Λυσίας, Ὑπὲρ τοῦ Ἐρατοσθένους φόνου ἀπολογία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλίση ουσιαστικών Β΄ κλίσης.
Advertisements

Παρουσίαση Περιστατικού
Η αξιοποίηση της ιδέας του σεναρίου στη διδασκαλία της ΑΕΓΓ στο Λύκειο
Λίγα πράγματα που πρέπει να θυμόμαστε για τους υπολογιστές!
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Βλάχου Ευα Computer Designer Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α. Ανάπτυξη Κεντρικής Δράσης Υποστήριξης Προπτυχιακών Προγραμμάτων.
Θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τα συστήματα τεχνικού σχεδιασμού ως εξής:  Βασίζονται σε γεωμετρικά σχήματα  Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν αυτά τα σχήματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚEIΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ
Eργαστήριο.
Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Λ. Ψαρράς Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας.
Αλίκη Αποστολάκη. Ω, Μούσα των δασόπυκνων βουνών! Στα ματόκλαδά σου πάνω οι κερασιές δένουν τον πρώιμο εύχημο καρπό για το φιλί των εραστών. Αφήνοντας.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Αποκατάσταση αρχαίας μουσικής σε ψηφιακές βιβλιοθήκες Εισηγητής: Σαράντος Καπιδάκης Σπουδάστρια: Μαρία Σίδερη ΑΘΗΝΑ 2008.
ΔΙΚΤΥΟ ΚΕΕΠ ____________________________ ___ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ & ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ.
Exercise 5.8, p Matthew 9:2 καὶ ἰδὼν ὁ Ἰησοῦς τὴν ______ αὐτῶν εἶπεν τῷ παραλυτικῷ· θάρσει, τέκνον, ἀφίενταί σου αἱ ἁμαρτίαι. Matthew 9:22 ὁ δὲ Ἰησοῦς.
ΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ
Δίκαιο και Ηθική Κανόνας Δικαίου Αφορά την κοινωνική συμπεριφορά Έχει δεσμευτικό χαρακτήρα Αν δεν τηρηθεί, επιβάλλονται κυρώσεις Κανόνας Ηθικής Αφορά τη.
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ελληνική παλαιογραφία
ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΩΝΤΣΑΝΤΙΝΟΣ.
Η μεγαλογράμματη ελληνική γραφή
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Α.Π.Θ.
«Εἰς ἀπολογίαν τοῦ Εὐαγγελίου» (Φιλιππησίους 1, 17). Ἀπαντήσεις σὲ σύγχρονες προκλήσεις.
Ικτίνος και Καλλικράτης
ΕΝΟΤΗΤΑ 8 Α΄ ΚΛΙΣΗ.
Το δίκαιο Αρχαία Αθήνα.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η αγιαστική ιδιότητα του νερού βασίζεται στην ενέργεια επ΄ αυτού της χάριτος του Πανάγιου Πνεύματος. Τα Θεοφάνεια και η αποκάλυψη.
Η Β’ ΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
Επεξεργαστής κειμένου και γραμματισμός. Πιθανές θετικές επιδράσεις   Η διαδικασία της παραγωγής λόγου πλησιάζει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου που δεν.
ΑΕΦ 101 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗΣ.
Άσκηση 1. Θεωρούμε το ακόλουθο κομμάτι κώδικα int i,j; double result, a[110][4]; for(i=0; i
Ελληνική παλαιογραφία
Η μορφή του χειρογράφου
ΠΑΠΥΡΟΣ Από χειρόγραφο της Νεκράς Θάλασσας (2ος – 1ος αι. π.Χ.)
Στα ελληνιστικά χρόνια
Το ελληνικό αλφάβητο Πολύ σημαντική η γνώση γιατί:
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
Μελοποίηση-Παρουσίαση Κοντακίου Αγίου Ρωμανού του μελωδού π. Θεόδωρος Τσαμπατζίδης-Κωνσταντίνος Κεντρωτής, ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Οι χρονικές προτάσεις Ενότητα 11.
Η προσωπική αντωνυμία ἐγώ – σύ.
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ Γεια σας! Είμαι η ψιλή! ἀκρόπολις.
1: μεγαλογράμματη γραφή
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
Ελληνική παλαιογραφία
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Φιλολογία
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
Εβραϊσμός και Ισλάμ Λεωνίδας Κ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσσαλονίκης ΣΤ2 –
3. Η λειτουργία του πολιτεύματος Οι λειτουργίες( σελ )
Ερωτοκριτοσ και Αρετουσα
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης Εισαγωγή
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
Πολυφωνική φωνητική μουσική στον Μεσαίωνα
Η διάδοση του Χριστιανισμού στους Μοραβούς και τους Βουλγάρους
Φωνητικά μουσικά σύνολα Ι
«Φωνητική-Φωνολογία: εφαρμογές στην εκπαίδευση»
ο χρόνος 2η εργαστηριακή άσκηση
EΡΜΗΝΕΙΑ-ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΕΒΡ. 2017
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
7.2. ΝΙΚΗΤΑΣ ΧΩΝΙΑΤΗΣ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΗΓΗΣΙΣ: Η ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ
Η βασιλεία του Μιχαήλ Γ΄ και η αυγή της Νέας Εποχής
Ασφαλές Internet Ιοί Παραπληροφόρηση Ακατάλληλα Άχρηστα Ψαράδες
Νεοελληνικός Πολιτισμός
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Le DYSCOLOS (Ménandre)
ΠΕΡΓΑΜΗΝΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λυσίας, Ὑπὲρ τοῦ Ἐρατοσθένους φόνου ἀπολογία ΑΕΦ 101 ΑΣΚΗΣΕΙΣ Λυσίας, Ὑπὲρ τοῦ Ἐρατοσθένους φόνου ἀπολογία ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Η παράδοση των κειμένων: από το ρολό της κλασικής εποχής στη σύγχρονη κριτική έκδοση ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Από το ρολό (βιβλίον) στον κώδικα: χαρακτηριστικά ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Χαρακτηριστικά και δυσκολίες ΜΕΓΑΛΟΓΡΑΜΜΑΤΗΓΡΑΦΗ Χαρακτηριστικά και δυσκολίες ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

