Σημαντικές ημερομηνίες 384 γέννηση στον σημερινό Σταυρό της Χαλκιδικής 367–347 πρώτη αθηναϊκή περίοδος Άσσος, Λέσβος, Μακεδονία 334–323 δεύτερη αθηναϊκή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο έρωτας στον Αντώνη Φωστιέρη
Advertisements

ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ.
Παπακώστας Μιχάλης ΑΜ:
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
Σύνοψη 2ης ∆ιάλεξης Περιβάλλον MINIX Σύνοψη Μαθήματος
Δημιουργία blog (ιστολογίου) με το WordPress Συνάντηση 2 1.
Φροντιστήριο Εργ. Λειτουργικών Συστημάτων Αλγόριθμοι ανάθεσης μνήμης.
Δημιουργία blog (ιστολογίου) με το WordPress Συνάντηση 2 1.
2. Άνθρωπος και Περιβάλλον
Προοπτικές Επανένταξης μέσα στην Ετεροτοπία της Φυλακής: Η Ψυχολογική Εκπαίδευση και Συμβουλευτική στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Φυλακών Κορυδαλλού. Σοφία.
«Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ»
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
Σύνοψη 5ης ∆ιάλεξης Λειτουργικό Σύστημα Minix Σύνοψη Μαθήματος
Εργαστήριο Λειτουργικών Συστημάτων Μάθημα 6oυ Εξαμήνου, Τομέας Λογικού και Υπολογιστών Δρ. Α. Κομνηνός/Επ. Καθ. Χ. Μακρής
Αλέξανδρος ο Μέγας Ο Αλέξανδρος ο Μέγας ή Αλέξανδρος Γ' ο Μακεδών, υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους στρατηγούς της ιστορίας, που σε ηλικία μόλις 33.
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
Παρουσίαση του Νέου Λυκείου για όλες τις Τάξεις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Διερευνητική Μέθοδος Διδασκαλίας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΧΑΊΑΣ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ )
ΗΗμέρες π ου π λέον θ α ‘ ναι δ ύσκολες γ ια ε σένα … …… ήτανε κ άποτε κ αι γ ια ά λλους, ηημέρες δ ύσκολες, α κόμα κ αι χ ρόνια, γ ια ανθρώπους.
10. Ο άνθρωπος στο αρχικό του μεγαλείο
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ Α΄.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
Αριστοτέλης Ο Αριστοτέλης γεννήθηκε το 384 πχ στα αρχαία Στάγειρα μιας μικρής πόλης στην βορειοανατολική πλευρά της Χαλκιδικής. Ο πατέρας του Νικόμαχος.
Σχολικός εκφοβισμός τέλος!! Αντωνία Παπαδοπούλου Μαριαλένα Σπύρου Ιωάννα Φώτα ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014.
Το Λιοντάρι, ο Κυνηγός και ο Λοτόμος (Αισώπου μύθοι)
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΥΛΙΚΩΝ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ κεφάλαιο 2 κατανοώντας τα πράγματα
“Το Μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) της Γ’ Τάξης Γενικού Λυκείου – Τεχνικές Διδασκαλίας” Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου η.
ΖΩΗ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ Οι αρχαίοι φιλόσοφοι χρησιμοποίησαν τον όρο εμψύχωση ως ενδεικτικό σημείο για την αρχή της ανθρώπινης ζωής. Αριστοτέλης και Αριστοτελικοί.
Διημερίδα Αστροφυσικής
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας
project: οψεις της ψυχολογιας
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΔΙΠΟΛΟ ΠΛΑΤΩΝΑ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
ΤΕΤΡΑΠΛΗΓΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ. ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΕ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ Δυσκολίες στο ντύσιμο-γδύσιμο-φαγητό-υγιεινή Δεν μπορούν να αποκτήσουν λειτουργική
3. Πλάγιες ερωτήσεις Ορισμός: ονομάζονται έτσι, διότι μεταφέρονται εμμέσως (πλαγίως) από ένα πρόσωπο σε άλλο.
ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΏΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΜΆΘΗΜΑ 6OΥ ΕΞΑΜΉΝΟΥ, ΤΟΜΈΑΣ ΛΟΓΙΚΟΎ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΏΝ Δρ. Α. Κομνηνός
ΚΙΝΗΣΗ ΛΙΘΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΑΚΩΝ
MARIE CURIE Εργασία για το Project Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας Ομάδα 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
Φιλοσοφική / Ερμηνευτική Παιδαγωγική
Ένας φιλόσοφος του κοινού νου
Η Ελληνική Μαθηματική Παιδεία του 4 ου αιώνα π. Χ. Ν. Καστάνη.
ΤΟ ΡΟΜΑΝΤΖΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε2 ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Ερωτήσεις για την αξιολόγηση του βαθμού κατανόησης των αντιλήψεων περί των φαινομένων της ζωής κατά την Αρχαιότητα και τον Μεσαίωνα Τι είναι τελεολογία,
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
Εξέλιξη των ιδεών στις Φυσικές Επιστήμες Ενότητα 2: Γιατί το ερώτημα "τι είναι επιστήμη" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό. Βασίλης Τσελφές.
Θαλής ο Μιλήσιος Ο Θαλής γεννήθηκε στη Μίλητο το 640 ή 624 π.Χ. (οι ακριβείς ημερομηνίες της γέννησης και του θανάτου του Θαλή δεν είναι γνωστές, αλλά.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Πρωτογενείς φορείς Κοινωνικοποίησης
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.  Η λέξη «κοινωνικοποίηση» εμφανίζεται στις αρχές του 20ου αιώνα από τον Εμίλ Ντιρκέμ, θεμελιωτή της σύγχρονης κοινωνιολογίας.
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Τριώδιο.
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης για την ψυχή
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
για να σχηματίσω τη λέξη
ΦΥΣΙΚΗ Γ. ΜΗΤΣΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σημαντικές ημερομηνίες 384 γέννηση στον σημερινό Σταυρό της Χαλκιδικής 367–347 πρώτη αθηναϊκή περίοδος Άσσος, Λέσβος, Μακεδονία 334–323 δεύτερη αθηναϊκή περίοδος 322 θάνατος στην Ερέτρια

