1 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ- Ο ΛΥΤΗΣ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΓΡΙΦΟΥ «Για να αλλάξει κάτι σε αυτή τη χώρα πρέπει να αλλάξει και η νοοτροπία μας. Τα νέα παιδιά που.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

Η ιστορία του Πέπε.
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ( ).
Ο Φαρμακοποιός Πάτα για συνέχεια…...
Όταν τα παιδια γραφουν …
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Τα παράδοξα των καιρών μας
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
ΑΓΑΠΗ.
Δρόμος αρετής και δύναμης
Words of wisdom.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
Έχεις δύο επιλογές! από το
Το γέλιο στην ζωή μας !!! Γέλιο και χιούμορ !!!.
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
17 Ν ΟΕΜΒΡΗ χρόνια μετά Τα πέτρινα χρόνια ( )
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Good Karma Αυτό είναι ένα μικρό - ευχάριστο ανάγνωσμα. Απόλαυσέ το!
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Η γνώση μας βοηθά να κατανοήσουμε τις δυνάμεις μας, τις δημιουργικές τάσεις και τις δυνατότητες μας. Επίσης τις αδυναμίες ,τα πάθη μας και τις αρνητικές.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Σχολική και Κοινωνική Ζωή 1 ου Γυμνασίου Χαλκίδας ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Τσαρουχά Ελένη ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια.
BONSAI Η ΑΡΜΟΝΙΑ Η καλη συμπεριφορα συνισταται στο να εισαι ειλικρινης σε ολα και να ενωσεις την ψυχη σου με την θεληση του συμπαντος δηλαδη να κανουμε.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Τα παράδοξα των καιρών μας
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Αγαπημένο μου παιδί....
Η ζωή των δουλοπάροικων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ- Ο ΛΥΤΗΣ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΓΡΙΦΟΥ «Για να αλλάξει κάτι σε αυτή τη χώρα πρέπει να αλλάξει και η νοοτροπία μας. Τα νέα παιδιά που τώρα βλέπουν τα όσα συμβαίνουν σήμερα στην Ελλάδα θα πρωτοστατήσουν για να αλλάξουν τη χώρα μας». «Εγώ πάντα όταν βλέπω το ηλιοβασίλεμα νιώθω δέος. Το έχω δει άπειρες φορές και δεν μπορεί να χωρέσει στο μυαλό μου η ομορφιά που βλέπω. Είναι το ίδιο συναίσθημα, αλλά με διαφορετικό τρόπο, επειδή είναι δική σου “γέννα”». 2

ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ «Πρέπει να έχεις μέσα σου τη διάθεση να προσφέρεις. Και πρέπει ο άνθρωπος να προσφέρει με τα λίγα που έχει. Ξέρετε, αυτοί που έχουν λίγα συνήθως προσφέρουν στους συνανθρώπους τους. Κι αυτοί που έχουν πολλά πρέπει να το σκεφτούν πρώτα, ώστε να μπορέσουν να δώσουν. Πρέπει να σπάσουμε αυτό τον εγωισμό, αυτή τη νοοτροπία, η οποία εμποδίζει την προσφορά προς τον συνάνθρωπο και την κοινωνία». «Μπορεί να ακουστεί κοινότυπο, αλλά είναι αλήθεια: η μόνη μου ανταμοιβή είναι το χαμόγελο των παιδιών που έχω σώσει και η χαρά που νιώθουν οι οικογένειές τους. Αυτά μου αρκούν». ΑΥΞΕΝΤΙΟΣ ΚΑΛΑΓΚΟΣ-Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ 3 Αρχική Πηγή:

ΟΜΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ- ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΩΝ ΑΙΘΕΡΩΝ Ένας FIGHTER PILOT είναι κάτι μαγικό. Μερικές φορές είναι νέος μερικές φορές λιγότερο νέος. Ένας πρόωρος σοφός. Ένας άνθρωπος που μπορεί να ελέγχει το φόβο του και να τον μετατρέπει σε κουράγιο που διαρκεί. Κινείται μεταξύ παιχνιδιού και επαγγελματισμού γνωρίζοντας πως είναι το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της ιδέας αυτής που λέγεται Πολεμική Αεροπορία. Με τη μανέτα στο αριστερό του χέρι και το χειριστήριο στο δεξί, ταυτισμένος με μια πολεμική μηχανή εκατομμυρίων είναι πάντα έτοιμος να προσφέρει το μέγιστο κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε λεπτό Αρχική πηγή:

