Συμβουλές για επιτυχημένη Πτυχιακή/Διατριβή Γεώργιος Χατζημηλιούδης Κε.Δι.Μα. Ταχύρρυθμα μαθήματα Εαρινό Εξάμηνο 2014-15.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Π.Κ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Στέλλα-Μαρία Βασιλείου Λειτουργός Πανεπιστημίου Γραφείο Διεθνών Σχέσεων και Προβολής Τομέας Διεθνών Σχέσεων ΥΕΔΣ.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ WEBQUEST;.  Είναι μια εικονική διάταξη διδασκαλίας και μάθησης μέσα στο διαδίκτυο.  Όλες οι πληροφορίες γι’ αυτή τη διαδικασία προέρχονται.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Διδασκαλία στα Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Βρυξέλλες 24/10/2011 Συνάντηση εργασίας με τους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε.Γ.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων Εντατικά μαθήματα ΚΕΔΙΜΑ Εαρινό 2014 Δρ. Κωνσταντίνος Τσουρής
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Secretarial Duties I.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Η περιληψη.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 4 Χρήση Βιβλιοθήκης TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσιάσεων Δρ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ.
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Συνέντευξη με νήπια.
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Πτυχιακή εργασία: ορισμός και χρησιμότητα
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Δομή ερευνητικής εργασίας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συμβουλές για επιτυχημένη Πτυχιακή/Διατριβή Γεώργιος Χατζημηλιούδης Κε.Δι.Μα. Ταχύρρυθμα μαθήματα Εαρινό Εξάμηνο

Επιτυχημένη Πτυχιακή/Διατριβή 1.Επιλογή καθοδηγητή 2.Επιλογή θέματος 3.Πότε να επιλέξω; 4.Γράφοντας την πτυχιακή/διατριβή

1. Επιλογή Καθοδηγητή Ίσως η πιο σημαντική επιλογή Χαρακτηριστικά: – Να είναι διαθέσιμος – Να είναι καλός δάσκαλος – Να είναι γνώστης του αντικειμένου που με ενδιαφέρει – Να είναι τόσο «πιεστικός» όσο δεν είμαι εγώ αυτοπαρακινητικός (self-motivated)

2. Επιλογή Θέματος Να είναι κάτι που ενδιαφέρει τον καθοδηγητή Να είναι κάτι το οποίο ο καθοδηγητής μου με ενθαρρύνει να ασχοληθώ μαζί του Να είναι κάτι που ενδιαφέρει και εμένα Να είναι κάτι στο οποίο έχω εμπειρία ή που φαίνεται εύκολο

3. Πότε να επιλέξω; Όταν πληρούνται οι παραπάνω συνθήκες Το συντομότερο δυνατόν

Γράφοντας 1.Περιεχόμενο 2.Δομή 3.Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος

1. Περιεχόμενο Ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν a.Ποιο είναι το πρόβλημα που λύνω; b.Γιατί έχει ενδιαφέρον αυτό το πρόβλημα; c.Γιατί δεν αρκούν/δεν επιλέγω τις λύσεις που υπάρχουν; d.Ποια είναι η λύση που δίνω; e.Με ποιον τρόπο διαφέρει; (πλεονεκτήματα που υιοθετεί και προσθέτει, μειονεκτήματα που κληρονομεί και ίσως προσθέτει) f.Ποια είναι τα τεκμήρια για κάθε ισχυρισμό;

1. Περιεχόμενο Τρόπος απάντησης: Λακωνικός, καθαρός, σύντομος Με μαθηματική ακρίβεια Συνεκτικός Προσαρμοσμένος στο κοινό Με σωστή δομή Σωστή ροή – όχι την χρονολογική εξέλιξη της έρευνας, αλλά να προλαβαίνει τη σκέψη και ερωτήσεις του αναγνώστη

2. Δομή Επιπεδα λεπτομέρειας – συνολικά στο άρθρο – άνα τμήματα, παραγράφους, προτάσεις Πρώτα η ουσία, μετά η επεξήγηση

3. Διαδικασία Αυξητικά – ένα άρθρο ΔΕΝ γράφεται συνολικά στο τέλος, αλλά αυξητικά καθώς προχωρεί η έρευνα. Κάθε νέα ιδέα, ορισμός, αποτέλεσμα ενσωματώνεται άμεσα και επίσημα στο έγγραφο Ολικά – έχω απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα Γραμμικά – διαβάζω κάθε φορά το άρθρο από την αρχή και το καλυτερεύω, σαν να χτενίζω Επαναληπτικά – Γραμμική ανάγνωση ξανά και ξανά Έγκαιρα!

3. Διαδικασία Αυξητικά είναι ίσως το πιο σημαντικό καθώς: – αποκτώ εμπειρία στη συγγραφή και διατύπωση – μπορώ να ζητήσω έγκαιρα βοήθεια – αποφεύγω να επανανακλύπτω πράγματα που είχα ξανασκεφτεί αλλά δεν τα κατέγραψα – να μην φοβάμαι να σβήσω κάτι που έγραψα και να το ξαναγράψω. Τίποτε από αυτά που έγραψα δεν είναι χρυσός. Οτιδήποτε γράφω αργότερα είναι καλύτερο επειδή έχω βαθύτερη/πλατύτερη κατανόηση

ΔΙΆΛΕΙΜΜΑ (;)

Γράφοντας Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος

Πως γίνομαι καλύτερος; Ένας καλός συγγραφέας άρθρων έχει: 1.καλές ειδικές και γενικές γνώσεις για το θέμα και γύρω από το θέμα 2.εμπειρία στο να εκφράζει με συντομία, λακωνικότητα, συνοχή, καθαρότητα, δομή και ακρίβεια (μαθηματική)

