ΤΑΞΗ Β΄ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΕΤΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Προσωπικές Πωλήσεις.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 2
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 4
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΓΑΒΡΗΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΜΗΜΑ Γ1
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Φοιτήτρια: Αντωνιάδου Νικολέτα.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Λογιστικά Βιβλία – Δικαιολογητικά Έγγραφα.  Κάθε επιτηδευματίας ανεξαρτήτως εάν είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ασκεί οποιαδήποτε μορφή επιχειρηματικής.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μ.Sc in ACCOUNTING AND AUDITING
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η έννοια της επιχείρησης
Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΑΞΗ Β΄ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΒΑΡΦΗ ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΟΥΠΑΙ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΚΙΝΟ ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΝΕΛΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΤΣΙΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΣΜΑΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΥΜΠΕΡΑΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΜΑΡΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΠΙΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΝΑΙ ΥΛΚΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΝΘΙΑ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Π.Ε 18.40 ΧΑΣΑΝΜΠΕΛΛΙ ΜΑΡΙΛΝΤΑ ΜΥΡΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ Π.Ε 09

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΛΟΓΟΣ 1. Η ιστορική εξέλιξη του τουριστικού φαινόμενου 1.1 Έννοια τουρισμού 1.2 Ιστορική αναδρομή 1.3 Ορισμός ξενοδοχειακού προϊόντος 1.4 Διακρίσεις ξενοδοχειακών επιχειρήσεων 1.5 Δομή και οργάνωση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων   2. Τμήματα της ξενοδοχειακής επιχείρησης 2.1 Οργάνωση τμήματος υποδοχής, ορόφων 2.2 Οργάνωση τμήματος επισιτιστικών (εστιατόριο, μπαρ) 2.3 Οργάνωση τμήματος προσωπικού 2.4 Οργάνωση τμήματος μάρκετινγκ 2.5 Οργάνωση τμήματος οικονομικού 2.6 Οργάνωση τμήματος διεύθυνσης 2.7 Οργάνωση τμήματος άθλησης και ψυχαγωγίας 2.8 Οργάνωση τμήματος ασφάλειας

3. Τουριστικό μάρκετινγκ 4. Συμπεριφορά του τουρίστα 5 3. Τουριστικό μάρκετινγκ 4. Συμπεριφορά του τουρίστα 5. Οι δημοσιές σχέσεις στην ξενοδοχειακή επιχείρηση 6. Η ξενοδοχειακή μας επιχείρηση 6.1 Παρουσίαση της ξενοδοχειακής επιχείρησης - Προφίλ 6.2 Οργανόγραμμα 7. Προώθηση της ξενοδοχειακής μονάδας ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ (δημιουργία μακέτας) ΠΗΓΕΣ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Η διαθεματική αυτή εργασία δίνει έμφαση στις διδακτική με την οποία επιδιώκεται η συμμετοχή του μαθητή, η συνέρευνα και η εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής μάθησης. Η διαθεματική είναι αξιόλογη και αρκετά ενδιαφέρουσα. Είναι προσαρμοσμένη στο παιδοκεντρικό μοντέλο διδασκαλίας και συνάδει με τα ενδιαφέροντα και τους προβληματισμούς των μαθητών. Αυτό που αναδείχθηκε είναι η ανάπτυξη της συνεργατικής διάθεσης και η αφύπνιση της καταναλωτικής συνείδησης και της επιχειρηματικής σκέψης . Στην εργασία αυτή, έχουμε αναφερθεί στην λειτουργία και διαχείριση του ξενοδοχείου. Επιπρόσθετα στον εσωτερικό όσο και στον εξωτερικό του χώρο και επιπλέον στις ιδιότητες και στους κλάδους στους οποίους χωρίζεται η σωστή λειτουργία ενός ξενοδοχείου. Στην συνέχεια τα παιδιά παρουσιάζουν την μακέτα ενός ξενοδοχείου 4ον αστέρων, όπως επίσης και τις υπηρεσίες που διαθέτει. Ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να διαθέτει αρκετές υπηρεσίες για να καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες πελατών . Τέλος, πιστεύουμε πως μέσα από αυτή την εργασία καλύπτονται βασικές έννοιες και γνώσεις που επιτρέπουν στον αναγνώστη μια πρώτη προσέγγιση όσο αναφορά τη λειτουργία του ξενοδοχείου.

1.1 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ο τουρισμός είναι ένας πολύ διαδεδομένος τρόπος ψυχαγωγίας, ειδικά στον Δυτικό Κόσμο ενώ παράλληλα αποτελεί μια πολύ μεγάλη βιομηχανία και σημαντικότατη πηγή εσόδων για παραδοσιακά τουριστικές χώρες όπως την Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και την Ελλάδα. Πρόσφατα χάρη στην μεγάλη μείωση του κόστους ταξιδιού και της πτώσης του Τείχους, υπάρχουν ανερχόμενοι τουριστικοί προορισμοί όπως Τσεχία, Ουγγαρία, Κροατία, Τουρκία, Αίγυπτος, που προσελκύουν κάθε χρόνο και περισσότερους τουρίστες με όπλο τις χαμηλές τιμές και την καλή εξυπηρέτηση.

