ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
Advertisements

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
Σύσταση περιβαλλοντικής επιτροπής Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Παναγή Μαρίνα - φυσικός Αναπληρωτής εκπαιδευτικός : Γιωργούδη Χριστίνα (καθ. μουσικής) Θέμα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Εαρινό εξάμηνο 2014 Εισηγητής: Χρήστος Μπαντάνης Δάσκαλος
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Best Practices of the Best Agents RE/MAX Europe 5 th Convention – Gil Li-ran, VP of Marketing RE/MAX Israel Οι καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΗ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 2
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
ΣΕΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Βασίλειος Πάσχος ΠΕ19.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
Συνάντηση με γονείς Τετάρτη
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Διαδικασία τοποθέτησης υποστιβάδων κατά σειρά αυξανόμενης ενέργειας
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Επιμέλεια: Γιάννης Θεμελής
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ
Παν. Πάλλα - ΕΚΦΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Επαγγελματικο Λυκειο σαμου
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ
«Σεισμός : Η γνώση είναι … ασπίδα προστασίας» Σχολ. Έτος
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ.
Π ΟΛΙΤΙΚΉ Π ΑΙΔΕΙΑ Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ. 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Σεισμικού Κινδύνου Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ σχεδιο πολιτικησ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ επασ καισαριανησ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ

Συνταξη σχεδιου -Βασικοσ στοχοσ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Συνταξη σχεδιου -Βασικοσ στοχοσ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΎΝ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΙΣΧΥΡΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ: ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ.

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ 1. Γενικός υπεύθυνος: Ο Διευθυντής του σχολείου υποβοηθούμενος από τον Υποδιευθυντή κ Αντωνέλο οι οποίοι είναι και υπεύθυνοι για την ασφαλή εκκένωση του κτιρίου συνεπικουρούμενοι από τον υπαρχηγό πολ. άμυνας. 2. Ευθύνη εκπόνησης του σχεδίου : Ο υπαρχηγός πολιτικής προστασίας κ. Μαμλιάγκας Χριστόδουλος. 3. Υπεύθυνος πρώτων βοηθειών: Η κ. Γροσομανίδη Φωτεινή με την βοήθεια των υπολοίπων μελών της ομάδας πρώτων βοηθειών όπως φαίνεται και στο οργανόγραμμα της πολιτικής άμυνας.

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ 4. Υπεύθυνοι για την παροχή μέριμνας και φροντίδας μαθητών: Ο υποδιευθυντής κ. Αντωνέλος . 5. Υπεύθυνος διάσωσης εγκλωβισμένων: Ο κ. Μπέρτσιος και η ομάδα ασφαλείας ( βλέπε οργανόγραμμα) . 6. Υπεύθυνος παρουσιών και καταγραφής των μαθητών: Ο κ.Μανωλακάκης με την ομάδα ανιχνευτών. ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΚΆΘΕ ΤΜΗΜΑΤΟΣ . 7. Υπεύθυνος για την παροχή Φ.Α ο κ. Μαμλιάγκας.

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ 8. Υπεύθυνος πυρόσβεσης: Ο κ. Τζαμπαζάκης με τον κ. Λαφαζάνη και την ομάδα πυρασφάλειας. 9. Υπεύθυνος ελέγχου του δικτύου νερού: Ο κ. Λιόγκας και του ηλεκτρικού ρεύματος ο κ. Καυχίτσας. 10. Υπεύθυνος για την απαγόρευση προσέγγισης των αιθουσών και των επικίνδυνων σημείων από τους μαθητές καθώς και απεγκλωβισμού : Η ομάδα ασφάλειας με τον αρχηγό πολιτικής άμυνας. 11. Υπεύθυνος για το άνοιγμα όλων των εξόδων του κτιρίου είναι ο φύλακας με τους εκπαιδευτικούς που έχουν εφημερία στο προαύλιο.

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ 12. Υπεύθυνος για την οργανωμένη και ασφαλή εκκένωση του σχολείου από τους μαθητές: ο κ. Διευθυντής και ο κ. Υποδιευθυντής και ο υπαρχηγός πολιτικής άμυνας. 13. Ηθική και ψυχολογική στήριξη των μαθητών: Η ομάδα Α΄Βοηθειών. 14. Υπεύθυνοι ασφάλισης των διαφόρων εργαστηρίων είναι οι υπεύθυνοι εργαστηρίου.

