SKANDIA GLOBAL IT MANAGEMENT Αντωνοπούλου Μαρία Βασιλείου Παναγιώτα Στέφου Ασημίνα Μ.Π.Σ. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ “DE-ESCALATING.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Ιωάννης Κόμνιος Μεταπτυχιακή Διατριβή Τμήμα.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. / "SEMI-REGULATED" ΑΓΟΡΑ
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Υλοποιηςη εργων SAP μεθοδος asap
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
16- 1 ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ  Venture Capital  ΠΡΩΤΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ (The Initial Public Offering)  ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΔΟΣΗΣ –ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ.
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αναγνώριση Προτύπων.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ 1. 2 Χρήστης Στόχος Ταμίας διενέργεια πώλησης διενέργεια ενοικίασης εισαγωγή ταμείου εξαγωγή ταμείου * 1 Μοντέλο Πεδίου Προβλήματος.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ηλεκτρονική Ενότητα 5: DC λειτουργία – Πόλωση του διπολικού τρανζίστορ
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Αλγεβρική Εξειδίκευση u Καθορισμός τύπων αφαίρεσης σε όρους σχέσεων μεταξύ τύπων λειτουργιών.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
ANAKOINWSH H 2η Ενδιάμεση Εξέταση μεταφέρεται στις αντί για , την 24 Νοεμβρίου στις αίθουσες ΧΩΔ και 110 λόγω μη-διαθεσιμότητας.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Εισαγωγή Μαρία Καρύδα, Λέκτορας B13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα 12-2, Τετάρτη 12-2
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Μελέτη για την Επίδραση των Προγραμμάτων Ψηφιοποίησης στη Διαχείριση και στη Σταθερότητα των Συλλογών με Ιστορικές Φωτογραφίες. Φοιτήτρια: Παγώνη Αποστολία.
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Πρόταση υιοθέτησης προγραμματικής συμφωνίας για την υλοποίηση έργων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

SKANDIA GLOBAL IT MANAGEMENT Αντωνοπούλου Μαρία Βασιλείου Παναγιώτα Στέφου Ασημίνα Μ.Π.Σ. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ “DE-ESCALATING INFORMATION TECHNOLOGY PROJECTS: LESSONS FROM THE DENVER INTERNATIONAL AIRPORT” Διοικητική των Πληροφοριακών Συστημάτων

2 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

3  Συνοπτική Περιγραφή : 1980: Το DIA σχεδιάστηκε ως το μεγαλύτερο αεροδρόμιο των ΗΠΑ(53 τετραγ. μίλια, διπλάσιας έκτασης του Manhattan). 1992: Οραματισμός και απαρχή υλοποίησης καθολικού πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης αποσκευών από την BAE Automated Systems, Inc. 1993: Προβλήματα του συστήματος κατά την προγραμματισμένη έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου. 1995: Οριστική έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου με δύο συστήματα διαχείρισης αποσκευών (α. Χειρωνακτικό β. Ημιαυτόματο). Denver International Airport (DIA) 1/2

4  Λόγοι εξέτασης του DIA: Το καθολικό πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αποσκευών του DIA αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες ΙΤ αποτυχίες της δεκαετίας. Προσδιορισμός στρατηγικών και τακτικών για τη διαφυγή από τον κύκλο κλιμάκωσης (escalation cycle). Denver International Airport (DIA) 2/2

5 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

6  1989: Υλοποίηση αρχικού πληροφοριακού συστήματος Ατομικά πληροφοριακά συστήματα για κάθε αεροπορική εταιρεία.  1991: Η ΒΑΕ αναπτύσσει το αυτοματοποιημένο ΠΣ για την United Airlines.  1992: Ιδέα για τη ανάπτυξη ενός καθολικού ΠΣ διαχείρισης αποσκευών. Δυσκολία εύρεσης εταιρείας ανάπτυξης ΠΣ λόγω της πολυπλοκότητας του έργου. Τελικά, η ΒΑΕ αναλαμβάνει την υλοποίηση του έργου, μη έχοντας εμπειρία σε ανάλογου μεγέθους έργου. Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA 1/2

