Έξυπνες εφαρμογές στη συσκευασία και την ετικέτα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ: ΤΣΑΒΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΥΡΜΑΚΕΣΗΣ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
O έλεγχος της διαφήμισης
Ποιότητας - Αλλοίωσης των συντηρούμενων υπό ψύξη τροφίμων
Τηλεματικές Εφαρμογές
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
Και θα σας παρουσιάσουμε μια εργασία για τα κινητά του 2012!
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ  ΣΤΑ ΥΠΟΣΤΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΩΝ Έξυπνες συσκευασίες  Εφαρμογές των RFID συστημάτων   Ερευνητής,Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Τμήμα.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Ο δεκάλογος του Επιχειρηματία στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Το λεπτό και μοντέρνο πληκτρολόγιο του Proteus θα ομορφύνει τον χώρο σας. Τα ενσωματωμένα πλήκτρα αφής που διαθέτει καθώς και το ελληνικό μενού, σας.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Πρόγραμμα Διαχείρισης Κρεάτων. Γενικά για την εφαρμογή Η νομοθεσία, η ανάγκη για προϊόντα ανώτερης ποιότητας, αλλά και οι κανόνες ορθής διαχείρισης της.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ MEDIA – INTERNET - MOBILE ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
1 Γενικές Έννοιες για το Χώρο Ι Η Αντίληψη του Χώρου 4 Γνωστική (ή γνωσιολογική) χαρτογράφηση είναι μία διαδικασία που αποτελείται από μία σειρά ψυχολογικών.
Στρατηγική Προώθησης.
Λογισμικά ελέγχου & επίδοσης συστημάτων Η/Υ και επαναφοράς συστήματος
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΕΞΥΠΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Έλεγχος Ποιότητας στις Απαιτήσεις Εκτύπωσης των Κεραιών του RFID Συστήματος Νομικός Σπυρίδων, Πετρόπουλος Ιωάννης, Ρενιέρη Δέσποινα,
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έξυπνες εφαρμογές στη συσκευασία και την ετικέτα Έξυπνες εφαρμογές στη συσκευασία και την ετικέτα Ψαρiδης Βασiλειος & Δρ.Νομικός Σπυρίδων Οργανισμός Τυπωμένων Οργανικών Ηλεκτρονικών Ελλάδος www.poeag.org

Η συσκευασία….! Που βασίζεται; Η συσκευασία….! Που βασίζεται; Όσον αφορά τη σχεδίαση Στην Καινοτομία & Διαφοροποίηση Όσον αφορά την επικοινωνία Στο οπτικό γραφικό μήνυμα (γεωμετρία σχημάτων & χρώμα) Όσον αφορά την προστασία Στην διαμόρφωση του υποστρώματος σε κατάλληλη μορφή Όσον αφορά στη συμβατότητα του υλικού Στη σωστή συντήρηση της ποιότητας του προϊόντος

Συμβατική & Έξυπνη Συσκευασία ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Προστατεύει – Επικοινωνεί – Περικλείει. Συμβατότητα του περιέκτη και του περιεχομένου ΕΞΥΠΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Προσφέρει και άλλες μορφές επικοινωνίας σε περισσότερες από μία αισθήσεις

Τι μπορεί να κάνει η Έξυπνη Συσκευασία; Τι μπορεί να κάνει η Έξυπνη Συσκευασία; Nomikos S. (2006)

ΜΟΡΦΕΣ ΕΞΥΠΝΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ Έξυπνη (επικοινωνεί με ηλεκτρονικές συσκευές) Έξυπνη (Χωρίς περιεχόμενο μηνύματος), δηλαδή έχει, Σημειολογική έννοια.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Near Field Communication Δείκτες Ολογράμματα

Νέες Μορφές Marketing & Επικοινωνίας Η στατική εικόνα της συσκευασίας & της ετικέτας γίνεται Δυναμική Με ποιο τρόπο; Ενσωματώνοντας την ηλεκτρονική…στη συσκευασία Μια από τις ηλεκτρονικές εφαρμογές είναι η NFC τεχνολογία που επικοινωνεί με τα κινητά τηλέφωνα Τι δυνατότητες δίνει; Γρήγορη και εύκολη διαδικασία, κερδίζοντας τις εντυπώσεις του καταναλωτή. Μπορούν να τοποθετηθούν σε οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης Λανσάρισμα νέων προϊόντων, για προωθητικές ενέργειες και απόκτηση CRM/ Direct Marketing