Πως γίνομαι καλύτερος; Πώς αποκτώ τα προηγούμενα χαρακτηριστικά; 1.Διαβάζοντας άρθρα 2.Γράφοντας άρθρα 3.Παίρνοντας γνώση από τον καθοδηγητή 4.Γράφοντας καθημερινά επίσημες περιλήψεις (πεπραγμένων, γνώσεων, σκέψεων, ιδεών, στόχων, κτλ) 5.Μιλώντας για την έρευνά μου σε διαφόρων ειδών κοινά

1. Γνώση από καθοδηγητή Επιλέγω καθοδηγητή που: είναι ειδικός στο θέμα σου που είναι διαθέσιμος – π.χ., 1 φορά την εβδομάδα σε κρίσιμες περιόδους συγγραφής

1. Γνώση από καθοδηγητή Να μην περιμένω να με κυνηγήσει εκείνος Να είμαι πάντα έγκαιρος και οργανωμένος μαζί του Να είμαι τις ίδιες ώρες μαζί του στο γραφείο Να συναντόμαι μαζί του στην αρχή της ημέρας Αναμένω από τον καθοδηγητή μου ΜΟΝΟ κατεύθυνση όχι έτοιμες λύσεις

2. Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές/περιλήψεις Κάθε επικοινωνία να είναι μια ολοκληρωμένη αναφορά Προετοιμασία για κάθε συνάντηση με αναφορά/περίληψη Επισκόπηση συνάντησεων με επίσημη περίληψη Αποστολή επισκόπησης συναντήσεων στον καθοδηγητή Προθεσμίες

2. Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές – τι ολοκληρώθηκε; – τι χρειάζεται να γίνει (αύριο); – τι προβλήματα προέκυψαν; – τι έμαθα; – τι ανακάλυψα; Οτιδήποτε από τα παραπάνω θα αφορούσε τον αναγνώστη της πτυχιακής/διατριβής να γραφτεί αμέσως επίσημα και σε αυτήν

2. Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές Κάθε ηλ. επικοινωνία με τον καθοδ. να είναι επίσημα γραμμένη σαν αναφορά/περίληψη – να έχει την μορφή ολοκληρωμένης αναφοράς – ποιο είναι το πρόβλημα – ποιες λύσεις σκέφτηκα Υπενθύμιση: ζητάω κατεύθυνση (μόνο), όχι λύσεις

2. Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές Κάθε επικοινωνία να είναι ολοκληρωμένη αναφορά Προετοιμασία για κάθε συνάντηση με αναφορά – προετοιμασία ατζέντας για την συνάντηση – κατασκευασμένη από τις καθημερινές μου περιλήψεις

2. Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές Κάθε επικοινωνία να είναι ολοκληρωμένη αναφορά Προετοιμασία για κάθε συνάντηση με αναφορά Επισκόπηση συναντήσεων με αναφορά – καταγραφή πεπραγμένων, αποφάσεων, στόχων

2. Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές Κάθε επικοινωνία να είναι ολοκληρωμένη αναφορά Προετοιμασία για κάθε συνάντηση με αναφορά Επισκόπηση συνάντησεων με αναφορά Αποστολή επισκόπησης συναντήσεων στον καθοδηγητή – επιλύνει πιθανές παρεξηγήσεις – χρησιμεύει ως ατζέντα για την επόμενη συνάντηση

2. Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές Κάθε επικοινωνία να είναι ολοκληρωμένη αναφορά Προετοιμασία για κάθε συνάντηση με αναφορά Επισκόπηση συνάντησεων με αναφορά Αποστολή επισκόπησης συναντήσεων στον καθοδηγητή Να μπαίνουν προθεσμίες και να τηρούνται

2. Οργάνωση και Αναφορές Όλα αυτά που αναφέρθηκαν ΔΕΝ χρειάζονται επιπλέον χρόνο, αλλά μακροπρόθεσμα έχουν ως αποτέλεσμα την: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ χρόνου ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΣΗ των δεξιοτήτων συγγραφής μου ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΣΗ της συνεργασίας μου με τον καθοδηγητή μου

3. Μιλώντας για την έρευνά μου σε διαφόρων ειδών κοινά Θα έχουμε ειδική δραστηριότητα στο τέλος του μαθήματος

ΔΙΆΛΕΙΜΜΑ (;)

Παρουσίαση Προσαρμοσμένη στο κοινό – Ευρύ κοινό ενθουσιαστική παρουσίαση, π.χ., Ted, FameLab – Μελλοντικοί ερευνητές παρακινητική, εκπαιδευτική, ενημερωτική παρουσίαση – Ειδικό κοινό τεχνική παρουσίαση

Παρουσίαση Μαθησιακά είδη ανθρώπων: Οπτικό Ακουστικό Και τα δύο  Ετοιμάζουμε 2 παρουσιάσεις: 1.Οπτική (διαφάνειες) 2.Προφορική (ομιλία)

Παρουσίαση Οπτική – περιέχει όλο το άρθρο – χρησιμοποιεί τις εικόνες του άρθρου – επίπεδα λεπτομέρειας και δομή Προφορική – ετοιμασία λόγου με σημειώσεις – δυνατά και καθαρά – δεν διαβάζουμε από τις διαφάνειες

Πως γίνομαι καλύτερος και στις παρουσιάσεις; 1.Κάνοντας παρουσιάσεις 2.Μιλώντας για τη δουλειά μου 3.Ακολουθώντας τα βήματα για να γίνω καλύτερος συγγραφέας άρθρων

Επιπλέον Υλικό