Στατιστικές Μέθοδοι στην Αξιολόγηση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΑΞΙΟΛΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Δασική Διαχειριστική Ι
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ Ένα υπόδειγμα ή μοντέλο είναι μια κάποιας μορφής αναπαράσταση πραγματικών αντικειμένων, καταστάσεων ή διαδικασιών. Γενικότερα είναι μια απλοποίηση.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Δασική Διαχειριστική Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Μάθημα 3 ο.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΕΥΡΕΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΚΩΝ ΕΚΤΟΠΩΝ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Η βασική αρχή του οικονομικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία οικονομικών και κοινωνικών στόχων για το μέλλον, εκφρασμένων σε ποσοτικοποιημένα.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Επίλυση Προβλημάτων με Η/Υ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Μελέτη περίπτωσης Μικροβιολογικού εργαστηρίου.. Έργο είναι ένα εγχείρημα που αποτελείται από μία ακολουθία δραστηριοτήτων, οι οποίες με τη χρησιμοποίηση.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Είναι:Μια ευρύτερη διοικητική δραστηριότητα, η οποία ΔΕΝ περιορίζεται απλώς στην διερεύνηση των επιθυμιών, σκέψεων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιδίωξη: βελτίωση ποιότητας με συνεχή βελτίωση των διεργασιών με βάση τις οποίες παράγονται τα προϊόντα Παράγοντες: ελεγχόμενες μεταβλητές.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Θεωρία Αποφάσεων.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ Γ. Σιδερίδης. ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Η στατιστική ως επιστήμη.....γιατί ακριβώς τη χρειαζόμαστε; Η στατιστική ως επιστήμη.....γιατί.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΔΙΑΛΕΞΗ 11η Ποσοτική έρευνα υγείας
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Διαδικασία συλλογής των δεδομένων – Δειγματοληψία Απώτερος στόχος η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ μεταβλητών και παραγωγή γνώσης με το σχήμα «αίτιο – αποτέλεσμα».
Προγραμματισμός έργων
Ανάλυση δεδομένων κοινωνικής έρευνας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Η προσθήκη της Τεχνολογίας στα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο Γενικό Μέσο Όρο, μεγέθυνε την αξία της δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητικών.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη
Το κόστος Ποιότητας    
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Λήψη απόφασης για Ενεργειακό Σχεδιασμό
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στατιστικές Μέθοδοι στην Αξιολόγηση Στατιστικές Μέθοδοι στην Αξιολόγηση Θανάσης Ράπτης O.R. PhD

Ποιος είναι ο σκοπός της παρουσίασης αυτής? Σκοποί της παρουσίασης αυτής είναι: Να φανεί η χρησιμότητα ή η αναγκαιότητα χρήσης στατιστικών εργαλείων στην υπόθεση της αξιολόγησης Να δοθούν ορισμένα παραδείγματα μεθοδολογιών ώστε να εμπεδωθεί ο πρώτος στόχος αλλά και να παρουσιαστούν οι μεθοδολογίες αυτές.

Συνοψίζοντας τους ορισμούς της Αξιολόγησης Μιλώντας για αξιολόγηση μπορεί να αναφερόμαστε σε: Προσδιορισμό της Αξίας/Σημασίας/Ωφελιμότητας Ικανοποίησης ή όχι στόχου/προδιαγραφών απαιτήσεων Εντοπισμό σημείων προς βελτίωση Επίπτωση από την εφαρμογή ενός σχεδίου Μέρος μιας κυκλικής διαδικασίας ποιότητας

Αξιολόγηση και Μέτρηση Η αξιολόγηση εμπεριέχει τον ποσοτικό προσδιορισμό, δηλαδή την μέτρηση, αν και είναι υπερσύνολο της μέτρησης.

Μέτρηση και Δεδομένα Η μέτρηση απαιτεί δεδομένα (πληροφόρηση)! Η μέτρηση απαιτεί δεδομένα (πληροφόρηση)! Τα δεδομένα μπορεί να είναι κάθε είδους και σε κάθε μορφή.

Δεδομένα και Μεταβλητότητα Τα (αναγκαία) δεδομένα μπορεί να… Είναι ασαφή Αλλάζουν συνεχώς Είναι υποκειμενικά Είναι “τυχαία” Με απλά λόγια να έχουν «Μεταβλητότητα» Τι γίνεται τότε?? Η Θεά Τύχη

Μεταβλητότητα και Στατιστική Χρειαζόμαστε την Στατιστική προκειμένου να διαχειριστούμε την μεταβλητότητα των δεδομένων και να λάβουμε αποφάσεις σε περιβάλλον όπου παρουσιάζεται τυχαιότητα.

