ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Black team B8 Μιχάλης Νατιώτης Ονησίφορος Παφίτης Μίκης Ανδρέου
Δ ι κ τ ύ ω σ η. Ορισμός Δικτύωσης  Η δικτύωση είναι μια διαδικασία που γεννιέται, αναπαράγεται και εξελίσσεται συνεχώς και περιλαμβάνει υπηρεσίες –
Το ακριβό λουλούδι της ειλικρίνειας
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΠΑΔΗ Γ’2 BLACK AND WHITE THEATRE ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
ΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
A ARTE DE VIVER JUNTO Η τέχνη της συμβίωσης Automatic.
BRIEF Πρέπει να σχεδιαστεί ένα φωτιστικό εσωτερικού χώρου ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες σε φωτισμό των ατόμων που ασχολούνται με μοντελισμό.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Τεχνολογία B΄ Γυμνασίου
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 1 – Προ Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Πέρα από τον μύθο!!!!.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Μοτίβο. Μοτίβο: α) Μουσική Ιδέα, συνήθως μικρή σε έκταση, της οποίας τα μελωδικά, ρυθμικά ή αρμονικά στοιχεία χρησιμοποιούνται, με την επεξεργασία τους.
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
KINHTO.
Το δικαιωμα ςτο παιχνιδι
Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΣΟΥΓΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Τ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Το Θέατρο της Επινόησης Devised Theatre Άννα Τσίχλη Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών -Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Ναύπλιο
Τμημα θεατρικων σπουδων σχολη καλων τεχνων Πανεπιστημιο Πελοποννησου
Ερευνητική εργασία (Project)
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
DISNEY'S.
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Από τον παιδίατρο, Κωνσταντίνο Τρογάδη
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Κυρτση χαν - «υψιλον».
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ Ο σχεδιαστής φωτισμών είναι αυτός ο οποίος είναι υπεύθυνος για τους φωτισμούς μιας παράστασης, θεατρικής, χορευτικής, όπερας, μουσικής παράστασης. Είναι αυτός ο οποίος σχεδιάζει το φως. Το επάγγελμα του σχεδιαστή ή της σχεδιάστριας φωτισμού έχει αρκετές παραλλαγές. Υπάρχει ο θεατρικός σχεδιαστής φωτισμού, που είναι ο φωτιστής ο οποίος φωτίζει παραστάσεις θεατρικές, χορευτικές, σε ανοιχτά ή κλειστά θέατρα, μικρά ή μεγάλα. Υπάρχουν οι σχεδιαστές φωτισμού για shows τηλεοπτικά, μουσικά. Οι σχεδιαστές φωτισμού μόδας. Άλλη μία παραλλαγή του σχεδιαστή φωτισμού είναι ο σχεδιαστής αρχιτεκτονικού φωτισμού, αυτός ο οποίος είναι υπεύθυνος για το φωτισμό κτιρίων, όψεων και εσωτερικών χώρων κτιρίων.

ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο χώρος εργασίας ενός φωτιστή ποικίλλει και διαφοροποιείται από δουλειά σε δουλειά. Διότι ο χώρος του είναι το κάθε θέατρο στο οποίο ανεβαίνει η παράσταση, το έργο. Μπορεί να είναι το Μέγαρο Μουσικής, η Λυρική Σκηνή, μια αποθήκη, ένα γκαράζ, ένα ανοιχτό θέατρο όπως η Επίδαυρος ή το Ηρώδειο. Και εφόσον το φως είναι άυλο,πώς το σχεδιάζει; Κατ’ αρχάς, θα πρέπει να υπάρχει η έμπνευση κι αυτή ξεκινάει πολύ πριν αρχίσουμε να βλέπουμε πρόβες. Όταν ο φωτιστής διαβάζει το σενάριο ή συνομιλεί και συνεργάζεται με τους υπόλοιπους συντελεστές της παράστασης, το σκηνοθέτη, το χορογράφο. Όταν δει τη μακέτα ή τις μακέτες της παράστασης, τότε έρχεται η πρώτη έμπνευση. Αρχίζει να φαντάζεται, να οραματίζεται, πώς θα φωτίσει το έργο. Έπειτα