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ 15. Οι διδάσκοντες είναι υπεύθυνοι για την παραλαβή του απουσιολογίου και του βιβλίου ύλης του τμήματος. Επιβλέπουν την ασφαλή εκκένωση της αίθουσας, οδηγούν τους μαθητές τους στο προκαθορισμένο σημείο συγκέντρωσης στον προαύλιο χώρο και παίρνουν παρουσίες με τη βοήθεια της κατάστασης που υπάρχει στο πρόσθιο εσώφυλλο του απουσιολογίου. Σε περίπτωση απουσίας μαθητή ενημερώνεται ο Δ/ντής και οι υπεύθυνοι καθηγητές διάσωσης. 16. Ο υπεύθυνος φύλακας εξέρχεται, παίρνοντας μαζί του το φαρμακείο του σχολείου το οποίο βρίσκεται στο γραφείο πολιτικής άμυνας αφού πρώτα έχει ξεκλειδώσει την εξώπορτα του σχολείου ( μεσαία).

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ   ΟΜΑΔΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΠΕΡΤΣΙΟΣ ΠΑΝ. ( υπεύθυνος) ΝΤΟΒΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ( μέλος) ΤΣΕΛΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ( μέλος) ΕΥΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΝ. ( αναπλ.) ΜΕΛΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ( αναπλ.)

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΖΑΜΠΑΖΑΚΗΣ ΜΑΤ. ( υπεύθυνος) ΛΙΟΓΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ( μέλος) ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΔΗΜ. ( μέλος) ΑΓΙΑΚΑΤΣΙΚΑΣ ΠΑΝ. ( αναπλ.) ΣΙΜΩΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ( αναπλ.)

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ   Α’ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΓΡΟΣΟΜΑΝΙΔΗ ΦΩΤ. ( υπεύθυνος) ΟΙΧΑΛΙΩΤΗ ΠΑΝΑΓ. ( μέλος) ΒΗΧΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ( μέλος) ΚΥΠΡΙΑΝΙΔΟΥ ΑΓΓ. ( αναπλ.) ΧΑΪΛΑΖΗ ΑΝΑΣΤΑΣ. ( αναπλ.)

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ   ΑΝΙΧΝΕΥΤΩΝ ΑΝΤΩΝΕΛΟΣ ΓΕΡ. ( υπεύθυνος) ΜΑΝΩΛΑΚΑΚΗΣ Κ. ( μέλος) ΑΣΑΡΓΙΩΤΑΚΗΣ Κ. ( μέλος)

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ   ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗΣ ΚΟΝΤΑΞΗ ΠΑΥΛ. ( υπεύθυνος) ΚΑΚΟΥΡΓΙΩΤΗΣ Χ ( μέλος) ΝΤΑΛΟΥΚΑ ΕΥΘ. ( μέλος) ΜΑΡΙΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ( αναπλ.)

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ   ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΒΛΑΒΩΝ ΚΑΥΧΙΤΣΑΣ ΠΑΝ. ( υπεύθυνος) ΚΟΝΔΥΛΗΣ ΗΛ. ( μέλος) ΚΑΣΤΑΝΗΣ ΔΗΜ. ( μέλος) ΑΝΔΡΕΑΚΗΣ ΕΥΑ. ( αναπλ.)

Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού i.Κατά τη διάρκεια του μαθήματος 1. Σε περίπτωση σεισμού οι μαθητές με εντολή του καθηγητή καλύπτονται κάτω από τα θρανία και εκείνος κάτω από την έδρα (**) ή την πόρτα(κάσα). 2. Μόλις λήξει ο σεισμός, ο διδάσκων θα πρέπει να διατηρήσει την ψυχραιμία του, κατά το δυνατόν και αφού πάρει το βιβλίο ύλης και το απουσιολόγιο, να συγκρατήσει τους μαθητές σε τάξη, και να τους παροτρύνει επιτακτικά να ακολουθήσουν την Προσχεδιασμένη πορεία( βλέπε παρακάτω), προκειμένου να κατέβουν στο προαύλιο μένοντας εκείνος πάντα πίσω από αυτούς. Η κάθοδος πρέπει να γίνει με ψυχραιμία και όχι με μεγάλη ταχύτητα. Ο καθηγητής θα φροντίσει επίσης με την σειρά με την οποία θα αφήσουν οι μαθητές την αίθουσα ,δίνοντας προτεραιότητα στους μαθητές των πρώτων θρανίων.

Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΠΗΓΗ: ΟΑΣΠ,ΓΡΕΒΕΝΑ 1995 , ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΗΓΗ: ΟΑΣΠ,ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ 1983

Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΠΗΓΗ: ΟΑΣΠ

Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΠΗΓΗ: ΟΑΣΠ , ΚΑΛΑΜΑΤΑ 1986 , ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΠΗΓΗ: ΟΑΣΠ

Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού 3. Οι μαθητές κάθε αίθουσας του ορόφου θα αποχωρήσουν από συγκεκριμένο κλιμακοστάσιο που είναι σημειωμένο στο σκαρίφημα που συνοδεύει την μελέτη αυτή (**ΒΛΕΠΕ ΚΑΤΟΨΕΙΣ) και με την σειρά που έχει η κάθε αίθουσα και αυτό για να μην γίνει συσσώρευση μαθητών σε ένα μόνο κλιμακοστάσιο ή να μην εκκενωθούν όλες οι αίθουσες ταυτοχρόνως. Υπεύθυνοι για την σειρά εκκένωσης των αιθουσών είναι οι καθηγητές. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο εκπαιδευτικός της τάξης θα φροντίσει να ανοίξει την πόρτα της αίθουσας- προσεκτικά- κατά 180ο ώστε να μην μειώσει τον διάδρομο διαφυγής των μαθητών κατά την εκκένωση του κτιρίου.