7 Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA 2/2  Προτεινόμενο σύστημα: 3,100 ανεξάρτητα “telecars” για διαχείριση αποσκευών μεταξύ 20 διαφορετικών αερογραμμών Δίκτυο 55 PCs 5,000 optical detectors 400 radio receivers 56 bar-code scanners  Στόχος Η μεταφορά αποσκευών μεταξύ οποιονδήποτε σημείων του αεροδρομίου σε λιγότερο από 15 λεπτά, με ρυθμό μεταφοράς 1000 βαλίτσες/λεπτό! (2-3 φορές γρηγορότερο από τις παραδοσιακές ταινίες μεταφοράς)  4/1992: Ανάθεση του έργου στη ΒΑΕ με αρχική χρηματοδότηση $175.6 εκατομ., ύστερα από παρουσίαση prototype του συστήματος.  10/1993: Χρονοπρογραμματισμένη παράδοση του συστήματος. Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA 2/2

8 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

9  De-escalation  Διαδικασία διαφυγής από τον κύκλο κλιμακωτών ( Escalating) δεσμεύσεων ενός αποτυχημένου σχεδίου δράσης.  Στάδια υλοποίησης 1.Αναγνώριση του προβλήματος. 2.Επανεξέταση του πρότερου σχεδίου δράσης. 3.Αναζήτηση εναλλακτικών σχεδίων δράσης. 4.Υλοποίηση Στρατηγικής Διαφυγής.  Αποτέλεσμα  Επαναπροσδιορισμός του έργου. ή  Εγκατάλειψη του έργου. De-escalation

10 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

11 A Grounded Process Model of De-escalation for the DIA Case Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

12 ΦΑΣΗ 1 :Αναγνώριση του προβλήματος...  4/1994: Πρώτο test του συστήματος σε πραγματικές συνθήκες.  Δημιουργία αμφιβολιών και κλίματος απαισιοδοξίας για την ικανοποίηση των αρχικών δεσμεύσεων και την τελική αποπεράτωση του συστήματος, από διοικητικούς εκπροσώπους.  Προσπάθεια αντιμετώπισης των ασκούμενων εξωτερικών πιέσεων τόσο από τις έρευνες της «Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης» (Σώμα Ενόρκων,Ομοσπονδιακό Λογιστήριο,Διοίκηση Αεροπλοΐας) όσο και από τις αγωγές των εμπόρων του DIA για τις επαναλαμβανόμενες καθυστερήσεις έναρξης λειτουργίας. ΑΠΟΤΥΧΙΑ !!!! «Αναγνώριση της Αρνητικής Ανάδρασης» «Ανταπόκριση σε Εξωτερικές Πιέσεις» Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

13 Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA ΦΑΣΗ 1 :Αναγνώριση του προβλήματος...  ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ  5/1994 : Πρόσληψη του συμβούλου Logplan από τον τότε Δήμαρχο Webb, για την αποτίμηση του αυτόματου συστήματος αποσκευών.  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ  7/1994 :Έναρξη αποτίμησης. Πρώτη ανεξάρτητη εξωτερική επέμβαση στη σχεδίαση του συστήματος.

14 ΦΑΣΗ 2 : Επανεξέταση του πρότερου σχεδίου δράσης...  Διαπίστωση από την Διοίκηση του DIA του μεγέθους του οικονομικού κόστους λόγω της καθυστέρησης λειτουργίας του αεροδρομίου.  Αποτέλεσμα αποτίμησης ρίσκου της Hickling Corporation :Το οικονομικό κόστος μη λειτουργίας του DIA ανερχόταν στα $33.3 εκατομ./μήνα.  Ανάγκη αντιμετώπισης οικονομικού κόστους :Μείωση του κόστους των μετοχών ένα βήμα πριν την μη επενδυτική κατάσταση για «χρηματοδότηση της καθυστέρησης». «Αποσαφήνιση μεγέθους προβλήματος » Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

