‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ The ecologists Τσαλαμανδρή Αθανασία Δεύτου Ασπασία
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
3Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «RRR TA ΑΠΟRRRΙΜΜΑΤΑ»
Επιμελήτρια : Μάγδα Δαστερίδου
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Ανακύκλωση χαρτιού.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ThinkQuest Εργαστήριο Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΜΕΙΣ: ΜΥΡΤΩ ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΡΙΨΑ ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΜΟΓΙΑΝΝΗ
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ 1Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ:
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
Θέλεις να μάθεις τι είναι η ανακύκλωση; ΜΠΑΡΤΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΥΑΛΙΟΥ.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ερευνητική εργασία των μαθητών του ΕΠΑ.Λ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων
Ανακύκλωση Χαρτιού Γιώργος Γρηγορίου.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΕΛΕΝΗ ΒΑΜΙΑΝΑΚΗ Α1.
Διαχείριση απορριμμάτων Ανακύκλωση
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται μια συσκευή.
ΡΑΝΙΑ ΓΙΑΧΑΛΗ ΝΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΓΚΟΣ.
 Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται εν μέρει ή ολικά οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης.
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
Φύση και άνθρωπος – έννοιες αλληλένδετες!. Τα εργοστάσια, είναι ο κυριότερος παράγοντας στη μόλυνση του περιβάλλοντος. Τα διάφορα βιομηχανικά απόβλητα.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
ΉΧΩΜΑΤΕΡΕΣΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΔΟΥΛΑΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύδη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Δημοτικό Σχολείο Περιστερώνας
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΠΑΣΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ
Λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
Ανακύκλωση Γυαλιού ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤ’1 Αίας Ζαννέττος
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Τμήμα:Γ’4 Μάθημα: Βιωματικές: Δράσεις Θέμα: ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
Από την θεωρία στην πράξη
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Κάδοι ανακύκλωσης Σωτηρούλλα Κατσικίδη. Ο κάδος αυτός χρησιμοποιείται στην ανακύκλωση του πλαστικού π.χ. πλαστικά μπουκάλια.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Όταν ανακυκλώνω, Δημιουργώ…»
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ & ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΣΚΟΠΟΣ / ΣΤΟΧΟΙ ΣΚΟΠΟΙ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου

 1 ο τετράμηνο :  Πώς μπορούμε να μεταποιήσουμε άχρηστα υλικά και να δημιουργήσουμε νέα χρήσιμα;  2 ο τετράμηνο :  Ποια υλικά ανακυκλώνονται και πως μπορούμε να τα μεταποιήσουμε ;  Πώς μπορεί να ενημερωθεί ο κόσμος για πρακτικές και δημιουργικές ιδέες, με σκοπό την μείωση των απορριμμάτων;  Πως μπορούμε να δημιουργήσουμε βίντεο με οδηγίες για τις φάσεις της εργασίας μας; Ποιο είναι το ζήτημα; Τι ερευνήθηκε ακριβώς; Γιατί έχει ενδιαφέρον;

 Βασικός προβληματισμός- συμπλήρωση ερωτηματολογίου.  Δημιουργία θυρεού, εννοιολογικού χάρτη, καθορισμός αρμοδιοτήτων.  Συλλογή φωτογραφιών με θέμα την ανακύκλωση και συλλογή πληροφοριών. Δημιουργία βίντεο.  Δημιουργία κατασκευών για το bazaar-για τα πλαίσια ερευνητικής εργασίας 1 ο τετράμηνο

 Δημιουργία βίντεο με οδηγίες για κατασκευές.  Αφίσα με οδηγίες για κατασκευή  Δημιουργία Power Point (Παρουσίαση) για όλη την πορεία της ερευνητικής εργασίας.  Αξιολόγηση-συμπεράσματα- σύνθεση εργασίας- παρουσίαση- 2 ο τετράμηνο

Είναι η παραγωγή από την επεξεργασία ήδη χρησιμοποιημένων απορριμμάτων

Ανακυκλώσιμα υλικά : πλαστικό Χαρτί Αλουμίνιο Αλλά και τα: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ

Πώς γίνεται η ανακύκλωση ; Διαλογή στην πηγή / Συμμετοχή του Πολίτη Αποκομιδή Διαλογή στα Κ.Α.Δ.Υ

 Εξοικονόμηση πρώτων υλών και ηλεκτρικής ενέργειας  Βελτίωση μεγεθών της Εθνικής Οικονομίας  Δημιουργία θέσεων εργασίας  Θετική συμβολή στην αγοραστική δύναμη των πολιτών  Μείωση του όγκου των απορριμμάτων- Λιγότερη ανάγκη σε χωματερές - Μείωση των εξόδων των Δήμων  Καθαρότερο Περιβάλλον

1. Ποιο από τα παρακάτω πιστεύεις πως είναι άσχετο με την παρασκευή γυαλιού ;

2. Μόλις σου τελείωσε η μαρμελάδα. Τι θα κάνεις με το γυάλινο βαζάκι ;

3. Τι πιστεύεις ότι ήταν το αντικείμενο αυτό πριν ;

4. Πόσο συχνά κάνεις ανακύκλωση;

5. Ένα γυάλινο μπουκάλι για να αποσυντεθεί χρειάζεται:

Θετικά σημεία :  Ομαδική και συλλογική προσπάθεια  Ενασχόληση με καινοτόμες δραστηριότητες Αρνητικά σημεία :  Έλλειψη πόρων και μέσων  Περιορισμένος χρόνος