Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Η Βιομηχανία Βιντεοπαιχνιδιών III Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

Τι είναι ο προγραμματισμός
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Internet και βιντεοπαιχνίδια
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Τίτλος μαθήματος: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Σ. Καπιδάκης
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΙΡΚΗΣ
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Ιστορία του Ιντερνετ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Η μουσική βιομηχανία σήμερα: Η πτώση μιας αυτοκρατορίας; Μανατάκη.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών II Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Διαφημιστική Διαδικτυακή Εταιρεία 5 Τρόποι Αμοιβών για τους Συνεργάτες – Επενδυτές.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
1.  Μεθοδολογία-Στόχοι-Ερωτήματα  Πειρατεία και οι τρόποι αντιμετώπισης  Πειρατεία στην Ελλάδα  Συνέπειες  Ερωτηματολόγια και σχολιασμοί  Βιβλιογραφία.
Κουίζ ! ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ  Δες τις δηλώσεις που ακολουθούν.  Αποφάσισε ποιες, κατά τη γνώμη σου, είναι ορθές και ποιες λανθασμένες.  Πάτα F5 και.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 8: Πειρατεία Λογισμικού Λέξεις Κλειδιά: Πειρατεία λογισμικού, παράνομο λογισμικό, πνευματικά δικαιώματα, άδεια χρήσης, πιστοποιητικό.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εισαγωγή-Παρουσίαση Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 8: Πειρατεία λογισμικού Πειρατεία λογισμικού Τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο της αναπαραγωγής και χρήσης προγραμμάτων παρά τη θέληση.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
Η πειρατία στο διαδίκτυo
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 7: Προστασία Λογισμικού - Ιοί Λέξεις Κλειδιά: Πρόγραμμ α-ιός (virus), αντιικό πρόγραμμα (antivirus), αντίγραφα ασφαλείας (backup),
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Απόκτηση και Αναπαράσταση Γνώσης. Μηχανική Γνώσης (Knowledge Engineering) Η Μηχανική Γνώσης μπορεί να εξετασθεί από δύο διαφορετικές απόψεις. Αυτή που.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Σκεπτόμενοι σαν οικονομολόγοι
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Το Κόστος της Άγνοιας.
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πολιτιστικές βιομηχανίες
Περιπτώσεις πειρατείας λογισμικού
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Η Βιομηχανία Βιντεοπαιχνιδιών III Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Τι θα δούμε σήμερα Αγορά μεταχειρισμένων βιντεοπαιχνιδιών Αγορά μεταχειρισμένων βιντεοπαιχνιδιών Πώληση εικονικής περιουσίας Πώληση εικονικής περιουσίας Πειρατεία βιντεοπαιχνιδιών Πειρατεία βιντεοπαιχνιδιών Εργασία στην βιομηχανία ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών Εργασία στην βιομηχανία ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών

Παράπλευρες βιομηχανίες Παράπλευρες βιομηχανίες ονομάζουμε τις αγορές που βασίζονται στην βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών – χωρίς να παράγουν παιχνίδια Η αγορά μεταχειρισμένων παιχνιδιών Η αγορά μεταχειρισμένων παιχνιδιών Πώληση εικονικής περιουσίας Πώληση εικονικής περιουσίας Πειρατεία Πειρατεία Περιοδικά - ιστοσελίδες Περιοδικά - ιστοσελίδες

