Φορέας που καλείται να υποστηρίξει συνολικά την ανάπτυξη της Κρήτης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Advertisements

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας.
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
Ι ΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Π ΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ / Ε. Κ. «Αθηνά» Τσιμισκή 58, Ξάνθη, τηλ: , fax: ,
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
18η ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ - ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22 Μαΐου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Ημερίδα Λήξης του έργου 27 Νοεμβρίου Παρουσίαση των αποτελεσμάτων και των προϊόντων του έργου Music Box Ιωάννης Μαυρίκης Υπεύθυνος Έργου Music Box.
Εργαστήριο Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου Ολοκληρωμένος Τουριστικός Σχεδιασμός στη Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Δρ. Γιάννης ΣΠΙΛΑΝΗΣ,
RIS 3 – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Αγροδιατροφή Καραμάρκος Κώστας TEXNIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΧ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ RIS3 ΤΗΣ ΕΥΔ ΕΠ/ΠΔΜ ΣΙΑΤΙΣΤΑ 12/12/2015.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
24 | 25 | 26 Απριλίου 2015 κλειστό γυμναστήριο «Δημήτρης Τόφαλος» ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΧΑΪΑΣ.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις (Στρατηγικού χαρακτήρα)
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φορέας που καλείται να υποστηρίξει συνολικά την ανάπτυξη της Κρήτης

λόγοι δημιουργίας  αντιμετώπιση των σοβαρών προβλημάτων τα οποία έχουν δημιουργηθεί από την κρίση στην κρητική τουριστική βιομηχανία και τη μονοκαλλιέργεια της  ανάγκη για χάραξη μιας νέας αναπτυξιακής πολιτικής για την Κρήτη  έλλειψη συντονισμού και συνεργασίας όλων των τοπικών (δημόσιων και ιδιωτικών) φορέων του νησιού

στρατηγικός στόχος Η ανάδειξη της Κρήτης ως  παγκοσμίου προτύπου αειφόρου ανάπτυξης  τόπου υψηλού επιπέδου διαβίωσης για τους κατοίκους  ελκυστικού τουριστικού προορισμού  περιοχής που σέβεται και αναβαθμίζει το φυσικό της περιβάλλον, την τοπική πολιτιστική κληρονομιά και παράδοση

θα συντονίσει και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για ανάπτυξη συνεργασιών και συνεργιών μεταξύ των Κρητικών (εταιρίες, επιχειρηματίες, επιστήμονες, γεωργοί, ΜΚΟ κ.ά.) με στόχο την ανάπτυξη για όλους. βασικός σκοπός

εργαλεία δράσης  έρευνα - καινοτομία  ανάπτυξη  επικοινωνία

άξονες δράσης  τουριστική βιομηχανία  κρητική διατροφή  επιστημονική καινοτομία και πανεπιστημιακή έρευνα  κρητικός πολιτισμός και παράδοση  προστασία και ανάδειξη του κρητικού φυσικού περιβάλλοντος  προβολή όλων των χαρακτηριστικών και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Κρήτης παντού  διαρκής προώθηση των κρητικών απαιτήσεων στους φορείς διαμόρφωσης και άσκησης πολιτικής

 μελέτη και τεκμηρίωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και των τρόπων ανάπτυξης της τουριστικής βιομηχανίας στην Κρήτη, σε συνεργασία με άλλους αντίστοιχους φορείς.  πρόταση και υλοποίηση δράσεων που θα βελτιώσουν την τουριστική φυσιογνωμία, την τουριστική προσφορά και ζήτηση και εν τέλει το τουριστικό προϊόν του νησιού  σχεδιασμός θεμάτων που έχουν να κάνουν με την τουριστική χωροταξία, τη χωρητικότητα, τον κορεσμό, την αρχιτεκτονική και πολεοδομική εξυγίανση κάποιων περιοχών, τη βελτίωση και την προσθήκη νέων τουριστικών υποδομών  ανάδειξη νέων περιοχών και νέων τουριστικών προϊόντων ήπιας και εναλλακτικής τουριστικής δραστηριότητας (θαλάσσιος τουρισμός, φυσιολατρικός, τουρισμός υγείας κ.ά.) τουριστική βιομηχανία

κρητική διατροφή  υποστήριξη της παραγωγής αγροτικών κρητικών προϊόντων και της ποιοτικής τους δευτερογενούς επεξεργασίας  έρευνα, μελέτη, κωδικοποίηση και κυρίως επιστημονική τεκμηρίωση της σημασίας της κρητικής διατροφής  δημιουργία εκείνων των υποδομών και υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics) με σκοπό τα κρητικά προϊόντα να βρίσκονται άμεσα, εύκολα και σε προσιτές τιμές στα ράφια των ελληνικών και διεθνών καταστημάτων διατροφή  προώθηση στην Ελλάδα και στον κόσμο της κρητικής γαστρονομίας, στο πρότυπο της «ιταλικής ή γαλλικής κουζίνας»

σήμα κρητικών προϊόντων και υπηρεσιών Δεκάδες εκατομμύρια προϊόντα της Κρήτης φτάνουν στα χέρια καταναλωτών σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα προϊόντα αυτά αποτελούν ισχυρό μέσο ανάδειξης της Κρήτης και προβολής των μοναδικών χαρακτηριστικών της. Ωστόσο, μέχρι σήμερα το μέσο αυτό παραμένει σχεδόν αναξιοποίητο.

