ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ Μέρος 2ο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ I. Ο χώρος
Advertisements

Τα μέρη του Θεάτρου. Θέατρο Επιδαύρου Επίδαυρος ΚΟΙΛΟΝ - ΘΕΑΤΕΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑ - ΧΟΡΟΣ Θέατρο Επιδαύρου (ονομαστό για την ακουστική του.) Όλες οι θέσεις του.
Ήταν ηχητικά ισχυροί οι θεοί στο αρχαίο δράμα ;
Ο κίονας με της χορεύτριες
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ είδος της αρχαίας ελληνικής ποίησης
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ.
EΠΙΔΑΥΡΟΣ.
2.
Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο
1.
Σεμινάριο : Η έννοια του τραγικού στο αρχαίο θέατρο και τον κινηματογράφο Ομάδα Α΄ Ηλιάδη Αμαλία Γουρζιώτη Κυριακή Ρίζος Σωτήριος Παπάντου Λουΐζα Βαϊοπούλου.
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Αμαλία Κ. Ηλιάδη Φιλόλογος-ιστορικός (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας) Διευθύντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων Πνευματικά Δικαιώματα: Αμαλία Κ.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΕΝΑΡΞΗ MADE BY. Kατά την περίοδο της ακμής του, το θέατρο έχει συγκεκριμένη μορφή και διακρίνεται σε τρία μέρη: την προεδρία την προεδρία τη σκηνή σκηνή,
Αρχαία θέατρα Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
ΑΡΧΑΙΑ ΘΕΑΤΡΑ Μυρσίνη Μαλιόγκα Ε2 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης ΠΤΔΕ ΑΠΘ.
Αρχαία Θέατρα Γιάννης Βαρής 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Ε’ – 2015.
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
Τσολάκη Σταυρούλα, φιλόλογος
Θεοδώρα Μπαφα Ε2 gr/Page_04-01.asp Αρχαία Θέατρα.
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
1Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ.
Τα μέρη της τραγωδίας Κατά ποσόν μέρη Κατά ποιόν μέρη
ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Αρχαία θέατρα Φανή Λαζάρου –Τρανού Ε2 2014
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ Μια θεατρική διαδρομή στο χρόνο. Ο Διόνυσος πάνω σε πλοίο (έργο του Εξηκία)
Αρχαίο Δράμα Εισαγωγή.
Το θέατρο στην αρχαία Αθήνα
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΡΩΜΑΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Το Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο
Βικτώρια Μαργαρίτη & Θεοχάρης Συμεωνίδης Τάξη Α΄
 ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  2011 – ο Γυμνάσιο Αθηνών  ΜΑΪΟΣ 2012  ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
Μηχανισμοί του αρχαίου θεάτρου:
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ B2
1Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ.
Κύλικα με παράσταση φαλλοφορίας
Μελέγγογλου Έλενα Σταθούλια Πηνελόπη Ψηλού Αγγελική.
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία: Εισαγωγή στο αρχαίο θέατρο © Θάνος Σταυρόπουλος Φιλόλογος, ΜSc. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ.
ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ Συντονιστής: Λεωνίδας Σιφαλέρας Μέλη: Γιώργος Αφεντούλης Παναγιώτης Σαρβανίδης Διομήδης-Παναγιώτης Τσουρίδης.
ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΛΛΙΑ ΜΑΥΡΟΚΩΣΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΡΕΝΕΣΗ. ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ Το παιχνίδι και η κίνηση αποτελούν ζωτική ανάγκη για κάθε νεαρή ζωή μέσα στη φύση.
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ και η Ελένη του Ευριπίδη. Διόνυσος Χαρακτηριστικά λατρείας του Έκσταση, θεοληψία, ενθουσιασμός, μίμηση, μεταμφίεση Διθύραμβος Πρόδρομοι.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
Ελληνορωμαϊκά μνημεία στην Ελλάδα Μαλβίνα Αντωνίου Ε΄1.
3. Η λειτουργία του πολιτεύματος Οι λειτουργίες( σελ )
Δ Ο Μ Η Τ Η Σ Τ Ρ Α Γ Ω Δ Ι Α Σ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
Δημήτριος Βλάχος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Ροδόπης
Αρχαίο Θέατρο Αρχαίο Ωδείο Πάφου
Αρχαίο Ελληνικό θέατρο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ Γ΄ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Αρχαίο θέατρο – Αρχαίο Ωδείο Πάφου
αρχαίο ελληνικό θεατρικό κτίσμα
Η ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ.
O «ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (5ος π.Χ. αιώνας)
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
Αρχαίο θέατρο Αχαρνών.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ Μέρος 2ο

ΙII. Το αρχαίο θέατρο – τα μέρη του Αντιστοιχίστε σωστά τα μέρη του αρχαίου θεάτρου με τις ονομασίες τους: Κοίλον – Ορχήστρα – Σκηνή - Εδώλια – Διαζώματα - Κερκίδες – Κλίμακες (σκάλες) - Πάροδοι (2) - Θυμέλη

ΙII. Το αρχαίο θέατρο – τα μέρη του Πόσα βρήκατε; Ποιος βρήκε 10 στα 10;

Ποια είναι η μέση χωρητικότητα ενός αρχαίου θεάτρου κατά τη γνώμη σας; ΙII. Το αρχαίο θέατρο – η χωρητικότητά του Ποια είναι η μέση χωρητικότητα ενός αρχαίου θεάτρου κατά τη γνώμη σας; Π.χ. της Επιδαύρου

ΙII. Το αρχαίο θέατρο – η σκηνή πριν (μέχρι τα τέλη του 4ου αιώνα π.Χ.) Απλή ξύλινη ορθογώνια κατασκευή, όπου οι ηθοποιοί φυλούσαν τα απαραίτητα

ΙII. Το αρχαίο θέατρο – η σκηνή μετά (από τα τέλη του 4ου αιώνα π.Χ) Τι αναπαριστούσε ο τοίχος της σκηνής; Πόσες πόρτες είχε; Ποιοι έμπαιναν από την αριστερή πάροδο; λογείον Ποιοι έμπαιναν από τη δεξιά πάροδο; Τι παρατηρείτε ανάμεσα στη σκηνή και την ορχήστρα;

Σε τι νομίζετε ότι χρησίμευε αυτό το αντικείμενο ΙII. Το αρχαίο θέατρο – τα μηχανικά μέσα Εκκύκλημα Σε τι νομίζετε ότι χρησίμευε αυτό το αντικείμενο στο αρχαίο δράμα;

Τι είναι αυτή η μηχανή κατά τη γνώμη σας; ΙII. Το αρχαίο θέατρο – τα μηχανικά μέσα Τι είναι αυτή η μηχανή κατά τη γνώμη σας;

ΙII. Το αρχαίο θέατρο – τα μηχανικά μέσα Περίακτοι Περιστρεφόμενες πρισματικές κατασκευές που χρησιμοποιούνταν για την ταχεία αλλαγή των σκηνικών. Στις τρεις κατακόρυφες έδρες τους έφεραν ζωγραφισμένες παραστάσεις σχετικές με την πλοκή του έργου προσφέροντας στην παράσταση εννιά διαφορετικούς συνδυασμούς σκηνικών.

ΙII. Το αρχαίο θέατρο – οι μηχανές του Θεολογείο = Εξώστης στη στέγη της σκηνής για θεούς και ημίθεους Χαρώνειες κλίμακες = Καταπακτή απ’ όπου ανέβαιναν στη σκηνή οι… νεκροί Βροντείο = Μηχανή για την απομίμηση της βροχής

ΙV. Οι δραματικοί αγώνες – ο χώρος Θέατρο του Διονύσου Κάθε χρόνο παραστάσεις Στην αρχή με ξύλινα καθίσματα (μέχρι 330 π.Χ.) και μετά με λίθινα

ΙV. Οι δραματικοί αγώνες – ο χρόνος Πότε γίνονταν οι πιο πολλές παραστάσεις στο θέατρο του Διονύσου (Διονύσια); Γιατί γίνονταν τότε κατά τη γνώμη σας;

ΙV. Οι δραματικοί αγώνες – η διοργάνωση Επώνυμος άρχων = διοργανωτής (Μεγάλα Διονύσια) Επιλογή έργων Επιλογή ηθοποιών (έργο του κράτους) Αναζήτηση χορηγών Χορηγός = εύπορος πολίτης Πληρωμή – τροφή και στέγη χορευτών Φροντίδα για χοροδιδάσκαλο και αυλητή Μέριμνα για σκευή υποκριτών και χορευτών

ΙV. Οι δραματικοί αγώνες – η κρίση Κριτές των έργων = 10 Εκλογή με κλήρο από κατάλογο Αθηναίων συνταγμένο από πριν Παρακολούθηση παραστάσεων Εκδήλωση προτίμησης γραμμένη σε πινακίδα Κάλπη Ανάσυρση πέντε πινακίδων Μέτρηση ψήφων για κάθε έργο Ανάδειξη νικητή δραματικού ποιητή

ΙV. Οι δραματικοί αγώνες – η βράβευση Βραβείο = Στεφάνια κισσού για ποιητή και χορηγό Πλάκες (διδασκαλίες) με τα ονόματα των συντελεστών στο δημόσιο αρχείο Δικαίωμα οικοδόμησης χορηγικού μνημείου στην οδό Τριπόδων, που να γράφει πάνω τους συντελεστές της παράστασης Χορηγικό μνημείο του Λυσικράτη στην Πλάκα

V. Οι συντελεστές της παράστασης – ο ποιητής Ο δραματικός ποιητής είναι: Συγγραφέας Σκηνοθέτης Μουσικοσυνθέτης Χορογράφος Σκηνογράφος Ερμηνευτής στα πρώτα χρόνια του δράματος

V. Οι συντελεστές της παράστασης – οι ηθοποιοί Τρεις ηθοποιοί σε κάθε έργο (εναλλαγή ρόλων) Συντεχνία (οι περί τον Διόνυσον τεχνίται) Επαγγελματίες (π.χ. Θεόδωρος, Αισχίνης)

V. Οι συντελεστές της παράστασης – η ενδυμασία Μεγαλοπρεπής – τελετουργική Χιτώνες με ζωηρά χρώματα (ευτυχία) Χιτώνες με γκρίζα (φαιά) χρώματα (δυστυχία

V. Οι συντελεστές της παράστασης – η ενδυμασία Οι θεοί διακρίνονται από τα σύμβολά τους Βρείτε ποιοι είναι!

V. Οι συντελεστές της παράστασης – η ενδυμασία Οι θεοί διακρίνονται από τα σύμβολά τους Βρείτε ποιοι είναι!

V. Οι συντελεστές της παράστασης – η ενδυμασία Οι θεοί διακρίνονται από τα σύμβολά τους Βρείτε ποιοι είναι!

V. Οι συντελεστές της παράστασης – η ενδυμασία Οι μάντεις φορούσαν μάλλινο ένδυμα (αγρηνόν) πάνω από το χιτώνα (π.χ. Τειρεσίας)

V. Οι συντελεστές της παράστασης – η ενδυμασία Οι ηθοποιοί φορούσαν υψηλά υποδήματα (κοθόρνους) και παραγεμίσματακάτω από τα ρούχα. Γιατί νομίζετε; κόθορνος

V. Οι συντελεστές της παράστασης – το προσωπείο Οι ηθοποιοί φορούσαν προσωπεία. Γιατί νομίζετε; Ας κάνουμε ένα μικρό «πείραμα»! Δύο παιδιά θα φορέσουν προσωπείο και θα πουν προς όλους μας τη φράση «Βοηθήστε μας» όσο πιο έντονα και εκφραστικά μπορούν. Τι νιώθετε εσείς που το είπατε και εσείς που το είδατε; Πώς λειτούργησε στην επικοινωνία το προσωπείο;

V. Οι συντελεστές της παράστασης – το προσωπείο Προσωπείο = εξιδανίκευση του ήρωα = υπέρβαση της καθημερινότητας = μεταφορά σε έναν άλλο κόσμο Τι αίσθηση σας προκαλεί το προσωπείο; Όταν το φοράτε Αλλά και όταν το βλέπετε;

V. Οι συντελεστές της παράστασης – το προσωπείο Τα ο ακίνητο βλέμμα της μάσκας ατενίζει χώρους όλο φωτιά και αίμα, χώρους που η ανθρωπότητα μόλις αντέχει. Η μάσκα κρατά τα μάτια της ανοιχτά ακόμα κι όταν πέφτει η λάμα του τσεκουριού, όταν καίγονται βρέφη, όταν η πόλη γίνεται στάχτη, όταν πέφτουν οι βόμβες, όταν η ανθρωπότητα στέκει στο χείλος της εξαφάνισης. Η μάσκα βλέπει τα πάντα. (Δ. Φωτόπουλος, σκηνογράφος)

V. Οι συντελεστές της παράστασης – η υποκριτική Μεγαλόπρεπη χειρονομία Μεγαλόπρεπη στάση Κίνηση Φωνή

V. Οι συντελεστές της παράστασης – η υποκριτική Χαρακτηρίστε την κίνηση των ηθοποιών χωρίς προσωπείο.

V. Οι συντελεστές της παράστασης – η υποκριτική Χαρακτηρίστε την κίνηση των ηθοποιών χωρίς προσωπείο.

V. Οι συντελεστές της παράστασης – η υποκριτική Δεν υπήρχαν γυναίκες ηθοποιοί Άντρες έπαιζαν τους γυναικείους ρόλους

V. Οι συντελεστές της παράστασης – η υποκριτική Γιατί απαγγέλλει με τη συνοδεία κρουστού οργάνου (ντεφιού) η ηθοποιός; Απήγγειλαν το ρόλο τους (με μέτρο και ρυθμό)

V. Οι συντελεστές της παράστασης – ο χορός Πώς φαίνεται από τη στάση του ότι ο χορός της εικόνας εκφράζει την κοινή γνώμη; τραγούδι χορός μιμητικός τρόπος έκφραση της κοινής γνώμης

V. Οι συντελεστές της παράστασης – ο χορός Ποιας λατρείας κατάλοιπο είναι η συνοδεία αυλητή κατά την είσοδο του χορού; Είσοδος από δεξιά πάροδο Κατά στοίχους (5Χ3 ή 3Χ5) Με συνοδεία αυλητή

V. Οι συντελεστές της παράστασης – ο χορός Ακίνητος στις επωδούς Χορός από αριστερά προς δεξιά και αντίστροφα Χαρούμενος χορός με χαρούμενο τραγούδι (υπόρχημα) Πλάτη προς τους θεατές Συχνός διάλογος του κορυφαίου με τους υποκριτές Απλούστερη ενδυμασία από των ηθοποιών

V. Οι συντελεστές της παράστασης – ο χορός Τι παρατηρείτε στη στάση του χορού στις δύο φωτογραφίες;

V. Οι συντελεστές της παράστασης – ο χορός Τι παρατηρείτε στην κίνηση του χορού;

V. Οι συντελεστές της παράστασης – το κοινό Χιλιάδες Αθηναίοι στο θέατρο Άντρες – γυναίκες – παιδιά – ξένοι – μέτοικοι Δωρεάν εισιτήριο σε άπορους πολίτες (θεωρικό) Ραβδούχοι για την τήρηση της τάξης Πρώτες σειρές (προεδρίες) για τους άρχοντες Κεντρικότερη θέση για τον ιερέα του Διονύσου Ολοήμερη παραμονή στο θέατρο! Κολατσιό! Πρώτα επίσημες τελετές Γνωστοί οι μύθοι (υπόθεση του έργου) Προάγων (ενημέρωση πριν από την παράσταση) Χειροκρότημα ή γιουχάισμα (ανάλογα!) Τρεις μέρες συνεχόμενες παραστάσεις!

ΚΑΙ ΈΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΥΙΖ για μνήμη και παρατηρητικότητα ΚΑΙ ΈΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΥΙΖ για μνήμη και παρατηρητικότητα Κοιτάξτε προσεκτικά τις φωτογραφίες έξι αρχαίων θεάτρων που ακολουθούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΩΔΩΝΗΣ

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΥΡΑΚΟΥΣΩΝ

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΦΕΣΟΥ

Στη συνέχεια θα τις ξαναδείξω με άλλη σειρά και χωρίς όνομα. Εσείς θα πρέπει να βρείτε τα ονόματά τους μέσα σε ένα δευτερόλεπτο! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ… ΠΑΜΕ!

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ……………..

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ……………

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ………………

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ………………….

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ………………

Αν κάποιος θέλει να … υιοθετήσει ένα αρχαίο θέατρο, μπορεί να πάει στην ιστοσελίδα του οργανισμού ΔΙΑΖΩΜΑ – Πολίτες για τα αρχαία θέατρα και να βοηθήσει στη συντήρησή του. www.diazoma.gr

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑTΡΟ του Γιάννη Ρίτσου   Όταν, κατά το μεσημέρι, βρέθηκε στο κέντρο του αρχαίου θεάτρου, νέος Έλληνας αυτός, ανύποπτος, ωστόσο ωραίος όπως εκείνοι, έβαλε μια κραυγή (όχι θαυμασμού: το θαυμασμό δεν τον ένιωσε διόλου, κι αν τον ένιωθε σίγουρα δε θα τον εκδήλωνε), μια απλή κραυγή ίσως απ’ την αδάμαστη χαρά της νεότητάς του ή για να δοκιμάσει την ηχητική του χώρου. Απέναντι, πάνω απ τα κάθετα βουνά, η ηχώ αποκρίθηκε η ελληνική  ηχώ που δεν μιμείται ούτε επαναλαμβάνει  μα συνεχίζει απλώς σ’ ένα ύψος απροσμέτρητο την αιώνια ιαχή του διθυράμβου. 

Έχετε σταθεί ποτέ στο κέντρο ενός αρχαίου θεάτρου για να βγάλετε μια κραυγή με όλη σας τη δύναμη; Όχι; Κάντε το κάποτε! Είναι απελευθερωτικό!