Οικολογικοί λαμπτήρες Λαμπτήρες Φθορισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ Η Φωτοκύκλωση Α.Ε. μαζί με τα υπόλοιπα 11 συστήματα που λειτουργούν στη χώρα μας είναι αρμόδια να συλλέγει επικίνδυνα απόβλητα. Στις.
Advertisements

Ο φωτισμός στους χώρους εργασίας
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Εκπαιδευτικό Πακέτο IUSES Η αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο της παρουσίασης βαρύνει τους συγγραφείς. Δεν απηχεί κατ’ ανάγκη τη γνώμη της Ευρωπαϊκής.
Το Πράσινο Σπίτι.
Συνεργασία: Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη Πανευρωπαϊκός διαγωνισμός Safer Internet.
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
IEE/09/ SHEEP - A Schools' panel for High Energy Efficiency Products Οδηγίες για Μείωση της Κατανάλωσης Ενέργειας.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΖΙΜΠΕΗ ΠΟΥΝΑΡ. Λίγα λόγια για τηλεοδοντιατρική…  Αποτελεί ένα νέο τρόπο επικοινωνίας,αποσκοπώντας την πληρέστερη οδοντιατρική φροντίδα στους ασθενείς.
ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΠΙΑΤΩΝ και λαμπεσ εξοικονομησησ ενεργειασ
Ενέργεια του ηλεκτρικού ρεύματος
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΩΝ ΑΝΤΛΙΩΝ ΘΕΡΜΟΤΗΤΟΣ ΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΧΑΝΙΑ,
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΜΜΕ Σεμινάριο 3ο
Μέτρηση μήκους Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου &
4Ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΤΑΞΗ : ΑΤ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : 22/01/2014 ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΡΟΥΠΗΣ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ
ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τανούσα Δέσποινα Β4.
Τρόποι μείωσης του οικολογικού αποτυπώματος.
Υδράργυρος (Hg) Τι προκαλεί; Αρμπούζη Γεωργία Τάξη Β’1.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
ΜΗΤΕΡΑ ΑΕ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ-ΨΥΞΗΣ, 500kWe Προϋπολογισμός 835,000 € Ημερίδα Παρουσίασης και Επίδειξης του Έργου (26/5/2008)
3.0 ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 3.1 Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
Λάμπες φθορισμού Σύγκριση λαμπτήρων πυρακτώσεως, φθορισμού και led.
Η πορεία των (Los)LED LosLED Ντουσάκης Ευάγγελος Παπαποστόλου Στάθης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΚΚΕΝΩΣΕΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΓΕΩΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Κεφάλαιο 24 Χωρητικότητα, Διηλεκτρικά, Dielectrics, Αποθήκευση Ηλεκτρικής Ενέργειας Chapter 24 opener. Capacitors come in a wide range of sizes and shapes,
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ 1Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ:
4ο ΓΕΛ Χανίων Πράσινο Φως Η Δειγματοληπτική Έρευνα στα πλαίσια της διερευνητικής μάθησης Ράπτη Μαρία Φυσικός.
Γαλλικοσ.
Φωτεινές πηγές - λαμπτήρες
Η λειτουργία της ανεμογεννήτριας
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ
ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΡΟΥΜΠΟΥΚΗ Α’4.
ΛΑΜΠΕΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΚΡΥΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ
Στόχοι: Ο μαθητής να μπορεί να: (α) Αναφέρει την αρχή λειτουργίας του ανιχνευτή κίνησης (β) Αναφέρει τα μέτρα ασφάλειας κατά την εγκατάσταση του του ανιχνευτή.
Ποίοι Είμαστε Το πρώτο αδειοδοτημένο σύστημα ανακύκλωσης συσκευασιών στην Κύπρο από τον Αύγουστο του 2006 Μια πρωτοβουλία του ΚΕΒΕ και 30 μεγάλων επιχειρήσεων.
Είδη λαμπών ΟΝΟΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΗ: Βασίλης Παπαδακης ΣΧΟΛΕΙΟ:1ο Λύκειο Σπάρτης ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:Νικόλαος Παπαζογλου.
Κ.Π.Ε. Κισσάβου - Ελασσόνας ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑ Αναγνωστάκης Σπυρίδων Γκανάτσιος Ανδρέας Οικονόμου Κώστας Σπανός Κώστας ΚΠΕ Κισσάβου Ελασσόνας.
Ερευνητικη εργαςια Α’ τετραμηνου Β’ γενικου λυκειου Νιγριτας : «Εναλλακτικες πηγες ενεργειας και εξοικονομηςη ςτο ςχολειο μας» Θέμα ενασχόλησης:
Μπότσια.
Εξοικονόμηση Ηλεκτρικής Ενέργειας
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
Τεχνολογία – Αποδοτικός Φωτισμός -Αειφορία
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
Η Ιστορία των ηλεκτρικών λαμπτήρων. Κατασκευή και επίδειξη των κυριότερων κατηγοριών.
ΣΤΑΜΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΑΡΓΥΡΗΣ ΕΙΔΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ιστορική αναδρομή………………..2-3 Πληροφορίες………………………..5 Προτερήματα……………………….6 Είδη λαμπτήρων…………………...7.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
«Σύγχρονοι Μέθοδοι Φωτισμού Κτηρίου»
Ενεργειακή Κατανάλωση Πανεπιστημίου Πατρών
Ένα ταξίδι στον κόσμο των λαμπτήρων
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ΑΠΕ 2016
 Να γνωρίζετε τα διάφορα είδη λαμπτήρων.  Να είστε σε θέση να αναγνωρίζετε και να αποκωδικοποιείτε τις σημάνσεις στις συσκευασίες των λαμπτήρων.  Να.
Απορροφητήρας DA 5960 W Προϊοντικά χαρακτηριστικά Σχεδιασμός
Προϊοντικά χαρακτηριστικά
Οδηγίες Συμπεριφοράς Δεν ακούμε μουσική με τον ήχο στη διαπασών.
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
Χρήση οικολογικής ενέργειας στο οργανωμένο λιανεμπόριο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οικολογικοί λαμπτήρες Λαμπτήρες Φθορισμού 4ο Γενικό Λύκειο Χανίων Ομάδα: Πράσινη ανάσα Μπαδογιάννη Ευαγγελία Μπενάκη Μαρκέλλα Σταυρουλάκης Κώστας Στρατουδάκη Κλεάνθη Ψαρουδάκη Κατερίνα