1.2 ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Στόχος της εργασίας αυτής είναι η καταγραφή των σταδίων της εξέλιξης του τουριστικού φαινομένου καθώς και μια περιγραφή των μορφών του και των αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν στο πέρασμα του χρόνου μέχρι την σημερινή κατάσταση. Η ιστορική αναδρομή ξεκινάει από το 2500π.Χ. και χωρίζεται σε τέσσερις χρονικές περιόδους βάσει των γενικότερων κοινωνικών και οικονομικών συνθηκών που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη του φαινομένου. Η πρώτη περίοδος ξεκινά από το μέσο της τρίτης χιλιετίας π. Χ. και τελειώνει την εποχή της γενικευμένης χρήσης της ατμομηχανής στο σιδηρόδρομο το 1840. Η δεύτερη περίοδος διαρκεί μέχρι το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, η τρίτη φτάνει μέχρι τη δεκαετία του 70 και η τέταρτη ως σήμερα. Στο δεύτερο μέρος οριοθετούνται κάποιες βασικές έννοιες και ορίζονται κάποιες σχετικά νέες έννοιες. Στην συνέχεια παρουσιάζεται μια αναλυτική κατηγοριοποίηση του τουρισμού και αναπτύσσονται οι κύριες μορφές του. Η καταγραφή των διάφορων μορφών τουρισμού ολοκληρώνεται με μια αναφορά στις νέες μορφές τουρισμού που γνωρίζουν στις μέρες μας μεγάλη άνθιση . Οι συνθήκες που επικρατούν παγκοσμίως τα τελευταία τέσσερα χρόνια δεν βοηθούν στην ανάπτυξή του, παρόλα αυτά προβλέπεται ότι ο αριθμός αφίξεων των τουριστών θα αυξηθεί. Όσον αφορά την Ελλάδα, συνεισφέρει σημαντικά στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν και αποτελεί μοχλό ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία. Η διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων βοήθησε στην προβολή της χώρας και πραγματοποιήθηκαν μεγάλες επενδύσεις για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη.

1.3 Ορισμός Ξενοδοχειακού Προϊόντος Το σύνολο των υλικών αγαθών και υπηρεσιών που προσφέρει ένα ξενοδοχείο ονομάζεται ξενοδοχειακό προϊόν. Υπηρεσία είναι η εργασία ή η παροχή που βρίσκει χρήση από κάποιον τρίτο π.χ είναι η χρήση του δωματίου  από τον πελάτη ή το σερβίρισμα του φαγητού του στο εστιατόριο. Οι υπηρεσίες είναι αυλές και δεν μπορούν να έρθουν στην ιδιοκτησία του πελάτη. Η ποιότητα των υπηρεσιών χαρακτηρίζεται από την υποκειμενικότητα. Η ποιότητα πολλών ξενοδοχειακών υπηρεσιών εξαρτάται απόλυτα από την συμπεριφορά των εργαζομένων, ειδικά στις περιπτώσεις που η υπηρεσία ως προϊόν καταναλώνεται την στιγμή που παράγεται. Το σερβίρισμα του φαγητού για παράδειγμα είναι μια υπηρεσία που ο πελάτης  καταναλώνει ακριβώς την στιγμή που ο σερβιτόρος την προσφέρει. Ενώ ο καθαρισμός του δωματίου είναι μια υπηρεσία στην οποία ο χρόνος παραγωγής διαφέρει από τον χρόνο κατανάλωσης. Η ποσότητα του διαθέσιμου ξενοδοχειακού προϊόντος ορίζεται από το μέγεθος του ξενοδοχείου και η ποιότητα ορίζει την οικονομική του επιτυχία και εξέλιξη.

Το ξενοδοχειακό προϊόν είναι αποτέλεσμα σύνθεσης ενός πλέγματος αγαθών και υπηρεσιών όπως: Φυσικό και τεχνητό περιβάλλον 2. Φήμη της περιοχής εγκατάστασης του ξενοδοχείου 3. Αρχιτεκτονική διακοσμήσει και διαρρύθμιση του ξενοδοχείου 4. Άνεση, θεά, καθαριότητα και ευκολίες των υπνοδωματίων 5. Φαγητά, ποτά και λοιπά προσφέρομε υλικά αγαθά 6. Εξυπηρέτηση, προθυμία, θετικότητα των εργαζομένων 7. Μουσική, διασκέδαση και γενικά κάθε προσφέρομε ευκολία

Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι το ξενοδοχειακό προϊόν προσφέρεται σε δεδομένο τόπο ο οποίος δεν επιδέχεται μεταβολή διότι το ξενοδοχείο δεν κινείται και δεν μεταφέρεται.. Το ξενοδοχειακό προϊόν είναι ευαίσθητο λόγω της ποικιλίας της σύνθεσης του και παρουσιάζει τις εξής ιδιαιτερότητες: Είναι πολύμορφο και πολυσύνθετο. Τα προϊόντα αυτά προσφέρονται σε διαφορετικές στιγμές σε διαφορετικούς χώρους και  από διαφορετικούς ανθρώπους Καταναλώνεται επί μέρες και η γνώμη του πελάτη για την συνολική ποιότητα ολοκληρώνεται μετά την αποχώρηση. Το δωμάτιο του ξενοδοχείου που δεν νοικιάστηκε την μια ημέρα, δεν μπορεί να νοικιαστεί την επόμενη, καλύπτοντας έτσι την απώλεια εσόδου της προηγούμενης ημέρας. Δεν μεταφέρεται και δεν διανέμεται στις διάφορες αγορές αλλά υποχρεώνει τον καταναλωτή να μεταφερθεί αυτός στον χωρο που προσφέρεται. Εξαρτάται από πολλούς έξω-ξενοδοχειακούς παράγοντες-άσχημες κλιματολογικές συνθήκες, σεισμοί, φωτιές, τρομοκρατικές ενέργειες.

