ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

Βασικές έννοιες αλγορίθμων
1. Να γραφτεί αλγόριθμος που θα υπολογίζει το ελάχιστο πλήθος (χαρτο)νομισμάτων που απαιτούνται για τη συμπλήρωση ενός συγκεκριμένου ποσού. Για παράδειγμα.
ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑ 6.
Εισαγωγή στους Αλγορίθμους
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
-Στοίβα-Ουρά - Πλεονεκτήματα πινάκων -Δομές δεδομένων δευτερεύουσας μνήμης -Πληροφορική και δεδομένα -Παραδείγματα-Προβλήματα ψευδοκώδικα.
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Μάθημα : Βασικά Στοιχεία της Γλώσσας Java
Παράδειγμα 2: Υπολογισμός μέγιστου μισθού Σε μια εταιρία εργάζονται 200 υπάλληλοι και είναι γνωστός ο μισθός του καθενός. Να χρησιμοποιηθεί η δομή του.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Υλικά.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
2-1 Ανάλυση Αλγορίθμων Αλγόριθμος Πεπερασμένο σύνολο εντολών που, όταν εκτελεστούν, επιτυγχάνουν κάποιο επιθυμητό αποτέλεσμα –Δεδομένα εισόδου και εξόδου.
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Αλγόριθμοι 2.1.1,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
Δομή επιλογής Η δομή επιλογής είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση η οποία περικλείει μια συνθήκη και δύο ομάδες εντολών, από τις οποίες θα εκτελεστούν, η μεν.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Πίνακες.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Συνδετικότητα γραφήματος (graph connectivity). α β Υπάρχει μονοπάτι μεταξύ α και β; Παραδείγματα: υπολογιστές ενός δικτύου ιστοσελίδες ισοδύναμες μεταβλητές.
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΟΣΟ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ.
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
Ένας εκδοτικός οίκος χρησιμοποιεί 35 διανομείς για τη διακίνηση των βιβλίων του. Στο τέλος κάθε μήνα καταγράφονται οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν από.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ Αλγόριθμος Η έννοια του αλγορίθμου δεν συνδέεται αποκλειστικά και μόνο με προβλήματα της Πληροφορικής. Πχ συνταγή.
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Δομή επιλογής Πολλές φορές για να λυθεί ένα πρόβλημα πρέπει να ελεγχθεί αν ισχύει κάποια συνθήκη Παράδειγμα 2: Να διαβαστεί ένας αριθμός και να επιστραφεί.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝ συνθήκη_ισχύει ΤΟΤΕ εντολές ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Ενισχυτική διδασκαλία
ΔΟΜΗ ΓΙΑ (1) Για i από .... μέχρι .... Αν ………….… τότε
Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΚΕΡΑΙΩΝ
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ «ΓΙΑ» Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της.
Οι διάφορες εκδοχές της
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Αν συνθήκη_ισχύει τότε εντολές Τέλος_Αν
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
ΑΝ Χ<> Α_Μ(Χ) ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ “Λάθος” ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Δομή Επιλογής , 8.1.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ Η εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ Η εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ Παράδειγμα: Ο χρήστης πρέπει να πληκτρολογήσει τα δεδομένα Διάβασε τα δεδομένα: Βασικός μισθός Αριθμός Ωρών Υπερωρίας Ωριαία Αποζημίωση Υπερωρίας

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ Η εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΟΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ? ΠΩΣ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ?

Η εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗΣ Αυθαίρετα αναπαριστούμε την μνήμη του υπολογιστή ως έναν πίνακα με κουτάκια, όπου σε κάθε κουτάκι μπορούμε να αποθηκεύουμε ένα στοιχείο (αριθμό, όνομα κλπ)‏

Η εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗΣ Για κάθε στοιχεία που θέλουμε να αποθηκεύσουμε, δεσμεύουμε ένα κουτάκι μνήμης και του δίνουμε ένα όνομα, έτσι ώστε ο υπολογιστής να εντοπίζει το κουτάκι και να αποθηκεύει το στοιχείο που θέλουμε στη συγκεκριμένη θέση μνήμης.

Η εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗΣ Κάθε μέγεθος (έννοια) του προβλήματος που εμπλέκεται στη λύση του πρέπει να αντιπροσωπεύεται από μια μεταβλητή στον αλγόριθμο.Τουλάχιστον για κάθε δεδομένο και για κάθε ζητούμενο του προβλήματος θα χρειαστούμε μια μεταβλητή, άρα και ένα κουτάκι μνήμης. Βασικός Μισθός Αριθμός Ωρών Υπερωρίας Ωριαία Αποζημίωση Υπερωρίας

Η εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ Διάβασε τα δεδομένα: ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗΣ Παράδειγμα: Βασικός Μισθός Αριθμός Ωρών Υπερωρίας Διάβασε τα δεδομένα: Βασικός Μισθός Αριθ. Ωρών Υπερ. 1500 Ο Χρήστης πληκτρολογεί ένα ποσό: 1500 22 Ο Χρήστης πληκτρολογεί: 22 Ωριαία Αποζημίωση Υπερωρίας

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ Η εντολή ΕΜΦΑΝΙΣΕ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ Η εντολή ΤΥΠΩΣΕ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ Η εντολή ΓΡΑΨΕ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ Η εντολή ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ή ΒΑΛΕ

Οι εντολές ΠΡΟΣΘΕΣΕ, ΑΦΑΙΡΕΣΕ, ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕ, ΔΙΑΙΡΕΣΕ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ Οι εντολές ΠΡΟΣΘΕΣΕ, ΑΦΑΙΡΕΣΕ, ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕ, ΔΙΑΙΡΕΣΕ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ

Η εντολή ΑΝ συνθήκη ΤΟΤΕ εντολή ή ομάδα εντολών ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ Η εντολή ΑΝ συνθήκη ΤΟΤΕ εντολή ή ομάδα εντολών

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ Η εντολή ΑΝ συθήκη ΤΟΤΕ εντολή ή ομάδα εντολών ΑΛΛΙΩΣ εντολή ή ομάδα εντολών

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ Οι εντολές ΑΡΧΗ και ΤΕΛΟΣ