Το φως είναι ο κυρίαρχος του σύμπαντος

Τρόποι φωτισμού από την αρχαιότητα ως σήμερα. Λυχνάρι Λαμπτήρες λαδιού Λαμπτήρες πετρελαίου-φωταερίου Ηλεκτρικοί Λαμπτήρες: Λαμπτήρες πυρακτώσεως Λαμπτήρες φθορισμού Λαμπτήρες LED

Τι είναι οι λαμπτήρες; Είναι συσκευές οι οποίες με τη χρήση ορισμένων ουσιών παράγουν τεχνητό φως μετατρέποντας την ηλεκτρική ενέργεια σε φωτεινή ενέργεια.

Πληροφορίες για τους λαμπτήρες φθορισμού. Λαμπτήρες εκκένωσης ατμών υδραργύρου χαμηλής πίεσης. Αύξηση πωλήσεων χάρη στην απαγόρευση των λαμπτήρων πυρακτώσεως. (Πρωτόκ. Του Κιότο)

Αρχή λειτουργίας λαμπτήρων φθορισμού.

Διάρκεια ζωής. 8.000-10.000 ώρες 10 φορές περισσότερο από τους λαμπτήρες πυρακτώσεως Είδος Λαμπτήρα Διάρκεια ζωής (h) Πυρακτώσεως 1000 Αλογόνου χαμηλής τάσης 2500 Φθορισμού (Τ8 με συμβατικό στραγγαλιστικό πηνίο) 8000 Φθορισμού (Τ8 με ηλεκτρονικό στραγγαλιστικό πηνίο) 19000 Νατρίου υψηλής πίεσης (Εξωτερικός φωτισμός) 20000 Στοιχεία από Ενεργειακό Γραφείο Κύπριων Πολιτών (κ.Κυριάκου)

Χρόνος προθέρμανσης. Μικρή καθυστέρηση σε σχέση με άλλους λαμπτήρες. Εξειδικευμένοι λαμπτήρες.

Αισθητική λαμπτήρων. Μεγάλη ποικιλία τύπων και στυλ Πλάτος: 400-800 mm

Ποιότητα φωτός. Λευκό φως «κρύο» Κίτρινο φως «ζεστό»

Αιτίες μείωσης ζωής. Αυξήσεις της τάσης. Μικρότερος κύκλος λειτουργίας από τον κανονικό.

