Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την αποτελεσματικότητα της βιβλιοθεραπείας Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
Advertisements

Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Διδακτική εφαρμογή ενός προγράμματος νοητικού χάρτη στην Ιστορία
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
ATLASWIKI: Ένα συνεργατικό περιβάλλον μάθησης βασισμένο στον παγκόσμιο ιστό για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών Βασίλης Κουλούντζος & Φανή Σέρογλου.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Εμπειρίες και Προβληματισμοί σε Μαθητοκεντρικές Μεθόδους Διδασκαλίας
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
Σχόλια για τον επιστημονικό εγγραμματισμό
Οι γνώσεις των μικρών παιδιών για την ανάγνωση
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Η δημιουργία εικονογραφημένων παιδικών βιβλίων από τα ίδια τα παιδιά στο Τμήμα Ένταξης ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΑΡΗ Υ π. Διδάκτωρ ΠΤΔΕ Πανε π ιστήμιο Θεσσαλίας ΜΑΡΙΤΑ.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Digital Tales Εικαστικά Θεατρική Αγωγή Γλώσσα.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Γραμματισμός και σχεδιασμός γλωσσικού μαθήματος: 5. Πολυγραμματισμοί
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
1. Τι προέχει στην ανάγνωση; Η αποκωδικοποίηση του γραπτού λόγου ή η κατανόηση; 2. Με ποιον τρόπο η χρήση ιστοριών διευκολύνουν την ανάγνωση; 3. Γιατί.
1 Παιδική Λογοτεχνία Κωτόπουλος H. Τριαντάφυλλος Π.Τ.Ν. – Π.Δ.Μ.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 2η Θεματική ενότητα Μεθοδολογία της κοινωνιογλωσσολογίας Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Chlapana,E (2016) An intervention programme for enhancing kindergarteners’ cognitive engagement and comprehension skills through reading informational.
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
Διαβάζοντας με το παιδί μου: οφέλη και στρατηγικές
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Yopp, H., & Yopp, R.(2000). Sharing informational text with young children The reading teacher,53(5), «Μοιράζοντας τα πληροφοριακά κείμενα στα.
5/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 8 Φιλίππα Χατζησταύρου Συμπεριφορισμός.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Προσχολική Παιδαγωγική
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Προσχολική Παιδαγωγική
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Τ. Ε
Θέματα Γλωσσολογίας (α)
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
ΠΑΙ 150 Προφορικός και γραπτός λόγος παιδιών προσχολικής ηλικίας
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ Μαρία Κότσαρη ΠΕ Διοικητικό – Οικονομικό Προσωπικό Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Φιλοσοφίας

Παιδικός αλφαβητισμός: πρώτες σκέψεις και στόχοι Στόχος: η ενίσχυση του παιδικού αλφαβητισμού με τη χρήση νέων τεχνικών ανάγνωσης στα πλαίσια του Αναλυτικού Προγράμματος στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού.

Παιδικός Αλφαβητισμός: τεχνικές, Ερευνητικά Δεδομένα Εικονογράφηση παιδικών βιβλίων και αναγνωστικών Χρήση παιδικών βιβλίων με κείμενο χωρίς εικονογράφηση Ανάγνωση/ακρόαση παιδικών ιστοριών

Παιδικός Αλφαβητισμός: ερευνητικά αποτελέσματα Η πυκνή εικονογράφηση των βιβλίων και η ανεπαρκής χρήση κειμένου ή φράσεων δεν βοηθά στην εξοικείωση με την ανάγνωση Η άστοχη χρήση εικόνων δυσχεραίνει την κατανόηση του νοήματος των λέξεων και φράσεων από τα παιδιά Ακρόαση ιστοριών και χρήση παιδικών βιβλίων κατάλληλος συνδυασμός εικονογράφησης-κειμένου αναγνώριση, απομνημόνευση και κατανόηση λέξεων Κατανόηση του νοήματος με φαντασία και δημιουργικότητα

Ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο και το ενδιαφέρον σας