1.4 ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τα ξενοδοχεία είναι οικονομικές μονάδες οι οποίες πωλούν φιλοξενία. Ο νόμος ορίζει ως ξενοδοχείο την επιχείρηση που λειτουργεί μέσα ή έξω από πόλεις και προσφέρει κατάλυμα με ή χωρίς διατροφή. Τα ξενοδοχεία λειτουργούν είτε ως ανεξάρτητες μονάδες είτε ως τμήματα μεγάλων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων οι οποίες έχουν υπό τον έλεγχό τους ένα σύνολο ξενοδοχείων που βρίσκονται σε διαφορετικές περιοχές. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ανάλογα με τη μορφή τους διακρίνονται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ε.Ο.Τ. ως εξής: Ξενοδοχεία (κλασσικού τύπου, τύπου επιπλωμένων διαμερισμάτων, μοτέλ, παραδοσιακά καταλύματα)Τα ξενοδοχεία κλασσικού τύπου παρέχουν κατάλυμα, τροφή, διασκέδαση και κατατάσσονται σε πέντε κατηγορίες αστέρων. Τα κάμπινγκ διαθέτουν χώρους εγκατάστασης της σκηνής ή τροχόσπιτου που είτε φέρνει μαζί του ο τουρίστας είτε διαθέτει η επιχείρηση. Τα κάμπινγκ προσφέρουν διάφορες ευκολίες στους πελάτες όπως παροχή νερού, ηλεκτρικού ρεύματος και εστιατόριο.

Ενοικιαζόμενα δωμάτια Ενοικιαζόμενα δωμάτια. Τα ενοικιαζόμενα δωμάτια είναι καταλύματα χαμηλού κόστους και περιορισμένων υπηρεσιών που κατατάσσονται στις τάξεις Α, Β ή Γ. Ενοικιαζόμενα διαμερίσματα. Τα ξενοδοχεία επιπλωμένων διαμερισμάτων διαθέτουν επικοινωνούντα δωμάτια εξοπλισμένα με κουζίνα και κατατάσσονται και στις πέντε κατηγορίες (5 αστέρων έως και 1 αστέρα).

1.5 ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ίδρυση και λειτουργία καταλυμάτων (ξενοδοχείων, κάμπινγκ, ενοικιαζόμενων δωματίων και διαμερισμάτων, αυτοεξυπηρετούμενων καταλυμάτων), τουριστικών γραφείων, επιχειρήσεων rent a car, ναυλομεσιτικών γραφείων, επιχειρήσεων συνεδριακών κέντρων, τουριστικών λιμένων, γηπέδων γκολφ, κέντρων θαλασσοθεραπείας, υδροθεραπευτηρίων, θεματικών πάρκων, χιονοδρομικών κέντρων, κέντρων τουρισμού υγείας, κέντρων προπονητού –αθλητικού τουρισμού. 

2. ΤΜΗΜΑΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 2.1 ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΟΡΟΦΩΝ Η ξενοδοχειακή μονάδα είναι μια σύνθετη επιχείρηση η οποία πρέπει να έχει συγκεκριμένη οργανωτική δομή έτσι ώστε να εξυπηρετούνται οι λειτουργίες των διαφόρων τμημάτων και συνεπώς οι ανάγκες των πελατών. Ο κλάδος υπνοδωματίων, που καλύπτει την ανάγκη των πελατών για ύπνο σε άνετα και καθαρά δωμάτια και δημιουργεί τα περισσότερα έσοδα σε σχέση με τα υπόλοιπα τμήματα. Τον κλάδο αυτό συνθέτουν το τμήμα υποδοχής (front office), το οποίο διαχειρίζεται τα δωμάτια και το τμήμα ορόφων (housekeeping) το οποίο αναλαμβάνει την καθαριότητα αυτών. Ο κλάδος επισιτιστικών τμημάτων, που καλύπτει την ανάγκη για φαγητό και ποτό και περιλαμβάνει εστιατόρια, καφετέριες, μπαρ και κέντρα διασκέδασης. Άλλοι κλάδοι, που περιλαμβάνουν καταστήματα πώλησης διαφόρων ειδών, καζίνο κλπ. Το τμήμα υποδοχής ή Front Office κατά την ξενοδοχειακή ορολογία είναι το πιο νευραλγικό σημείο του ξενοδοχείου. Είναι το τμήμα που διαχειρίζεται τα δωμάτια και συντονίζει τη λειτουργία όλης της μονάδας σε σχέση με την κινητικότητα της πελατείας. Η υποδοχή βρίσκεται σε εμφανές σημείο του ξενοδοχείου ώστε να εντοπίζεται εύκολα από τους πελάτες. Το τμήμα της Υποδοχής έχει ουσιαστικό ρόλο και στις πωλήσεις της επιχείρησης και καλείται να συμβάλλει στην προώθηση των πωλήσεων των υπηρεσιών των υπόλοιπων τμημάτων. 