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Κατοψη α’οροφου

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Κατοψη β’οροφου

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Κατοψη γ’οροφου

Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού 4. Αμέσως μετά την κάθοδο των μαθητών από τους ορόφους και την έξοδό τους στο προαύλιο, ο καθηγητής κάθε τμήματος συγκεντρώνει τους μαθητές του και παίρνει παρουσίες σε προκαθορισμένη θέση. Σε περίπτωση απουσίας μαθητή θα πρέπει να ενημερωθούν οι υπεύθυνοι διάσωσης καθηγητές για να ελέγξουν τις τουαλέτες, τις σκάλες και τις αίθουσες για την ανεύρεσή των.

Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού 5. Εάν υπάρχει πυρκαγιά η ομάδα πυροπροστασίας και οι εφημερεύοντες , είναι υπεύθυνοι για την παραλαβή και τη χρήση των πυροσβεστήρων (**). Για πυρκαγιά στο λεβητοστάσιο του κτιρίου υπεύθυνος είναι ο επιστάτης του σχολείου σε συνεργασία με τον Δ/ντη ο οποίος θα πρέπει να καλέσει την πυροσβεστική υπηρεσία. Ο διευθυντής, και η υποδιευθύντρια σε συνεργασία με την ομάδα ανίχνευσης , προ της εγκαταλείψεως του κτιρίου ασφαλίζουν, κατά το δυνατόν, τα αρχεία του σχολείου και τα άλλα λειτουργικά μηχανήματα του γραφείου.

Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού 6. Κατόπιν με τάξη και με τη βοήθεια όλων των καθηγητών οι μαθητές θα βγουν από την αυλή στο δρόμο και θα μεταβούν στον χώρο του σκοπευτηρίου (**) όπου οι ενήλικοι μαθητές θα αποχωρήσουν για τα σπίτια τους ενώ οι ανήλικοι καλό είναι να περιμένουν τους γονείς τους στο σχολείο, για να τους παραλάβουν.

Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Σχέδιο Εκκένωσης κτιρίου σε περίπτωση σεισμού ii. Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος Σε περίπτωση σεισμού κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, θα πρέπει ο εφημερεύων καθηγητής κάθε ορόφου να βγάλει τους τυχόν υπάρχοντες μαθητές από τις αίθουσες και οι επιμελητές να παραλάβουν τα απουσιολόγια και τα βιβλία ύλης. Κατά τα λοιπά ακολουθούνται όσα αναφέρθηκαν στην παράγραφο i.

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΑΣΚΗΣη ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ Ο καθορισμός της ημερομηνίας διεξαγωγής της άσκησης και η ανακοίνωση της στους μαθητές γίνεται αρκετές μέρες πριν την διεξαγωγή της. Την ημέρα της διεξαγωγής της άσκησης πριν αρχίσουν τα μαθήματα ΓΊΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ στους μαθητές. Στην συνέχεια γνωστοποιούνται στους μαθητές τα ηχητικά σήματα που θα γίνουν με το σχολικό κουδούνι ή την σειρήνα που διαθέτει το σχολείο και θα σημαίνουν την έναρξη και τη λήξη της σεισμικής δόνησης.

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 ΑΣΚΗΣη ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ Μετά τον ήχο του καθορισμένου σήματος έναρξης της σεισμικής δόνησης οι μαθητές προφυλάσσονται κάτω από τα θρανία και ο καθηγητής κάτω από την έδρα (**) ή την κάσσα της πόρτας . Με τη λήξη της σεισμικής δόνησης εφαρμόζεται το σχέδιο εκκένωσης κτιρίου. Οι μαθητές με επαναλαμβανόμενες ασκήσεις ετοιμότητας, οι οποίες θα βασίζονται στο συγκεκριμένο σχέδιο, θα αποκτήσουν εμπειρίες και ενημερωμένοι θα αντιμετωπίσουν τον πραγματικό σεισμό και τις συνέπειές του με ψυχραιμία και χωρίς πανικό. Υποτίθεται ότι θα πραγματοποιηθεί και άσκηση χωρίς προειδοποίηση των μαθητών.

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας… ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ: ΜΑΜΛΙΑΓΚΑΣ ΧΡΙΣ. 8/4/2017 Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας…