Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 14/05/2004.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 4: Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
MARKETING PLAN 1. Η διαδικασία σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις αναλύουν το περιβάλλον τους και τις ικανότητες τους, αποφασίζουν για θέματα μάρκετινγκ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Στρατηγική Προώθησης.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Ανάπτυξη στρατηγικής του προϊόντος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Επιχειρηματικό σχέδιο
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ  από ΟΜΑΔΕΣ 4-5 ΑΤΟΜΩΝ για έγκριση θέματος με ΓΡΑΠΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING  Τιμολογιακή πολιτική  Προώθηση προϊόντος  Διαμόρφωση Marketing Plan

Τιμολογιακή πολιτική  ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΖΗΤΗΣΗΣ –Ελαστικότητα Ζήτησης (πώς μια αλλαγή στην τιμή αλλάζει την ποσότητα ζήτησης –Συγκριτικό πλεονέκτημα τιμής προϊόντος  ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ –Συνολικό κόστος = κόστος προϊόντος + δαπάνες πώλησης + σταθερές δαπάνες –Μεταβλητό κόστος –Σταθερό κόστος

Τιμολογιακή πολιτική  Επιλογή Στρατηγικής Τιμολόγησης –Τιμολόγηση διείσδυσης –Τιμολόγηση γοήτρου –Τιμολόγηση με βάση τον ανταγωνισμό –Μεταβλητή Τιμολόγηση –Ελαστική Τιμολόγηση

Προώθηση προϊόντος  Επικοινωνία marketing που στοχεύει στην ενημέρωση και πειθώ των καταναλωτών  Μείγμα στρατηγικής προώθησης: ένα μείγμα προσωπικών και μη-προσωπικών τεχνικών επικοινωνίας που στοχεύουν στην κατάκτηση της αγοράς που έχει επιλεγεί

Προώθηση προϊόντος  Τεχνικές πώλησης για μικρές επιχειρήσεις: –Σημασία της γνώσης του προϊόντος –Παρουσίαση πώλησης –Τεχνικές διαδικασίας ανεύρεσης νέας πελατείας –Πρακτική εξάσκηση –Προσαρμογή της παρουσίασης του προϊόντος –Έλεγχος κόστους –Καλλιέργεια εταιρικής φήμης – σχέσεις –Κίνητρα πωλητών

Διαμόρφωση Marketing Plan 1.Πίνακας Περιεχομένων – Συνοπτική Παρουσίαση 2.Υφιστάμενη Κατάσταση Αγοράς 3.Ανάλυση Ευκαιριών (SWOT) 4.Στόχοι 5.Στρατηγική Marketing 6.Καθορισμός Ενεργειών 7.Εκτιμώμενες Χρηματοροές – κέρδη – ζημίες 8.Παρακολούθηση – έλεγχος του Σχεδίου Marketing

Διαμόρφωση Marketing Plan  Κύκλος ζωής προϊόντος –Περιορισμένη ζωή προϊόντος –Στάδια πωλήσεων – προσαρμογή προσέγγισης –Μεταβολές κερδοφορίας κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής –Διαφορετικές προσεγγίσεις σε κάθε στάδιο της ζωής ενός προϊόντος - αναπροσαρμογές

Συζήτηση Συζήτηση