Ένα πλήθος υπηρεσιών που παρέχονται στους πελάτες ενός ξενοδοχείου από τη στιγμή της κράτησης του δωματίου έως και την αναχώρησή τους αποτελούν αρμοδιότητες του τμήματος υποδοχής. Κρατήσεων, το οποίο δέχεται, καταγράφει και επιβεβαιώνει κρατήσεις μεμονωμένων πελατών , ταξιδιωτικών γραφείων ή τουριστικών οργανισμών με όποιο τρόπο και αν αυτές γίνονται (προφορικά, τηλεφωνικά, γραπτά, με φαξ, e-mail). Τηλεφωνείου, το οποίο διαχειρίζεται όλες τις τηλεφωνικές κλήσεις ενώ παράλληλα προσφέρει υπηρεσίες αποστολής - λήψης γραπτών μηνυμάτων και αφύπνισης. Υποδοχής πελατών (Reception), το οποίο διεκπεραιώνει τις αφίξεις και αναχωρήσεις των πελατών και παρακολουθεί τη διαμονή τους. Θυρωρείο, το οποίο παρέχει πληροφορίες, υπηρεσίες ταχυδρομείου και διαχείρισης κλειδιών δωματίων και μεριμνά για τη μεταφορά πελατών και αποσκευών. Ταμείου, το οποίο διαχειρίζεται το χρηματοκιβώτιο και τις τυχόν υπάρχουσες θυρίδες του ξενοδοχείου, εξαργυρώνει συνάλλαγμα και ταξιδιωτικές επιταγές και εξοφλεί τους λογαριασμούς των πελατών

2.2 ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ Η διεύθυνση επισιτιστικών τμημάτων ή Food & Beverage Management περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την παραγωγή και πώληση φαγητού και ποτού σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση. Οι υπηρεσίες της διεύθυνσης επισιτισμού είναι ουσιώδες μέρος των δραστηριοτήτων της ξενοδοχειακής μονάδας και ανάλογα με την επιχείρηση της οποίας αποτελούν τμήμα, η λειτουργία του Food & Beverage Management χαρακτηρίζεται για την ποικιλία και το μέγεθος της. Για παράδειγμα, σε μεγάλης δυναμικότητας ξενοδοχεία, τα επιμέρους τμήματα που αποτελούν την παραπάνω διεύθυνση είναι τα εστιατόρια, bars, κουζίνα, αποθήκες, τμήμα προμηθειών τροφίμων και ποτών κ.λπ. Αντίθετα, σε ένα μικρό ξενοδοχείο, τα επισιτιστικά τμήματα είναι περιορισμένα και συνήθως συναντούμε τα υποχρεωτικά από τη νομοθεσία τμήματα (κουζίνα, εστιατόριο, μπαρ). Στην περίπτωση αυτή, δεν υπάρχει φυσικά ξεχωριστή διεύθυνση επισιτιστικών τμημάτων αλλά την ευθύνη λειτουργίας έχουν οι επιμέρους τμηματάρχες (chef, maitre d’ hotel, barman) με τη συνεργασία του διευθυντή του ξενοδοχείου.

ΜΑΓΕΙΡΕΙΟ-ΚΟΥΖΙΝΑ Είναι ο χώρος της μαζικής παραγωγής προϊόντων-εδεσμάτων ή απλά το παρασκευαστήριο στο απλό κλασικό εστιατόριο εντός ή εκτός ξενοδοχειακής μονάδας. Ασχολείται, δηλαδή με τη διαδικασία παραγωγής και προετοιμασίας των φαγητών που απαιτούνται για να καλύψουν τις ανάγκες του εστιατορίου της επιχείρησης. Γι’ αυτόν το λόγο, η ύπαρξη της κουζίνας ταυτίζεται με την ύπαρξη των τμημάτων διάθεσης- πώλησης των φαγητών που παράγει και η λειτουργία της πρέπει πάντοτε να εξετάζεται σε σχέση με το εστιατόριο που εξυπηρετεί. Το τμήμα της κουζίνας θεωρείται το πιο τεχνικό τμήμα της διεύθυνσης επισιτιστικών τμημάτων της ξενοδοχειακής επιχείρησης και απαιτεί υψηλό βαθμό οργάνωσης. Σημαντικό ρόλο παίζει το είδος των υπηρεσιών που θα προσφέρει το μαγειρείο σαν κύριος χώρος λειτουργίας εστιατορίου. Αυτό δηλαδή που είναι αναγκαίο να λάβει κανείς υπόψη είναι ο τύπος των γευμάτων που θα προσφέρει και αυτό διότι άλλη οργάνωση και δομή θα είχε ένα εστιατόριο πόλεως και άλλη μια κεντρική κουζίνα παραγωγής που λειτουργεί σε συνδυασμό με κουζίνες “δορυφόρους” σε διαφορετικά σημεία π.χ. room service, snack bar κ.λπ.