Δυνατότητες Συσκευασίας

NFC & Systems

Τεχνολογίες επικοινωνίας με τους καταναλωτές NFC (Near Field Communication) Συνδυασμός προσδιορισμού / ταυτοποίησης άνευ επαφής των τεχνολογιών διασύνδεσης. Πρόκειται για ένα συνδυασμό τεχνολογιών RFID/NFC, Διασύνδεσης προϊόντος με κινητό τηλέφωνο.

Χρήση κινητών τηλεφώνων Πηγή : Microsoft 2012 1 δισ. 50% 200 εκ. Χρήση έξυπνων τηλεφώνων παγκοσμίως Αναζητήσεων γίνονται μέσω κινητών τηλεφώνου Θεάσεις του YouTube γίνονται καθημερινά 2014 86% Είναι το έτος όπου η περιήγηση στο διαδικτύου μέσω κινητού θα ξεπεράσει την αντίστοιχη χρήση μέσω Η/Υ Χρησιμοποιούν το κινητό τους ενώ παρακολουθούν τηλεόραση

Το RFID στη συσκευασία Logistics Αποθηκεύουν μεγάλο εύρος πληροφοριών, όπως θερμοκρασία, σχετική υγρασία, διατροφικές πληροφορίες. Έχουν τη δυνατότητα προγραμματισμού εξ αποστάσεως.

Marketing & Εφαρμογές NFC Πραγματική ενσωμάτωση του marketing σε όλα τα σημεία • Το 88,5% των λιανικών δαπανών συμβαίνει όταν οι καταναλωτές ψωνίζουν, τρώνε, πίνουν, διασκεδάζουν, κοινωνικοποιούνται ... (οι στατιστικές της Αγγλικής κυβέρνησης προβλέπουν ότι η on-line λιανική δαπάνη θα φτάσει το 12,5% μέχρι το 2018.) • Ως μάρκες επιδιώκουν οι καταναλωτές τους να είναι «παντρεμένοι» με το κινητό τους τηλέφωνο. Το Mobile Marketing εκτιμάται ότι θα είναι αξίας $ 9 δις μέσα σε λίγα χρόνια σε ολόκληρη την Ευρώπη. • Υπάρχουν πάνω από 30 εκατομμύρια smartphones στο Ηνωμένο Βασίλειο – σε (περίπου) το 60% του πληθυσμού. • M-commerce - στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει τη μεγαλύτερη εμπορική αγορά κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη & προβλέπεται να ανέλθουν στα € 6,1 δισ στο δαπάνη μέχρι το 2017. • Το 83% των καταναλωτών δεν τους αρέσει η διαφήμιση μέσω κινητού τηλεφώνου βρίσκοντας το.. πολύ ενοχλητικό..! • Τα κουπόνια μέσω κινητού τηλεφώνου έχουν ποσοστό εξαγοράς 10πλάσιο εν συγκρίσει με το ποσοστό εξαγοράς των χάρτινων κουπονιών.

