Διεθνείς Δραστηριότητες Διεθνείς πηγές προμήθειας Λιανεμπόριο πέρα από τα σύνορα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Το Προφίλ των Επενδυτών Profile of Prospective Franchisees.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Κεφ. 7: Χρήμα – πληθωρισμός
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΓΡΑΦΗΜΑ 1 Δείκτης ΑΕΠ κατά Τομείς Οικονομικής Δραστηριότητας: Ν. Ιωαννίνων/Σύν. Χώρας.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Β’ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 5η
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
κεφαλαιο 8 διεθνησ στρατηγικη
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Αξιολόγηση Διεθνών Αγορών
Κίνδυνος Χώρας.
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διεθνείς Δραστηριότητες Διεθνείς πηγές προμήθειας Λιανεμπόριο πέρα από τα σύνορα

ΣειράΕταιρείαΧώραΣυνολικός κύκλος εργασιών (Καθαρές πωλήσεις) (σε εκ δολ) Διεθνής κύκλος εργασιών ως % επι των πωλήσεων 1Wal-MartΗΠΑ ,4 2CarrefourΓαλλία ,4 3TescoΗνωμένο Βασίλειο ,1 4Metro GroupΓερμανία ,7 5KrogerΗΠΑ ,0 6AholdΟλλανδία ,0 7CostcoΗΠΑ ,5 8TargetΗΠΑ ,0 9ReweΓερμανία ,5 10SearsΗΠΑ ,9 11Schwarz GroupΓερμανία ,3 12AldiΓερμανία ,7 13WalgreensΗΠΑ ,3 14EdekaΓερμανία ,7 15Albertson’sΗΠΑ ,0 16AEONΙαπωνία ,2 17SafewayΗΠΑ ,1 18Auchan GroupΓαλλία ,0 19CVS CorporationΗΠΑ ,0 20E.LeclercΓαλλία ,6

Βασικές στρατηγικές επιλογές Τυποποίηση ή προσαρμογή; Προσανατολισμός στην εγχώρια αγορά (domestic market orientation) Παγκόσμιος προσανατολισμός (global orientation) Πολυεθνικός προσανατολισμός (multinational orientation) Προσανατολισμός σε παγκόσμια κλίμακα αλλά με τοπική εστίαση του ενδιαφέροντος (glocal orientation)

Global orientationGlocal orientation Domestic market orientation Multinational orientation high low Benefits from integration Local responsiveness

Αξιολόγηση πιθανών αγορών Εμπόδια & κίνδυνοι Εμπόδια εισόδου: εισαγωγικοί δασμοί, ποσοστώσεις, περιορισμοί στην ανάπτυξη, νόμοι για τον ανταγωνισμό, θρησκευτικά / πολιτισμικά εμπόδια. Πολιτικοί κίνδυνοι: αλλαγή κυβέρνησης, εθνικοποιήσεις ή έλεγχοι, πόλεμος ή οχλοκρατία, διεθνή εμπάργκο Αστικοί κίνδυνοι: αποτελεσματικότητα της αστυνόμευσης, ποσοστό κλοπών, έκταση οργανωμένου εγκλήματος Οικονομικοί κίνδυνοι: πληθωρισμός, διακυμάνσεις τιμής συναλλάγματος, δομή απασχόλησης και σταθερότητα, φόροι επιχειρήσεων Λοιποί κίνδυνοι: γεωλογικοί, κλιματολογικοί Αγοραστική δύναμη Συνολικό ΑΕΠ Διαθέσιμα εισοδήματα: πρότυπα πραγματοποίησης δαπανών, βελτιώσεις στις δαπάνες, εποχιακές διακυμάνσεις, φόροι εισοδήματος, φόροι δαπανών, ποσοστά αποταμίευσης Μέγεθος πληθυσμού: ηλικιακό προφίλ, πολιτισμικές ομάδες, εκπατρισθέντες και τουρίστες,, τρόποι ζωής, θρησκεύματα Δομή κατοικιών: αστική, αγροτική, πυκνότητα δόμησης, ποσοστά ιδιοκτησίας Παρακείμενες αγορές: καθεστώς περιορισμού, εγγύτητες αγορών, ομοιότητες αγορών, προσβασιμότητα αγορών

Αξιολόγηση πιθανών αγορών Κόστος & επικοινωνίες Κόστος συντελεστών: διαθεσιμότητα γης και κόστος, κόστος στόχων απόκτησης, φόροι επί επιχειρήσεων, κόστος ενέργειας, διαθεσιμότητα εργασίας και κόστος, κόστος εκπαίδευσης, κόστος ανάπτυξης Εφοδιασμός και κόστος: οδικά δίκτυα, σιδηρόδρομοι, αερομεταφορές, θαλάσσιες μεταφορές, διαθέσιμα μέσα μεταφοράς, αποστάσεις μεταξύ αγορών, ασφάλεια μεταφορών, αξιοπιστία μεταφορών Επικοινωνίες και κόστος: γραμμές τηλεφώνου / φαξ, αυτόματες διεθνείς κλήσεις, διαθέσιμες διεθνείς γραμμές, κόστος κλήσεων Επικοινωνίες μάρκετινγκ: τηλεοπτικές / ραδιοφωνικές διαφημίσεις, υπηρεσίες άμεσων ταχυδρομικών υπηρεσιών, υπαίθριες διαφημίσεις, διαφημίσεις σε εφημερίδες και περιοδικά, διείσδυση καλωδιακής τηλεόρασης Ανταγωνιστές Υφιστάμενοι λιανοπωλητές: ανταγωνισμός, ίδιες ή παρόμοιες μορφές, έμμεσος ανταγωνισμός, - συνεργασία, οφέλη από συνεργασίες, διεθνείς συμμαχίες, δραστηριότητες δικαιόχρησης, αθροιστική ελκυστικότητα Επίπεδα κορεσμού: δομή καταστημάτων κατά τομέα, επίπεδα συγκέντρωσης, πρωτεύουσες / δευτερεύουσες αγορές Ανάλυση χάσματος: χωροθέτηση ανταγωνιστών, βιωσιμότητα / μέγεθος χασμάτων, λόγοι ύπαρξης χάσματος, ηλικία υφιστάμενων καταστημάτων Ανταγωνιστικές δυνατότητες: διαθεσιμότητα χώρων, οικονομική δύναμη εγχώριων λιανοπωλητών, πόλοι έλξης για διεθνείς λιανοπωλητές, ευκαιρίες για νέα χωροθέτηση.

Μοντέλα επέκτασης Μοντέλο καταράκτη (waterfall model) Μοντέλο ψεκασμού (sprinkler model) Επιλεκτικό μοντέλο (elective model)

Waterfall model Domestic market Country 1 Country 2 Country 3 Country 4 Central European countries European periphery European countries with different market conditions overseas

Sprinkler model Domestic market Country 3 (Japan) Country 2 (North America) Country1 (Europe)

Selective model Domestic market Country 1 Country 2Country 3 Country 4

Στρατηγική εισόδου & λειτουργίας Εξαγωγές Χορήγηση αδειών Δικαιόχρηση Κοινοπραξίες Εξαγορές

Στρατηγικές εισόδου & λειτουργίας Risk high low high Control Resources required exporting licencing franchising Joint ventures Acquisitions / wholly owned subsidiaries

Global orientation LIDL Glocal orientation Tengelmann Domestic market orientation Benetton Multinational orientation Non standardised standardised assortment format Τυποποίηση vs προσαρμογή τύπου και ποικιλίας εμπορεύματος