Στο σχεδιάγραμμα που ακολουθεί φαίνεται ο χώρος του μαγειρείου σαν κύριος χώρος της ευρύτερης μονάδας του εστιατορίου καθώς και οι βοηθητικοί χώροι που συντελούν σε όλο το φάσμα των λειτουργιών του. Γενικά, οι χώροι μιας επαγγελματικής κουζίνας διακρίνονται σε κύριους και βοηθητικούς. Η κουζίνα πρέπει να γειτνιάζει άμεσα με το εστιατόριο. Σε περίπτωση που η κτηριακή κατασκευή δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο, ή δεν έχει γίνει πρόβλεψη για διάφορους λόγους, τότε δημιουργείται ένα μικρότερο μαγειρείο, συνεχόμενο με το εστιατόριο που τροφοδοτείται από την κουζίνα παραγωγής, γνωστό ως μαγειρείο “διανομής”. Το μαγειρείο αυτό, κατάλληλα εξοπλισμένο, έχει βασικό προορισμό να διατηρεί σε κατάλληλη θερμοκρασία τα φαγητά που έρχονται από την κουζίνα παραγωγής και να διευκολύνει το service στο εστιατόριο. Στο μαγειρείο διανομής, ανάλογα πάντοτε με τους στόχους και επιδιώξεις της επιχείρησης, ενδέχεται να παρασκευάζονται και ορισμένα φαγητά (π.χ. της ώρας). Όταν για διάφορους λόγους, το εστιατόριο δεν έχει άμεση χωροταξική σχέση με την κουζίνα και η δημιουργία βοηθητικής κουζίνας, δίπλα στο εστιατόριο, δεν είναι εφικτή, τότε θα πρέπει να γίνει πρόβλεψη για αποτελεσματική σύνδεση εστιατορίου-κουζίνας με μηχανικά μέσα (κυλιόμενες σκάλες, ανελκυστήρες, τηλεφωνική ενδοσυνεννόηση κ.λπ.). Κύριοι χώροι χαρακτηρίζονται οι χώροι της κουζίνας που έχουν σαν αποστολή την παραγωγή φαγητών και βοηθητικοί χώροι εκείνοι που βοηθούν έμμεσα στην ολοκλήρωση του παραγωγικού έργου. Οι κύριοι χώροι είναι: 1. Η ζεστή κουζίνα 2. Η κρύα κουζίνα 3. Το ζαχαροπλαστείο 4. Το κυλικείο ή μπουφές 5. Αποθήκη ημέρας- ψυκτικός θάλαμος.

2.3 ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Στην αρμοδιότητα του Τμήματος αυτού υπάγονται: Ο χειρισμός όλων των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού. Η συγκέντρωση και επεξεργασία στοιχείων για τη διάρθρωση και τις υπηρεσιακές μεταβολές του προσωπικού. Η εκπαίδευση και επιμόρφωση του προσωπικού, σε θέματα εκμάθησης ξένων γλωσσών, χρήσης Η/Υ, σε θέματα Εμπορίου, Βιομηχανίας, θέματα Ε.Ε., κοινοτικών προγραμμάτων κ.λ.π. και γενικότερα θέματα που απασχολούν τις παραγωγικές τάξεις. Η βεβαίωση υπό του Προϊσταμένου του Τμήματος στης ακρίβειας αντιγράφων ή φωτοτυπιών, των οποιoνδήποτε εγγράφων και γενικά δικαιολογητικών και βεβαίωση γνήσιου υπογραφής. Η τήρηση πρωτοκόλλου και αρχείου εισερχομένων και εξερχόμενων εγγράφων, καθώς και του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου. Ο χαρακτηρισμός και παράδοση των εισερχομένων εγγράφων στις Διευθύνσεις και τα Τμήματα. Η διακίνηση και διεκπεραίωση κάθε εγγράφου και η μέριμνα για την αναπαραγωγή εγγράφων.

Καθήκοντα: ► Πρόσληψη προσωπικού ► Απόλυση προσωπικού / εκπαίδευση προσωπικού ► Υπεύθυνο για τις συμβάσεις με τις συντεχνίες ► Ο υπεύθυνος αυτού τμήματος ονομάζεται Διευθυντής Τμήματος Προσωπικού (Personal Manager)

2.4 ΤΜΗΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το Μάρκετινγκ είναι μια ανθρώπινη δραστηριότητα που έχει ως στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των ανθρώπων μέσα από τη διαδικασία των συναλλαγών,σημαίνει να αναγνωρίζεις τους ανθρώπους και τις ανάγκες τους και να προσπαθείς να διαμορφώσεις λύσεις – απαντήσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Στόχος του Μάρκετινγκ είναι η ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή. Τελικά το Μάρκετινγκ είναι η τέχνη να δημιουργεί η επιχείρηση ικανοποιημένους πελάτες και να μπορεί να τους διατηρήσει. Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι εκείνοι που εγγυώνται την μακροπρόθεσμη επιβίωση και ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Σχεδιασμός και Κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου. Στοχευμένη διαφήμιση (adwords). Προβολή σε τουριστικά sites. Προώθηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO). Προώθηση μέσω email. Web Online Booking.

2.5 ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ Το τμήμα Οικονομικών υπολογίζει τα κέρδη από τις δραστηριότητες της επιχείρησης και τα διανέμει στους μετόχους. Στη Διεύθυνση Οικονομικών υπάγονται τρία βασικά τιμήματα: Λογιστήριο, που τηρεί βιβλία και στοιχεία σχετικά με τις οικονομικές δραστηριότητες της εταιρείας (οικονομικές συναλλαγές, πωλήσεις, δάνεια, αγορές, μισθοδοσία, κόστος παραγωγής κ.ά.), ώστε η Διεύθυνση της Επιχείρησης να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή την οικονομική της κατάσταση (οφειλές, δάνεια, κέρδη, ζημιές). Τμήμα Κοστολόγησης, που υπολογίζει τις δαπάνες που απαιτούνται για την παραγωγή του προϊόντος. Φοροτεχνικό, που παρακολουθεί τη φορολογική νομοθεσία, παρακρατεί τους φόρους από τις οικονομικές συναλλαγές και τους αποδίδει στο κράτος. Ο Διευθυντής Οικονομικών ελέγχει και συντονίζει τα οικονομικά της επιχείρησης (προϋπολογισμός της εταιρείας, χρηματοδότηση της παραγωγικής διαδικασίας, διαχείριση των εσόδων, μισθοδοσία, φορολογικά κ.λπ.). Καθορίζει τη διαδικασία έκδοσης και πώλησης μετοχών, το σύστημα ελέγχου των οικονομικών της εταιρείας και οργανώνει σύστημα συναλλαγών με τις τράπεζες. 