Πηγές Μεταβλητότητας Η μεταβλητότητα κατά βάση προκύπτει από δυο μηχανισμούς: Από διαφόρων ειδών σφάλματα στον ποσοτικό προσδιορισμό Από την ίδια την φύση των φαινομένων που μπορεί να είναι στοχαστικά Στην αξιολόγηση υπηρεσιών, η συνήθης πηγή μεταβλητότητας είναι η ικανοποίηση των ληπτών της υπηρεσίας.

Κατηγοριοποίηση των Στατιστικών μεθόδων Γενικά μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε τις υπαρκτές μεθόδους στις εξής δύο κατηγορίες: Μέθοδοι οι οποίες έρχονται μπορούν να εφαρμοστούν πάνω σε υπαρκτές ντετερμινιστικές μεθόδους και να επεκτείνουν την χρήση τους. Μέθοδοι οι οποίες νοούνται μόνο ως στατιστικές και δεν υφίστανται διαφορετικά.

Έξι μεθοδολογίες Πολυκριτήρια Ανάλυση Χρησιμότητας Πολυμεταβλητά Ψευδομεταβλητά μοντέλα Συσταδοποίηση των απόψεων των εταίρων Περιβάλλουσα Ανάλυση Δεδομένων Ανάλυση κειμένου εκθέσεων αξιολόγησης PERT-CPM

Πολυκριτήρια Ανάλυση Λήψης Απόφασης (MCDA): Συνάρτηση Ωφελιμότητας Πρόκειται για την μέθοδο εκείνη κατά την οποία αξιολογούνται μια σειρά από αντικείμενα/υποκείμενα/»εναλλακτικές στρατηγικές», μέσω του υπολογισμού της ωφελιμότητας που συνεπάγεται κάθε επιλογή για τον τελικό χρήστη. Η ωφέλεια προκύπτει ως σταθμισμένο άθροισμα με βάρη, των επιμέρους ωφέλιμων χαρακτηριστικών κάθε υποκειμένου. Τα βάρη εκφράζουν την σημαντικότητα που δίνει ο χρήστης σε κάθε χαρακτηριστικό και σταθμίζουν την επίδοση του αξιολογούμενου σε κάθε πεδίο αξιολόγησης.

MCDA :Περίπτωση στην εκπαίδευση Συνήθης επιλογή: Αξιολόγηση προσωπικού, μαθητών, προγραμμάτων κλπ Διαφορετικότητα στην προσέγγιση: Τα βάρη δεν τίθενται από τους αξιολογητές αλλά από τους αξιολογούμενους. Αυτό αμέσως εισάγει την ανάγκη χρήσης στατιστικών μεθόδων.

MCDA: Η επίδραση της γνώμης των εταίρων Η άποψη των εταίρων για κάποιο ζήτημα (π.χ. σύλλογος διδασκόντων για κάποιο σχολείο) είναι μια ποσότητα η οποία δεν είναι αυστηρά προσδιορισμένη αλλά έχει κάποια κατανομή. Αυτό κληροδοτεί ένα στατιστικό χαρακτήρα στα αποτελέσματα. 1=2?

Η επιλογή της σημαντικότητας των κριτηρίων: Τρείς τρόποι 1ος τρόπος: Ορισμός από τον αξιολογητή. 2ος τρόπος: Ορισμός από τους αξιολογούμενους. 3ος τρόπος: Ορισμός από κάποια στατιστική πολυμεταβλητή μέθοδο..

Πολυμεταβλητές Τεχνικές- Latent Variable Models Το αντικείμενο της πολυμεταβλητής ανάλυσης είναι η ταυτόχρονη ανάλυση πολλών μεταβλητών οι οποίες μπορεί να είναι συνεχείς, διακριτές ή κατηγορικές. Σκοπός της ανάλυσης είναι η ερμηνεία της διακύμανσης και των συνδιακυμάνσεων του συνόλου των μεταβλητών, η γραφική ερμηνεία των δεδομένων και η μείωση της διάστασης των δεδομένων. Απώτερος σκοπός η εξαγωγή πληροφορίας.

