Η ανοικοδόμηση των τειχών άρχισε το 465π.Χ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΚΡΟΠΟΛΗ.
Advertisements

Η παρουσίαση θα γίνει από την Άννα Στεργιανούδη της ΣΤ τάξης.
Η ΖΩΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ
ΑΡΧΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ.
Ζωφορος θησαυρου σιφνιων
ΛΥΚΕΙΟ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
Ιερά Οδός Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία
Αρχαϊκή εποχή( π.Χ.) Η ΤΕΧΝΗ
Η Ακρόπολη των Αθηνών 5ος αιώνας π.Χ Ο Χρυσός Αιώνας του Περικλή
ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΓΛΥΠΤΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΚΟΣΜΟΣ
Θέμα: Τα αγάλματα της Αρχαϊκής Εποχής
Αρχαιολογοι.
Λευκή αττική λήκυθος Χαρακτηριστικό δείγμα των αγγείων με λευκό βάθος, που κατασκευάζονταν στην Αττική στους ώριμους κλασικούς χρόνους. Η λήκυθος βρέθηκε.
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Ιστορία της Αρχιτεκτονικής
Γλυπτική της κλασικής περιόδου του 5ου αι. π.Χ.
ΚΛΑΣΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Ο «χρυσός αιώνας» της τέχνης
Η ζωφόρος του Παρθενώνα
Εισαγωγή στην αρχαϊκή γλυπτική Κόρες
Γενικά στοιχεία για την Αθηνά νίκη Λεβεντούλα Καματάκη Δ 2 1 ο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΘΗΝΑ ΝΙΚΗ.
Λευτέρης Δάλπης Δ’2 1ο Πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης
Η τεχνη των κλασικων χρονων
Αρχαϊκή εποχή( π.Χ.) Η ΤΕΧΝΗ
Η Ελλαδα ταξιδευει στο εξωτερικο
ΤΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
Η Ελλαδα ταξιδευει στο εξωτερικο
Κλασική Εποχή 5ος αιώνας.
Η Αρχαϊκή Εποχή.
Αρχαίοι ελληνικοί ναοί
εποχές στην ευρωπαϊκή αλλά και στην παγκόσμια ιστορία.
Αυτή η εργασία φτιάχτηκε από τους
Κλασική εποχή π.Χ., Περικλής
ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ.
Χάρης Λεμονιάς 2009 Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ.
Ακρόπολη Τριαντόπουλος Θεμιστοκλής Τριτσαρώλης Γιώργος Ζάχος Γιάννης
Οι Ολύμπιοι Θεοί στην τέχνη….
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ , δωρικός ρυθμός 1
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ π.Χ. Η αρχαϊκή περίοδος σφραγίζεται από δύο κορυφαίες δημιουργίες: α) την ανέγερση λίθινων ναών και β) τη δημιουργία λίθινων αγαλμάτων.
ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
4ο ΕΠΑ.Λ. ΑΘΗΝΩΝ 2013 Πάουλα Σαλομπεχάι Λουίζα Σαλομπεχάι
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Αρχαϊκή Τέχνη.
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
Μαριέττα Μαρία.  Η λέξη Ακρόπολη προέρχεται από το συνδυασμό των λέξεων άκρος και πόλις και κυριολεκτικά σημαίνει πόλη στην άκρη (ή σε ακρότατο). Για.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.) Ιφιγένεια Λεβέντη Τμήμα: Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.)
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.)
Δ 10. Αρχαϊκή τέχνη π Χ (σελ.65-67). Κορυφαίες δημιουργίες Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Τα λίθινα αγάλματα σε φυσικό.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΗΛΙΑΝΑ ΚΟΡΟΒΕΣΗ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΑΚΡΗΣ. ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ Ο Παρθενώνας χτίστηκε το 302 π.Χ. Αρχιτέκτονες ήταν ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης.
ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑ Λ. ΑΛΚΗΣΤΙΣ Π. ΣΠΥΡΟΣ Π. Δ2. ΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΕΡΕΧΘΕΙΟ.
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.) Ιφιγένεια Λεβέντη Τμήμα: Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
O Παρθενώνας Δ1ΣΠΥΡΟΣΧΡΙΣΤΙΝΑ. Τι σημαίνει η λέξη Ακρόπολη Το ψηλότερο σημείο μιας πόλης που κατά την αρχαιότητα το οχύρωναν με τείχη.
Η Κληρονομιά μας Οι καταστροφές των αγαλμάτων σπουδαίων αρχαίων πολιτισμών στις εμπόλεμες περιοχές με λύπησαν πάρα πολύ. Συγκέντρωσα τις φωτογραφίες.
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΡΙΑΔΝΗ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ Δ1.
ΤΕΧΝΗ ΑΡΧΑΪΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Καλλιόπη Ψαρουδάκη.
ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ.)
Aκρόπολη.
Αρχιτεκτονική των ναών της Ακρόπολης
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ-ΚΑΡΙΑΤΙΔΕΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΕΛΕΝΗ ΛΙΟΣΗ
ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΝΟ
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΝΑΟΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΑΓΑΛΜΑ ΑΘΗΝΑΣ ΠΡΟΜΑΧΟΥ ΕΡΕΧΘΕΙΟ
Μυθολογια στην ακροπολη
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΕΡΕΧΘΕΙΟ
Ε5. Η διαδικασία της μόρφωσης- ο Αθηναίος και η εργασία- η Αθήνα γιορτάζει (σελ ) πηγές:
ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΒΟΥΖΗΣ Α4 Γυμνασίου 12/11/2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ανοικοδόμηση των τειχών άρχισε το 465π.Χ. ΑΚΡΟΠΟΛΗ Η ανοικοδόμηση των τειχών άρχισε το 465π.Χ.