Σκέφτεστε πόσα πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν με αυτά τα λεφτά; «Όταν οι μικροί παπάδες- γιατί υπάρχουν και άλλοι που προσπαθούν- μπορούν να κάνουν τόσα πράγματα χωρίς λεφτά, σκεφθείτε τι θα μπορούσαν να κάνουν όλα αυτά τα «μεγάλα μυαλά» με τα εκατομμύρια. Αλλά ποιος νοιάζεται για τον φτωχό κόσμο; Δηλαδή, πού είναι οι ηγεσίες, πού είναι όλοι αυτοί, όταν είναι γνωστό ότι παντού υπάρχουν παιδιά σε κίνδυνο.» 9/28/trelos-kibwtou-kosmou-pantwnios/ 5

«….. Έτσι γεννιούνται κάπου-κάπου ελεύθεροι άνθρωποι, που ξεφεύγουν από τον Νόμο του Κουρδιστή, με ελεύθερη Σκέψη, Πνευματικές Δημιουργίες, Ιδεώδη, Οράματα που απέναντι στον κυρίαρχο Νόμο φαντάζουν Ουτοπίες. Ουτοπίες, Παρθενώνες και Μαραθώνες. Πνευματικές και καλλιτεχνικές Κορυφές. Μάχες και θυσίες για την Ελευθερία και τον Ελεύθερο Βηματισμό με σάρκα, νεύρα, πόδια, χέρια, όραση, ακοή και προ παντός μυαλό και θέληση να αγαπούν, να ονειρεύονται και να πράττουν περιφρονώντας το τριχωτό και βάρβαρο χέρι του Κουρδιστή.» απόσπασμα από τον ΚΟΥΡΔΙΣΤΗ 6

ΟΜΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ «Νεκρή ἐποχή» (1973) «Δέν εἶδα τίποτα δέν ἔμαθα τίποτα δέν ξέχασα τίποτα ἀπ’ ὅλα τά τίποτα ξαναφτιάχνω τώρα τό καινούριο μου πρόσωπο θά ’ναι κι αὐτό ἕνα καινούριο τίποτα, ὅμως τίμιο […] καί ἴσως ποτέ νά μή μάθεις αὐτό πού ἤξερες πάντα γιατί ἀκριβῶς τό ἤξερες πρίν τήν ἀρχή του καί οὕτω καθεξῆς εἰς τούς αἰώνας τῶν αἰώνων.» ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ «Νεκρή ἐποχή» (1973) «Δέν εἶδα τίποτα δέν ἔμαθα τίποτα δέν ξέχασα τίποτα ἀπ’ ὅλα τά τίποτα ξαναφτιάχνω τώρα τό καινούριο μου πρόσωπο θά ’ναι κι αὐτό ἕνα καινούριο τίποτα, ὅμως τίμιο […] καί ἴσως ποτέ νά μή μάθεις αὐτό πού ἤξερες πάντα γιατί ἀκριβῶς τό ἤξερες πρίν τήν ἀρχή του καί οὕτω καθεξῆς εἰς τούς αἰώνας τῶν αἰώνων.» 7 Αρχική Πηγή:

ΟΜΑΔΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΚΩΣΤΑΣ ΓΑΒΡΑΣ- Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ «Αντισταθείτε, αντισταθείτε σ΄αυτόν που σας λέει να κάνετε μικρά όνειρα, αντισταθείτε στα όνειρα των γονιών σας για μια θεσούλα, αντισταθείτε στη μιζέρια της καθημερινότητας, αντισταθείτε σ΄ ό,τι πλήττει την αισθητική σας, μην υποκλινόσαστε σ΄ ό,τι δεν σας αρέσει, αντισταθείτε....» ………………………………………………………………………………. «Η Ελλάδα είναι συνεχώς παρούσα στον κόσμο, στον κόσμο που μελετάει, στον κόσμο που σκέφτεται, στον κόσμο που φιλοσοφεί. Εκείνο που πρέπει, νομίζω, είναι να συνεχίσουμε...» ………………………………………………………………………………. ««Οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να κάνουν τα πάντα για το χρήμα. Αυτό είναι που θα πρέπει να αλλάξει και αυτό είναι ζήτημα παιδείας, καθώς και πολιτισμού.» 8

9 «Ήθελα να κάνω ένα φιλμ για το χρήμα και το ρόλο που παίζει στην κοινωνία. Στο τέλος μιας προβολής μπορεί να φύγετε γελαστοί, μπορεί να φύγετε λυπημένοι ή ενοχλημένοι. Με το 'Capital' προσπάθησα να κάνω μια ταινία, από την οποία ο θεατής να βγει ενοχλημένος. Να ανησυχήσει. Η ανησυχία είναι η μόνη λύση. Είναι το μέσο για την όποια λύση» Αρχική πηγή:

«Υπάρχει κάποιο ηθικό δίδαγμα στην κρίση; Ναι, να φύγουμε από το ιδιοτελές ΕΓΩ και να επιστρέψουμε στο γεννοβόλο και λυτρωτικό ΕΜΕΙΣ. Να ξαναβρούμε την αγάπη μας για τους άλλους. Ο Ελύτης έλεγε: «Η τέχνη δεν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Αυτός αλλάζει με τις πράξεις... Η τέχνη όμως μπορεί να αλλάξει τις συνειδήσεις. Και οι συνειδήσεις είναι που κατευθύνουν τις πράξεις». Η δύναμη της τέχνης είναι να κρατάει δροσερή την ψυχή για να μη στεγνώσει από τις δυσκολίες της ζωής...» pesame-sthn-pagida-ths-uperbol/

ΟΜΑΔΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΟΣ- Ο ΥΠΕΡΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ Είναι κάτοχος 134 παγκοσμίων ρεκόρ και έχει και τις περισσότερες καταχωρήσεις από οποιονδήποτε άλλο Έλληνα στο Guinness Book of Records. Ανιχνεύω δύσκολα μονοπάτια κι ανηφορικά γιατί αναζητώ το σπάνιο και το “άνω”. «Όταν κερδίζεις, δεν πανηγυρίζεις» εξηγεί. «Από τη μία είσαι πολύ ταλαιπωρημένος και από την άλλη είσαι διαφορετικός. Οι δρομείς πολύ μεγάλων αποστάσεων δεν έχουν την έπαρση εκείνων που είναι γρήγοροι, έχουν αλτικότητα ή δύναμη. Αποκτούν άλλη ιδιοσυγκρασία, χαμηλών τόνων, που δεν τους επιτρέπει να πανηγυρίσουν στο τέλος». afieroma-ntokimanter.html 11

ΝΙΚΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΑΚΗΣ- Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ "Το εγχείρημα μου είναι ένα σύνθημα προς όλον τον ελληνικό λαό. Θα δώσω μια μάχη στο δικό μου πεδίο, όπως αυτή που δίνουμε καθημερινά όλοι μας για να επιβιώσουμε και να σταθούμε όρθιοι. Παράλληλα θέλω να μεταλαμπαδεύσω σε όλους και κυρίως στη νεολαία το μήνυμα ότι έχουμε χρέος, αλλά μας αξίζει κιόλας να κυνηγάμε την υπέρβαση. "Όσες φορές με κάνατε να νιώσω μεγάλος, μπήκα στη θάλασσα κι έγινα ξανά μικρός" 12 Αρχική πηγή:

Και τόσοι άλλοι που γνωρίσαμε από κοντά ή μέσω διαφόρων πηγών, προσεγγίσαμε, θαυμάσαμε και αγαπήσαμε...Όπως ο Στράτος Θεοδοσίου, η Ελένη Κεβρεκίδου, ο Χρήστος Ταμπαξής, η Δήμητρα Ασιλιάν και η Γεωργία Ελληνάκη, η Μαρία Καραγιαννοπούλου, ο Πύρρος Δήμας, ο Νίκος Γκάλης, ο Βαγγέλης Παπαθανασίου, ο Θανάσης Δρίτσας, η Έλλη Παπαεμμανουήλ... Πόσα ονόματα χωράνε σε μια σχολική εργασία τετραμήνου μια που καθένας από τους συμπατριώτες μας, που ενέπνευσαν και αξίωσαν καθέναν από εμάς σε τέτοια ύψη, ενσωματώνεται και διαχέεται παντού, όπου υπάρχει Ελλάδα, μια «Ελλάδα που αντιστέκεται, μια Ελλάδα που επιμένει και όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει...» 13

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

ΟΜΑΔΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Ταμβάκης Γιάννης Λιγιέλλης Παναγιώτης Ζαχαράκης Γρηγόρης Τσιμπούρης Σάββας ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Δούβα Σταματίνα Θάνος Σπύρος Γούτσου Μαρία Αντωνοπούλου Ελπίδα ΟΜΑΔΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Παναγοπούλου Ελένη Παπαλόης Νικόλαος Τσιτσιμπίκου Γεωργία Τσεκούρας Φώτης ΟΜΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ Ζήσης Γιάννης Γκιόκα Αντζελίνα Καλογερόπουλος Ραφαήλ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Καπτζής Ραφαήλ Δημητροπούλου Μαρία Εσκιτζόγλου Τάσος Τσέρα Εσμεράλντα 15