Η ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΓΡΑΦΩΝ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Advertisements

Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Για μια στρατηγική εφαρμογών πληροφορικής στην διαχείριση και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς: εμπειρία και κατευθύνσεις Στρογγυλό τραπέζι Διημερίδα.
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΕΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ • ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΤΕ 21,23/2/2005Πληροφοριακή σχεδίαση για πολιτισμική τεκμηρίωση και διαλειτουργικότητα1 Τεκμηρίωση.
Πληροφορίες  Πρόκειται για ένα φιλολογικό περιοδικό, που εκδίδει ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών τα τελευταία περίπου είκοσι χρόνια και πήρε το όνομά.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
A Study into the Effect of Digitisation Projects on the Management and Stability of Historic Photograph Collections A Study into the Effect of Digitisation.
Μαριλένα Παπαχριστοφόρου, Ερευνήτρια, Κέντρον Ερεύνης Ελληνικής Λαογραφίας, «Η ανάπτυξη της εφαρμογής τεκμηρίωσης και διαχείρισης του ψηφιοποιημένου υλικού»
ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ I ΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ IΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σύστημα Τεκμηρίωσης, Διαχείρισης και.
#dyas_collections password: academyofathens1926. Πώς προβάλλω τις συλλογές μου μέσα από το ΔΥΑΣ Παρουσίαση των στοιχείων καταγραφής των συλλογών στην.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΈΝΑ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ (A SPECTUM OF INTEROPERABILITY) Βαρειά Βασιλική (Β ) Βαρειά Βασιλική (Β )
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ’ Θέμα: Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη της Τζόρτζια (Digital.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Αποκατάσταση αρχαίας μουσικής σε ψηφιακές βιβλιοθήκες Εισηγητής: Σαράντος Καπιδάκης Σπουδάστρια: Μαρία Σίδερη ΑΘΗΝΑ 2008.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΚΤ
HEAL-Legal Υπηρεσία Νομικής Συμβουλευτικής σε Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Άννα Φράγκου Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Μέρος Β Σχεδιασμός ευρετηρίων.
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Γ Εξάμηνο Τετάρτη 12-3μμ, αίθουσα Β13 Καθηγητής: Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
Ο Κόμβος Δευτερογενούς Επεξεργασίας: Μια ερευνητική υποδομή για τη συγκριτική κοινωνική έρευνα.
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΤΣΑΛΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ. : 30920
Αυτόματη Επαγωγή Κανόνων Ταξινόμησης και Ερμηνείας Υλικού Πολιτιστικής Κληρονομιάς Αυτόματη Επαγωγή Κανόνων Ταξινόμησης και Ερμηνείας Υλικού Πολιτιστικής.
TA E-BOOKS ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ Εργασία 6ου εξαμήνου ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Παρουσίαση:Πιτσιλλίδου Σόφη Α.Μ:Β
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
Μια σύντομη παρουσίαση της Ψηφιακής Συλλογής της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Κρήτης (Ρέθυμνο) Μια σύντομη παρουσίαση της Ψηφιακής Συλλογής της Βιβλιοθήκης.
Η αξία και η αξιοποίηση ελληνικών ιστορικών εφημερίδων – Θέματα σχεδιασμού ψηφιακών συλλογών Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 17 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
ΠΜΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ The Digital Library and Computational Philology: The BAMBI Project Γόντικα Ειρήνη.
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Γενικά Αρχεία του Κράτους Ιστορικό Αρχείο Μακεδονίας.
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
Μελέτη για την Επίδραση των Προγραμμάτων Ψηφιοποίησης στη Διαχείριση και στη Σταθερότητα των Συλλογών με Ιστορικές Φωτογραφίες. Φοιτήτρια: Παγώνη Αποστολία.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ «Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 8: Πειρατεία λογισμικού Πειρατεία λογισμικού Τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο της αναπαραγωγής και χρήσης προγραμμάτων παρά τη θέληση.
Εργασία στο μάθημα:Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Με θέμα Παναγοπούλου Θηρεσία Διδάσκων:Καπιδάκης Σαράντος Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ Α.Μ.: Β ΠΙΤΣΟΥΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Μ.: Β ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ Α.Μ.: Β
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ COLLATE PROJECT COLLATE:Collaboratory for Annotaton,Indexing and Retrieval of Digitized Historical Archive Material(συνεργασία για σχολιασμό,
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Ιδρυματικό Αποθετήριο Τμήμα Εκδόσεων & Βιβλιοθήκης Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας 2015.
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ» ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Το DSpace ως ένα Ανοικτό.
Κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης ψηφιακού υλικού Ενότητα «Δημιουργία και διαχείριση ψηφιακών συλλογών»
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Φωτοαναπαραγωγή είναι η διαδικασία δημιουργίας αντίγραφων των διαφόρων εγγράφων. Τα κύρια στοιχεία που.
Τι είναι η Ψηφιακή Επιμέλεια; Πάνος Κωνσταντόπουλος Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά» και Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Τεκμηρίωση εργασιών συντήρησης
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
DIGITAL FILM LIBRARIES
Διαχείριση πολιτιστικών αγαθών και προβολή τους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΓΡΑΦΩΝ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ Σοφία Μούστου Επόπτης Καθηγητής: Σαράντος Καπιδάκης Μ. Π. Σ. : Επιστήμη της Πληροφορίας - Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας Αθήνα Φεβρουάριος 2006