15 ΦΑΣΗ 2 : Επανεξέταση του πρότερου σχεδίου δράσης...  Κατανόηση του μεγέθους του προβλήματος λόγω κόστους. +  Πολιτικές βλέψεις του Δημάρχου Webb για επανεκλογή. =  Ανάγκη εναλλακτικών επιλογών, με σκοπό την μείωση των καθυστερήσεων λειτουργίας του DIA.  Αρχικό Πρόβλημα  Η ολοκλήρωση του προκαθορισμένου Καθολικού Αυτοματοποιημένου Συστήματος.  Νέο Πρόβλημα  Έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου το συντομότερο δυνατόν. «Επαναπροσδιορισμός του Προβλήματος » Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

16 Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA ΦΑΣΗ 2 : Επανεξέταση του πρότερου σχεδίου δράσης...  ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ  5/1994 : Σύσταση από τον Δήμαρχο Webb «Τακτικής Δύναμης» υψηλού επιπέδου, αναθέτοντάς της την εύρεση σύντομων εναλλακτίκων λύσεων του αυτοματοποιημένου συστήματος ΒΑΕ.  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ  Εγκατάλειψη,από τη διοίκηση της πόλης και του DIA, του σχεδίου για έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου με ένα πλήρες αυτοματοποιημένο σύστημα αποσκευών,σχεδιασμένο απο τη ΒΑΕ.

17 ΦΑΣΗ 3 : Αναζήτηση εναλλακτικών σχεδίων δράσης...  7/1994 :Αποτίμηση του ΠΣ από το Logplan, με τη λειτουργία προσομοιωμένου συστήματος μικρότερης έκτασης και ίδιων προδιαγραφών.  8/1994:Αναγνώριση των υψηλών προδιαγραφών και δυνατοτήτων του Καθολικού Συστήματος αλλά και της δυσκολίας αξιόπιστης και σταθερής λειτουργίας του.  Πρόταση : Κατασκευή εφεδρικού tug-and-cart συστήματος αποσκευών με δυνατότητα υλοποίησης σε διάστημα μικρότερο των 5 μηνών. «Αναγνώριση και νομιμοποίηση ενός νέου σχεδίου δράσης » Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

18 ΦΑΣΗ 3 : Αναζήτηση εναλλακτικών σχεδίων δράσης...  Ο Δήμαρχος Webb:  Θεωρεί υπεύθυνη την ΒΑΕ για τις αλλεπάλληλες καθυστερήσεις και θέτει προς περάτωση την «προσωρινή» λύση του « tug-and-cart» συστήματος αποσκευών, στην προσπάθεια του να αντικρούσει τις κατηγορίες, για ολική αποτυχία του καθολικού συστήματος.  Επιβάλλει πρόστιμο $12,000 /ημέρα για κάθε ημέρα καθυστέρησης, από την πρωταρχικά χρονοπρογραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης του έργου.  Ζητά από τη ΒΑΕ $50 εκατομ. για την υλοποίηση του tug-and- cart συστήματος αποσκευών. «Διαμόρφωση εντυπώσεων» Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

19 Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA ΦΑΣΗ 3 : Αναζήτηση εναλλακτικών σχεδίων δράσης...  ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ  4/8/1994 : Ανακοίνωση από τον Δήμαρχο Webb ανάπτυξης ενός προσωρινού «low-tech συστήματος», σε αντίθεση με το αρχικό «high-tech σύστημα» αποσκευών.  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ  Πρόσληψη του Rapistan Demag για τη σχεδίαση και εγκατάσταση του «προσωρινό συστήματος».  Ένσταση της United Airlines ότι το «low-tech σύστημα» δεν θα ανταποκρινόταν στις υψηλές απαιτήσεις της αερογραμμής της.

