Customer Relationship Management. Η SiEBEN είναι Ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και παρέχει καινοτόμες λύσεις πληροφορικής και με ειδίκευση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Business Intelligence
Advertisements

Microsoft Dynamics NAVIns for Microsoft Dynamics NAV
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary  Web Site Development Παρουσίαση των λύσεων μας στην ανάπτυξη web sites  Οφέλη της επιχείρησης.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Ολοκληρωμένο Σύστημα : SAP® Business One
Παρουσίαση PocketBiz Warehouse
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Μέχρι χθες • Η Τεχνολογία αφορούσε μια μειονότητα • Η Επικοινωνία ήταν ένας μονόλογος (TV, Radio, Print, s, websites) • Η Εικόνα.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
Χρησιμοποιώντας το Visual Studio 2010 για την Ανάπτυξη Εφαρμογών Office Αντώνης Κορδατζάκης Software Developer - ALM Specialist 12/5/2011.
customer relationship management
Στράτης Μηνάς, Account Manager Λατίνος Στέφανος, Account Manager
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Παρουσίαση Microsoft Dynamics CRM 3.0
Εργασία στο μάθημα:Διοίκηση Επιχειρήσεων και Τεχνολογία
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση εταιρίας. Agenda   Η εταιρία   Τα προϊόντα μας   Οι υπηρεσίες μας   Το δίκτυο μεταπωλητών μας   Συνεργάτες.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM στην Bentley Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementor SiEBEN Innovative Solutions Case Study.
Devices 1 billion smartphones by 2016, 350M of those being used at work People 82 % of the world's online population engages in social networking Cloud.
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =
Εταιρικό προφίλ, προϊόντα & περιοχή δραστηριότητας “Powers the Internet of Things” in the Smartest way.
Αλέξανδρος Κινινής ΟΕΜ Marketing Manager Microsoft Ελλάς
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
Channel Managment - ΗΥ Customer Relationship Management Concepts and Systems Θέμα: „ Channel Management“ Ομάδα εργασίας: Αμπατζίδης Κωνσταντίνος.
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Μαρία Καρύδα, Επίκουρη Καθηγήτρια Γραφείο B13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη 10:00 – 11: 00
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
24/02/031 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ Θωμάς Πούλιος ΜΑΘΗΜΑ 2.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ CORPORATE GOVERNANCE* * Τρόποι Διοίκησης και Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Ημέρα Σταδιοδρομίας Α.Τ.Ε.Ι.Θ
Η Epsilon Net σας καλωσορίζει
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Compliance: General Data Protection Regulation
A.E Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. Master in Business Administration
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.
Social Media | Job Search
Εφαρμογές ιστού και δημιουργία ιστοσελίδων
TA CRM ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ανάλυση της λειτουργικότητάς τους και των επιχειρηματικών αναγκών που καλύπτουν.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Customer Relationship Management

Η SiEBEN είναι Ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και παρέχει καινοτόμες λύσεις πληροφορικής και με ειδίκευση σε συστήματα sales & marketing Η εταιρεία έχει στελεχωθεί από 90 επαγγελματίες, ανθρώπους με ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση με εξειδίκευση στο sales, marketing και την πληροφορική. Στον όμιλο της SiEBEN περιλαμβάνονται 3 θυγατρικές εταιρείες: PocketBiz Romania, Xparity & InEdu Η SiEBEN παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε 3 business divisions: Business Software, Systems Integration & Digital Marketing. Στο Digital Marketing σας εξασφαλίζουμε ισχυρή ψηφιακού περιεχομένου επικοινωνία μέσω SEO, Social Media και Display Advertising. Αύξηση της αναγνωσιμότητας της μάρκας, καθώς το πλήρως λειτουργικό τμήμα Digital Marketing έχει όλα τα προσόντα που απαιτούνται για να δημιουργήσει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, και να διασφαλίσει την επιτυχία των καμπανιών σας με βαθυστόχαστες στρατηγικές μάρκετινγκ στο SEΜ & Social Media.

Η βράβευσή της SiEBEN στο παγκόσμιο συνέδριο συνεργατών της Microsoft ως Microsoft Country Partner of the year 2011 στην Ελλάδα καθώς και ο τιμητικός τίτλος του Microsoft Gold Certified Partner, αποδεικνύουν την αφοσίωσή της SiEBEN προς τους πελάτες της με την παροχή λύσεων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, που βρίσκονται στην αιχμή της τεχνολογίας Η SiEBEN έχει δημιουργήσει υψηλού επιπέδου συνεργασίες με τις μεγαλύτερες εταιρείες πληροφορικής: Cisco Silver Partner με advanced specialization σε IP Telephony, Unified Communications, Security, Wireless, Routing & Switching EMC Affiliate Partner με ειδίκευση σε λύσεις Unified Storage & Backup HP Gold Partner με ειδίκευση σε λύσεις blade servers, storage & networking SAP Partner στο Enterprise Mobility και Έχει στενή συνεργασία με τη Vodafone Hellas στις cloud υπηρεσίες

Τέλος, στην παρούσα φάση βρίσκεται σε εξέλιξη το νέο μεγάλο εγχείρημα της εταιρεία μας, η νέα μεγάλη τεχνολογική μονάδα R&D που δημιουργεί νέες θέσεις εργασίες και ένα πρωτοποριακό τεχνολογικό έργο του digital marketing division με εξαγωγική δύναμη και ελληνική ταυτότητα. Πολυετής εμπειρία, διαρκεί ενημέρωση για ένα κόσμο που συνεχώς εξελίσσεται, δημιουργικότητα σε συνδυασμό με τεχνογνωσία, σεβασμός και συνέπεια στις ανάγκες των πελατών μας Η ομάδα της SiEBEN σας καλωσορίζει στο κόσμο του Digital Marketing με το Marera for Dynamics CRM

CRM SFA Public Marketing Sales Marketing CRM Sales Force Automation (SFA) Public CRMSales CRM Sales Collaboration & Productivity

 Μας γλυτώνει χρόνο (πχ Excel)?  Το Reporting που προκύπτει με βοηθάει να πάρω κάποια απόφαση?  Μήπως χρειαζόμαστε ένα σύστημα filing (πχ phonebook)?  Μήπως μου παρέχει νέα κανάλια για να κάνω τη δουλειά μου? (πχ e-commerce για πωλήσεις, το για επικοινωνία κλπ)

*Forrester Research 2009: 47% των έργων αποτυγχάνουν

CRM: Sales Collaboration & Productivity

Account & contacts shared database with proper fields (Dynamics CRM) Personal information manager (Outlook) Unified Communications (Lync) Sales collaboration – Enterprise Social (Yammer) Shared Notes with Multimedia (OneNote) Shared document library with offline access (OneDrive) Mobility – Anywhere Access - Search

CRM: Marketing

Social Intelligence

Social Listening Social Insights Social Intelligence

Social represents the most exciting channel to stay connected and informed! Opportunity to reach more would-be customers than ever! Using Social Listening to drive Sales Leads : 1.Empower your sales team with Social Insights a)Find key phrases people may be searching for and route these leads to the right sales person b)Provide Social Insights within your CRM system 2)Monitor your competition a)Listen to what customers are saying about your brand, or your competitors 3)Get personal a)Social offers personalized interaction: customers are accustomed to reps that follow their activity and only reach out when the time is right and with the right message Build lasting Social Media Relationships

SMS/ MMS Voice (text-to-speech) s – Newsletters – Micro web site Post Leaflets & Faxes social media Mobile notifications Supported Types of communication (“filtered” or “triggered”) Automated actions in response and auto customer profiling in CRM

Manage marketing processes and measure results Decide on the best marketing action Deliver engaging messages and capture reactions Collect data that augments each customer profile Analyze marketing data to find actionable insights

Outlook BrowserMobile Πωλήσεις Υποστήριξη Marketing MARERA On-premises Cloud