ΚΑΥΣΑΝΑΛΥΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2.7 Χημική αντίδραση.
Advertisements

Η εξασθένηση της στιβάδας του όζοντος
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΟΙ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗΔΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ… Ηλιόπουλος Αναστάσης Κλάδου Εύα Κονίδης Ηλίας Φίλη Άννα.
ΕΝΩΣΕΙΣ Ο όρος οξείδιο αζώτου Με τον όρο οξείδια του αζώτου εννοούνται ενώσεις του αζώτου με το οξυγόνο. Μονοξείδιο οξείδιο (NO) Διοξείδιο αζώτου (ΝΟ2)
Το αναπνευστικό σύστημα Αναπνευστικές χωρητικότητες
Καύση αιθανίου με αέρα Σ' έναν καυστήρα τροφοδοτείται μίγμα αιθανίου (C2H6) και οξυγόνου (Ο2) με γραμμομοριακή παροχή 10 kmol/h και αναλογία 80% v/v αιθάνιο.
Καύση Μεθανίου.
Μέτρα προστασίας από την ατμοσφαιρική ρύπανση
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Οργανική Χημεία Υδρογονάνθρακες
Καύση μεθανίου με αέρα Σ' έναν καυστήρα καίγεται μεθάνιο (CH4(g)) με γραμμομοριακή παροχή 10 kmol/h. Να υπολογιστεί η σύσταση των καυσαερίων και η παροχή.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΑΣΠΑΙΤΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ : ΕΥΡΕΝΙΑΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ.
*Καταλύτες* Μέλη ομάδας: 1.Νοικοκύρης Αλέξανδρος 2.Μπουζής Στέλιος
ΣΧΕΣΗ (ΛΟΓΟΣ) ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
Η καταστροφή των δασών Η καταστροφή των δασών αποτελεί ένα τεράστιο περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα αφού είναι ένας από τους βασικούς λόγους του.
Η ρύπανση της ατμόσφαιρας
2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης
Παραγωγή CH 3 I από CΗ 3 ΟΗ με ανακύκλωση ΗI CH 3 I παρασκευάζεται με κατεργασία 2000 kg/d υδροιωδικού οξέος (HI) με περίσσεια μεθανόλης (CH 3 OH) σύμφωνα.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΕΡΜΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
1 Μέγιστη αξιοποίηση χώρων συγκέντρωσης αποβλήτων Μεικτή διαχείριση αποβλήτων - χώροι συγκέντρωσης αποβλήτων (ΧΣΑ)‏
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
«Οικολογία και μετακίνηση».. Ομάδα εργασίας μαθητών.
Μάθημα: Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Διδάσκουσα: Μπέττυ Τσακαρέστου Βουδούρης Γιώργος Γκιμούση Πανωραία Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής και.
Χημεία και Αέρια θερμοκηπίου
ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Οι υδρογονάθρακες ως καύσιμα. Η καύση είναι η πρώτη χημική αντίδραση που χρησιμοποιήθηκε από τους ανθρώπους για … θέρμανση μαγείρεμα Κατασκευή αντικειμένων.
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΤΑ ΦΥΤΑ Ανταλλαγή αερίων οξυγόνου & διοξειδίου του άνθρακα
Η Αξία του Δάσους Τι είναι το δάσος διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα) διαφόρων ζώων Είναι σύνολο: διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα)
ΤΑΞΗ Γ1, 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012
Καυσιμα στις κ. θ. - καυση.
Ατμοσφαιρική Ρύπανση και Δημόσια Υγεία
ΟΜΑΔΑ3 ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Κ. ΘΩΜΑΗ Β. ΑΓΓΕΛΟΣ Χ.. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Για να λειτουργήσουν τα εργοστάσια,καίνε λιγνίτη και άλλους γαιάνθρακες. Η καύση.
Παραδείγματα-Εφαρμογές στη Ναυτιλία.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ
Καύση Μεθανίου. Μίγμα μορίων οξυγόνου και μεθανίου Μόριο Οξυγόνου Μόριο Μεθανίου Ανοιχτός λύχνος Bunsen.
Υγραεριοκίνηση: Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός.
Κεφάλαιο 9 Η ατμόσφαιρα.
Περιβαλλοντικές Μετρήσεις και Συνεχής Καταγραφή Περιβαλλοντικών Παραμέτρων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
Κλιματική αλλαγή.
Κεφάλαιο 4 Κυλινδρισμός Σχέση συμπίεσης - Πίεση συμπίεσης
ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ Ο κύλινδρος είναι το μεγαλύτερο τμήμα του κινητήρα και μπορεί να χαρακτηρισθεί ως το τμήμα εκείνο, επάνω στο οποίο συναρμολογείτε ολόκληρος ο.
Δρ Γεώργιος Σκόδρας Επίκουρος Καθηγητής
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μπιρμπίλης Γεώργιος ( ΑΕΜ 736 ) Πρωτογενή μέτρα μείωσης ΝΟX στον ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου Καθηγητές.
Σημείο Ανάφλεξης Ορισμός:
ΤΕΙ ΑΜΘ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΕ
Οργανική Χημεία και Υδρογονάνθρακες
Οργανική Χημεία… υδρογονάνθρακες.
ΣΟΦΙΑΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ: Τεχνικών Μετρήσεων
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Ονόματα μαθητών: Τζινευράκη Ειρήνη Τσάχαλη Ειρήνη
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Το αναπνευστικό σύστημα
ΑΝΑΠΝΟΗ Οι οργανισμοί χρειάζονται ενέργεια και την εξασφαλίζουν με τη διάσπαση της γλυκόζης Κυτταρική αναπνοή Σειρά αντιδράσεων διάσπασης που γίνονται.
Ρύπανση του αέρα Μετά τη μελέτη του κεφαλαίου αυτού θα μπορείτε:
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ. Λύση ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ Λύση.
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ Δ. κόλπος Α. κόλπος Δ. κοιλία Α. κοιλία Μέρη του Σώματος
Προστασία του Περιβάλλοντος. Προστασία του Περιβάλλοντος.
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΥΣΑΝΑΛΥΣΗ

Γιατί το CO2 / O2 / λ Στα καταλυτικά αυτοκίνητα ο καταλύτης εξουδετερώνει σε μεγάλο βαθμό το μονοξείδιο του άνθρακα CO & τους υδρογονάθρακες HC, συνεπώς οι τιμές που μετριούνται είναι μικρές και δεν προσφέρονται σε ασφαλή εξαγωγή συμπερασμάτων.

Γιατί το CO2 / O2 / λ Επομένως είναι απαραίτητο να μετριούνται οι τιμές του διοξειδίου του άνθρακα C02 και του οξυγόνου Ο2 οι οποίες δεν επηρεάζονται αισθητά από την ύπαρξη του καταλύτη, ώστε να είναι δυνατή η διάγνωση της ποιότητας της καύσης και του μείγματος αέρα καυσίμου.

Διοξείδιο του άνθρακα C02 και οξυγόνο 02, ειδικά σε συνδυασμό με τις τιμές « λ » που δίνει επίσης ο αναλυτής καυσαερίων, αποτελούν χρησιμότατες ενδείξεις για τα αίτια των αυξημένων εκπομπών ρυπαντών και επομένως για το τι πρέπει να ελεγχθεί.

ΠΕΡΙ Ο2 ΛΟΓΟΣ Το οξυγόνο που μετριέται στον αναλυτή, αποτελεί το υπόλοιπο οξυγόνο που μπήκε στο θάλαμο καύσης και δεν κάηκε. Είναι λοιπόν ένα δείγμα ποιότητας του μείγματος. Αυξημένο ποσοστό οξυγόνου εμφανίζεται επίσης όταν λόγω κακής ποιότητας καύσης, δεν προλαβαίνει να καεί όλο το καύσιμο ώστε να καταναλωθεί το απαραίτητο οξυγόνο.

Υπερβολικά πολύ οξυγόνο: Είσοδος αέρα στην εξάτμιση ΣΥΝΕΠΩΣ: Λίγο οξυγόνο: Πλούσιο μείγμα Πολύ οξυγόνο: Φτωχό μείγμα Κακή καύση Υπερβολικά πολύ οξυγόνο: Είσοδος αέρα στην εξάτμιση

ΠΕΡΙ CΟ2 ΛΟΓΟΣ Το διοξείδιο του άνθρακα αποτελεί ένα προϊόν - δείγμα της καλής καύσης. Όσο ποιο υψηλό είναι τόσο ποιο αποδοτικά έχει πραγματοποιηθεί και αντίστροφα. Η μέγιστη τιμή επιτυγχάνεται στο στοιχειομετρικό μείγμα (λ=1).

Πολύ διοξείδιο του άνθρακα: Καλή καύση ΣΥΝΕΠΩΣ: Πολύ διοξείδιο του άνθρακα: Καλή καύση Στοιχειομετρικό μείγμα Λίγο διοξείδιο του άνθρακα: Κακή καύση Πλούσιο μείγμα ή Φτωχό μείγμα

ΠΕΡΙ (λ) ΛΟΓΟΥ ΛΟΓΟΣ Η παράμετρος (λ) είναι ένας αριθμός που βρίσκεται αν διαιρέσουμε την ποσότητα του αέρα που καταναλώνει ο κινητήρας με την ποσότητα που θα έπρεπε να καταναλώνει για να έχουμε στοιχειομετρικό μείγμα. Δεικνύει την ποιότητα του μείγματος αέρα καυσίμου.