Η ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΓΡΑΦΩΝ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ Το Ίδρυμα Κωστή Παλαμά και η συλλογή Ψηφιακή απεικόνιση του αρχείου Κ. Π. Προστασία και Ανάδειξη Συμπεράσματα

Το Ίδρυμα Κωστή Παλαμά και η συλλογή Β. Δ. 842 / 1960, «Περί εγκρίσεως συστάσεως ιδρύματος εν Αθήναις υπό την επωνυμίαν «Ίδρυμα Κωστή Παλαμά» και κυρώσεως του οργανισμού διοικήσεως και διαχειρίσεως αυτού», (Φ.Ε.Κ. 205, τ.Α’/1960). Σκοπός του Ιδρύματος η συγκέντρωση όλων των χειρογράφων και ανέκδοτων έργων του η έκδοση και επανέκδοση των έργων η συγκέντρωση των κινητών πραγμάτων που χρησιμοποιούσε ο Ποιητής για τον εκθεσιακό χώρο του Μουσείου για την αναπαράσταση του φυσικού περιβάλλοντος του Κελιού του. η προώθηση και μελέτη της ζωής και του έργου του Παλαμά και της περιρρέουσας εποχής.

Το Ίδρυμα Κωστή Παλαμά και η συλλογή Η συλλογή Το αρχείο και η βιβλιοθήκη του Ποιητή διατηρούνταν απείραχτα ως τον Ιούλιο 1935 που μετακόμισε ο Παλαμάς από την Ασκληπιού 3 της Νεάπολης στην Περιάνδρου 5 της Πλάκας. Ότι διασώθηκε από την μετακόμιση οφείλεται στη φροντίδα της Ναυσικάς - κόρης του Παλαμά. Μετά τον θάνατο της Ναυσικάς το 1956 και του Λέανδρου – γιός του Παλαμά - το 1958 παρέλαβε σε τραγική κατάσταση, σκόρπια και στοιβαγμένα σε σάκους ο Γιώργος Κατσίμπαλης.

Το Ίδρυμα Κωστή Παλαμά και η συλλογή Το λογοτεχνικό αυτό αρχείο του συγκεκριμένου φυσικού προσώπου αποτελείται από: Ποιητικά έργα & Πεζά έργα -Σχεδιάσματα των έργων Πρόλογοι σε βιβλία - Ομιλίες -Εισηγητικές εκθέσεις Σημειώσεις - Λογαριασμοί Επιστολές - Σχεδιάσματα απαντητικών επιστολών Επίσημα έγγραφα - Συμφωνητικά Φωτογραφίες

Το Ίδρυμα Κωστή Παλαμά και η συλλογή Οι κατάλογοι συντάσσονται κατά το ΔΙ.Π.Α.Π. στο οποίο προβλέπονται τα παρακάτω πεδία: κωδικός αναγνώρισης παραγωγός τίτλος χρονολογία επίπεδο περιγραφής μέγεθος φυσικά χαρακτηριστικά γλώσσα όροι πρόσβασης συμπληρωματικές πηγές σημειώσεις

Το Ίδρυμα Κωστή Παλαμά και η συλλογή Προβλήματα καταγραφής Ο γραφικός χαρακτήρας είναι δυσανάγνωστος. Συνήθως ο Κωστής Παλαμάς γράφει γρήγορα και βιαστικά, ενώ τα πράγματα δυσκολεύουν όσο μεγαλώνει ηλικιακά. Επομένως, κρίνεται απαραίτητη η μεταγραφή των αυτογράφων του. Το μαύρο μολύβι ως εργαλείο γραφής δεν ξεθωριάζει, αλλά κάνει μουτζούρες. Η γλώσσα γραφής είναι η ελληνική, καθώς και η γαλλική. Επομένως, απαιτείται πολύς χρόνος για την περιγραφή. Υπάρχει αναταξινόμηση παρατοποθετημένων ή σκόρπιων τεκμηρίων, αφού το αρχείο το έχουν αγγίξει πολλά και διαφορετικά χέρια.