9ος αιώνας: η εποχή του μεταχαρακτηρισμού μικρογράμματη γραφή 9ος αιώνας: η εποχή του μεταχαρακτηρισμού ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Απώλεια μεγάλου μέρους της ελλ. γραμματείας Λάθη κατά την αντιγραφή Μεταχαρακτηρισμός: Απώλεια μεγάλου μέρους της ελλ. γραμματείας Λάθη κατά την αντιγραφή ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Σώπατρος, Εἰς τὴν Ἑρμογένους τέχνην ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

ΒΟΥΛΟΜΑΙΤΑΜΑΠΑΝΤΑΛΕΟΝΤΙ Βούλομαι τἀμὰ πάντα Λέοντι ή Βούλομαι τἀμὰ Πανταλέοντι; ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

τὴν δὲ μοῦσαν ή τὴν δ’ ἐμοῦσαν; ΤΗΝΔΕΜΟΥΣΑΝ τὴν δὲ μοῦσαν ή τὴν δ’ ἐμοῦσαν; ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

ΣΩΣΤΡΑΤΟΣΗΝΜΟΙΦΙΛΟΣ ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Σωστρατος ην μοι φιλος ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Σώστρατος ἦν μοι φίλος ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

ΑΝΑΓΝΩΘΙΔΕΜΟΙΚΑΙΤΟΥΤΟΝΤΟΝΝΟΜΟΝ ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Αναγνωθι δε μοι και τουτον τον νομον ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Ἀνάγνωθι δε μοι καὶ τοῦτον τὸν νόμον ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Τόνοι & πνεύματα ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Η δασεία:από το Η στο ̙και στο ̔ Η δασεία:από το Η στο ̙και στο ̔ ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Η ψιλή ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Οι τόνοι και οι κανόνες τονισμού Η τρισυλλαβία Η προσωδία Ο μουσικός τονισμός Μακρά & βραχέα φωνήεντα Οξεία & βαρεία Οξεία & βαρεία = περισπωμένη ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Πώς καταλήξαμε από έναν αριθμό χειρογράφων σε μεγαλογράμματη (σπανιότερα) ή μικρογράμματη (συνήθως) στην κριτική έκδοση; ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

Τι ονομάζουμε κριτικό υπόμνημα; ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ

ΑΕΦ 101 ΕΑΡ2011 ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