Συμμετέχει στη διαμόρφωση του καταστατικού της επιχείρησης Συμμετέχει στη διαμόρφωση του καταστατικού της επιχείρησης. Στο καταστατικό ορίζεται η μορφή της εταιρείας, το τι θα παράγει, οι κανόνες για την πώληση μετοχών, οι κανόνες για τη διανομή μερισμάτων από τα κέρδη της εταιρείας κ.λπ. Συντάσσει τον προϋπολογισμό της εταιρείας, ύστερα από υπολογισμό του κόστους παραγωγής και τις απαιτήσεις για χρηματοδότηση των τμημάτων, τον οποίο υποβάλλει στο Διοικητικό Συμβούλιο. Συντάσσει τον ισολογισμό της εταιρείας, με βάση τα οικονομικά στοιχεία. Ο ισολογισμός είναι ένας λογαριασμός που καταρτίζεται στο τέλος του οικονομικού έτους και περιλαμβάνει λεπτομερώς όλα τα στοιχεία του ενεργητικού και του παθητικού της εταιρείας, δηλαδή τα ίδια και τα ξένα περιουσιακά στοιχεία.

2.6 ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ Το τμήμα διεύθυνσης έχει την ευθύνη της εύρυθμης λειτουργίας της εταιρείας και λειτουργεί υποστηρικτικά και συντονιστικά προς τα υπόλοιπα τμήματα.  Βασικές του λειτουργίες είναι : Διεύθυνση της εταιρείας Γραμματειακή υποστήριξη Λογιστήριο Εξυπηρέτηση πελατών Διαχείριση πληροφοριακών συστημάτων

2.7 ΤΜΗΜΑ ΑΘΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ Στις εγκαταστάσεις αυτές πραγματοποιείται πληθώρα αθλητικών δραστηριοτήτων κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά η συμμετοχή των τουριστών σ’ αυτές δεν είναι αναμενόμενη. Η παροχή προγραμμάτων άθλησης και ψυχαγωγίας μπορεί να έχει υψηλό κόστος, αλλά αυξάνει τα έσοδα μακροπρόθεσμα, βελτιώνει την εικόνα του ξενοδοχείου και δημιουργεί επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Το τμήμα άθλησης και ψυχαγωγίας μπορεί να έχει: Sports Spa Γυμναστήριο Σάουνα Κολυμβητήριο Γήπεδο γκολφ Καταδύσεις κ.α. Καθήκοντα: Υπεύθυνο για την ψυχαγωγία των πελατών, π.χ. γυμναστική, μουσική, παιγνίδια, κλπ. Ο υπεύθυνος αυτού τμήματος ονομάζεται Διευθυντής Τμήματος Ψυχαγωγίας (Animation Manager)

2.8 ΤΜΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Καθήκοντα: Προμηθεύει ηλεκτρισμό, θέρμανση, ζεστό και κρύο νερό, κλπ.  Διατηρεί και επιδιορθώνει όλο το μηχανικό εξοπλισμό του Ξενοδοχείου. Ο υπεύθυνος αυτού τμήματος ονομάζεται Διευθυντής Τμήματος Συντηρήσεως (Engineering  Manager)  

Ασφάλεια: προστατεύει τα περιουσιακά στοιχεία του ξενοδοχείου σας από: Φωτιά – πυρκαγιά Ζημιές από καπνό Ευρεία έκρηξη, έκρηξη Πολιτικές ταραχές, τρομοκρατικές ενέργειες, στάσεις, απεργίες, οχλαγωγίες Κακόβουλη βλάβη Πτώση αεροσκαφών και αντικειμένων που πέφτουν από αυτό Πρόσκρουση οχήματος Πτώση δέντρων και κλαδιών και στηλών ΔΕΗ / ΟΤΕ Καταιγίδα ή  πλημμύρα Διαφυγή νερού από οποιοδήποτε είδος δεξαμενής ή σωληνώσεων, διάρρηξη σωληνώσεων μονίμων εγκαταστάσεων νερού ή κεντρικής θέρμανσης, τυχαία διαφυγή νερού από κάθε αυτόματη εγκατάσταση sprinklers  Βάρος χιονιού Βραχυκύκλωμα