Marketing & Εφαρμογές NFC Πραγματική ενσωμάτωση του marketing σε όλα τα σημεία. Το κινητό δεν χρειάζεται να διαχωρίζεται, αλλά μπορεί να ενταχθεί σε ένα ευρύτερο σχέδιο μάρκετινγκ. Όλοι οι καταναλωτές το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να συνδεθούν μέσω του κινητού τους με ένα NFC tag. (90% των συσκευών έχουν την δυνατότητα σύνδεσης μέσω NFC) το τηλέφωνο ανοίγει αυτόματα μια ιστοσελίδα όπου μπορείτε να εκφέρετε την δική σας θετική άποψη. • Γρήγορη και εύκολη διαδικασία, κερδίζοντας τις εντυπώσεις του καταναλωτή. • Ετικέτες NFC μπορούν να τοποθετηθούν σε οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης (πάνω από 10.000 σημεία εντύπων/προιόντων και των συσκευών, έχουν ήδη ενεργοποιήσει την τεχνολογία NFC). Έχει δυνατότητα για χρήση μέσα στο κατάστημα, όπου μπορείτε να δημιουργήσετε σημεία σύνδεσης σε βασικά σημεία του καταστήματος, επιτρέποντάς να φθάσει στους καταναλωτές η σωστή πληροφορία, τη σωστή στιγμή,…. • Με την τεχνολογία NFC φέρνουμε πιο κοντά τον καταναλωτή, που ψωνίζει , που διασκεδάζει, που πίνει το ποτό του. Με το άγγιγμα μιας ετικέτας NFC ανοίγει η επικοινωνία με το BRAND από την στιγμή που ο καταναλωτής θα συνδεθεί στην ιστοσελίδα μέσα από το κινητό του. • Εύκολο λανσάρισμα νέων προϊόντων, προωθητικές ενέργειες όπου μπορούν να αλλάζουν χωρίς επιβάρυνση κόστους για δημοσιοποίηση, απόκτηση, CRM, Direct Marketing και βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων χάρη την χρήση της NFC τεχνολογίας. • Επίσης, σας επιτρέπει να προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες και να δημιουργήσει ένα διάλογο.

ο Ο.Τ.Ο.Η.Ε., έχει δυνατότητα παραγωγικής διαδικασίας ολογραμμάτων πολύ-επίπεδης ασφάλειας.

Μια πρώτη αποτύπωση της παραγωγικής ροής, του O. T. O. H. E

Δείκτες Αισθητήρες Ανθεκτικότητα των τροφίμων & επηρεαστικοί παράγοντες

Χρονοθερμοκρασιακοί δείκτες ΤΤΙ Time Temperature Indicators or Integrators Πρόκειται για συσκευές που καταγράφουν δεδομένα χρόνου και θερμοκρασίας στο περιβάλλον του τροφίμου και προειδοποιούν για την καταλληλότητα του (τροφίμου) μέσα από χρωματική αλλαγή. Στόχος είναι ο καταναλωτής να έχει μια πιο έγκυρη από την ημερομηνία λήξης πληροφόρηση.

Βιοαισθητήρες ΤΤΒ Οι TTB Time thermochromic Biosensors, είναι εκτυπωμένοι ευαισθητοποιητές δείκτες (ενσωματωμένοι στη συσκευασία) για την παρακολούθηση και συντήρηση της ποιότητας των οργανικών προϊόντων, π.χ. ζαμπόν, σαλάμι, τυριά, κ.λπ. Η Συσκευασία ζωικών προϊόντων στα οποία φαίνεται η χρωματική αλλαγή και η αλλοίωση τους. Αυτά τα συσκευασμένα προϊόντα ανιχνεύονται με τους βιοαισθητήρες. ΤΤΒ (Time Thermochromic Biosensors) - εσωτερική ετικέτα δείκτης- μέσω βιοαισθητήρων

Εφαρμογές σε Φαρμακευτικά Σκευάσματα Το COLOR SHIFT είναι θερμοχρωμικό υλικό που αλλάζει απόχρωση. To EPC global Logo είναι το σύστημα RFID tag (ετικέτα) με το τσιπ (INFO)

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ μέσω ΚΕΡΑΙΑΣ & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, RFID <Supply Chain> ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ 100 τεμ / 1sec

ΣΤΟΧΟΙ ΕΞΥΠΝΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ Έκκληση προς όλες τις αισθήσεις Καλύτερη Διαχείριση στην Εφοδιαστική Αλυσίδα: Παραγωγή - Εκτροφή - Ανάπτυξη στην Παλέτα / Κιβώτιο / Κουτί - Επισήμανση κατά περίπτωση (Case Tagging) Βελτιωμένη Εξυπηρέτηση & Λειτουργικότητα στον μοναδικό χρήστη (προσωπική χρήση) Βιώσιμη ανάπτυξη Πληροφόρηση μέσω κινητού τηλεφώνου Μέσα από τα ειδικά μελάνια (δημιουργία κυκλώματος & κεραίας) για την πληροφόρηση του Χρήστη - Καταναλωτή

Ευχαριστούμε Ψαρiδης Βασiλειος & Δρ.Νομικός Σπυρίδων Οργανισμός Τυπωμένων Οργανικών Ηλεκτρονικών Ελλάδος http://www.poeag.org