“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μετανάστευση - Ένταξη των μεταναστών Βασίλειος Πανταζής Μετανάστευση, Διαδικασίες Ένταξης των Μεταναστών και των Παιδιών των Μεταναστών στην Ελληνική.
Advertisements

3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
Ρατσισμός.
ΚΟΣΜΑΣ ΠΕΦΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΞΙΝΟΣ
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
25 σεπτεμβρίου ΓΥΝΑΙΚΑ- ΕΡΓΑΣΙΑ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ελευθερία αραβανή ψυχολόγος.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Το αγαπημένο μου μάθημα
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
2ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΘΕΜΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΛΑΤΩΝ Συνεργατική Δημιουργία Τέχνης για την Μείωση της Περιθωριοποίησης.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Κοινωνικός αποκλεισμός: Σεβασμός – Ευθύνη - Αλληλεγγύη Γεωργία Κούμα ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
ΠΡΟΛΗΨΗ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ειδικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
ΑΡΙΣΤΕΑ ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΣΩ ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΣΠΑ ΙΑΚΩΒΟΥ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Ο ρατσισμός επιστρέφει Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 και από το 2000 όλο και εντονότερα η Ευρώπη ξαναβλέπει μπροστά της εφιάλτες ενός παρελθόντος,
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΜΙΝ ΒΛΑΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΡΗΤΣΩΤΑΚΗΣ
Ρατσισμός στα σχολεία Γιάννης Κοτσιρίλος Πηγές κειμένου: wikipedia
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ. ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ, ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ Ο.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
Αναστασία Ρεγγίνα Χριστίνα Μαρία
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
«Σέβομαι την διαφορετικότητα» “Respect Diversity” Μια παρουσίαση της Ευάννα…...Από το 3 ο Γυμνάσιο Θεσ/νίκης!!
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
To stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο: ένα εναλλακτικό εργαλείο μάθησης για το ρατσισμό και τη ξενοφοβία. Έρευνα στα πλαίσια του.
Ο Χ Ι στον Μουσαβερές ΚώσταςΤσαρούχας Γιάννης. Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός ή αλλιώς bullying είναι το φαινόμενο όπου μαθητές ασκούν βία και προκαλούν.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧ
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΣΕΞΙΣΜΟΣ.
Στερεότυπα.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Αντιλήψεις για τους συνανθρώπους μας.
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
της έννοιας ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ μια διαγραμματική παρουσίαση
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις 2ο ΔΣ Χρυσούπολης
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
2ο ΓΕΛ ΑΛΙΜΟΥ ''ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ'' ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Υπεύθυνη καθηγήτρια: ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΕΦΑΛΑ.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
21ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ 4Ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς ΣΤ2-Ε1 Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων καθιερώθηκε.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα” «Σχέδιο Εργασίας για τη Διαφορετικότητα και το Ρατσισμό»

“Η Ομάδα μας”

“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα” Ερευνητική Εργασία για τη Διαφορετικότητα και το Ρατσισμό Να συμβάλλουμε στην κοινωνική μάθηση και ευαισθητοποίηση των νέων επάνω στη γνωριμία του «άλλου» και την κατανόηση του πως νιώθει ο «άλλος» και πως σκεφτόμαστε-νιώθουμε κι αντιδρούμε εμείς εμπρός στον «άλλο», που είναι διαφορετικός από εμάς.

“Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου”

Προκατάληψη Προκατάληψη είναι μια γνώμη ή άποψη η οποία έχει σχηματιστεί κατά έναν μη αντικειμενικό/επιστημονικό τρόπο. Προκατάληψη

Όλες οι αντιλήψεις που έχουν εμπεδωθεί στην κοινή γνώμη και δεν παίρνουν υπόψη τους τα δεδομένα της εμπειρίας, αλλά χρησιμεύουν για να κρίνουν και να αξιολογήσουν τα πράγματα με βάση μια εκ των προτέρων καθορισμένη οπτική γωνία Στερεότυπα

Ξενοφοβία (από το "ξένος" + "φόβος") είναι όταν ένας άνθρωπος είναι επιφυλακτικός ή αντιπαθεί κάτι ή κάποιον που δεν είναι δικό του, δηλ. δεν ανήκουν στην ίδια εθνικότητα, θρησκεία κ.α. Ξενοφοβία

Είναι η αδιαφορία για το κοινωνικό σύνολο και τις επιδιώξεις τους Είναι η αδιαφορία για το κοινωνικό σύνολο και τις επιδιώξεις τους. Είναι επίσης η ακούσια απομόνωση ατόμων λόγω της χρήσης ναρκωτικών, της αδυναμίας κάποιου να βρει στέγη, εργασία κλπ Περιθωριοποίηση

(φιλοσ.) η ιδιότητα του «διαφέρειν» στο πνεύμα (όπως ορίζεται κατά την αριστοτελική συγκρότηση) (κοινωνιολογία) είναι η διαφορετικότητα κατά την οποία, το «εγώ» το οποίο όταν νοιώθει άνετα και εντάσσεται στο «εμείς» (πράγμα που υπονοεί μια άνεση του «εμείς» ως προς το «εγώ») μπορεί να προσδιοριστεί σε σχέση με το «άλλο» αποκλείοντας το τελευταίο. Όταν πια υπάρχει το «εμείς» έχουμε τη δημιουργία μιας συλλογικής οντότητας. Ετερότητα