Στοιχειομετρικό μείγμα ΣΥΝΕΠΩΣ: λ=1: Στοιχειομετρικό μείγμα λ>1: Φτωχό σε καύσιμο μείγμα λ<1: Πλούσιο σε καύσιμο μείγμα

πλούσιου φτωχού & στοιχειομετρικού μείγματος Διάγραμμα πλούσιου φτωχού & στοιχειομετρικού μείγματος σε σχέση με τα ελεγχόμενα αέρια

Συναξιολόγηση παραμέτρων!

Συναξιολόγηση παραμέτρων!

Συναξιολόγηση παραμέτρων!

Συναξιολόγηση παραμέτρων!

Oχι αποκλειστικά έλεγχος με τα όρια για την Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων. Σωστός είναι κάποιος έλεγχος στα καυσαέρια ενός αυτοκινήτου με την έννοια που δίνει ο κατασκευαστής του οχήματος και όχι αποκλειστικά και μόνο με τα όρια που θέτει ο νόμος για την Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων.

Αυτό σημαίνει ότι ο επισκευαστής οφείλει να βρει που είναι το πρόβλημα και να το διορθώσει και όχι το να φροντίσει να περνάει μόνο το αυτοκίνητο στον έλεγχο του ΚΤΕΟ, έτσι κατά πρώτο θα κάνει σωστά τη δουλειά του και……. Κατά δεύτερο έχει συμφέρον να το κάνει διότι τυχόν εργασίες επισκευής θα τις πληρωθεί με την ανάλογη χρέωση και όχι μόνο την ελάχιστη χρέωση της ΚΕΚ.

του CO & HC είναι εκτός ορίων Όταν οι μετρήσεις του CO & HC είναι εκτός ορίων Πριν προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε ενέργεια πρέπει να βεβαιωθούμε ότι ακολουθήθηκε η σωστή διαδικασία μέτρησης, καλιμπραρισμένος αναλυτής με καθαρά φίλτρα, κινητήρας στη σωστή θερμοκρασία, ξεκάπνισμα κλπ. Οι υψηλές τιμές των ρυπαντών εφόσον η διαδικασία μέτρησης είναι σωστή, οφείλεται σε δύο κυρίως λόγους:

του CO & HC είναι εκτός ορίων Όταν οι μετρήσεις του CO & HC είναι εκτός ορίων Κακή λειτουργία του κινητήρα, η οποία επιδρά στον σχηματισμό του μείγματος αέρα – καυσίμου και στην ποιότητα της καύσης, απ’ όπου εξαρτάται ευθέως ο βαθμός παραγωγής των ρυπαντών. Κακή λειτουργία του καταλυτικού μετατροπέα, η οποία επιδρά στο βαθμό εξουδετέρωσης των παραγόμενων ρυπαντών.

Σειρά που πρέπει να γίνουν οι έλεγχοι Πριν καταλήξουμε σε οποιοδήποτε συμπέρασμα, πρέπει πρώτα να ελεγχθεί η λειτουργία του κινητήρα και κατόπιν ο καταλυτικός μετατροπέας, εκτός και αν υπάρχουν εμφανείς καταστροφές σ’ αυτόν. Τα συστήματα που αφορούν τη λειτουργία του κινητήρα και πρέπει να ελεγχθούν είναι: ο αισθητήρας οξυγόνου, το σύστημα injection και το σύστημα ανάφλεξης.

Σειρά που πρέπει να γίνουν οι έλεγχοι

Σειρά ελέγχων κινητήρα Με ποια σειρά θα γίνουν αυτοί οι έλεγχοι, και που θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση, θα εξαρτηθεί από τις τιμές του διοξειδίου του άνθρακα CO2 και του οξυγόνου O2, οι οποίες θα καθορίσουν αν φταίει η ποιότητα της καύσης, (ανάφλεξη, σύστημα ψεκασμού, ή η ποιότητα του καυσίμου μείγματος (αισθητήρας οξυγόνου, σύστημα ψεκασμού).

Ανάπτυξη διαγνωστικής μεθόδου... ...με μαντινάδες! Βλάβη στο κινητήρα μας διόλου για να μην μείνει, ντελόγο ετούτο στην αρχή, πρέπει να ξεδιαλύνει!

Φταίει μπα θες του μείγματος αυτή η αναλογία για ο τρόπος απού καίγεται κι έχουμε αρρυθμία. Το ανθρακο-διοξείδιο αλλά και το οξυγόνο ήντα συμβαίνει επαέ δα μας το πούν ντελόγο.

Στο μείγμα, την ποιότητα κακή άμα δα δείτε στον Λάμδα και στο ψεκασμό τη βλάβη δα τη βρείτε. Ανάφλεξη και σύστημα του ψεκασμού ελέγξτε, σα φταίει η ποιότητα τσι καύσης, ανέ θέτε.

Όμως αν τύχει η μηχανή κι έχει περίσσο χάλι… λέω σας να πηγαίνετε Στου Παπουτσομιχάλη!

Τέλος Παρουσίασης!