Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ από ΟΜΑΔΕΣ 4-5 ΑΤΟΜΩΝ για έγκριση θέματος με ΓΡΑΠΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING Τιμολογιακή πολιτική Προώθηση προϊόντος Διαμόρφωση Marketing Plan
Τιμολογιακή πολιτική ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΖΗΤΗΣΗΣ –Ελαστικότητα Ζήτησης (πώς μια αλλαγή στην τιμή αλλάζει την ποσότητα ζήτησης –Συγκριτικό πλεονέκτημα τιμής προϊόντος ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ –Συνολικό κόστος = κόστος προϊόντος + δαπάνες πώλησης + σταθερές δαπάνες –Μεταβλητό κόστος –Σταθερό κόστος
Τιμολογιακή πολιτική Επιλογή Στρατηγικής Τιμολόγησης –Τιμολόγηση διείσδυσης –Τιμολόγηση γοήτρου –Τιμολόγηση με βάση τον ανταγωνισμό –Μεταβλητή Τιμολόγηση –Ελαστική Τιμολόγηση
Προώθηση προϊόντος Επικοινωνία marketing που στοχεύει στην ενημέρωση και πειθώ των καταναλωτών Μείγμα στρατηγικής προώθησης: ένα μείγμα προσωπικών και μη-προσωπικών τεχνικών επικοινωνίας που στοχεύουν στην κατάκτηση της αγοράς που έχει επιλεγεί
Προώθηση προϊόντος Τεχνικές πώλησης για μικρές επιχειρήσεις: –Σημασία της γνώσης του προϊόντος –Παρουσίαση πώλησης –Τεχνικές διαδικασίας ανεύρεσης νέας πελατείας –Πρακτική εξάσκηση –Προσαρμογή της παρουσίασης του προϊόντος –Έλεγχος κόστους –Καλλιέργεια εταιρικής φήμης – σχέσεις –Κίνητρα πωλητών
Διαμόρφωση Marketing Plan 1.Πίνακας Περιεχομένων – Συνοπτική Παρουσίαση 2.Υφιστάμενη Κατάσταση Αγοράς 3.Ανάλυση Ευκαιριών (SWOT) 4.Στόχοι 5.Στρατηγική Marketing 6.Καθορισμός Ενεργειών 7.Εκτιμώμενες Χρηματοροές – κέρδη – ζημίες 8.Παρακολούθηση – έλεγχος του Σχεδίου Marketing
Διαμόρφωση Marketing Plan Κύκλος ζωής προϊόντος –Περιορισμένη ζωή προϊόντος –Στάδια πωλήσεων – προσαρμογή προσέγγισης –Μεταβολές κερδοφορίας κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής –Διαφορετικές προσεγγίσεις σε κάθε στάδιο της ζωής ενός προϊόντος - αναπροσαρμογές
Συζήτηση Συζήτηση