Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιώργος Γιαλλουρίδης, Παναγιώτης Χριστοδούλου Λεμεσός 2006
Advertisements

Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
Υπό έμφαση στόχοι της Σχολικής Χρονιάς:  Δ Δ Δ Διαθεματική Προσέγγιση  Ί Ί Ί Ίσες ευκαιρίες για τα δύο φύλα, για όλες τις φυλές και εθνότητες.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Το αγαπημένο μου μάθημα
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Α1 - Α
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗ «Ο μαθητής παίρνει την ευθύνη του εαυτού και των σχέσεών του» Πουλής Αναστάσιος Ψυχολόγος - 4ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
OUR ANTI-BULLYING CAMPAIGN. ΒULLYING ΕΙΝΑΙ Επαναλαμβανόμενη βία Ανισορροπία δυνάμεων.
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Δραστηριότητες κατά την 3η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
3ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Πορεία προς την Υπευθυνότητα μέσα στην Τάξη
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
«ΞΕΡΩ ΤΙ ΖΗΤΑΩ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ-
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα Γνωρίζω και σέβομαι τον εαυτό μου. Αποδέχομαι και συνεργάζομαι με τους άλλους γύρω μου. Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ 2009 – 2010 Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα

Στόχοι του προγράμματος Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους. Αποδέχομαι τους άλλους και συνεργάζομαι μαζί τους. Επιλύω τις διαφορές μου με διάλογο. Γίνομαι καλός ακροατής και εξωτερικεύω τα συναισθήματα και τις σκέψεις μου. Αποδέχομαι τη μεσολάβηση για την επίλυση της διαφοράς. Καλλιεργώ δεξιότητες λύσης προβλήματος, για την επίλυση συγκρούσεων. Προετοιμάζομαι ότι πρέπει να κάνω συμβιβασμούς για την εξεύρεση μιας κοινά αποδεχτής λύσης.

Περιγραφή δραστηριοτήτων

Δημιουργία αίθουσας ψυχαγωγίας

Παίζοντας παιχνίδια στην αίθουσας Παίζοντας παιχνίδια στην αίθουσας ψυχαγωγίας

Ομαδική ζωγραφιά σε τοίχους του σχολείου Ομαδική ζωγραφιά σε τοίχους του σχολείου «Πανηγύρι χαράς»

«Η ζωή στο βυθό»

Οργάνωση εκδήλωσης «Παζαράκι Χαράς» Οργάνωση εκδήλωσης «Παζαράκι Χαράς»

Συγγραφή και εικονογράφηση αυτοσχέδιου παραμυθιού

Συνεργασία με άλλα σχολεία Δημοτικό Σχολείο Πεύκιου Γεωργιάδη

Δημιουργία Γωνιάς των Συναισθημάτων στις τάξεις Μερικές φορές θυμώνω, δίχως λόγο και αιτία. Ξανασκέψου το λιγάκι και θα βρεις την ηρεμία.

«Το χαλί του Θυμού» Όταν τα παιδιά νιώθουν θυμό πηγαίνουν και κάθονται σ’ αυτό το χαλί που έφτιαξαν οι ίδιοι με δικές τους ζωγραφιές και όταν νιώσουν ότι ηρέμησαν πηγαίνουν πίσω στη θέση τους.

«Είμαστε μοναδικοί ... είμαστε διαφορετικοί ... είμαστε φίλοι !!!» «Είμαστε μοναδικοί ... είμαστε διαφορετικοί ... είμαστε φίλοι !!!»

Τι αισθάνομαι ... Τι νιώθω...

Κιβώτιο συναισθημάτων και ικανοτήτων

Τα συναισθήματα

Διάφορες δραστηριότητες Ο εαυτός μου Τι μπορώ να κάνω;

Διώχνω τους φόβους μου

Το σπιτάκι της χαράς

και υπομονή όλα είναι εφικτά!! Επίλογος «Η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία». Πρέπει πάντοτε να σκεφτόμαστε θετικά και να θυμόμαστε ότι στην αρχή όλα φαίνονται δύσκολα. Όμως με καλή θέληση, προσπάθεια και υπομονή όλα είναι εφικτά!!