Αρχιτέκτονας ο Μνησικλής γι’ αυτό και τα αποκαλούμε μνησίκλεια. ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ 437-432 π.Χ. Αρχιτέκτονας ο Μνησικλής γι’ αυτό και τα αποκαλούμε μνησίκλεια.

ΚΑΤΟΨΗ ΠΡΟΠΥΛΑΙΩΝ

ΝΑΟΣ ΑΠΤΕΡΟΥ ΝΙΚΗΣ Αμφιπρόστυλος Ιωνικός Ολοκληρώθηκε το 429 π.Χ. από τον Καλλικράτη

ΚΑΤΟΨΗ ΝΑΟΥ AΠΤΕΡΟΥ ΝΙΚΗΣ

ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ 447-438 π.Χ. Το 432 π.Χ. ολοκληρώθηκε και ο γλυπτός διάκοσμος

ΚΑΤΟΨΗ ΚΑΤΟΨΗ ΝΑΟY ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

ΕΡΕΧΘΕΙΟ

ΕΡΕΧΘΕΙΟ ΚΑΤΟΨΗ

ΖΩΦΟΡΟΣ

Άποψη της Δυτικής και Νότιας Ζωφόρου του Παρθενώνα

Τελετάρχης κατευθύνει την πομπή των ιππέων Ο Λίθος XXXIV της Βόρειας Ζωφόρου του Παρθενώνα. Τελετάρχης κατευθύνει την πομπή των ιππέων

Ο Λίθος IV της Δυτικής Ζωφόρου του Παρθενώνα. Ιππέας και ίππαρχος.

Ποσειδώνας, Απόλλωνας, Άρτεμη, Αφροδίτη. 442-438 π.Χ. Ο Λίθος VI της Ανατολικής Ζωφόρου του Παρθενώνα. Ποσειδώνας, Απόλλωνας, Άρτεμη, Αφροδίτη. 442-438 π.Χ.

Λίθος III της Δυτικής Ζωφόρου του Παρθενώνα. Σκηνή ανάπαυλας της πομπής. Ένας ιππέας με χλαμύδα και πέτασο (πλατύγυρο καπέλο) στην πλάτη στέκεται μπροστά σε ήρεμο άλογο.