20 ΦΑΣΗ 4 : Υλοποίηση Στρατηγικής Διαφυγής...  30/8/1994: Η πόλη του Denver,οι United Airlines και η BAE, ξεκινούν έναν τριήμερο κύκλο διαπραγματεύσεων επανεξετάζοντας το ενδεχόμενο τροποποίησης του καθολικού αυτοματοποιημένου συστήματος και όχι της κατάργησής του. «Έκκληση προς τους μετόχους» Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

21 ΦΑΣΗ 4 : Υλοποίηση Στρατηγικής Διαφυγής...  Η διοίκηση του Denver και του DIA αποποιούνται των ευθυνών τους για την υλοποίηση του αυτοματοποιημένου συστήματος αποσκευών, επιρρίπτοντας εξ ολοκλήρου αυτές, στην ΒΑΕ και στην United Airlines. « Αποποίηση των ευθυνών » Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

22 Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA ΦΑΣΗ 4 : Υλοποίηση Στρατηγικής Διαφυγής...  ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ 1/9/1994 : Η πόλη του Denver,οι United Airlines και η BAE αποφασίζουν την διάσπαση του Καθολικού συστήματος σε δύο μέρη: Ημι-αυτόματο σύστημα διαχείρισης των αερογραμμών της United. «Απλή-βασική έκδοση» του αυτοματοποιημένου συστήματος της ΒΑΕ. Περιορισμός πρόσβασης στο σύστημα από άλλες εταιρίες :  Εγκατάσταση καινούριων telecars από τη ΒΑΕ.  Παραχώρηση δικαιωμάτων από τη United. Χειρωνακτικό σύστημα για την εξυπηρέτηση των αναγκών των υπολοίπων αερογραμμών.

23 ΦΑΣΗ 4 : Υλοποίηση Στρατηγικής Διαφυγής...  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Εμφάνιση δύο ξεχωριστών στρατηγικών διαχείρισης αποσκευών: Η United αναλαμβάνει την επίβλεψη της υλοποίησης του συστήματος για την εξυπηρέτηση του Concourse B. Η πόλη του Denver αναλαμβάνει την επίβλεψη της υλοποίησης του συστήματος για την εξυπηρέτηση του Concourse Α και C. Μείωση του μεγέθους και της πολυπλοκότητας του έργου. Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA

24 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

25 Τελική Κατάσταση 2/1995 : Καταληκτική ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του DIA έχοντας:  καθυστέρηση 16 μηνών ύστερα από την αρχικά χρονοπρογραμματισμένη έναρξη.  Συνολικό κόστος $5,2 δισεκατομ.  Επιπλέον Κόστος $2 δισεκατομ. από τον αρχικό προϋπολογισμό.

26 Τελική Κατάσταση DIA: 5 runways και 88 Gates, 20 λιγότερες από αυτές του προς αντικατάσταση αεροδρόμιου Stapleton. Φόρος αερογραμμής ανά επιβάτη $18,80. Μέρος του οποίου κάλυπτε δικαστικά έξοδα και σχετικές επενδύσεις. Υλοποίηση ΔΥΟ συστημάτων διαχείρισης αποσκευών και όχι ΕΝΟΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥ.

27 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

28 Συμπεράσματα Από την μελέτη του DIA προκύπτουν: Το De-escalating, στο οποίο πραγματοποιείται η κατάργηση της υπάρχουσας κατάστασης και η αντικατάστασή της με καινούργια, είναι μια πολύπλοκη και επείγουσα διαδικασία. Για την σωστή διεξαγωγή της διαδικασίας του De-escalating καθοριστικό ρόλο παίζει: Ικανότητα των managers να εντοπίσουν μια ανακυκλώμενη κατάσταση κλιμάκωσης και δυνατότητα διαφυγής από αυτή.

29 Ερωτήσεις..... Αυτοματοποιημένο Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA

30 Denver International Airport (DIA) Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA De-escalation Στάδια διαδικασίας De-escalation στο DIA Τελική κατάσταση Συμπεράσματα Ερωτήσεις Δομή

31 Αυτοματοποιημένο Σύστημα Διαχείρισης Αποσκευών DIA Ερωτήσεις Τι συνέβη τελικά; Που οφείλεται η αποτυχία του έργου; Που οφείλεται η καθυστέρηση έναρξης του DIA; Πως κρίνετε την στάση του Δημάρχου Webb,της ΒΑΕ και της United; Η πολιτική διαφυγής ήταν η τελικά η καλύτερη δυνατή;

32 Ευχαριστούμε!!! Αντωνοπούλου Μαρία Βασιλείου Παναγιώτα Στέφου Ασημίνα