Τα Δικαιώματα που έχεις επειδή είσαι άνθρωπος Ανθρώπινα Δικαιώματα

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Είναι διακρίσεις βασισμένες στη διαφορετικότητα του χρώματος εναντίον των φυλών του τρίτου κόσμου.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Διακρίσεις βασισμένες σε πολιτικές, ιδεολογικές , πνευματικές, οικονομικές διαφορές , διακρίσεις σε βάρος των γυναικών και των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ Περιθωριοποίηση είναι η εκτόπιση κάποιου στο κοινωνικό περιθώριο. Με τον όρο φανατισμό εννοούμε τον υπέρμετρο ζήλο, την άκριτη πίστη και το τυφλό πάθος. Συνήθως οδηγεί σε έχθρα, μίσος και στη βία.

ΣΕΞΙΣΜΟΣ Διάκριση με βάση το φύλλο. Ο όρος χρησιμοποιήθηκε κυρίως από το φεμινιστικό κίνημα για να δηλώσει την εξουσιαστική τάση των ανδρών πάνω στις γυναίκες.

ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ Φιλοσοφική θεωρία ή η αντίληψη που υποστηρίζει ότι η πραγματικότητα συγκροτείται από πολλαπλές αυτοτελείς και ανεξάρτητες μεταξύ τους αρχές χωρίς να υπάρχει στη βάση τους μια κοινή θεμελιώδης αρχή.

Ομάδες που υφίστανται φυλετικό και κοινωνικό ρατσισμό Άτομα με ειδικές ανάγκες (π.χ. τυφλοί, ανάπηροι, κωφοί και άλλοι) Πρόσφυγες - Μετανάστες - Αλλοδαποί Ηλικιωμένοι Παιδιά μικρής ηλικίας Μαθητές Εσωστρεφή άτομα

Πώς γίνεται κανείς ρατσιστής; Ο ρατσισμός μπορεί να οφείλεται στα παρακάτω αιτία: Ο θύτης μπορεί να έχει βρεθεί στη θέση του θύματος Προσωπικές ιδιομορφίες (π.χ. εγωκεντρισμός, τάση για ανάδειξη ισχύος απέναντι στους άλλους, ξενοφοβία, έλλειψη σεβασμού στη διαφορετικότητα) Πίεση από κοινωνικές ομάδες (π.χ. προβολή λάθος στερεοτύπων από την οικογένεια, πίεση συνομηλίκων). Έλλειψη εκπαίδευσης και εξοικείωσης απέναντι στη διαφορετικότητα.

Σεμινάρια για ενημέρωση Τι πρέπει να γίνει ώστε να περιοριστούν τα φαινόμενα Ρατσισμού σε μια κοινωνία Σεμινάρια για ενημέρωση Τοποθέτηση εποπτών στα προαύλια των σχολείων για αποφυγή συμβάντων Ευαισθητοποίηση των νέων Συζήτηση του όποιου προβλήματος με κάποιον μεγαλύτερο

“Tι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα;”

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ Ποια η γνώμη σας για τους πιστούς του Ισλάμ; Ποια η γνώμη σας για τους πιστούς εκτός Ισλάμ; ΘΕΤΙΚΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ 80% 20% 90% 10%

Έχω ένα όνειρο… Μάρτιν Λούθερ Κινγκ “ Έχω ένα όνειρο ότι κάποια ημέρα θα δω τα μικρά παιδιά μου να ζουν σε μια χώρα όπου δεν θα κρίνεται η ζωή τους από την απόχρωση του δέρματος τους, αλλά από τον χαρακτήρα τους… Ότι μια μέρα μικρά μαύρα αγόρια και κορίτσια θα μπορούν να ενώσουν τα χέρια τους μαζί με τα λευκά σαν αδέρφια... Εκείνο για το οποίο η δική μας γενιά θα μετανιώσει πικρά δεν θα είναι τόσο η σκληρότητα και οι αδικίες των κακών ανθρώπων, όσο η απαράδεχτη σιωπή των καλών… “ Μάρτιν Λούθερ Κινγκ

21η Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού 21η Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού

Η Ομάδα του Σχεδίου Εργασίας “Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα” Αλεξανδρής Αλέξανδρος, Γκελέκα Χριστίνα, Γκίκα Σοφία, Ηλιάδης Ανδρέας Μπαράκος Κων/νος, Παλαιολόγου Ειρήνη, Σαββίδη Μαρίνα, Τερζή Ιωάννα Τουσέ Μαριάννα, Τρυπόδη Μαρίλια, Τσαλαβούτα Αναστασία, Τσαμπάρη Μαρίνα Τσιγκρή Ήλια, Χαλκιαδάκη Σταματία, Χρονόπουλος Άγγελος, Τσώλη Δανάη