Τιτλοι εργων Λογικα ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΙ ΠΕΡΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΠΙΚΑ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΣΟΦΙΣΤΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΤΕΡΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΥΣΤΕΡΑ

ΦΥΣΙΚΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ Φυσική ακρόασις Περί ουρανού Περί γενέσεως και φθοράς Μετεωρολογικά Περί ψυχής Περί τα ζώα ιστορίαι

Περί ζώων μορίων Περί ζώων γενέσεως Περί ζώων κινήσεως Μικρά φυσικά

Η προέλευση της γνώσης σύμφωνα με τον Αριστοτέλη. Τα καθόλου και τα καθέκαστον Όταν τα αισθήματα πολλαπλασιαστούν δημιουργείται κάποια διαφοροποίηση: σε άλλα ζώα από τη διατήρηση των αισθημάτωνδημιουργείται ο λόγος, και σε άλλα όχι. Από την αίσθηση δημιουργείται η μνήμη, όπως λέγαμε, και από την επαναλαμβανόμενη μνήμη του ίδιου πράγματος η εμπειρία. Γιατί οι πολυάριθμες μνήμες διαμορφώνουν μια εμπειρία. Από την εμπειρία τώρα, δηλαδή από την ολότητα του καθόλου που ακινητοποιείται στην ψυχή –το ένα σε σχέση με τα πολλά, αυτό που ίδιο ενυπάρχει μέσα σε όλα εκείνα τα πολλά δημιουργείται η αρχή της τέχνης και της επιστήμης.

«Kαι οι δύο έρευνες έχουν τη χάρη τους. Στην πρώτ η περίπτωση η γνώση των αιωνίων ουσιών [των άσ τρων] έχει τόση αξία, ώστε ακόμη και η ελάχιστη επ αφή μαζί τους προσφέρει μεγαλύτερη ικανοποίηση α πό κάθε άλλη γνωστή μας ηδονή, όπως ακριβώς και το να διακρίνεις έστω και μια φευγαλέα και αποσπ ασματική εικόνα του έρωτά σου σού δίνει μεγαλύτερ η χαρά από την πλήρη θέα πολλών άλλων και σπου δαίων πραγμάτων. Στη δεύτερη περίπτωση η διαφορ ά είναι ότι η γνώση μας είναι πολύ πιο έγκυρη, αφο ύ γνωρίζουμε καλύτερα πολύ περισσότερες πλευρές των φθαρτών όντων [των ζώων και των φυτών]. Θα έλεγε κανείς ότι το γεγονός ότι είναι πιο κοντά μας, και η

φύση τους μας είναι πιο οικεία, εξισορροπεί κατ ά κάποιο τρόπο την αξία της επιστήμης των θεϊ κών ουσιών... Γιατί ακόμη και αυτά που δεν πα ρουσιάζουν την παραμικρή χάρη στην όψη, η φ ύση τα δημιούργησε έτσι ώστε η θεωρία τους ν α προσφέρει ασύλληπτες ηδονές σε εκείνους πο υ μπορούν να συλλάβουν τις αιτίες, σε όσους εί ναι πραγματικοί φιλόσοφοι... Σε όλα τα έργα της φύσης υπάρχει κάτι αξιοθαύμαστο». Περί ζώων μορίων 644b22‐645a23.