Η πρωτότυπη βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο Πλάκα II της Δυτικής Ζωφόρου του Παρθενώνα. Οι δυο πρώτοι ιππείς καταφτάνουν στη ΒΔ γωνία, όπου βρίσκεται ο τελετάρχης, τραβώντας τα ηνία των αλόγων για να ανακόψουν την ορμή τους. Η πρωτότυπη βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο

Λίθος ΙΧ (16-17) της Δυτικής Ζωφόρου του Παρθενώνα. Εικονίζεται ο ιππέας με το άλογό του σε τροχασμό, ενώ ξεχωρίζει η αρμονική σύνθεση του ιππέα με τον πέτασο (πλατύγυρο καπέλο) και του περήφανου αλόγου του σε ήπιο καλπασμό.

Άποψη της Νότιας Πλευράς των Μετοπών με θέμα την Κενταυρομαχία. ΜΕΤΟΠΕΣ Άποψη της Νότιας Πλευράς των Μετοπών με θέμα την Κενταυρομαχία.

Η πρωτότυπη βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο. Νότια Μετόπη 30. Σκηνή από την Κενταυρομαχία. Η πρωτότυπη βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο.

Σκηνή από την Γιγαντομαχία. Ο Ερμής καταβάλλει γίγαντα. Ανατολική Μετόπη 1 Σκηνή από την Γιγαντομαχία. Ο Ερμής καταβάλλει γίγαντα.

Το Δυτικό Αέτωμα του Παρθενώνα. ΑΕΤΩΜΑΤΑ Το Δυτικό Αέτωμα του Παρθενώνα.

Το Ανατολικό Αέτωμα του Παρθενώνα.

ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΡΧΑΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ

Το αέτωμα του αρχαϊκού Παρθενώνα ή Εκατομπέδου

Αρχαίος Ναός Το αέτωμα της Γιγαντομαχίας από τον αρχαϊκό ναό της Αθηνάς Πολιάδος (Αρχαίος Ναός). 525-500 π.Χ.

Η Αίθουσα των Αρχαϊκών Έργων Τα Aναθήματα Χάλκινα αναθήματα. Ειδώλια που παριστάνουν λιοντάρι, αγριόχοιρο, σκύλο και πουλί. 6ος αι. π.Χ.

Διπλό έλασμα χάλκινο, με τη μορφή της Αθηνάς. 530 π.Χ.

Η «Κόρη του Αντήνορα». Μάρμαρο Πάρου (άγαλμα), Μάρμαρο Πεντέλης (ενεπίγραφη βάση). 525-510 π.Χ.

Η «Κόρη με τα μάτια της σφίγγας». Μάρμαρο Πάρου. 500 π.Χ.

Χάλκινος δίσκος με παράσταση Γοργούς από το αέτωμα του υστερογεωμετρικού ναΐσκου της Αθηνάς Πολιάδος. 660 π.Χ.

Χάλκινα αφιερώματα στην Αθηνά Χάλκινα αφιερώματα στην Αθηνά. Από αριστερά προς τα δεξιά: Αθηνά Πρόμαχος. Τέλος 6ου-αρχές 5ου αι. π.Χ. – Αθηνά. Στήριγμα καθρέφτη. 500 π.Χ. – Αθηνά Πρόμαχος. 530-520 π.Χ.

Χάλκινο ανδρικό αγαλμάτιο. Αθλητής άλματος. Γύρω στο 500 π.Χ.

Ο Μοσχοφόρος. Μάρμαρο Υμηττού (άγαλμα), Πωρόλιθος (ενεπίγραφη βάση) Ο Μοσχοφόρος. Μάρμαρο Υμηττού (άγαλμα), Πωρόλιθος (ενεπίγραφη βάση). Το άγαλμα αφιέρωσε ο Ρόμβος, ο γιος του Πάλου. Γύρω στο 570 π.Χ.

Ο «ιππέας Rampin». Μάρμαρο Πάρου Ο «ιππέας Rampin». Μάρμαρο Πάρου. Το κεφάλι είναι γύψινο αντίγραφο του πρωτότυπου, που βρίσκεται στο Λούβρο, προερχόμενο από τη συλλογή του G. Rampin. 550 π.Χ.

Η «Πεπλοφόρος Κόρη». Ίσως παρίστανε τη θεά Άρτεμη. Μάρμαρο Πάρου. 530 π.Χ.

Το «ανάγλυφο του Κεραμέα». Μάρμαρο Πάρου. 520-510 π.Χ.