αρχίζει να αναλύει την κάθε σκηνή και να την ομαδοποιεί. Τότε αρχίζει να φτιάχνει το πρώτο του φωτιστικό πλάνο κι αφού ολοκληρωθεί αυτή η φάση, αρχίζει η επόμενη, που είναι το κρέμασμα και η εστίαση των προβολέων. Τότε αναλαμβάνουν οι τεχνικοί του θεάτρου, με προϊστάμενο τον πρώτο ηλεκτρολόγο, που συνήθως είναι αυτός ο οποίος χειρίζεται και την κονσόλα φωτισμού, κρεμούν τους προβολείς στις κατάλληλες θέσεις, σύμφωνα με το φωτιστικό πλάνο, και τοποθετούν και τις ζελατίνες για να προσδώσουν το σωστό χρώμα. Όταν ολοκληρωθεί και αυτή η φάση, τότε έρχεται η ωραιότερη στιγμή για το φωτιστή. Είναι η στιγμή που όλα καταλαγιάζουν, σβήνουν τα φώτα, ανάβουν μόνο τα επιλεγμένα και χτίζονται ένας – ένας οι φωτισμοί. Και αφού ολοκληρωθεί κι αυτή η φάση, έρχεται το πάντρεμα των υλικών. Φτάνουμε στις τεχνικές δοκιμές, οπότε συνθέτουν όλοι οι συντελεστές μαζί το έργο τους και στις πρόβες πια εμφανίζεται τελειωμένο, μια παράσταση που είναι ντυμένη με φως, με μουσική και ό,τι άλλο έχει. Αυτή η διαδικασία των τεχνικών δοκιμών κρατάει μία, δύο ή τρεις μέρες, για να φτάσουν στη γενική δοκιμή, οπότε θεωρητικά όλα είναι έτοιμα. Αν υπάρξουν αλλαγές και διορθώσεις, γίνονται στο τέλος κάθε δοκιμής κι φτάνει η πρεμιέρα, που είναι ολοκληρωμένη η παράσταση.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Εικαστικό ταλέντο, αίσθηση της φόρμας και της μορφής του χώρου και τη δυνατότητα να μπορεί κάποιος να οπτικοποιεί την ιδέα του. Πάθος, οργανωτικότητα, ομαδικό πνεύμα, συνεργασιμότητα, αλλά και ηγετικές ικανότητες, υπομονή, κοινωνικότητα και ευπροσαρμοστικότητα. Εάν κάποιος έχει την τεχνική κατάρτιση αλλά του λείπει η καλλιτεχνική έμπνευση, στην καλύτερη περίπτωση θα φέρει κάποιο αποτέλεσμα σωστό αλλά, ίσως, βαρετό. Απ’ την άλλη, κάποιος ο οποίος έχει την καλλιτεχνική έμπνευση αλλά δεν έχει την τεχνική κατάρτιση και δεν γνωρίζει πράγματα τεχνικά, θα αργήσει πάρα πολύ για να μπορέσει να υλοποιήσει αυτό το οποίο οραματίζεται.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ Υπάρχουν αρκετά βιβλία επώνυμων φωτιστών όπως ο Μαξ Κέλερ, η Τζιν Ρόζενθαλ. Βιβλία στα οποία μπορεί να ανατρέξει κανείς και να βρει τις βασικές αρχές του φωτισμού. Αλλά πέρα απ’ τα βιβλία, κάποιος θα πρέπει να κάνει όσο γίνεται περισσότερη πρακτική και να αποκτήσει επαφή με τα μέσα, με τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο φωτισμό, δηλαδή τους προβολείς, τις κονσόλες, τα είδη των προβολέων. Κι έτσι να αποκτήσει προσωπικές εμπειρίες από το αποτέλεσμα που αυτά φέρουν.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΝΤΕΚΩ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΝΤΕΚΩ Συμβουλές σε κάποιoν που θέλει να ακολουθήσει αυτό το επάγγελμα Θα του έλεγα να παρατηρεί το φως. Να το παρατηρεί στη φύση, στο περιβάλλον του. Να μελετήσει την τέχνη, την ιστορία της τέχνης, τους εικαστικούς ζωγράφους όλων των εποχών και επίσης, θα τον συμβούλευα να μην κάνει εκπτώσεις ποτέ, αλλά να προσπαθεί να υλοποιήσει αυτό που οραματίζεται. Συμβουλές σε κάποιον που δεν ξέρει αν θέλει να ακολουθήσει αυτό το επάγγελμα Να πάει ως βοηθός κοντά σε κάποιον καταξιωμένο σχεδιαστή ή σχεδιάστρια φωτισμού και να ζήσει μαζί του μία ή δύο παραγωγές. Να βιώσει μαζί του τη ροή της δουλειάς, τους ρυθμούς της, τις απαιτήσεις, τις δυσκολίες. Να καταλάβει αν είναι το επάγγελμα αυτό που θα μπορούσε να αντέξει να κάνει. Διότι μπορεί να ακούγεται στις περιγραφές ένα πάρα πολύ ωραίο επάγγελμα, στην πράξη όμως έχει και αρκετές δυσκολίες.