Ψηφιακή απεικόνιση του αρχείου Κ. Π. Σχεδιασμός εργασίας Επιλογή περιεχομένου Μεταχείριση πρωτοτύπων Προετοιμασία (συντήρηση, εξοπλισμός, χώρος) Σάρωση (σαρωτές, φωτογρ. μηχανές παράμετροι: ανάλυση, χρωμ. βάθος, δυναμικό πεδίο) Τεκμηρίωση (EAD, ISAD (G)

Προστασία και Ανάδειξη Προστασία πνευματικών δικαιωμάτων Το Ίδρυμα Κωστή Παλαμά έχει οριστεί ως διαχειριστής των πνευματικών δικαιωμάτων των έργων δημοσιευμένων και μη του Ποιητή όπως αυτά εκχωρήθηκαν από τους νόμιμους κληρονόμους του. Τα δικαιώματα της πνευματικής ιδιοκτησίας ισχύουν σύμφωνα με άρθ.1, Ν.2121 /1993 εβδομήντα χρόνια από το θάνατο του δημιουργού - έως 2013. Τα αντίγραφα ανέκδοτου υλικού όπως σημειώσεις, άλλα έγγραφα του ιδίου. Προβλέπεται ένας περιορισμός για 50 χρόνια από το θάνατο του δημιουργού και 75 χρόνια από την ημερομηνία συγγραφής του τεκμηρίου.

Προστασία και Ανάδειξη Προστασία πνευματικών δικαιωμάτων Τα ψηφιακά αντίγραφα του αρχείου, που αρχικά θα βρίσκονται για κλειστή χρήση του αρχείου, μπορούν να πιστοποιούν την αυθεντικότητα τους σύμφωνα με την Οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης COM (97) 628 και αργότερα με την τροποποίηση της το 1999 με τεχνολογίες όπως η υδατοσήμανση και η κρυπτογραφία προστατεύονται νομικά.

Προστασία και Ανάδειξη Ανάδειξη του ψηφιοποιημένου αρχείου Η ψηφιακή απεικόνιση του αρχείου του Κωστή Παλαμά προβάλλει το έργο του Ποιητή και βοηθά στην οικονομική ανάπτυξη και βιωσιμότητα του Ν.Π.Ι.Δ. μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η προβολή ταυτίζεται με την διευκόλυνση της εκπαίδευσης έρευνας εκδοτικής παραγωγής πολιτιστικής δράσης

Συμπεράσματα Τα προγράμματα ψηφιοποιήσεων καταναλώνουν πόρους υλικούς, οικονομικούς και ανθρώπινους. Επιβάλλονται συνεργατικά σχήματα και στρατηγικοί σχεδιασμοί σε εθνικό τουλάχιστον επίπεδο για την δημιουργία ψηφιακής κληρονομιάς. Συνεπάγεται μια συστηματική προσπάθεια για την ανάλυση των αναγκών, τον εντοπισμό των καλύτερων δυνατών λύσεων και του μικρότερου δυνατού κόστους έναντι του οφέλους, … την ανάπτυξη τέλος μιας στρατηγικής εφαρμογής.

Συμπεράσματα Είναι κοινός τόπος ότι η ψηφιακή απεικόνιση χρησιμοποιείται για να βοηθήσει στη διατήρηση και παράταση ζωής των πρωτότυπων χειρογράφων, στην ασφαλή αποθήκευση και λιγότερη έκθεση σε φυσικούς κινδύνους του πρωτογενούς υλικού, στη δυνατότητα και ευκαιρία διάθεσης μοναδικού υλικού κλειστού σε μια ομάδα τώρα σε μια ευρύτερη ομάδα.

Συμπεράσματα Το ψηφιακό αντίγραφο συνιστά την πιο πιστή αναπαράσταση της πληροφορίας που περιέχεται στο πρωτογενές υλικό αλλά και της εικόνας αυτού, σχεδόν το υποκαθιστά. Συνοδεύεται από τα μεταδεδομένα που απεικονίζουν την ιεραρχική θέση στο σύνολο του ψηφιακού αρχείου αλλά και το περιεχόμενό του. Έχει ένα πιο δημοκρατικό χαρακτήρα γιατί δίνεται άμεση πρόσβαση στους μελετητές στην εικονική πρωτογενή πηγή. Καλύπτεται μεγάλος όγκος ψηφιακού κειμένου και συσχετίζεται το περιεχόμενο των χειρογράφων με άλλες πηγές

Συμπεράσματα Ειδικότερα για τους αρχειονόμους προσφέρονται κάποια πλεονεκτήματα όπως: ο χώρος αποθήκευσης καταλαμβάνει τον όγκο κάποιων cd rom, επιτρέπεται η πιο σύνθετη αναζήτηση επομένως δίνονται ικανοποιητικότεραεργαλεία έρευνας, διευκολύνεται η μεγέθυνση και σμίκρυνση σημείων της εικόνας του χειρογράφου άρα και πιο εύκολη η ανάγνωση του, επιτρέπεται η ανακατάταξη του ψηφιακού αρχείου κάθε φορά με τελείως διαφορετικό τρόπο, εκτυπώνονται και αναπαράγονται εικόνες χειρογράφων ανάλογα με την χρήση δίνεται στους ερευνητές πιστό αντίγραφο του πρωτοτύπου σε μια δισκέτα, cd χωρίς κόπο, χρόνο και φυσική φθορά, ελέγχεται με αποτελεσματικότερο τρόπο φυσικά και διανοητικά το ψηφιακό αρχείο και κατ’ επέκταση το συμβατικό.