Κατανάλωση ρεύματος / Κόστος. t=50.000 ώρες A=1500 Lumen Πυρακτώσεως: Διάρκεια ζωής -------> Δ=1.000h, B=13 Lumen/Watt Φθορισμού: Διάρκεια ζωής ----------> Δ=15.000h, B=80 Lumen/Watt LED: Διάρκεια ζωής   -----------------> Δ=50.000h, B=100 Lumen/Watt Ισχύς P=A/B (W) Ενέργεια Ρεύματος Ε=P*t/1000 (KWh) Κόστος Ρεύματος ΚΡ=Ε*0,1 (€ ) Πλήθος λαμπτήρων Ν=t/Δ Κόστος Αγοράς Λαμπτήρων ΚΑ=ΚόστοςΛαμπτήρα*Ν Συνολικό Κόστος ΣΚ=ΚΡ+ΚΑ Πυρακτώσεως 100 5000 500 50 0,6€ x 50=30 530 Φθορισμού 20 1000 3 3€ x 3=9 109 LED 15 750 75 1 20€ x 1=20 95

Ανακύκλωση Λαμπτήρων. Τοποθετούμε τους καμένους λαμπτήρες σε ειδικά σημεία για να ανακυκλωθούν, γιατί μπορεί να χάσανε τη λάμψη του παρελθόντος, δεν είναι όμως για πέταμα!!

«Κίνδυνος» λαμπτήρων φθορισμού. Υδράργυρος (Hg) Απελευθερώνεται άμα σπάσει ο λαμπτήρας. Περιέχονται μόνο 5 mg υδραργύρου (όσο η μύτη ενός στυλό). Τρόποι μετάδοσης Hg Μέσω της αναπνοής. Με επαφή.

Μία λύση για τους «επικίνδυνους» λαμπτήρες. Βελτιωμένοι CFL δεν περιέχουν ελεύθερο τον υδράργυρο (liquid Mercury free) αλλά δεσμευμένο σε αμάλγαμα (amalgam technology)

Ενέργειες σε περίπτωση ατυχήματος.

Δειγματοληπτική Έρευνα Δείγμα: 114 άτομα Τυχαία δειγματοληψία στην Αγορά και από συγγενείς (υπήρχε δυνατότητα υποβολής μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας που δημιουργήσαμε, GoogleDocs) (Μη αντιπροσωπευτικό δείγμα) 38+76

Ερωτήσεις για την έναρξη των ερωταποκρίσεων, εύκολες να απαντηθούν

Ερωτήσεις για την ενεργοποίηση της μνήμης και της σκέψης προς την επιθυμητή κατεύθυνση

Κυρίως Ερωτήσεις Ερωτήσεις που έχουν άμεση σχέση με το προς διερεύνηση θέμα (κυρίως ερωτήσεις)

ΟΧΙ? (6%) Και τους 2 τύπους (80%) Και τους 2 τύπους (80%) Ανάλογα με τις απαντήσεις, πηγαίναμε σε άλλη ερώτηση, είχαν διαφορετική πορεία οι ερωτήσεις μας.

Συμπέρασμα Οικονομικότερες από τις λάμπες Πυρακτώσεως και με μικρότερο ενεργειακό αποτύπωμα. Προσοχή στην αντικατάσταση τους! Δεν τις πετάμε, τις ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ! Ωστόσο δεν είναι καλύτερες από τις LED, έχουν όμως πιο φιλικό προς το μάτι φως από τις LED. Από την έρευνα μας βγάλαμε το συμπέρασμα ότι σε θέματα ασφαλούς αντικατάστασης είναι απαραίτητη η καλύτερη ενημέρωση του κόσμου ……………………………… και ενίσχυση της ανακύκλωσης, μόνο 60% ανακυκλώνει!!

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ http://www.chreact.gr/ http://www.wfdt.teilar.gr/ http://www.chreact.gr/  http://www.wfdt.teilar.gr/ http://kpe-lavriou.att.sch.gr/ http://nefeli.lib.teicrete.gr http://www.lucarte.gr/uplds/5_01-1996.pdf http://artemis.cslab.ntua.gr/el_thesis/artemis.ntua.ece/DT2010-0297/DT2010-0297.pdf http://www.cres.gr/energy_saving/Ktiria/texnitos_fotismos_lamptires.htm http://egpaid.blogspot.com/2008/12/blog-post_4186.html http://www.praktiker.gr/Tips-And-Ideas/lamptires-fotismou http://e-archimedes.gr http://www.greenpeace.org http://el.wikipedia.org

Σας ευχαριστούμε! Chain Reaction: A Sustainable approach to Inquiry Based Science Education