Κυνηγόσκυλο. Μάρμαρο Πάρου. Γύρω στο 520 π.Χ.

Η «Κόρη του Ευθυδίκου». Μάρμαρο Πάρου (άγαλμα). Μάρμαρο Πεντέλης (βάση). Μετά το 480 π.Χ.

Η πιο κατεστραμμένη Κόρη από την περσική εισβολή. Μάρμαρο Πάρου Η πιο κατεστραμμένη Κόρη από την περσική εισβολή. Μάρμαρο Πάρου. 510-500 π.Χ.

Κεφάλι αγάλματος οπλίτη. Χαλκός. 480-470 π.Χ.

Ο «Ιππαλεκτρυώνας». Μάρμαρο Πάρου Ο «Ιππαλεκτρυώνας». Μάρμαρο Πάρου. Νέος που ιππεύει φανταστικό ζώο (ίππο και πετεινό). 510-500 π.Χ.

Ο «Πέρσης ή Σκύθης ιππέας». Μάρμαρο Πάρου. 520-510 π.Χ.

Η Αίθουσα των Κλιτύων της Ακρόπολης

Πήλινο κάλυμμα κοσμηματοθήκης (λεκανίδα) Πήλινο κάλυμμα κοσμηματοθήκης (λεκανίδα). Μαινάδες παίζουν μουσική και χορεύουν μπροστά στον θεό Διόνυσο. 4ος αι. π.Χ.

Σκεύη συμποσίου από τον οικισμό στις πλαγιές της Ακρόπολης.

Πήλινες Νίκες, ίσως διακοσμητικά στοιχεία στέγης κτηρίου (ακρωτήρια) Πήλινες Νίκες, ίσως διακοσμητικά στοιχεία στέγης κτηρίου (ακρωτήρια). 1ος-3ος αι. μ.Χ.

Πύραυνο. Μέσα 2ου-αρχές 1ου αι. π.Χ.

Μελανόμορφη λουτροφόρος-αμφορέας Μελανόμορφη λουτροφόρος-αμφορέας. Γαμήλια πομπή με τη συμμετοχή των θεών Απόλλωνα και Ερμή. Γύρω στο 525 π.Χ.

Ερυθρόμορφη λουτροφόρος. Νεόνυμφοι. 455-440 π.Χ.

Αναθηματική στήλη, που πιθανώς σχετίζεται με το ιερό της Βλαύτης, καθώς εικονίζει τον αναθέτη Σίλωνα πάνω σε βλαύτη (σανδάλι). Μέσα 4ου αι. π.Χ.

Πήλινα σφονδύλια από αδράχτια, αφιερώματα γυναικών στο ιερό της Νύμφης Πήλινα σφονδύλια από αδράχτια, αφιερώματα γυναικών στο ιερό της Νύμφης. 6ος και 5ος αι. π.Χ.

Πήλινο αναθηματικό πλακίδιο από το ιερό της Νύμφης Πήλινο αναθηματικό πλακίδιο από το ιερό της Νύμφης. Ελαφίνα με τα μικρά της. 6ος αι. π.Χ.

Ανάγλυφη πλάκα με παράσταση χορεύτριας από το θέατρο του Διονύσου Ανάγλυφη πλάκα με παράσταση χορεύτριας από το θέατρο του Διονύσου. 1ος αι. π.Χ.

Θραύσμα λουτροφόρου από το ιερό της Νύμφης Θραύσμα λουτροφόρου από το ιερό της Νύμφης. Το πρώτο αντίκρισμα του ζευγαριού. 450-430 π.Χ.

Ανάγλυφη πλάκα επένδυσης βάθρου από το ιερό του Διονύσου Ανάγλυφη πλάκα επένδυσης βάθρου από το ιερό του Διονύσου. Διόνυσος με αμφορέα και κάνθαρο και μια γυναίκα που ρίχνει λιβάνι σε θυμιατήρι. Αρχές 4ου αι. π.Χ.