Θραύση κρυστάλλων Αποκομιδή συντριμμάτων Δηλωθείσα αξία 110% Ζημιές του κλέφτη στο κτίριο  Κλοπή και απόπειρα κλοπής μετά από διάρρηξη, επίθεση, βία ή εκφοβισμό σε άτομο Ταυτόχρονα, σας διασφαλίζει από πιθανές απαιτήσεις τρίτων, πελατών ή εργαζομένων από κάποιο ατύχημα παρέχοντάς σας:  Κάλυψη γενικής αστικής ευθύνης έναντι τρίτων από τη λειτουργία του ξενοδοχείου για σωματικές βλάβες, απώλεια ή ζημιά σε περιουσιακό στοιχείο, τροφική δηλητηρίαση των πελατών από τρόφιμα και ποτά Κάλυψη εργοδοτικής ευθύνης για τις πέραν του ΙΚΑ υποχρεώσεις

3. ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Η έννοια του μάρκετινγκ στον τουρισμό εισάγεται τη δεκαετία του΄50 και συνιστά τις συστηματικές και συντονισμένες ενέργειες που απορρέουν από την εκτέλεση του προγράμματος επιχειρησιακής πολιτικής στην τουριστική μονάδα. Η πρόκληση για το μέλλον της ελληνικής τουριστικής αγοράς είναι να κατανοήσει τον καταναλωτή τουρίστα και μέσω αυτού τον ανταγωνισμό. Η αγορά γίνεται ολοένα και πιο πελατοκεντρική. Η επιχείρηση που θέλει να διακριθεί, θα πρέπει να διερευνά τις ανάγκες του καταναλωτή συνεχώς. Ο πελάτης σήμερα δεν αρκείται στην αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, αλλά θέλει την αίσθηση ικανοποίησης από την αγορά. Αυτό σημαίνει για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επιβιώσουν στο σημερινό ανταγωνισμό, να αντιλαμβάνονται τα μηνύματα της αγοράς και να προσαρμόζουν ανάλογα τα προϊόντα τους. Τούτο απαιτεί συνεχή έρευνα αγοράς. Η σημασία λοιπόν του μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών γίνεται καθοριστική για την επιβίωση των τουριστικών περιοχών καθώς και η αναζήτηση νέων προτύπων ποιότητας στα προσφερόμενα τουριστικά προϊόντα που γίνεται παράγων ανταγωνισμού.

Το μάρκετινγκ (marketing), άλλως αγοραλογία, συνίσταται στην οργανωμένη προσπάθεια μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού να ικανοποιήσει τις ανάγκες αλλά και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Προσπαθεί δηλαδή, με κύριο εργαλείο την έρευνα αγοράς, να αντιστοιχίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παράγει με τον πελάτη-στόχο που τα χρειάζεται ή τα επιθυμεί, ή ακόμα καλύτερα αφού κατανοήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, να κατασκευάσει τα αντίστοιχα προϊόντα / υπηρεσίες με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που ο πελάτης επιθυμεί, να του τα γνωστοποιήσει (διαφήμιση και προώθηση), να τα καταστήσει διαθέσιμα μέσα από τα κανάλια διανομής (τα μαγαζιά και οι τοποθεσίες που αυτά είναι διαθέσιμα) στην τιμή που θα πρέπει αυτά να πωλούνται. Ο βασικός στόχος του μάρκετινγκ, ειδικότερα όσον αφορά τα καταναλωτικά αγαθά, δηλαδή αυτά που απευθύνονται στους τελικούς καταναλωτές (και όχι σε άλλες επιχειρήσεις και οργανισμούς, οπότε και γίνεται λόγος για βιομηχανικά προϊόντα/υπηρεσίες) είναι οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Ειδικότερα τα στελέχη μάρκετινγκ μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού προσπαθούν να δημιουργήσουν μία μακροχρόνια σχέση με τον πελάτη προσφέροντας υψηλή αξία στα προϊόντα τους, αξία υψηλότερη από τα αντίστοιχα προϊόντα του ανταγωνισμού. Μέσα από την υψηλότερη αυτή αξία επιτυγχάνεται το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης, δηλαδή η υπεροχή της ίδιας και των προϊόντων της έναντι του ανταγωνισμού. Όλα τα παραπάνω με τη σειρά τους οδηγούν σε πιστότητα των πελατών και τελικά σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις των προϊόντων / υπηρεσιών της επιχείρησης.

4. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΡΙΣΤΑ Η συμπεριφορά του σύγχρονου τουρίστα καταναλωτή έχει αλλάξει πολύ από της παλιότερες εποχές. Ο σημερινός τουρίστας είναι απρόβλεπτος. Ο ίδιος τουρίστας με το σακίδιο στον ώμο, την επομένη διανυκτερεύει σε ένα ακριβό ξενοδοχείο. Οι απαιτήσεις του συνεχώς αυξάνονται εξ αιτίας της πείρας που έχει αποκτήσει με τα πολλά ταξίδια και της διαφορετικές εμπειρίες . Πληρώνει τη σωστή τιμή, αλλά όχι τις παράλογες αξιώσεις. Οι πελάτες με το μικρό πορτοφόλι αποκτούν όλο και περισσότερο ενδιαφέρον. Η σχέση λογική τιμή –υπηρεσία, αποτελεί πλέων βασική προϋπόθεση για όποιον θέλει να είναι παρών στην αγορά. Ενώ προσεχή τα ελάχιστα στάνταρντ, την αξιοπιστία των πτήσεων , το σωστό τρανσφέρ, και τους έλεγχους ποιότητας

5. ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Οι δημόσιες σχέσεις περιλαμβάνουν όλες τις δραστηριότητες ,οι οποίες έχουν στόχο να ενημερώσουν προβάλουν και να δώσουν μια σωστή εικόνα ενός οργανισμού δημοσίου η ιδιωτικού Δημόσιες σχέσεις είναι η συστηματική και προγραμματισμένη συνεχής προσπάθειας για την δημιουργία και διατήρηση σχέσεων αμοιβαίας κατανόησης και καλής θέλησης ανάμεσα σε μια οργανωμένη ομάδα ( η ένα άτομο) και το κοινό της. Οι δημόσιες σχέσεις είναι η διοικητική λειτουργιά όλων των δημοσίων σχέσεων και ιδιωτικών οργανισμών και επιχειρήσεων , η οποία με βάση την οργάνωση και τον προγραμματισμό επιζητει,να κερδίσουν την κατανόηση και τη συμπάθεια του κοινού και αποβλέπει στην αποτελεσματική συνεργασία και επιτυχία των οργανισμών και των επιχειρήσεων.

Οι δημόσιες σχέσεις της κάθε επιχείρησης είναι από τα πιο σημαντικά κομμάτια στην επικοινωνιακή της πολιτική. Τον όρο δημόσιες σχέσεις γενικά ( Public Relations) τον χρησιμοποιούμε για να χαρακτηρίσουμε το σύνολο των ενεργειών που κάνει ένα νομικό πρόσωπο ή ένα φυσικό πρόσωπο, για να δημιουργήσει και να συντηρήσει την όσο το δυνατόν θετικότερη εικόνα για το όνομα του στην κοινή γνώμη... Όμως η σύγχρονη πραγματικότητα μας δείχνει ότι οι δημόσιες σχέσεις κοστίζουν στην κάθε εταιρία που τους δίνει την απαιτούμενη σημασία και σε χρόνο και σε χρήμα και σε ανθρώπινο δυναμικό. Οι δημόσιες σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα.

6. Η ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΜΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ 6 6. Η ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΜΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ 6.1 ΠΡΟΦΙΛ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Το υπέροχο τεσσάρων αστέρων ξενοδοχείο μας GOLDEN ISLAND βρίσκεται στην πανέμορφη περιοχή ΕΥΔΗΛΟΥ της ΙΚΑΡΙΑΣ. Είναι χτισμένο 40χλμ μακριά από τον Άγιο Κήρυκο, το κέντρο του νησιού όπου βρίσκεται και το λιμάνι. Το ξενοδοχείο μας συνδυάζει άνεση , χαλάρωση , διασκέδαση και γευστικές απολαύσεις . Διαθέτει 69 δωμάτια υψηλής αισθητικής , με θέα την θάλασσα και το υπέροχο ηλιοβασίλεμα . Τα δωμάτιά μας ικανοποιούν πλήρως τις ανάγκες όλων των πελατών μας ανάλογα με τις προτιμήσεις τους . Επίσης περιέχει εστιατόριο που εξειδικεύεται στην θαλασσινή κουζίνα . Ακόμα περιέχει μια τεράστια αίθουσα “ΚΑΖΙΝΟ” που διαθέτει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για τους λάτρεις των τυχερών παιχνιδιών. Τέλος το ξενοδοχείο μας διαθέτει πισίνα με pool bar. Το GOLDEN ISLAND σας παρέχει σύνδεση στο διαδίκτυο μέσω Wi-Fi . Επίσης διαθέτει ειδικό χώρο για τα κατοικίδια σας.

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Τμήμα Εκπαίδευσης ΔΩΜΑΤΙΩΝ Τμήμα Υποδοχής ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ Τμήμα Λογιστηρίου ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Εστιατόριο Μπάρ

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Όλα τα παιδιά του τμήματος συνεργαστήκαμε άψογα, οργανώσαμε το πλάνο της εργασίας, ψάξαμε σε ιστοσελίδες για πληροφορίες, χωριστήκαμε σε ομάδες, ασχοληθήκαμε πάνω σε συγκεκριμένους τομείς της ξενοδοχειακής επιχείρησης ανά ομάδα, επιτυγχάνοντας να φτάσουμε την εργασία σε πολύ καλό επίπεδο. Από αυτή την εργασία που δουλεύτηκε κατά την διάρκεια όλης της χρονιάς αποκομίσαμε πάρα πολλά πράγματα. Μάθαμε πως ένας επιχειρηματίας σκέφτεται ,πως συγκροτεί και ιδρύει μία ξενοδοχειακή επιχείρηση. Επιπλέον μάθαμε πως πρέπει να εργαζόμαστε και να λειτουργούμε με συνεργασία ,αφοσίωση και ομαδικότητα.

ΠΗΓΕΣ Ιστοσελίδες (Διαδίκτυο) Τμήμα Οικονομικού: http://afmsystems.gr   Ιστοσελίδες (Διαδίκτυο)  Τμήμα Οικονομικού: http://afmsystems.gr Τμήμα Συντήρησης και Ασφάλειας: http://www.cityofathens.gr/ypiresies/texnikes-ypiresies/dieythynsi-kathariotitas-anakyklosis-mhxanologikou Τμήμα Υποδοχής Ορόφων: : http://gp-a2.blogspot.gr/2009/05/front-office.html Ορισμός του Τουρισμού : http://el.wikipedia.org/wiki Ιστορική Αναδρομή Τουρισμού: http://gp-a2.blogspot.gr/2009/05/blog-post.html Το Ξενοδοχειακό Προϊόν : http://www.hotel-jobs.gr/article.php?view