρησης

Επιθυμητή εργασία (1)

Επιθυμητή εργασία (2)

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ: ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ - ΜΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ 1. ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ Εμπειρία εργασίας κατά την διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών - Μεταπτυχιακές σπουδές - Οικογενειακό εισόδημα γονέων - Συμμετοχή σε πρόγραμμα απασχόλησης - Χρονική απόσταση από την αποφοίτηση Κλάδοι Φύλο Βαθμός πτυχίου 2. ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ Χρονική απόσταση από την αποφοίτηση - Μεταπτυχιακές σπουδές - Εμπειρία εργασίας κατά την διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών - Συμμετοχή σε πρόγραμμα πρακτικής άσκησης στο τμήμα – Επιστημονικοί κλάδοι Φύλο Οικογενειακό εισόδημα γονέων 3. ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΜΙΣΘΩΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Φύλο - Ετήσιο οικογενειακό εισόδημα - Ηλικία Χρονική απόσταση από την αποφοίτηση – Επιστημονικοί κλάδοι Επίπεδο εκπαίδευσης γονέων

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ : ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ - ΜΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ 4. ΒΑΘΜΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ Σταθερότητα απασχόλησης - Είδος απασχόλησης - Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης - Συνολικές μηνιαίες αποδοχές Αντιστοιχία σπουδών με αντικείμενο εργασίας - Ηλικία - Τομέας απασχόλησης - Αριθμός εργασιών μέχρι και την σημερινή - Κλάδοι 5. ΥΨΟΣ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ Φύλο - Χρονική απόσταση από την αποφοίτηση - Τομέας απασχόλησης - Εμπειρία σημαντικής απασχόλησης - Μεταπτυχιακές σπουδές - Αντιστοιχία σπουδών με αντικείμενο απασχόλησης Χρονική απόσταση μεταξύ σημερινής και προηγούμενης εργασίας ή αποφοίτησης - Είδος απασχόλησης - Κλάδοι

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ: ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ - ΜΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ 6. ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ Αριθμός εργασιών μαζί με την σημερινή – Χρονική απόσταση από την αποφοίτηση – Συμμετοχή σε πρόγραμμα απασχόλησης - Εμπειρία περιστασιακής απασχόλησης – Βαθμός πτυχίου – Συμμετοχή σε πρόγραμμα πρακτικής άσκησης στο τμήμα – Συνεχόμενη εργασία κατά την διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών – Επιστημονικοί κλάδοι Φύλο Οικογενειακό εισόδημα γονέων 7. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Φύλο – Ηλικία – Τομέας απασχόλησης – Επισφαλής απασχόληση Μηνιαίες αποδοχές – Θετικές προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης Μεταπτυχιακές σπουδές - Επιστημονικοί κλάδοι Εισόδημα των γονέων Σημερινή απασχόληση σημαντική ή όχι 8. ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Φύλο – Διάρκεια σπουδών – Εκπαιδευτικό επίπεδο γονέων - Ετήσιο οικογενειακό εισόδημα – Βαθμός πτυχίου - Επιστημονικοί κλάδοι Γνώση και ενδιαφέρον για το αντικείμενο προ- πτυχιακών σπουδών κατά την έναρξη των σπουδών

9. ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ Ηλικία – Φύλο – Διάρκεια σπουδών – Μεταπτυχιακές σπουδές - Συμμετοχή σε πρόγραμμα πρακτικής άσκησης στο τμήμα Επιστημονικοί κλάδοι Οικογενειακό εισόδημα - Εκπαιδευτικό επίπεδο γονέων - Ύπαρξη παιδιών Χρονική απόσταση από την αποφοίτηση 10. ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ Φύλο – Συμμετοχή σε πρόγραμμα απασχόλησης – Επιστημονικοί κλάδοι 11. ΤΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ Ηλικία – Τομέας απασχόλησης – Συνολικές μηνιαίες αποδοχές Ζούσαν μαζί με τους γονείς κατά την διάρκεια των σπουδών – Εμπειρία εργασίας – Μεταπτυχιακές σπουδές – Σταθερότητα σημερινής απασχόλησης – Επιστημονικοί κλάδοι

Ομαδοποίηση κλάδων – Κοινά δημογραφικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά  % ανδρών  % ατόμων με οικογενειακό εισόδημα έως ευρώ  % ατόμων με οικογενειακό εισόδημα γονέων από έως ευρώ  % ατόμων με οικογενειακό εισόδημα γονέων πάνω από ευρώ  % ατόμων με χαμηλό εκπαιδευτικό επίπεδο πατέρα  % ατόμων με μεσαίο εκπαιδευτικό επίπεδο πατέρα  % ατόμων με υψηλό εκπαιδευτικό επίπεδο πατέρα

Ομαδοποίηση κλάδων – Κοινά χαρακτηριστικά σπουδών  % ατόμων που καθυστέρησαν να πάρουν πτυχίο (διάρκεια σπουδών μεγαλύτερη από την επίσημη διάρκεια)  % ατόμων που δήλωσαν το Τμήμα σπουδών στην 1 η έως 5 η θέση προτίμησης  % ατόμων που δήλωσαν πολύ ή απλά ευχαριστημένα από τις σπουδές τους  % ατόμων που πραγματοποίησαν/ πραγματοποιούν μεταπτυχιακές σπουδές

Ομαδοποίηση κλάδων – Κοινά χαρακτηριστικά της διαδικασίας μετάβασης  % ατόμων που έχουν αλλάξει 0-1 εργασίες  % ατόμων που έχει αλλάξει 2 εργασίες  % ατόμων που έχει αλλάξει 3+ εργασίες  % ατόμων που έχουν εμπειρία σημαντικής απασχόλησης  % ατόμων που έχουν συμμετοχή σε πρόγραμμα απασχόλησης  % ατόμων με μεταπτυχιακές σπουδές

Ομαδοποίηση κλάδων – Κοινά χαρακτηριστικά της σημερινής απασχόλησης  % αποφοίτων με σταθερή απασχόληση  % ατόμων με πλήρη απασχόληση  % ατόμων με αποδοχές <1100 ευρώ  % ατόμων με θετικές προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης στην εργασία τους  % ατόμων που το αντικείμενο εργασίας τους αντιστοιχεί με τις σπουδές τους  % ατόμων που είναι ικανοποιημένοι από την εργασία τους