Μεταχειρισμένα παιχνίδια Τα περισσότερα παιχνίδια παραμένουν στο ράφι ή στην αποθήκη για πολύ καιρό Εταιρίες άδραξαν την ευκαιρία αυτή Εταιρίες άδραξαν την ευκαιρία αυτή Αναλαμβάνουν να πουλήσουν τα μεταχειρισμένα παιχνίδια Αναλαμβάνουν να πουλήσουν τα μεταχειρισμένα παιχνίδια Δίνουν στο παίκτη λεφτά ή «πόντους» για να αγοράσει άλλα παιχνίδια Δίνουν στο παίκτη λεφτά ή «πόντους» για να αγοράσει άλλα παιχνίδια Ο εκδότης και ο δημιουργός δεν παίρνουν μερίδιο από τα κέρδη της αγοράς αυτής Ο εκδότης και ο δημιουργός δεν παίρνουν μερίδιο από τα κέρδη της αγοράς αυτής Αξία αγοράς στις ΗΠΑ $1.3 δις Αξία αγοράς στις ΗΠΑ $1.3 δις Πολύ κερδοφόρα βιομηχανία, πολλές αλυσίδες αρχίζουν να πουλούν μεταχειρισμένα παιχνίδια παράλληλα με τα καινούργια Πολύ κερδοφόρα βιομηχανία, πολλές αλυσίδες αρχίζουν να πουλούν μεταχειρισμένα παιχνίδια παράλληλα με τα καινούργια

Μεταχειρισμένα παιχνίδια Τρείς κύριοι λόγοι που οι παίκτες πουλάνε τα παιχνίδια:  Δεν τους ικανοποίησε το παιχνίδι  Το τέλειωσαν και δεν τους ενδιαφέρει άλλο  Χρειάζονται τα λεφτά για να αγοράσουν νέα παιχνίδια O λόγος που οι παίκτες αγοράζουν μεταχειρισμένα παιχνίδια:  Το μεγάλο κόστος αγοράς ενός καινούργιου

Μεταχειρισμένα παιχνίδια Οι εκδοτικές εταιρίες αντιδρούν στην αγορά μεταχειρισμένων παιχνιδιών  Κάθε παιχνίδι μπορεί να μεταπωληθεί 8-12 φορές!  Δεν παίρνουν μερίδιο από τα κέρδη  Χρησιμοποιούν μέτρα όπως DRM για να κλειδώσουν το παιχνίδι σε ένα υπολογιστή (Mass Effect, Spore)  Προωθούν πώληση μέσω Internet σε ψηφιακή μορφή  Δίνουν κίνητρα στο παίκτη να αγοράσει το παιχνίδι καινούργιο με έξτρα περιεχόμενο και υπηρεσίες - Gears of War 2, NBA Live 09

Πώληση εικονικής περιουσίας Το είδος αυτό της παραοικονομίας εμφανίζεται κυρίως στα Massively Multiplayer Online Games  Ο παίκτης για να αναβαθμίσει τον χαρακτήρα του χρειάζεται χρυσό  Η απόκτηση χρυσού απαιτεί χρόνο και κόπο  Οι πολυάσχολοι παίκτες του Δυτικού κόσμου δεν έχουν χρόνο. Έχουν όμως χρήματα  Αυτό το εκμεταλλεύτηκαν στην Ασία με εξειδικευμένες ομάδες που ο μόνος σκοπός του είναι το παίξιμο του παιχνιδιού και η συλλογή χρυσού  Ο χρυσός αυτός πωλείται μαζικά έναντι πραγματικού χρήματος  Η διαδικασία λέγεται Gold Farming  Πάνω από 400,000 εργαζόμενους μόνο στην Κίνα

Πώληση εικονικής περιουσίας Οι συνθήκες εργασίας σε gold farms είναι άθλιες  12ωρες βάρδιες  Μισθός δολάρια το μήνα (χωρίς ασφάλεια)  Επαναληπτική εργασία συλλογής χρυσού  100 χρυσά νομίσματα πωλούνται προς $20

Πώληση εικονικής περιουσίας

Ο χρυσός δεν είναι το μόνο που πωλείται στους εικονικούς κόσμους  Όλα τα αντικείμενα σε ένα κόσμο μπορούν δυνητικά τα πωληθούν  Ένας χαρακτήρας (avatar) μπορεί να πωληθεί  Υπηρεσίες αναβάθμισης χαρακτήρα επίσης προσφέρονται ($350)  Συνοδευτικές ομάδες (guilds) στα τελευταία στάδια του World of Warcraft