Αναθηματικό ανάγλυφο σε μορφή δύο ενωμένων κτηρίων, ναΐσκου και στοάς Αναθηματικό ανάγλυφο σε μορφή δύο ενωμένων κτηρίων, ναΐσκου και στοάς. Αριστερά, ο Ασκληπιός με τη σύζυγό του Ηπιόνη και την κόρη τους Υγεία. Δεξιά, λατρευτές που φέρνουν στο βωμό χοίρο για θυσία και κιβώτιο με δώρα. Μέσα 4ου αι. π.Χ.

Τμήμα γυναικείου προσώπου με ένθετα μάτια Τμήμα γυναικείου προσώπου με ένθετα μάτια. Αφιέρωμα (τάμα) του Πραξία, τοποθετημένο σε κόγχη πεσσού από το ιερό του Ασκληπιού. Β’ μισό 4ου αι. π.Χ.

Αναθηματικό ανάγλυφο. Ο Ασκληπιός, η Δήμητρα και η Κόρη (Περσεφόνη) δέχονται λατρευτές ιατρούς, τα ονόματα των οποίων αναγράφονται μέσα σε ανάγλυφα στεφάνια. Β’ μισό 4ου αι. π.Χ.

Βάση αναθήματος με ανάγλυφα χειρουργικά εργαλεία και βεντούζες (σικύες). 320 π.Χ.

ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ Αργυρό τετράδραχμο Αθηνών, 440 π.Χ.

«Θησαυρός» αργυρών αθηναϊκών νομισμάτων (γλαύκες), που αποκρύφθηκε στις τελευταίες δεκαετίες του 4ου αιώνα π.Χ. Βρέθηκε σε ταφικό μνημείο στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη Αττικής το 1962

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Χάλκινος πλοιόσχημος λύχνος από την Ακρόπολη των Αθηνών. Περί το 400 π.Χ.

H μαρμάρινη επιτύμβια λήκυθος της Mυρρίνης, από την Aθήνα 420-410 π.X.

H μαρμάρινη επιτύμβια στήλη της Hγησούς, από τον Kεραμεικό της Aθήνας 410–400 π.X.

Μαρμάρινη επιτύμβια στήλη νέου, από την κοίτη του Iλισού στην Aθήνα Γύρω στο 340 π.X.

O μαρμάρινος επιτύμβιος ναΐσκος του Aριστοναύτη, από το νεκροταφείο του Kεραμεικού στην Aθήνα. Γύρω στο 320 π.X.

Μαρμάρινο αναθηματικό ανάγλυφο από την Αθήνα. Τέλη 4ου αι. π.X.

Αττικός γεωμετρικός κρατήρας. Από το Δίπυλο, Κεραμεικός Αττικός γεωμετρικός κρατήρας. Από το Δίπυλο, Κεραμεικός. Του ''Ζωγράφου του Hirschfeld''.

Αττική ερυθρόμορφη αρυβαλλοειδής λήκυθος. Από την Αθήνα. Του Ζωγράφου Δούρι. Περ. 480 π.Χ.

Παναθηναϊκός αμφορέας Παναθηναϊκός αμφορέας. Κατασκευάστηκε επί άρχοντος Καλλιμήδου (360/359 π.Χ.).

Xάλκινο αγαλμάτιο Αθηνάς στον τύπο της Προμάχου από την Ακρόπολη των Αθηνών. 500-470 π.Χ.

H Aθηνά του Bαρβακείου Αντίγραφο του 200–250 μ. X

ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ Αμφορέας

Ο αρχαιότερος σωζόμενος αμφορέας των Παναθηναίων. 560 π. Χ Ο αρχαιότερος σωζόμενος αμφορέας των Παναθηναίων. 560 π.Χ., Βρετανικό Μουσείο

Greek, around 420 BC From Athens, Greece

Red-figured plate, signed by Epiktetos as painter

Παρθενώνας: Κένταυρος & Λαπίθης

Figure of a river-god from the west pediment of the Parthenon

Figure of Dionysos from the east pediment of the Parthenon

Figure of Iris from the west pediment of the Parthenon

Figures of three goddesses from the east pediment of the Parthenon

Head of a horse of Selene from the east pediment of the Parthenon

Marble metope from the Parthenon

Black-figured amphora (wine-jar) signed by Exekias as potter and attributed to him as painter

Red-figured storage jar (pelike), attributed to the Marsyas Painter