ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Αρχοντάκη Στέλλα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΕ4 Εκπαιδευτικό Υλικό Παράρτημα Ασκήσεις χαλάρωσης
Advertisements

Η ιστορία του Πέπε.
Ζαγκλιαβός Κωνσταντίνος, Πελιβανίδης Ηλίας, Πολυχρονίδης Ιάκωβος
ΔΕΜΕΝΕΓΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Όλα γύρο από το άγχος.
(Work-related stress)
ΤΟ ΑΓΧΟΣ & Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Η σωστή αντιμετώπιση των Πανελληνίων εξετάσεων
Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.
Εισαγωγή στην ασφάλεια στο διαδίκτυο
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Κατανοώντας το άγχος και το φόβο
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Συλλογισμός ModellingTasks LessonsAssessment Reflecting ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Το βιβλίο της μαύρης αλήθειας Bradley Trevor Greive (ISBN: )
Ζιαγκλιαβός Κωνσταντίνος, Πελοβανίδης Ηλίας, Πολυχρονίδης Ιάκωβος
Υπόθεμα: Θεραπευτική αντιμετώπιση για το τσιγάρο. Πρόληψη-θεραπεία
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Πρόληψη & αντιμετώπιση Ερασμία Φείδη Ψυχοπαιδαγωγός – Αναπληρώτρια Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης «Σχεδία»
Πρόλογος 1 ης Έ. Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης (90 λ.)
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΑΘΗΜΑ:Σ.Κ.Ζ ΤΜΗΜΑ:Α3 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΥ
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Σ΄ ένα λεπτό θα εισέλθεις σε ένα μαγικό κόσμο … …θα γίνεις μάρτυρας ενός θαύματος.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Πειθαρχία.
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
4.4 Τρόπος ζωής και ασθένειες
Καταθλιψη Λύκειο Μεσοβουνίων
H συμπεριφορά του σύγχρονου άνθρώπου μπορεί να αποβεί μοιραία για την υγεία του Έλλειψη άσκησης Κακή διατροφή Χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Πληροφορίες ► Το άκαρι είναι ένα μικρό αρθρόποδο και ταξινομείται μαζί με το τσιμπούρι, στα ακάρεα. Είναι το πιο ποικιλόμορφο από τα αραχνοειδή και ενώ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΣΧΟΝΤΑ. Το φυσιολογικό και το παθολογικό άγχος Το φυσιολογικό άγχος είναι μία υγιής, φυσιολογική αντίδραση που.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Το μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Σε αυτή τη δραστηριότητα.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΣΑΚΩΜΟΥΣ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Edward de Bono’s Six Thinking Hats
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
Άντζελα Μαρτιροσιάν Βάσω Κρομλίδου Ερμιόνη Κωνσταντά Σταυρούλα Κωτσαρή
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
Μετρώντας Αντίστροφα..! Στέλλα Πέτρου Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Β1
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Αρχοντάκη Στέλλα ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Αρχοντάκη Στέλλα

Θα μιλήσουμε για… Το άγχος Τις καταστάσεις που το προκαλούν και τα συμπτώματα Με ποιο τρόπο το αντιμετωπίζουμε

Τι είναι το άγχος; Είναι μια αντίδραση του οργανισμού μπροστά σε μια επικίνδυνη ή δύσκολη κατάσταση, όπου αισθανόμαστε ότι δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε.

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ/ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ: Ψυχοσωματικά: πονοκέφαλος, στομαχόπονος, ταχυκαρδία, δύσπνοια, εφίδρωση, ζαλάδα κ.λ.π. Συναισθηματικά: αφηρημάδα, θυμός, νευρικότητα, υπνηλία, σύγχυση κ.λ.π. Διανοητικά: αρνητικές σκέψεις, μπλοκάρισμα, ευσυγκινησία, μπλοκάρισμα

Τρόποι αντιμετώπισης: Αναγνωρίζω πότε αισθάνομαι άγχος Προσπαθώ να βρω τρόπο να το αντιμετωπίσω Αν μπορώ αποφεύγω την πηγή του άγχους

Συζητάω με άτομα που εμπιστεύομαι Προσπαθώ να δω τη θετική πλευρά Σκέφτομαι το χειρότερο και προσπαθώ να βρω 3 εναλλακτικές λύσεις Βάζω μικρούς στόχους που μπορούν να επιτευχθούν

Τεχνικές χαλάρωσης: Κάνω πράγματα που με ευχαριστούν Σταματάω για λίγα λεπτά ό,τι κάνω Παίρνω βαθιές ανάσες Κλείνω τα μάτια και σκέφτομαι μια εικόνα που με ευχαριστεί Μετράω αντίστροφα από το 20 έως το 1