Πειρατεία Αντιγραφή και παράνομη διακίνηση παιχνιδιών  Διάθεση μέσω DVDR ή Διαδικτυακά  Κυρίως πλήττει το χώρο των προσωπικών υπολογιστών  Πειρατεία είναι δυνατή και σε κονσόλες  Για το 2004 υπολογίζεται ζημιά $3 δις  Για κάθε ένα Crysis που πωλούταν, 15 διακινούνταν δωρεάν μέσω internet  Σε διάστημα 3 ημερών 700,000 κόπιες του Assassins Creed (PC) αποκτήθηκαν μέσω Internet. Το παιχνίδι πούλησε σε ένα μήνα μόνο 40,000 κόπιες (ΗΠΑ).

Πειρατεία Η πειρατεία πλήττει την βιομηχανία ανάπτυξης  Ο εκδότης και ο δημιουργός χάνουν κέρδη  Οι μεγάλες παραγωγές έχουν μεγαλύτερο οικονομικό ρίσκο  Το PC σταματά να είναι η κύρια πλατφόρμα ανάπτυξης, περισσότερα παιχνίδια σε κονσόλες  Ανόητα κλειδώματα σε παιχνίδια που μόνο το νόμιμο αγοραστή ενοχλούν  Στροφή του οικονομικού μοντέλου σε συνδρομητικό, ή μικροπληρωμές ή διαφημίσεις  Στην Νότια Κορέα δεν υπάρχουν μαγαζιά που να πωλούν συσκευασμένο λογισμικό – τα πάντα κατεβάζονται μέσω Internet (παράνομα)

Πειρατεία Η πειρατεία βοηθά στην πώληση hardware και συνδέσεις DSL  Tο Playstation κατέλαβε την πρώτη θέση έναντι του Nintendo 64 ήταν επειδή χρησιμοποιούσε CD που αντιγραφόταν.  Πολλοί άνθρωποι αγοράζουν PC και σύνδεση DSL μόνο και μόνο για να κατεβάζουν μέσω Internet  Οι πάροχοι DSL (στην Ελλάδα) διαφημίζουν το κατέβασμα σαν λόγο να αγοράσεις DSL!!

Πειρατεία Συχνές δικαιολογίες ατόμων που κατεβάζουν παιχνίδια μέσω Internet  Είναι πολύ ακριβά, δεν θα πλουτίσω εγώ τις πολυεθνικές!  Δεν θα τα αγόραζα έτσι και αλλιώς  Βαριέμαι να πάω στο μαγαζί να τα αγοράσω  Είναι χαμηλής ποιότητας οπότε δεν αξίζει να τα αγοράσω  Μ’ αρέσουν τα δωρεάν πράγματα  Δεν υπάρχει πνευματική ιδιοκτησία, ελεύθερη πρόσβαση σε όλα!  Κατεβάζω τα πάντα, γιατί όχι και αυτά;

Περιοδικά-ιστοσελίδες Μεγάλη παράπλευρη βιομηχανία που βασίζεται στα παιχνίδια  Αποτελούν μέσο marketing των εταιριών  Νέα, κριτικές, φωτογραφίες, βίντεο, demo παιχνιδιών

Απασχόληση στην Βιομηχανία Ανάπτυξης

Εργασία στην βιομηχανία Η βιομηχανία ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών (σε παγκόσμιο επίπεδο) γνωρίζει μεγάλη άνθηση και υπάρχουν πολλές θέσεις εργασίας  Όχι εξειδικευμένη γνώση  Καλή γνώση πληροφορικής (προγραμματισμός, αλγόριθμοι, αρχιτεκτονική, δίκτυα, τεχνητή νοημοσύνη κλπ)  Καλλιτεχνικές δεξιότητες (σχέδιο, μουσική, τριδιαστατη μοντελοποίηση, κίνηση, κλπ)  Ικανοποιητική ως πολύ ικανοποιητική ανταμοιβή

Τα videogames σαν επάγγελμα: θετικά Η ανάπτυξη videogames είναι από τα καλύτερα επαγγέλματα που μπορεί να κάνει κανείς (προσωπική εμπειρία) Πολύ δημιουργικό Πολύ δημιουργικό Βλέπεις άμεσα το αποτέλεσμα της δουλειάς σου (οπτική ανάδραση) Βλέπεις άμεσα το αποτέλεσμα της δουλειάς σου (οπτική ανάδραση) Μεγάλη πρόκληση για ανάπτυξη βέλτιστου κώδικα και αποδοτικών αλγορίθμων Μεγάλη πρόκληση για ανάπτυξη βέλτιστου κώδικα και αποδοτικών αλγορίθμων Επίλυση σύνθετων προβλημάτων Επίλυση σύνθετων προβλημάτων Βρίσκεσαι πάντα στην κορυφή της τεχνολογίας Βρίσκεσαι πάντα στην κορυφή της τεχνολογίας Μαθαίνεις συνέχεια καινούργια πράγματα Μαθαίνεις συνέχεια καινούργια πράγματα Αυτό που κάνεις προσφέρει συγκινήσεις σε πολύ κόσμο Αυτό που κάνεις προσφέρει συγκινήσεις σε πολύ κόσμο Ασχολείσαι όλη μέρα με παιχνίδια! Ασχολείσαι όλη μέρα με παιχνίδια!

Τα videogames σαν επάγγελμα: αρνητικά Η ανάπτυξη videogames έχει και την αρνητική της όψη Οι προθεσμίες είναι αυστηρότατες Οι προθεσμίες είναι αυστηρότατες Υπερωρίες - Crunch time Υπερωρίες - Crunch time Υπάρχει αστάθεια στις εταιρίες ανάπτυξης (κλείσιμο, μείωση προσωπικού, εξαγορά) Υπάρχει αστάθεια στις εταιρίες ανάπτυξης (κλείσιμο, μείωση προσωπικού, εξαγορά) Μπορεί να χρειαστεί συχνή αλλαγή τόπου διαμονής Μπορεί να χρειαστεί συχνή αλλαγή τόπου διαμονής Το 51% των εργαζομένων εγκαταλείπουν την βιομηχανία μετά την πρώτη 10ετία Το 51% των εργαζομένων εγκαταλείπουν την βιομηχανία μετά την πρώτη 10ετία

H θέση της γυναίκας Η θέση της γυναίκας στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών δεν είναι αυτή που της αξίζει Σαν καταναλωτής παιχνιδιών περιθωριοποιείται Σαν καταναλωτής παιχνιδιών περιθωριοποιείται Στο εργασιακό τομέα έχει μικρή εκπροσώπηση Στο εργασιακό τομέα έχει μικρή εκπροσώπηση Κυρίως εργάζονται σε διοικητικές θέσεις, μάρκετινγκ Κυρίως εργάζονται σε διοικητικές θέσεις, μάρκετινγκ Στην ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών απασχολούνται κυρίως ως καλλιτέχνες Στην ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών απασχολούνται κυρίως ως καλλιτέχνες Γυναίκες στο προγραμματισμό βιντεοπαιχνιδιών είναι σπάνιες! Γυναίκες στο προγραμματισμό βιντεοπαιχνιδιών είναι σπάνιες!

Εργασία στην βιομηχανία: Ελλάδα Στην Ελλάδα η ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών δεν είναι ακόμα επιλογή καριέρας  Ελάχιστες οι εταιρίες που ασχολούνται επαγγελματικά με τα παιχνίδια (Track7Games, Aventurine, Games2Gaze, Epicon)  Πάρα πολλές μικρές ομάδες που ασχολούνται ερασιτεχνικά- ημιεπαγγελματικά  Δεν υπάρχουν επενδύσεις από Έλληνες  Δεν υπάρχουν επενδύσεις από εκδότες του εξωτερικού  Δεν βλέπουμε τα παιχνίδια σοβαρά σαν μέσο ψυχαγωγίας για όλους

Ερωτήσεις;