Η γενική ιδέα των πολυμεταβλητών τεχνικών Οι πιο γνωστές από αυτές τις μεθόδους είναι οι Factor και PCA Η γενική ιδέα είναι ότι υπάρχουν κάποιες μη παρατηρούμενες μεταβλητές οι οποίες βρίσκονται σε λανθάνουσα μορφή και ο στόχος είναι να γίνει ανάκτηση της τιμής αυτών των μεταβλητών μέσω της μέτρησης κάποιων άλλων παρατηρήσιμων, μετρούμενων (observable) και πολυπληθέστερων μεταβλητών οι οποίες δέχονται επιδράσεις από τις μη μετρούμενες. Παραδείγματα από Οικονομία και Ψυχομετρία

Η εφαρμογή των πολυμεταβλητών στην εκπαιδευτική αξιολόγηση Μέτρηση της ικανοποίησης διαφόρων φορέων και αποκάλυψη της δομής της ικανοποίησης Μέτρηση ατομικών χαρακτηριστικών

Συσταδοποίηση των απόψεων των εταίρων (Clustering) Βασικό εργαλείο η ανάλυση συστάδων- cluster analysis Σκοπός της μεθόδου είναι η εύρεση τυχών φυσικών ομαδοποιήσεων εντός ενός μεγάλου συνόλου υποκειμένων και αποκάλυψη των κοινών χαρακτηριστικών τους. Τυπική εφαρμογή: ταξινόμηση των απόψεων σε ομάδες.

Συσταδοποίηση των απόψεων των εταίρων (Clustering)

Συσταδοποίηση των απόψεων των εταίρων (Clustering)

Συσταδοποίηση των απόψεων των εταίρων (Clustering)

Περιβάλλουσα Ανάλυση Δεδομένων Μέθοδος συγκριτικής αξιολόγησης ομοειδών μονάδων. Ιδανική για περιπτώσεις αξιολόγησης υπηρεσιών εκπαίδευσης, υγείας και γενικότερα άυλων προϊόντων. Σύστημα εισροών εκροών, μικτές εισροές και εκροές

Περιβάλλουσα Ανάλυση Δεδομένων Η μέθοδος ταξινομεί τις μονάδες ως προς την αποδοτικότητά τους Εντοπίζει τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν σε κάθε μονάδα ώστε να «μοιάσει» στις ποιο αποδοτικές από το σύνολο αξιολογούμενων μονάδων

Αλγόριθμοι ανάλυσης κειμένων εφαρμογή σε εκθέσεις αξιολόγησης Ανάλυση εκθέσεων αξιολόγησης 200 εκθέσεις αξιολόγησης Ελληνικών ΑΕΙ

Ανάλυση εκθέσεων αξιολόγησης

Ανάλυση εκθέσεων αξιολόγησης

Ανάλυση εκθέσεων αξιολόγησης

PERT-CPM: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ Προσδιορισμός σκοπού του έργου Επιλογή μεθόδου σχεδιασμού Υλοποίηση ενός σχεδίου Βελτιστοποίηση σχεδίου Έλεγχος του σχεδίου ¨ Plan your work first…..then work your plan ¨

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ(2) Παράδειγμα μεθόδου: Top-Down Design Παράδειγμα μεθόδου: Top-Down Design (από το γενικό στο ειδικό):

ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ Δυο Μεθοδολογίες: PERT: Program Evaluation & Review Technique CPM: Critical Path Method

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΕΛΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΠΟ –ΧΡΟΝΟ- ΤΡΟΠΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ(2)

ΕΠΙΛΥΣΗ – CRITICAL PATH

CRITICAL PATH RESULTS TABLE

GANT CHART Πίνακας με το χρονοδιάγραμμα των δραστηριοτήτων:

Το δίκτυο ενεργειών (1)

Το δίκτυο ενεργειών (2)

ΤΡΟΠΟΠΟΊΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΦΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΔΟΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ (DUMMY):

Η λύση του δικτύου ενεργειών

Μετρώντας τα χιλιοστά και χάνοντας τους πόντους! Όλα αυτά και πολλά άλλα έχουν ανάγκη μιας σωστής μεθοδολογίας. Διαφορετικά το όφελος των μεθόδων εξανεμίζεται από σοβαρά μεθοδολογικά σφάλματα.

Στατιστικός Έλεγχος Ποιότητας Διεργασιών

Διαγράμματα δράσης

Ευχαριστώ για την υπομονή σας!