σήμα κρητικών προϊόντων και υπηρεσιών Καθιερώνεται κοινό αναγνωρισμένο σήμα που συνοδεύει κάθε προϊόν ή υπηρεσία με τόπο προέλευσης την Κρήτη. Με τον τρόπο αυτό κάθε προϊόν θα διαφημίζει την Κρήτη σε εκατομμύρια καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο χωρίς κανένα απολύτως κόστος.

το σήμα...

εφαρμογή του σήματος σε είσοδο ξενοδοχείου σε μπουκάλια ελαιόλαδου

επιστημονική καινοτομία και πανεπιστημιακή έρευνα  υποστήριξη και συνδρομή στο ερευνητικό έργο των ακαδημαϊκών των κρητικών ΑΕΙ και ΑΤΕΙ με σκοπό να δημιουργηθούν καινοτομικά προϊόντα και υπηρεσίες. Το υψηλό επίπεδο πρωτοποριακής ερευνητικής εργασίας που πραγματοποιείται σε κάποια πανεπιστημιακά τμήματα της Κρήτης πρέπει να ενισχυθεί και να επεκταθεί και στα άλλα. Η Κρήτη πρέπει να γίνει φυτώριο νέων σκέψεων, νέων προϊόντων, νέων θεραπειών, νέων φαρμάκων  φιλοξενία ερευνητικού προσωπικού και φοιτητών από την Ελλάδα και ολόκληρο τον κόσμο με τα υψηλότερα επίπεδα της παραδοσιακής κρητικής φιλοξενίας  στήριξη Κρητικών και άλλων επιστημόνων από τα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ της Κρήτης να συμμετέχουν σε επιστημονικά συνέδρια στο εξωτερικό αλλά και να συνδιοργανώνει αντίστοιχα συνέδρια στην Κρήτη

κρητικός πολιτισμός και παράδοση  έρευνα, καταγραφή, μελέτη και τεκμηρίωση του πλούσιου κρητικού πολιτισμού, καθώς και σύνθεση των εκατοντάδων ερευνητικών εργασιών που έχουν μέχρι σήμερα πραγματοποιηθεί  διαμόρφωση μιας ξεκάθαρης «εικόνας» για τον κρητικό πολιτισμό και την παράδοση χωρίς στοιχεία φολκλόρ και τυποποιημένης τέχνης

προστασία και ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος  καταγραφή, τεκμηρίωση, μελέτη και διαφύλαξη του γηγενούς ζωικού, φυτικού και υδρόβιου πλούτου της Κρήτης, σε συνεργασία με άλλους φορείς και οργανισμούς  δημιουργία και συμμετοχή σε σχέδια, προγράμματα και δράσεις που έχουν να κάνουν με την προστασία, βελτίωση και ανάδειξη του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος της Κρήτης  έρευνα, συμμετοχή και προώθηση θεμάτων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, βιολογικών καλλιεργειών και κτηνοτροφίας, βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής κ.ά.

προβολή της Κρήτης  προβολή της Κρήτης και των χαρακτηριστικών της σε εκθέσεις, συνέδρια, περιοδικά, εκδόσεις, ρεπορτάζ, τηλεοπτικές εκπομπές, ντοκιμαντέρ, κινηματογραφικές ταινίες, internet (blogs, facebook κ.ά.), info-kiosks σε ολόκληρο τον κόσμο.  δημιουργία μηχανισμού ο οποίος θα διαφημίζει και θα στηρίζει την Κρήτη στο εξωτερικό. Θα στελεχωθεί από Κρήτες της διασποράς («Πρεσβευτές της Κρήτης»), αλλά και από αναγνωρισμένες, στο χώρο τους, προσωπικότητες από την Κρήτη ή άτομα που αγαπούν την Κρήτη (Έλληνες και ξένους).

 φορέας ιδιωτικού δικαίου που θα δημιουργήσει η Περιφέρεια της Κρήτης και θα λειτουργήσει κάτω από της ευθύνη της.  θα επιτύχει τους σκοπούς του, αν όλοι οι φορείς (δημόσιοι και ιδιωτικοί), μεμονωμένα άτομα, αλλά και επιχειρηματίες τον αγκαλιάσουν και συνεργαστούν μαζί του.  στοχεύει να προσελκύσει την εθελοντική δράση των εκατοντάδων ακαδημαϊκών, ερευνητών, φοιτητών που δραστηριοποιούνται στην Κρήτη και το εξωτερικό.  η χρηματοδότηση του θα προέλθει από την Περιφέρεια, τους ΟΤΑ και από τους κλαδικούς επιχειρηματικούς φορείς του νησιού. Ένα σημαντικό μέρος της χρηματοδότησης θα προέλθει από χορηγούς.

το Κέντρο Ανάπτυξης & Προβολής Κρήτης, «Αριάδνη», φιλοδοξεί να βγάλει την κρητική οικονομία και τους κατοίκους της από το λαβύρινθο της κρίσης και της συνεχούς υποβάθμισης της ποιότητας της ζωής και του περιβάλλοντος της